30 May
30May

היום נמצא איתנו מאסטר תות והארקטורים ישויות מכוכב ארקטורוס. הם מביאים מידע מחודש. זהו מידע שיש על כדור הארץ כבר אלפי שנים, זהו ידע יקומי שכל דבר פועל לפיו. זהו בעצם צינור של אור ושל אנרגיה. באמצעות צינור האנרגיה בצורה זו אפשר להטעין בני אדם, מקומות, טורבינות לייצר חשמל, באמצעות האנרגיה הזו כדור הארץ מסתובב סביב השמש וגם כל הכוכבים והגלקסיות נעים. כל דבר ביקום פועל לפי האנרגיה האלקטרומגנטית הזו שנמצאת מסביב לכל דבר. היא עולה מלמטה כלפי מעלה ויורדת מסביב לגוף וחוזרת בצורה של כדור ועולה שוב וחוזר חלילה. 

כאשר אתם מעלים את הקונדליני אתם יוצרים את הזרימה הזאת. האנרגיה עולה כלפי מעלה ויורדת מסביב לגוף וחוזרת מהצ'קרה הראשונה ועולה למעלה דרך הצ'קרות וחוזר חלילה. אחרי שהאנרגיה יוצאת דרך צ'קרת הכתר, תנו לה להיכנס חזרה דרך צ'קרת הבסיס ולצאת מהכתר ולחזור שוב. זוהי הטענה אנרגטית שעוזרת לכם להטעין את עצמכם. בתהליך זה אתם יכולים להטעין את עצמכם במשך היום. כל דבר ביקום עובד בצורה זו. הידע הזה נמצא על פני כדור הארץ כבר למעלה מאלפיים שנה. הישויות הגבוהות ניסו להעביר את זה הלאה באמצעות ציורים על קירות, במערות ובכל מיני מקומות על פני כדור הארץ יש ציורים כלאו שהם בעצם ציורים או אודיוגרמות מכל מיני יצורים שהגיעו מהחלל בתקופות שונות. כל הזמן מגיעים ישויות מהחלל. יש הרבה מאוד מקומות שהם דומים לכדור הארץ שהטכנולוגיה שלהם הרבה יותר מתקדמת. יש מקומות שהם מתקדמים במיליון שנים לפני כדור הארץ.

אתם נמצאים כיום במקום שנראה כמו צומת דרכים שהישויות צריכה להחליט להיכן לזרום. אם והיה והישות תיקח על עצמה את האחריות כאנושות וכאנשים אינדיבידואלים ותתחילו לעבוד על הנקודה הזאת ולהטעין את עצמכם ואת כדור הארץ באנרגיה כל הזמן. האנרגיה הזאת נמצאת ביקום בצורה אינסופית והיא לא שייכת לאיש ולאף אחד אין בעלות עליה. היא שייכת לכולם. כך שאם האנשים על פני כדרור הארץ ילמדו לצנר ולהשתמש באנרגיה הזאת אז כל העוני יעלם מהעולם, הכסף, השליטה, שליטה בנפט וביכולת להניע את הכלכלה יעלם מהעולם ואתם תחיו בעולם שבו יהיה לכולם מספיק אנרגיה ואז לא תהיו צריכים להילחם אחד בשני ולקחת אחד מהשני. כי יהיה מספיק לכולם.

היקום בנוי על זרימה ועל שפע. כאשר אתם עושים את התרגיל הזה ומחברים אותה מלמטה למעלה זהו תהליך שמתקיים בכל דבר. בפרח שפורח, בתפוח שצומח וכל הפירות והירקות וכל דבר חי על פני האדמה. תראו שלכל דבר יש ציר מרכזי שדרכו עוברת האנרגיה. כל דבר נמצא על פני האדמה יש לו את היכולת לצנר את האנרגיה הזו. גם לבעלי החיים ולבני אדם. בני האדם איבדו את היכולת הזאת בגלל שלא לימדו אותם לעשות זאת. כאשר התינוק נולד יש לו את היכולת לצנר את האנרגיה הזאת. אבל לאחר מכן דרך החינוך הילד חוסם את עצמו ואז אינו יכול לצנר את האנרגיה ואז הוא הולך ודועך. כל ההילרים עושים את התהליך הזה עבור האנשים שמגיעים אליהם. האנרגיה שזורמת דרך הגוף יוצרת זרימה ואז הגוף מקבל את האנרגיה ונרפא.


