04 Feb
04Feb


ערב טוב וברוכים הבאים אנחנו היום בערב שער 2/2/18 

נמצאים איתנו היום ישויות האור והמלאכים וישויות מקבוצת הכוכבים אוריון.

אנחנו ישויות אוריון מקבוצת הכוכבים אוריון אנחנו רוצים לדבר איתכם על ילדי היהלום. 

לפני כ-40 שנה התחילו להגיע לכדור הארץ ילדים חדשים נולדו אז ילדי האינדיגו והם סללו את הדרך עבורכם והביאו אנרגיה חזקה ועוצמתית במיוחד וסללו את הדרך לישויות האור לאנשי האור וילדי האור ועשו שינוי מאוד משמעותי וחשוב בכדור הארץ הם באו ופירקו את כל המערכות הישנות והרגשתם איך הכל מתפורר. כל המלחמות התעוררו בליבות האנשים וראיתם את כל הכאוס בחוץ יוצא ונשפך על פני השטח. זו הייתה תקופה קשה גם לילדים שנולדו וגם לכם הבוגרים.

לפני כ-20 שנה התחילו להגיע לכדור הארץ ילדי הקריסטל. ילדים אלו הביאו והגיעו על קרני אור הקריסטל שנכנסו לכדור הארץ ולכל מה שקיים על פני כדור הארץ הם נכנסו ופירקו את כל המוסדות והפכו רגב על רגב. מה שאתם רואים היום זוהי מלחמת דתות ומלחמת תודעה. וזו העבודה של ילדי הקריסטל. משנת 2012 התחילו להגיע לכדור הארץ ילדי היהלום. כעת כל תינוק חדש שנולד הוא ילד יהלום. בזמנו כשנולדו ילדי האינדיגו ראיתם שכל ילד שלישי הוא אינדיגו ואנשים שאלו האם הילד שלי הוא ילד אינדיגו כי הם ראו בו משהו מיוחד. גם כאשר הגיעו ילדי הקריסטל הם נולדו כל ילד שני היה ילד קריסטל. היום כל ילד שנולד הוא ילד יהלום. ילדי היהלום מגיעים בתוך מבנה מיוחד של אנרגית היהלום. כפי שהיהלום יש לו הרבה מאוד פאות והאנרגיה שלו מכוונת לכל מיני כיוונים כך האנרגיה של ילדי היהלום מכוונת לכל הכיוונים. האנרגיה הרבה יותר ממוקדת ועוצמתית וכל קרן לייזר שמכוונת למקום מסויים אחד. לכן העבודה שלהם תהיה מאוד ממוקדת חזקה עוצמתית ואיכותית.

ילדי היהלום הם המורים והמדריכים שלכם בחיים האלו. הם יקחו אתכם לרמות תודעה הרבה יותר גבוהות. הם ילמדו אתכם על היקום התהוות היקום גיאומטריה מקודשת כיצד היקום נבנה מה הגודל שלו איך אפשר לטייל ברחבי היקום איך אפשר להיות גם בתוך הגוף וגם בגלקסיות איך אפשר לבנות בניינים מסיביים וענקיים כמו שבנו בתקופת הפרעונים הפירמידות. איך לקחת את כדור הארץ ולהעביר אותו למקום יותר טוב אנרגטי ושופע. איך לעשות שינוי. איך לשלוט בכדור הארץ איך לשלוט בעצמכם. המדענים שלכם נמצאים ממש בתחילת הדרך כדי לפענח את סודות היקום. את ילדי היהלום יבואו כבר עם הידע בתוכם. מה שאנחנו מבקשים מכם זה לא לעצור ולחסום אותם לא להוריד להם את המוראל אלא לעודד אותם לתת להם מרחב לתת להם המון אהבה שהם זקוקים לה אתם תקבלו המון אהבה וחמלה וידע קוסמי.. הם יהיו מחוברים לרבדים עליונים ולמדריכים שלהם ולמקור שממנו הם באו. ילדי היהלום הם העתיד שלכם. הם העתיד שלכם בכל המובנים. הם יבנו את כדור הארץ מחדש ויכיילו את האנרגיה בתוך כדור הארץ הם יהיו ערוצים לכיול האנרגיה של הבורא בתוך כדור הארץ וסביבו. קבלו את המורים שלכם בהרבה אהבה ושמחה.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה.

