22 Mar
22Mar

הישרדות בעידן הקורונה           19.3.2020

ערב טוב וברוכים הבאים

היום אנחנו ביום שישי בערב שבת שלום

נדבר על הישרדות.

כשאנחנו מדברים על הישרדות אנחנו מתבוננים על העבר וי שלנו שתי אפשרות

כבני אדם. לקחנו את זה מאבות אבותינו שהיו ציידים. כשהגיע אליהם בעל חיים גדול ואיים עליהם הייתה להם שתי אפשרויות או להישאר ולהילחם או לברוח. יש לנו את זה בדי.אן.אי. בעידן הקורונה אין לאן לברוח לכן עלינו להישאר להילחם ולהתמודד עם המצב שנוצר. המצב הזה לא היה באלף השנים האחרונות שכל כדור הארץ עומד על הרגליים בגלל נגיף אחד קטן.

אנחנו נמצאים בהישרדות עכשיו. הישרדות פנימית. אנחנו רוצים לקחת את הנושא של ההישרדות ולעבוד עליו.

ממה נובעת תחושה זו של הישרדות, א. מחרדה – הגוף מצטמק ואנחנו עומדים במקום, קופאים במקום באותן שניות ולא מסוגלים לנוע. זהו המצב של החרדה הדופק ולחץ הדם עולה. החרדה נובעת ממחשבות. אנחנו יותר מידי שומעים חדשות וקוראים הודעות וכל הזמן מציפים אותנו בווצאם אינטרנט ובטלפון. כל הזמן מחדשים לנו את החדשות. אין לנו זמן אפילו לחשוב. וזה מציף ואז אנחנו נכנסים לחרדה וזה לא טבעי. נעשה מדיטציה כדי להרגיע את החרדה. כשמשהו בתוכנו נכנס לחרדה, זה הילד הקטן או הפנימי או הילדה הקטנה. הם צריכים מישהו מבוגר שיגיד להם הכל בסדר אין לכם מה לדאוג. כאזרחים יש לנו ראש ממשלה שאנחנו נושאים אליו עיניים ומחכים שיציל אונו. יש לנו אבא יותר גדול למעלה בשמים. מבחינת פחד וחרדה כשהילד או הילדה הקטנה  הם אלו שפוחדים ונכנסים לחרדה.

מדיטציה

נעצום עיניים ונתבונן בדופק ובנשימה.

דופק הלב מחבר אותנו לגוף והנשימה מחברת אותנו לנשמה שלנו. זהו החיבור שלנו לרבדים הגבוהים. ככל שנהיה יותר בתוכנו, ככל שנתרכז יותר בפנימיות שלנו אנחנו מתחברים לעצמנו. החיבור לעצמי בעצם הוא דרך הלב. בתוך כל אחד מאיתנו נמצא הניצוץ האלוהי שהוא בעצם נעטף הרבה מאוד רבדים ויוצר את מי שאנחנו גם ברוחני וגם בפיסי. כשאנחנו מתבוננים בתוכנו אנחנו מתחברים לניצוץ האלוהי ודרכו אנחנו מתחברים אלוהים. כשאנחנו מתחברים ללב אנחנו מתחברים לאלוהים. וכשאנחנו מתחברים לאלוהים אז שום דבר לא יכול עלינו.

בואו נעצום עיניים ונתרכז בדופק הלב ובנשימה

תנשמו אור זוהר ונקי ותנשפו החוצה מהפה את כל מה שאתם לא צריכים בגוף. פחד חרדה דאגה חולי כאב מיחושים, תפלטו בנשיפה. תנשמו דרך האף ותנשפו דרך הפה.

כעת אחרי שאנחנו מלאים באור לבן תתבוננו בתוך הבטן התחתונה ותזהו את הילד או הילדה הקטנה שבתוככם. הם יכולים להיות בני שנתיים או חמש או שש או שמונה או שבע, בן כמה או בת כמה הילדה הקטנה באיזה מצב היא נמצאת, האם הילד כואב או סובל או בצער או בפחד, איך מרגיש או איך מרגישה הילדה הקטנה. תהיו עם הילד או הילדה הקטנה שלכם.

תזכרו שהילד הקטן נמצא כאת בתוך הבטן כשהיא מלאה באור. כעת בתור בוגרים תיגשו ותחבקו את הילד או הילדה הקטנה. כי הילדה הקטנה צריכה חיבוק ואדם בוגר שיגיד לה שהכל יהיה בסדר ואין לה מה לדאוג, שהיא מלאה אהבה וחמלה ושמחה. הילדה הקטנה צריכה לדעת להרגיש ולהבין את זה ולתת אמון באדם הבוגר.

שימו לב איך הילד או הילדה הקטנה מרגישים. תחברו אותם. תחבקו את הילד הקטן שבפנים.

כעת אתם כבוגרים הילדה הקטנה נמצאת בתוך הבטן, תיקחו את הילדה הקטנה מתוך הבטן ותכניסו אותה לתוך הלב. זכרו שבתוך הלב נמצא הניצוץ האלוהי והמלאך השומר. תכניסו את הילדה לתוך הלב ותנו לה להרגיש את הרוגע השלווה תחבקו את הילדה הקטנה שלכם ותרגישו שאתם מחובקים, תרגישו את המלאך שלכם שמחבק אתכם מבחוץ, תרגישו את החיבוק את ההכלה את הבטחון את הרוגע את השלווה. זה אתם ובשבילכם.

כעת תתבוננו על הגוף שלכם ותעטפו את הגוף שלכם באור. תראו שהגוף שלכם עטוף בביצה של אור מסביב לגוף. האור זה אנרגיה של ידע, של הגנה, תרגישו איך אתם עוטפים את כל הגוף שלכם באנרגיה של ידע ובהגנה.

כעת תדמיינו שמסביב לאור הלבן אתם עוטפים את הגוף שלכם באור זהב. האור הזהב הוא מעטפת הגנה הרבה יותר חזק ועוצמתי מהאור הלבן. האור הזהב מגן מפני כל דבר חיצוני לכם. זה שומר עליכם מפני כל לוירוס מחלה או משפטים או מלחמות או כאבים או מחלות. תדמיינו שאתם עטופים באור זהב. כשאתם הולכים ברחוב תדמיינו את עצמכם עטופים באור זהב. כך ששום דבר לא יפגע בכם לא פיזי לא אנרגטי ולא רוחני. גם המלאכים משתמשים באור הלבן והזהב לשם הגנה.

מקווה שעזרתי קצת

תודה לכם

ושבת שלום

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.