06 Jan
06Jan

רוחות השמים הן ישויות שלקחו על עצמן לאזן את כדור הארץ מבפנים ומבחוץ. בגלל ההתנהגות הבלתי אחראית של האנושות כלפי כדור הארץ וכלפי הטבע בכלל, נוצר מצב שרוחות השמים איבדו את הפוקוס והכוח שלהן והן נחלשו. זה גרם לטבע לצאת מאיזון ולפעול בצורה פוגעת בכדור הארץ ובכל מה שהוא מכיל בתוכו.  בגלל זה נוצר חור באוזון שפוגע בהישרדותו לאורך שנים של כדור הארץ.

זו הסיבה שהקרחונים מפשירים במהירות רבה יותר, יש יותר סופות חזקות וטורנדו, צונאמי ועוד. כל מה שקורה משפיע גם על בעלי החיים על הקרקע, בעלי הכנף, הדגים, הלוויתנים והדולפינים.

הלוויתנים הם בעלי החיים הגדולים ביותר על פני כדור הארץ כיום. הם היחידים ששרדו את חורבן כדור הארץ בתקופת  הדינוזאורים. הלוויתנים אוגרים בתוך המוח שלהם את כל המידע על כדור הארץ ועל היקום כולו.

כאשר הלויתנים מגיעים לקוטב הצפוני, הם מתחברים עם הרוח הצפונית ומקבלים ממנה ידע שהם אוגרים אותו בתוך עצמם. הם שוחים לצד השני של כדור הארץ ומביאים לשם את הידע הזה. הידע מופץ בין בעלי החיים. בעלי החיים מכל הסוגים קולטים את הידע ומעבירים אותו הלאה. יש בין בעלי החיים סוג של תקשורת אנרגטית. הם נמצאים בתוך שדה אנרגיה אחד והם מעבירים את המידע בתוך ודרך שדה האנרגיה הזה.

בני האדם היו פעם חלק משדה האנרגיה הזה אבל במשך אלפי השנים האחרונות הם התרחקו וניתקו את עצמם מהשדה הזה. פעולה זו הרחיקה את האדם מעצמו ומאמונתו. האדם הפסיק ליצור תקשורת עם הסביבה באופן אינטואיטיבי ומשתמש בהגיון ובשכל כדי להבין דברים שהם למעשה אנרגטיים.


מדיטציה - להיות הלוויתן

תתרכזו בדופק הלב ובנשימה. תדמיינו שכל אחד מכם הוא  לוויתן.  הלוויתן נמצא  בתוך האוקיאנוס האין סופי בגודל ובעומק ושוחה באופן שוטף בתוך המים הצלולים. הוא צולל למעמקים ועולה חזרה כשהוא מוציא קיטור של מים בכל נשיפה.

תרגישו את הגודל העצום של הלוויתן, תחושו את העוצמה שלו, את הצלילות שלו, את השחייה החלקה והצלולה ותחושו את החוכמה שלו. תרגישו כל תנועה של הלוויתן. תחושו את הנשימות והנשיפות הארוכות שלו ותתחברו לכל תנועה שהוא עושה בתוך המים.

כעת, מאחר שאתם הלוויתן, תכנסו לתוך המוח ותנסו להיזכר בידע העתיק שאגור בתוך הלוויתן. ידע עתיק לגבי כדור הארץ, רוחות השמים שפועלות על  פני כדור הארץ, הרשת האנרגטית סביב כדור הארץ, ישויות, מלאכים, אלים, מרכבות האלים שהגיעו בתקופות שונות כדי לעזור לבני האדם על פני כדור הארץ ולכדור הארץ עצמו, ידע לגבי הכוכבים והגלקסיות הסובבות סביב כדור הארץ, ידע לגבי השמש, הירח והיחסים ביניהם לבין כדור הארץ, ידע שהלוויתנים העבירו במהלך הדורות לבני האדם שחיו על שפת האוקיאנוסים,  ילידים שהיו פתוחים מספיק כדי להתחבר ולדלות את הידע החשוב והעצום הזה ולהעבירו הלאה לדורות הבאים.

מאחר שהילידים הללו לא ידעו קרוא וכתוב הם ציירו את מה שהם ראו בתוך מערות מתחת לפני הקרקע על מנת לשמר אותם לאורך שנים ארוכות. כך קורה שבזמנים הללו בני האדם מוצאים כתבים ציוריים במקומות רבים על פני כדור הארץ ומנסים לפענח את מה שהם רואים.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.