20 Mar
20Mar

אני מטטרון ומלווה אתכם בכל רגע נתון. אמרנו לכם בעבר שאתם בחרתם להגיע לכדור הארץ פעם אחר פעם כדי לחוות את החוויות שוב ושוב דרך החוויות את לומדים את מוסר ההשכל ואז אתם יודעים. הידע הזה נצבר אצלכם בתוך התת מודע ואתם משתמשים בו לעיתים. לעיתים אתם משתמשים ולעיתים לא. ככל שהידע נצבר בתת מודע לא תמיד אתם נגישים לידע הזה ולכן אתם מגיעים שוב ושוב לכדור הארץ וחווים את הותן חוויות שוב ושוב ואתם שואלים עד מתי. מאחר שבעולם הרוחני אין מימד של זמן זה יכול להימשך לאינסוף. זה תלוי בכם, מה שאתם מחליטים ועושים בחיים שלכם. זה תלוי בכם. אתם קובעים כמה גלגולים עוד תעברו. מה תעברו בגלגולים אלו ובאיזה תדר. הכל נקבע על ידי הנשמה שלכם שזה אתם בעצם.  ככל שאתם עולים גבוה יותר אתם יותר נגישים לידע. וכאשר אתם מתבוננים בידע ואתם יודעים, אז הרבה בעיות נפתרות כי כל החוויות שלכם בכל הגלגולים הם בית ספר שבו אתם לומדים על עצמכם. כשקורה לכם משהו אף אחד לא עושה לכם שוב דבר רע, אלא אתם והנשמה רוצים ללמוד מתוך החוויה. ככל שהחוויה קשה יותר הלמידה עמוקה יותר על עצמכם. 

אתם מסתכלים על החיים ואומרים זה טוב וזה רע אתם מחלקים ומפרידים אבל בעצם אין הפרדה יש רק ידע קוסמי אחד. אנחנו רוצים לקחת אתכם למקום הזה של להיפתח ולהתחבר לידע הזה כי ברגע זה אתם יכולים לחיות מתוך הרמוניה ולמצות מעצמכם את המירב כי אף אחד ושום דבר לא יעמוד בדרככם להיות כפי שאלוהים הווה. ולהגיע למקום הזה נחוצה אמונה. ככל שהאמונה שלכם יותר חזקה אתם תוכלו יותר מהר להגיע למקום של הרמוניה רוגע ושלווה פנימית. המונה יכולה לנבוע מתוך האמון שאתם נותנים בעצמכם. כאשר אתם מאמינים בעצמכם ויודעים שאתם יכולים הכל אז מתוך כך מגיעה האמונה באלוהים. האמון והאמונה הם שני רבדים שמחוברים זה לזה. אמרנו לכם בעבר שאלוהים לא נמצא אי שם בשמים אלא שהוא חלק מההוויה של כל אחד ואחת מכם על פני כדור הארץ הוא נמצא בתוך הלבבות שלכם. התפקיד שלכם הוא לחשוף את האנרגיה של אלוהים ולהבין שאתם חלק ממנה. איך אתם יכולים לחשוף את האנרגיה של אלוהים? על ידי זה שאתם מקלפים את הקליפות שעוטפות את האנרגיה הזאת. במשך כל החיים שלכם אתם עוטפים את האנרגיה של אלוהים כך שהיא לא יכולה להיחשף בפניכם. כאשר אתם מקלפים את הקליפות של הפחד החרדה  האגו החשיבות העצמית החששות והטראומות אז האנרגיה של אלוהים נחשפת בפניכם. ואז היא ממלאה אתכם בחסד ואתם מרגישים שהאנרגיה ממלאה אתכם הגוף שלכם נעשה יותר זורם יותר בריא ואתם נהנים מכל העולמות. גם מהעולם הפיזי גם מהעולם האנרגטי וגם מהעולם הרוחני. 

מדיטציה

 תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה נעזור לכם כעת לקלף את עצמכם. דופק הלב מחבר לגוף והנשימה מחברת לנשמה שלכם. תדמיינו שאתם עולים בתוך עמוד של אור לבן. אתם עולים גבוהה גבוהה עוד ועוד גבוהה אתם מגיעים למקום של אוקיאנוס מאוד גדול. אתם מתבוננים על המים הכחולים וכשאתם מוכנים נכנסים לתוך המים ומתחילים לצלול לעומק. אתם רואים שסביבכם התקבצו קבוצה של דולפינים. אתם מתבוננים על הגוף שלכם ואתם גם הופכים לדולפין. אתם משתובבים יחד עם שאר הדולפינים שסביבכם. כעת אתם נכנסים עמוק לתוך המים ואתם יכולים לראות בעיני רוחכם את כל החוויות שלכם בכל הגלגולים כמו בסרט נע. תתבוננו ותנו להם לעבור. כעת תכבו את הצד השמאלי של המוח כפי שהדולפין עושה. הדולפין יכול לכבות צד אחד של המוח שלהם. אתם מתבקשים לכבות את הצד השמאלי של המוח שלכם. ברגע שכיביתם את הצד השמאלי של המוח כל החוויות נעלמו התפוגגו באוויר. כאשר אתם מתבוננים על הסרט הזה אתם רואים שהסרט כולו אור. במקום חוויות יש שם אור.  

כעת תפתחו חזרה את הצד השמאלי של המוח זה שסגרתם קודם ותתבוננו שוב על חוויות העבר ותראו שאותן חוויות מלאות באור וכאשר אתם מתבוננים עליהן אין שם בכלל רגשות. אתם מתבוננים עליהן כמו בסרט ואין לכם שום רגשות. פשוט תתבוננו תהיו העד המתבונן מהצד.  תנו לכל החוויות לזרום כאשר הן מלאות באור. כעת תראו שאתם מעמיקים לתוך האוקיאנוס ובתוכו עמוק אתם הופכים ללוויתן ענקי. אתם פורצים כלפי מעלה כלוויתן. ואתם מקבלים לתוככם את החוכמה ואת הידע הרבים של הלוויתן.  אתם הלוויתן.  

כעת תדמיינו שאתם חוזרים לתוך עמוד האור שעליתם איתו ולאט לאט אתם מחזירים את המודעות שלכם לתוך הגוף.  תנשמו עמוק ותפקחו עיניים תהיו עדינים עם עצמכם.  

תנשמו עמוק, תניעו כפות ידיים וכפות רגליים ולאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לגוף. אל תקומו בבת אחת, תהיו עדינים עם עצמכם. זה תדר אחר ותקבלו אותו פנימה לאט לאט בעדינות והגוף שלכם יתאזן יחד עם התדר החדש. 

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.