תדמיינו מעל הראש שלכם יש כדור אור לבן תתמלאו באור לבן.

תפקחו את העיניים הפנימיות שלכם. תפקחו את העין השלישית ותתבוננו.

תראו שמגיעה קרן של אור בצורת יהלום ומתוכה נובעים הרבה מאוד ישויות בצורת יהלום.הקרן הזאת הולכת וגדלה ומתרחבת וככל שהיא מתרחבת יוצאים מתוכה עוד ועוד ישויות בצורת יהלום. תראו איך הישויות האלו בוחרות את ההורים ומגיעות לבית הנכון ולהורים הנכונים ונכנסות לתוך גוף חדש גוף של תינוק ונולדות מחדש.

תראו שעוד ועוד ועוד ישויות יהלום מגיעות ועוד ועוד ועוד תינוקות נולדים עם האנרגיה הזאת של היהלום.

איך אתם יכולים להבחין בתינוק יהלום? 

תתבוננו על המצח שלו ותראו שיש שם צורה של יהלום באזור העין השלישית שלו. יהלום קטן יהלום שיש לו הרבה זוויות הרבה פאות ומכל פאה יוצאת קרן אור. 

תראו שמגיעות עוד ועוד ישויות והן מסתדרות בצורה של יהלום מעל הקוטב הצפוני של כדור הארץ והן חודרות לתוך מרכז כדור הארץ ומרכז כדור הארץ הופך להיות מקור של אור שמוציא את האור מבפנים החוצה.תראו שההילה של כדור הארץ הופכת להיות ליהלום. ששולח אור לכל הכיוונים. כדור הארץ הופך להיות כמו שמש שמאירה לכל הכיוונים.התינוקות החדשים של היהלום מפיצים אור לכל הכיוונים.

תמשיכו לראות את צינור האור שמגיעה מהבריאה הראשונית ומגיעות עוד ועוד ישויות יהלום ומתפזרות על פני כדור הארץ. תרגישו את השמחה של הישויות האלו תרגישו את האהבה שימו לב למסרים שהם מעבירים לכם תספגו את האור תרגישו אותו נכנס לתוככם ומאיר אתכם מבפנים. ילדי היהלום הם המדריכים שלכם המורים שלכם המרפאים שלכם. הם יביאו הרבה מאוד ידע לכדור הארץ הם יעזרו לרופאים לרפא לאזן ויעזרו למדענים בידע חדש הם יביאו את הגיאומטריה המקודשת וילמדו אותה בכל בתי הספר הם יביאו את הידע את האמת סוף סוף תלמדו את האמת ולא יטעינו אתכם בשקרים ובידע שגור. במשך הרבה מאוד שנים מעבירים לכם חצאי אמיתות ושקרים. וגם בבתי הספר וגם הממשלות בכל העולם. כי כל מה שהם רוצים זה לשלוט. ואתם האנשים הרגילים אתם תעשו את השינוי. השינוי יבוא מהעם, מהאדם היחיד ולא מהממשלות. 

לכן אנחנו נוטעים בכל משפחה תינוקות חדשים עם ידע חדש. והידע הזה יאיר אתכם ויכוון אתכם למקומות הנכונים. אתם תראו את השינוי האדיר שיהיה בני האדם לא יצטרכו לקחת לרמות לגנוב אלא יהיו אמיתיים והילדים החדשים ילמדו את זה ויראו לכם את זה.

בכל משפחה מעכשיו והלאה ייוולד תינוק יהלום. אנחנו נאסוף את היהלומים האלו נאגד אותם לאגודה אחת שתשפיע על העולם שלכם והיקום כולו. אלו הם ישויות המגיעות ישירות מהמקור והם אלו שיעשו את השינוי. אותו שינוי שילדי האינדיגו התחילו לפני 40 שנה ילדי הקריסטל המשיכו לפני 20 שנה וילדי היהלום ממשיכים כעת.

כל מה שאנחנו מבקשים מכם הוא לקבל אותם באהבה להרעיף עליהם אהבה ולכבד אותם.

כעת תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף תרגישו את האנרגיה שימו לב להילה שלכם ותראו שההילה שלכם גדלה והתרחבה ומוארת באור של יהלום. 

מעכשיו כשתלכו ברחוב אנשים יאמרו לכם איך זה שאתם כל כך יפים ואתם תענו להם בחיוך.

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.