מדיטציה אנרגית הטורוס

בואו נעצום עיניים ונתרכז בדופק הלב ובנשימה. תתרכזו בצ'קרת הבסיס ותראו שם נר שהולך  וגדל. הנר יוצר צורה של אנרגיה שנראית כמו כדור אש. האש מתחילה לעלות כלפי מעלה בצורה מעגלית כמו סליל. הסליל עולה למעלה ומנקה את כל מה שיש בצ'קרות. הסליל עולה לצ'קרת  המין מסתובב סביבה ומנקה את כל מה שיש שם,  ועולה למקלעת השמש ועולה לצ'קרת וממשיך לצ'קרת הלב ואז ולצ'קרת הגרון ולעין השלישית ויוצא בבת אחת דרך צ'קרת הכתר. תדמיינו שיוצאת מהכתר שלכם אנרגיה של אש. האנרגיה מסתובבת סביב ההילה שלכם והיא גדלה ומתרחבת. תראו שהאנרגיה שוב עולה מצ'קרת הבסיס כלפי מעלה יוצאת מהכתר ומסתובבת סביב ההילה שלכם ושוב עולה מהבסיס כלפי מעלה ויוצאת דרך הכתר וחוזר חלילה.

ככל שאתם עושים את זה יותר המעגל סביבכם הולך ומתרחב ואתם יושבים בתוך בועה אנרגטית. שימו לב שהבועה הזאת יש לה דופק. היא חיה ונושמת. תמשיכו לתת חיים לאנרגיה הזאת. היא גם מטעינה את הגוף  הנפשי האנרגטי והרוחני מרפאה אתכם ומביאה אתכם להרמוניה בגוף ובחיים. אם אתם מצליחים להחזיק את התדר הזה סביב לגוף שלכם תראו שכל מה שאתם עושים מצליח לכם ואתם מתחברים לשפע, לצמיחה, לשגשוג ותתחילו לשגשג בחיים שלכם. כי האנרגיה הזאת היא אנרגיה של אדמה שעולה לשמים והיא יורדת חזרה ועולה וחוזר חלילה.

שימו לב איך אתם מרגישים בתוך הגוף. מה האנרגיה עושה לכם בתוך הגוף. כעת כאשר אתם עולים עם האנרגיה כלפי מעלה ויוצאים מהכתר תמשיכו כלפי מעלה דרך הכוכבים והגלקסיות והשמש שלנו עד השמש המרכזית ותראו שם את האנרגיה מתפרצת ויורדת חזרה לתוך הגוף שלכם ונכנסת מצ'קרת הבסיס ושוב עולה ומתפרצת בתוך השמש המרכזית ושוב יורדת חזרה. כעת תראו שכאשר האנרגיה עולה עד לב האל ומתפרצת היא מכסה הרבה כוכבים וגלקסיות בדרך. מגיעה לכדור הארץ מהחלק הדרומי שלו, נכנסת לכדור הארץ ויוצאת מהצד הצפוני ועולה עד מרכז לב האל היא השמש המרכזית ומתפרצת שם. ושוב יורדת לכדור הארץ נכנסת לתוך הציר הדרומי ויוצאת מהקוטב הצפוני עד לב האל ושם היא מתפרצת וחוזר חלילה.

ככל שיותר אנשים ידמיינו את התהליך הזה על עצמם ועל כדור הארץ אתם תראו מהר מאוד שכל אחד מכם ירגיש את השינוי שיחול על כדור הארץ ובתוכו.

