22 Mar
22Mar

סת מדבר - חיבור בין לב הפלנטה ללב כוכב אוריון

ערב טוב וברוכים הבאים

היום אנחנו בערב שער 21 במרץ 2018

היום נעשה תקשור ליום השוויון שבו היום והלילה שווים באורכם וסיבה לחגוג.

נמצאים איתנו היום ישויות מקבוצת הכוכבים אוריון. היום באים המון המון המון ישויות. פמליה גדולה מאוד של ישויות מוארות וגבוהות.

מתוכם יוצאת ישות אחת והיא הדובר קוראים לו סת. 

אני סת אני אומר אני אבל זה אנחנו. אנחנו כולנו מחוברים ומאוגדים לאחר. כל הידע שיש בתוכי יש גם בתוך כל הישויות שבאות מאותו מקום. אמרנו לכם בעבר שאנחנו האימא והאבא שלכם ויצרנו אתכם ואנחנו יכולים גם לרפא ולאזן אתכם. 

אנחנו נמצאים איתכם כבר אלפי שנים ומלווים בכל האירועים החוויות וכל מה שאתם עוברים וגם בכל הגלגולים. אנחנו יודעים מה אתם מרגישים חווים מה הידע שלכם ואיך אתם מיישמים הלכה למעשה את כל הרעיונות והידע שאנחנו שלחים אליכם. אנחנו רואים הכל שומעים הכל ויודעים הכל. אי אפשר להסתיר מאיתנו דבר.

בתקופה האחרונה התחלתם להתפתח ולגדול מבחינה אנרגטית ותודעתית המודעות שלכם התרחבה ואתם בדרך להרחיב עוד יותר את התודעה. זה נכון שהמודעות שלכם מתרחבת אבל אתם עדיין לא מוכנים לקבל את כל השינויים. בתקופה הזאת האנרגיות מאוד חזקות ועוצמתיות ולא כל בני האדם מוכנים לקבל לספוג לעכל ולעבד את האנרגיות העוצמתיות האלו בתוכם.

אלו שלא יוכלו לקבל את האנרגיות יחוו קשיים כמו פחד כאב טראומה חבלה תאונה או כל מפגע אחר וזה יכול להגיע עד מוות. אבל מצד שני אלו שכן יהיו מחוברים ויתנו לאנרגיה לעבוד דרכם ולעשות שינוי בתודעה הם יפרחו וישגשגו. אנחנו באים ואומרים לכם היום שאתם יכולים לפרוח ולשגשג, יכולים להתעצם יכולים לשנות ולהשתנות זה אפשרי. אנחנו רוצים להביא אתכם למקום שאנחנו ואתם נהיה אחד כולנו באותו תדר.  זהו היעוד שלנו להביא אתכם לתודעה גבוהה כשאתם עדיין בתוך הגוף. הגוף הפיזי שלכם עד עכשיו הגביל אתכם וגם צורת המחשבה שלכם הגבילה אתכם אבל היום כשאתם מרחיבים את התודעה שלכם אתם מבינים שאתם יכולים הכל עצם הידיעה הזאת נותנת לכם את האפשרות לנסות ולהעיז. כי את הפחד אתם יצרתם ואתם נותנים לו להשתלט עליהם ולנהל אתכם. אתם מאפשרים לו את זה. ברגע שאתם מבינים שאתם הבוסים שלו שאתם יצרתם אותו וכשאתם מבינים שאם אתם יצרתם את הפחד אתם יכולים גם למגר אותו אז עשיתים את הצעד המאוד חשוב קדימה.

אנחנו רוצים היום לעזור לכם לעשות עוד צעד אחד בעלייה שלכם ובחיבור שלכם עם התודעה הגבוהה של ישויות אוריון. ואנחנו נעשה את זה כך שנעזור לכם להתחבר דרך התודעה והלב שלכם לתודעה וללב של כוכב אוריון. כדי לעשות זאת אתם תחברו את הלב שלכם עם הלב של הפלנטה ארץ ואז נחבר את הלב של פלנטה ארץ עם הלב של כוכב אוריון. נחבר לב אל לב. מתוך החיבור הזה תתחברו לתודעה הקולקטיבית של כוכב אוריון. וברגע שזה יקרה כל מה שנחשוב נתכנן נבנה וכל הרעיונות וההשראות שלנו יעברו אליכם. זה יהיה כמו קסם.

