05 Mar
05Mar

איך להעצים את ילדי היהלום

תקשור עם מאסטר סת בערב שער 3/3/18

ערב טוב וברוכים הבאים

היום אנחנו בערב שער 3/3/18 ונמצאים איתנו היום ישויות האור ישויות אוריון ומתוכם מופיעה ישוית מתקדמת קדימה ואומרת: אני סת

היום אני אצור קשר איתכם ואמסור לכם מסרים חדשים וידע חדש.

אנחנו ישויות אוריון ומגיעים אליכם ונמצאים לידכם ובתוככם בכל רגע נתון. אנחנו רוצים להבהיר נקודה מאוד חשובה שההסתכלות שלכם על העולם שאתם חיים בו ולומר להם שהעולם הזה שאתם מתבוננים עליו לא חיצוני מכם לא נפרד מכם לא רחוק מכם הגלקסיות והכוכבים לא נמצאים אי שם במרחקים של אלפי שנות אור מכם, אלא כל מה שיש נמצא בתוככם פנימה. כל מה שאתם רואים בחוץ קיים בפנים. המוח שלכם מאוד משוכלל ועוצמתי ומיוחד. ואתם יכולים להבין ולקבל את העוצמות שלו והיכולות שלו רק כאשר אתם תקבלו את עצמכם כפי שאתם. 

היום אתם נמצאים בתדר אנרגטי מאוד גבוה והגיע הזמן שתגיעו למקום של התעלות. כי מהמקום הזה אתם תראו את הדברים מזווית גבוהה יותר ואז המודעות שלכם תשתנה והתודעה שלכם תשתנה וצורת הראיה שלכם תשתנה וצורת הקבלה את עצמכם ישתנה ואז גם העולם החיצוני שלכם ישתנה. את כל השינוי הזה תעשו מהשינוי הפנימי. כי כאשר אתם משנים את הבחוץ אתם יכלים לשנות את מה שיש בפנים. כאשר אתם משנים את מה שיש בפנים אז גם מה שיש בחוץ משתנה כולל הגלקסיות והכוכבים והאנרגיות וכל מה שיש.

כאשר המדענים שלכם יוצאים לחפש ולבדוק מה יש במרחבים הגדולים של היקום, אנחנו מפנים אותם חזרה פנימה כדי לבדוק מה יש בתוכם. והמיקרו יוצר את המאקרו והמאקרו יוצר את המיקרו. הכל מיקשה אחת אי אפשר להפריד. לכן אנחנו אומרים לכם שאתם מחוברים. כל אחד ואחת מכם על פני כדור הארץ מחוברים בחיבור אנרגטי בלתי נראה ואתם אחד עם כל מה שקיים. עם האדמה ובעלי החיים והעצים והצמחים ועם בני האדם ועם מקומות ועם גלקסיות וכוכבים וכל מה שישנו.

לכן כשאנחנו אומרים שילדי היהלום מגיעים אנחנו מתכוונים שאתם נולדים מחדש. שבתוככם נוצרת האנרגיה העוצמתית והמיוחדת הזאת והיא מגיעה אליכם מתוככם. האנרגיה לא מגיעה מאי שם במרחבים הגדולים של היקום, היא לא מגיעה מגלקסיות אחרות, האנרגיה הזאת היא תוצרת שלכם. היא נובעת מתוך המהות שלכם מתוך מי שאתם באמת מתוך הנשמה ששוכנת בתוך הגוף מתוך העצמי הגבוה שלכם ששוכן בתוך הגוף. הגוף הוא המיכל שמכיל את כל האנרגיות. כשאתם מתנהגים בצורה אכזרית ולא ראויה לגוף שלכם ואתם מזלזלים בו ומזלזלים בחיים שלכם, אתם פוגעים ביצירה הכל כך חשובה שלכם.

אתם היצירה של עצמכם. כי היקום הוא לא מתרחב לאינסוף אלא מתרכז פנימה, הוא נכנס פנימה לתוכו כי גם בפנים יש את המיקרו ובחוץ יש את המאקרו. אנחנו אומרים לשם שילדי היהלום שנולדים מתחילת 2012 וממשיכים להיוולד, הם נולדים כדי לעזור לכם, ללמד אתכם שאתם והם זה אחד. אתם לא ניפרדים מילדי היהלום ומהאנרגיה שהם באים איתה. האנרגיה של היהלום נובעת מכם וחוזרת אליכם. אנחנו רוצים שתקבלו את ילדי היהלום ואת האנרגיה הזאת בכדור הארץ שמגיעים בימים אלו תקבלו אותם בידיים פתוחות ולא תעצרו אותם ולא תורידו להם את המוראל אלא תעצימו אותם תתמכו בהם. הם יהיו ילדים שונים, הם לא יקבלו דברים כמובן מאליו כי ככה זה, הם ישאלו שאלות וירצו לקבל תשובות, הם יבואו עם רעיונות עם ידע יכולת גם יכולת פיזית ואנרגטית וילמדו אתכם חמלה. הם ילמדו אתכם אהבה, ילמדו אתכם להיכנס פנימה ולחפש שם את הנקודות שיעצימו אתכם וילכדו אתכם שיתנו לכם להתבונן על עצמכם מזווית של העד המתבונן ברוך בעדנה באהבה בשלווה כך שתקבלו את עצמכם כפי שאתם.