כעת תדמיינו אנשים שהולכים ברחוב שאתם מכירים או לא מכירים שהאנרגיה נכנסת דרך צ'קרת הבסיס עולה ויוצאת דרך הכתר ויוצרת בועה סביב לגוף שלהם ושוב נכנסת לתוך צ'קרת הבסיס ועולה וחוזר חלילה. אין זה חדירה לפרטיות אלא עזרה לאנשים להתחבר למהות שלהם למקור האנרגיה שלהם להעצים ולהבריא אותם ולהביא אותם למקום טוב ומאוזן.  תראו את התהליך הזה מתממש לכל האנשים על פני כדור הארץ. 7 מיליארד אנשים. 7 מיליארד התפרצויות אנרגטיות. התפרצות אנרגיה   מכדור ארץ אחד.

זכרו שכל מה שאתם עושים בדמיון זה אמת. כל מה שאתם מדמיינים זה אמת. כל מה שאתם רואים, זה בא מתוך הידע הקוסמי, מתוך הידיעה שכולכם אחד. ואם אתם יושבים כאן ועושים מדיטציה תרגישו שאתם יוצרים שינוי לא רק אצלכם אלא אצל הרבה מאוד אנשים שאינם יודעים כלל שזה קורה להם.

לא סתם כל כוכב וגלקסיה ביקום המבנה שלו עגול כי עיגול מסמל שלמות, הרמוניה, זרימה, אמנם אתם לא עגולים אבל האנרגיה שלכם עגולה. כאשר היא נכנסת מלמטה ומתפרצת מלמעלה נוצרת בועה עגולה מסביבכם.

אתם נמצאים בתדר שיש ביניכם הרבה אנשים סובלים, חסרי כל ורעבים כי לא לימדו אתכם להשתמש ביכולת הזו ליצור את האנרגיה העגולה הזו מתוך הרמונה וכאשר אין הרמוניה יש כעס, ועכשיו אתם מתחברים לעצמכם כאנשים הרמוניים כל יכולים, הידע הזה נמצא על פני כדור הארץ יותר מאלפיים שנה. היו תקופות שהשתמשו בו יותר והיו תקופות שהשתמשו בו פחות אבל בהרבה מקרים הגיעו ישויות בתוך מרכבות אלים מה שנקרא ובתוך חלליות וניסו ללמד בני אדם את העקרונות הבסיסיים של היקום אבל תמיד היו  אנשים ששיבשו את התהליכים. הרבה יותר קל לשלוט בהמונים כאשר הם בורים. וזה מה שעשו לכם. החזיקו אתכם בבורות שלכם כדי שלא תדעו ולא תבינו שיש לכם כוחות ושאתם כל יכולים. כל הממשלות רוצות לשלוט. לא משנה איך קוראים להם. דמוקרטים, רפובליקנים רודנים או אחרים, והם עושים הכל כדי להחזיק את העם בבורות. לכן כל פעם שמישהו המציא המצאה מהפכנית הממשל דאג להעלים ולדכא את זה. כדי שיוכל לשלוט בידע ובאנשים. אבל לא עוד, כי היום ממש היום אתם מקבלים את היכולות שלכם בחזרה. הכל תלוי בכם כמה אתם מוכנים לקבל אחריות על החיים שלכם ועל הפלנטה שלכם. כמה אתם מוכנים לתת לעצמכם ולהבין מי אתם באמת. הגיע הזמן שלכם לבוא ולהגיד "הנני". הנה אני ואני גאה ביכולות שלי. אני יכול הכל.  כל אחד ואחד מכם יכול הכל. יכול שיהיה לו שפע ואהבה והרמוניה פנימית ושלווה ושגשוג. רק מעצם זה שהוא מצנר את האנרגיה של האור ומעצים את עצמו מבפנים.

