05 Apr
05Apr

ערב טוב וברוכים הבאים

היום אנחנו בערב שער 4/4/18

היום נמצאים איתנו ישויות אוריון והדובר שלהם סת

אנחנו ישויות אוריון אנחנו נמצאים איתכם מאז ומתמיד מלווים אתכם בכל החיים שלכם מחשבות שלכם הרצונות שלכם ואנחנו נמצאים איתכם כל הזמן.

היום הגענו לדבר אתכם על נושא חשוב שנוגיע לנשמה הקולקטיבית.

מהי הנשמה הקולקטיבית?

אתם בני האדם בנויים מישות מעצמי גבוה ונשמה אינדיבידואלית ונשמה קולקטיבית. הנשמה הקולקטיבית היא איגוד של כל הנשמות חיבור של כל הנשמות ביקום. אתם חיים בעצם בתוך שדה של אנרגיה. אתם גם כן אנרגיה הגוף שלכם אנרגיה וכל מה שיש סביבכם הוא אנרגיה כל מה שאתם רואים הוא אנרגיה צרופה ככל שאתם עולים התדר גבוה יותר האנרגיה נעשית יותר פתוחה דלילה מאווררת מה שנותן את האפשרות של ריחוף ונסיקה לגובה. 

ככל שאתם עולים בתדר האנרגטי יותר גבוהה הצעיף שמכסה לכם את העיניים הולך ונפתח וכך אתם יכולים לראות יותר לשמוע יותר להבין יותר כי בעצם אתם אנרגיה. ויש לכם את היכולת והאפשרות למתוח את עצמכם עד אינסוף ולהיות בכל מקום בעת ובעונה אחת. לראות לשמוע להבין לקלוט לדעת. אתם יכולים להבין ולקלוט את כל המקומות האנרגיות והשפות והגיאומטריה המקודשת. כל הידע נמצא בתוככם פנימה כל הידע של היקום. כל אחד ואחת מכם הוא יקום בפני עצמו. בתוך כל אחד ואחת מכם נמצא האינסוף כי אתם בעצם אינסופיים וכל יכולים. אין לכם התחלה ואין לכם סוף. אתם רואים כל הזמן אנשים נולדים ומתים ורואים את ההתחלה והסוף של האדם ויש לכם בתודעה הקולקטיבית שאדם צריך לחיות איקס שנים ויש לכם את זה ב-DNA  והרבה מאוד דורות יש לכם את התחושה שיש לכם סוף ואתם מחכים לו. אתם חושבים על כך שברגע מסוים אתם תמותו. כל הזמן מפחידים אתכם ואתם נכנסים לתוך הפחד הזה. שימו לב שהצורה הטובה ביותר שאתם קולטים את הידע היא בצורה ויזואלית. ולכן כל התקשורת הויזואלית משפיעה עליכם כל כך. 

כל מה שאנחנו רוצים זה להיות מודעים לגוף שלכם לאנרגיה שלכם ולתודעה שלכם להרחיב את התודעה. כשאתם מרחיבים את התודעה עד אינסוף אתם קולטים את כל מה שקיים. והסיבה שאתם לא עושים זאת זה בגלל הפחד שלכם שלא תוכלו להכיל את כל מה שיש בתוך המוח שלכם. אנחנו אומרים לכם שאין לכם סוף. אתם יכולים לקלוט להבין לדעת את כל מה שאנחנו אומרים. בכל האפשרויות. אנחנו מבקשים מכם להיות במודעות לגבי המחשבות שלכם היכולות שלכם ומה שאתם מדמיינים חושבים כי כל מה שאתם חושבים אתם שולחים ליקום ויכול להגיע למרחק של מאות ואלפי שנות אור מהמקום שאתם נמצאים בו ואז ישויות שנמצאות מאוד רחוק יכולות לקלוט את המחשבות שלכם ולהגיב. כי בעצם אתם נמצאים במרחק מאות שנות אור אתם בקשר עם אותן ישויות רחוקות. אנחנו רק מבקשים שתבינו את הנקודה הזאת כי היא מאוד חשובה מאוד מבחינה הזאת שברגע שאתם מודעים למחשבות שלכם אתם יכולים ליצור לעצמכם עולם של אהבה ושיתוף ולא עולם כפי שהוא היום של פחד חרדה ומלחמות ומאבקים. כי כל הרגשות האלו הם רגשות שנמצאים אצלכם בפנים ואתם משליכים אותם החוצה וחווים אותם שוב ושוב. ברגע שהמחשבות שלכם יהיו יפות יותר ותבינו שכל מה שאתם חווים אתם יוצרים אתם יוצרים הכל כולל דברים שאתם חושבים שמישהו אחר עשה לכם. ברגע שתבינו את זה החיים שלכם ישתנו. 