מדיטציה

תעצמו עיניים תתרכזו בדופק הלב ובנשימה ותתמלאו באור.

כעת כשאתם מלאים באור תראו שמולכם עומדת ישות, מול כל אחד מכם עומדת ישות. תראו שאתם מחברים את הראש העין השלישית והלב שלכם עם הלב העין השלישית והראש של הישות ולאט לאט הישות מתקרבת ומתמזגת איתכם.

כעת תראו שבאמצע החדר נוצרה אנרגיה בצורת לב בצבע וורוד.  תשלחו אהבה קוסמית לתוך הלב הוורוד ותראו שהרבה מאוד קבוצות על פני כדור הארץ עושות את הדבר הזה ויש באמצע המעגל נוצר לב וורוד מרחף. 

כעת תראו שכל הלבבות של כל הקבוצות מתחילים להתמזג יחד ונוצר לב אחד גדול לב וורוד גדול ענקי שהוא הלב של כל האנושות. כעת תראו שהלב הזה מתמזג לאט לאט עם האדמה ונכנס פנימה לתוך האדמה ומתמזג עם הלב של פלנטה ארץ. תרגישו את דופק הלב של הפלנטה תראו את הישויות הרבות שנמצאות בתוך מעמקי האדמה שעוזרות לטפח את האדמה ולהביא לה אנרגיה ואור.

כעת תראו שיוצאת קרן אור בצבע וורוד מתוך הלב של הפלנטה והאנושות יוצאת קרן של אור כלפי מעלה ועולה למעלה למעלה ומגיעה לכוכב אוריון נכנסת לתוך הכוכב ומתחברת ללב של כוכב אוריון. מהלב של כוכב אוריון יוצאת קרן ומתחברת ללב של כדור הארץ. יש שני צינורות של אור אחד וורוד שעולה למעלה והשני לבן שיורד למטה. כעת תראו ששני קרני האור האלו מתמזגים יחד ויוצרים צינור לבן מוזהב וורוד. 

מכוכב אוריון מגיעה אנרגיה ידע מידע והמון אהבה ומקיפה את הלב של הפלנטה והאנושות. תראו שיוצא המון אור מתוך הלב מקיף את האדמה עולה על פני השטח ומציף את האנושות. תראו את זה בעיני רוחכם כי מה שאתם רואים אתם יוצרים. מה שאתם חושבים אתם יוצרים. מה שאתם מדמיינים אתם יוצרים. והיום יצרתם חיבור בין האדמה לבין כוכב אוריון. בחיבור הזה יישאר כל עוד אתם תדמיינו אותו תחשבו עליו ותראו אותו. העבודה האנרגטית חשובה מאוד כי כל מה שאתם עושים ברוח אתם יוצרים בחומר. ולא להיפך. כל מה שאתם חווים כל מה שאתם יוצרים כל מה שאתם אומרים מתקיים קודם כל ברוח ורק לאחר מכן מתממש בפיזי בחומר. 

אנחנו רוצים מעכשיו שתשימו לב ותזהו בזמן אמת כל מחשבה כל רצון כל רעיון שמגיע אליכם ותהיו מודעים למחשבות שלכם תהיו מודעים לרצונות שלכם תהיו מודעים לרעיונות שלכם שאלו מעצבים לכם את האופי ומעצבים לכם את החיים. 

כעת לאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף תתבוננו על לב ותראו איך הלב שלכם מרגיש. תרגישו את האנרגיה בתוככם, תרגישו את הרוגע והשלווה אנחנו אוהבים אתכם ותמיד תמיד נמצאים איתכם במיוחד בזמנים קשים. תדעו שאנחנו תמיד איתכם אוהבים אתכם מאוד תאהבו את עצמכם ותטפלו בעצמכם. 

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.