שימו לב מה קורה לכם בתוך הגוף כאשר האנרגיה זורמת כלפי מעלה ויוצאת דרך הכתר  כמו מזרקה של אור  ועוטפת את ההילה שלכם באור. תראו את חלקיקי האור שמתחברים כמו פרודות של מים כדי לחזק את ההילה שלכם ולרענן את הגוף שלכם ולהעצים אתכם.

התרגיל הזה מביא אתכם לעוצמה פנימית וליכולת. כדי שסוף סוף תבינו מי אתם למה באתם לכאן מה היעוד שלכם ותבינו שאינכם צריכים לתת דין וחשבון לאיש אפילו לא לזה שקוראים לו אלוהים. אתם צריכים לתת דין וחשבון רק לעצמכם. אתם ישויות תבוניות עם חוכמה ותבונה ויכולת, אתם ישויות מאוד אינטליגנטיות ועכשיו אתם יכולים להכיל את העוצמה שלכם להכיל את מי שאתם באמת וליהנות ממה שאתם רואים וחווים.

מהיום תתבוננו במראה ותראו את עצמכם כשלם. וכשאתם מתבוננים על האדם שמולכם תראו גם אותו כשלם. כאשר שני בני זוג מתחברים יחד הם לא עוד חצאים. אל תחפשו יותר את החצי השני, מישהו אמר לכם זאת כדי שלא תמצאו את האחד. אין דבר כזה חצי. יש שלם. וכאשר אתם מתחברים יחד אתם שני שלמים שיוצרים שלמות, שיוצרים שלם גדול יותר.

תרגישו את האנרגיה מתעצמת בכל פעם שאתם עושים את התהליך הזה. עולים כלפי מעלה תראו את האנרגיה יורדת מסביב להילה ושוב תראו אותה עולה ומתפרצת וחוזר חלילה. התהליך הזה מחבר ארץ ושמים, מחבר אתכם לאדמה וגם לשמש המרכזית וכך אתם נמצאים באמצע. לא יותר מדי באדמה בפיזי ולא יותר מידי בשמים לא יותר מידי רוחני, כי אם בהרמוניה, באהבה,  ברוגע בשלווה פנימית.

כל מה שלמדתם עד עכשיו שימו בצד, אנחנו לא אומרים שזה לא טוב אבל אומרים שתתבוננו פנימה מעכשיו והלאה כי כל הידע נמצא בפנים. כאשר האנרגיה עולה  היא יוצרת תהליך של כניסת ידע חדש ועיבוד של ידע קיים בתוך הגוף. וכך אתם מצנרים את האנרגיה הזאת את כל הידע. כל אחד מכם הוא כמו מחשב על. האדם עדיין לא המציא מחשב כמוהו. כל הזמן יש ניסיונות. אתם כל הזמן מגששים באפלה ורוצים לברוא משהו כמוכם. אבל אתם לא יכולים. כי עדיין לא בראתם את עצמכם. כלומר אתם לא הגעתם לתדר של בריאה. אתם יודעים שיש לכם את היכולת הזאת, אבל היכולת הזאת ניתנת או מוענקת רק לישויות שיכולות להכיל את התדר הזה. כי ישויות בוראות הן ישויות של חמלה, של חסד, של טוב, של הרמוניה, של נתינה, ואתם עדיין לא הגעתם לשם. יש כל מיני יחידי סגולה אצלכם  שהגיעו לתדרים האלו מידי פעם. התרגיל שאתם עושים היום יביא יותר אנשים לחמלה ואהבה קוסמית. חמלה זהו התדר הגבוה ביותר שאתם יכולים להגיע אליו. שימו לב שזה לא רחמים, אלא חמלה. אז אל תרחמו על איש אבל תחמלו על כל אדם שאתם פוגשים בדרך.

תמשיכו לצנר את האנרגיה ותראו שהיא מתעצמת בכל רגע ורגע. יש פה הרבה ישויות אור ומלאכים וכולם עוזרים בתהליך שאנו עוברים. אתם לא צריכים להתאמץ, רק תתנו לתהליך לקרות. רק תהיו נוכחים כפי שאלוהים הווה.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.