הנשמה הקולקטיבית מכילה את כל הנשמות. מכילה את כל האנרגיות את כל מה שיש כולל ישויות ללא גוף כוכבים וגלקסיות. בגלל שאנחנו מודעים לחיבור שלכם לנשמה הקולקטיבית אתם יכולים להשיל מעליכם את כל מה שאינכם צריכים יותר בדרך שלכם להארה. מה זה אדם מואר? אדם מואר הוא אדם מודע לעצמו, לאנרגיות שלו למחשבות שלו לסביבה שלו מודע לאנרגיה שבתוכו ומודע לישויות שמגיעות אליו.  אדם כזה יכול להגיע בתודעה למקומות מאוד רחוקים ולהביא משם ידע. כל האנשים שאתם קוראים להם גאונים כמו איינשטיין בטהובן ועוד הם אנשים שהביאו את הרעיונות ממקומות אחרים. היו מספיק פתוחים כדי לקבל את המידע הזה. אנחנו רוצים לומר לכם שכל אחד מכם הוא גאון. כל אחד מכם מיוחד ויכול להגיע למה שאחרים הגיעו. אתם צריכים רק להאמין בעצמכם ולהיות פתוחים. להשיל את הפחד כי הפחד שולט סוגר וחוסם אתכם. ולהביא את עצמכם למקום של שלווה רוגע ואהבה. בואו נחבר אתכם לנשמה הקולקטיבית.

מדיטציה

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה

תתבוננו מסביב לגוף יש אנרגיה תתבוננו מסביב ותראו שהשדה האנרגטי עוטף את כל האנשים שנמצאים סביבכם. תעלו קצת למעלה ואתם יכולים לראות את כדור הארץ מלמעלה ורואים את כל בני האדם על פני כדור הארץ וכל אדם יש סביבו שדה של אנרגיה שעוטף אותו.

תראו איך השדרות האנרגטיים של כל בני האדם מתחברים יחדיו. כשאתם עולים עוד יותר גבוהה ומתבוננים על כדור הארץ מהחלל אתם רואים את השדה האנרגטי שעוטף את כדור הארץ. 

כעת אתם עולים עוד יותר גבוה ורואים את הגלקסיות ותראו שבתוך הגלקסיות הכוכבים מחוברים עם השדה האנרגטי שלהם. תתבוננו מסביב ותראו אלפי ישויות וכל הישויות עטופות בשדות אנרגטיים וכולם מחוברים יחד.

תעלו עוד יותר גבוהה ותראו עוד ועוד כוכבים גלקסיות וישויות מחוברים זה לזה וכולם יחד מחוברים בשדות אנרגטיים משותפים. 

השדות האנרגטיים נמשכים עד אינסוף. כולם מחוברים יחדיו ומאוגדים גלקסיות כוכבים ישויות וכל מה שיש.

שימו לב לשדה האנרגטי שלכם שקולט אנרגיה שמסביב לגוף שלכם השדה הזה קולט ידע עתיק מאוד והידע הזה נטמע בתוך ההילה שלכם ונטמע בתוך העור ועובר דרך האנרגיה שבתוך הגוף. כל התאים שלכם מקבלים את הידע ואתם יודעים. 

תהיו בתוך השקט הזה בלי מחשבות רצונות תוכניות. פשוט תהיו בשקט ולספוג ידע קדום בראשיתי ראשוני. 

כעת לאט לאט תחזרו  דרך הכוכבים והגלקסיות והגלקסיה שלנו תתבוננו על כדור הארץ מלמעלה תכנסו לאטמוספרה של כדור הארץ ולתוך הגוף שלכם. שימו לב לתחושות שבתוך הגוף הרשמים שהבאתם איתכם תנשמו עמוק ותחזרו לכאן ועכשיו.

וכך הוא

 

 

 

 

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.