ילדי היהלום הם המראה שלכם בעתיד. והם יחכו לתמיכה שלכם ליד מלטפת למילה אוהבת לפירגון להעצמה,ילדי היהלום ילדים מאוד חכמים ונבונים והם יראו לכם את הדרך של השלימות. איך אפשר להיות שלם מתוך הכאוס שאתם מייצרים בחיים שלכם. הדבר הראשון שהם ילמדו אתכם זה להפסיק להתנגד. להפסיק להילחם כי כל דבר שאתם נלחמים בו מתעצם כל דבר שאתם  מתנגדים אליו מתעצם כל דבר שאתם לא מסכימים אליו מתעצם. תלמדו לקבל את הדברים כפי שהם. 

ילדי היהלום יבואו עם ידע של שפות יהיה להם מאוד קל להתחבר לשפות אחרות ושונות ומאוד קל להתחבר לתרבויות שונות בקלות. ילדי היהלום יתחברו לפיסיקה ולגיאומטריה מקודשת וילמדו באמצותה וילמדו איך בנוי היקום. יביאו המון ידע שחסר היום על פני כדור הארץ. ידע שהתקבל בעבר והממשלות דיכאו את האנשים שהביאו את הידע הזה ושרפו ספרים מאוד חשובים במהלך הדורות. ולכן אתם לא יודעים מה לעשות היום. אתם חיים בחושך. זאת הסיבה שאבות אבות אבותיכם השאירו חותמות על סלעים ואבנים על פני כדור הארץ בכל מיני עידנים על מנת שתמצאו אותם ותלמדו מהם.

כל התרבויות שנכחדו, תרבות המאיה, האבורוגינים תרבות מצרים העתיקה ועוד, השאירו אחריהם הרבה מאוד ידע שנחרט על גבי הסלעים כדי שזה ישתמר לדורות. ילדי היהלום יהיו אלה שיפענחו עבורכם את הכתבים האלו. הם אלו שיוציאו מתוך האבן את הידע ויפזרו אותו על פני כדור הארץ. הם ידעו איך לעשות זאת והם יבינו את השפות העתיקות הללו. לכן אנחנו אומרים לכם שכאשר ילדי היהלום שיוולדו בכל הבתים מחדש תכינו להם את הערסל תאהבו אותם תנו להם המון חום ואהבה כדי שיגדלו בתוך אנרגיה אוהבת ותומכת.

מדיטציה

בואו נעצום עיניים ונתרכז בדופק הלב ובנשימה. דופק הלב מחבר לגוף והנשימה מחברת אתכם לנשמה שלכם.

כעת תתבוננו ותראו את כדור הארץ עטוף באנרגיה לבנה וזוהרת. תראו קרן של אור יהלום שמגיעה מלמעלה ועוטפת את כדור הארץ ונוצרת שכבה של אנרגית יהלום מסביב לכדור הארץ והיא מתחילה לחדור לתוך הכדור פנימה.

על קרן אנרגית היהלום תראו שמגיעות המון ישויות תינוקות קטנים ומתגלשים כמו במגלשה על הקרן הזאת והם מגיעים בהמוניהם. תראו שנוצרות עוד ועוד קרניים כאלו בכל פינה על פני כדור הארץ והרבה מאוד תינוקות מגיעים בגלישה לכדור הארץ.

הילדים האלו נולדים מחדש במיליוני בתים. תראו איך ההורים החדשים מקבלים באהבה ובשמחה את הרך הנולד. 

תראו את הילדים האלו מתחילים לגדול ולצמוח ולהחכים ולהצליח. תראו איך הם משנים את ההוויה, את מה שקורה בזמן אמת סביבם. הם משנים את התדרים ואת האנרגיות סביבם. איפה שיש חולי נוצרת בריאות, איפה שיש כאוס נוצרת הרמוניה, איפה שיש פחד נוצרת אהבה, איפה שיש כאב נוצרת שמחה. תראו איך כל מה שקורה על פני כדור הארץ איפה שיש מלחמה נוצר שלום, תראו איך האנרגיות משתנות גם בתוך הכדור, מה שיש בפנים יוצא החוצה, תראו איך האנרגיה תוך בני האדם משתנה. הילדים האלו הם כמו קוסמים. כל מה שהם נוגעים בו משתנה. 

ילדי היהלום ישנו את האנושות וישנו את כדור הארץ. הגיע הזמן להתעלות. כל בני האדם על פני כדור הארץ יתעלו. אלו שלא יהיו מוכנים להתעלות יבחרו לעזוב. כי הם לא יוכלו להכיל את האנרגיות העוצמתיות האלו. וזה בסדר. תאפשרו להם לעשות זאת כי זוהי בחירה שלהם. 

תראו את האנרגיות מגיעות נכנסות לתוך הגוף שלכם מרפאות אתכם, תנו לאנרגיה של היהלום להיכנס לתוך העצמות השרירים האיברים השונים תרגישו איך האנרגיה מרפאה אתכם ויוצרת אדם חדש.  

כעת לאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לגוף ותפקחו עיניים 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.