06 Jan
06Jan

אנחנו יושבים כאן היום ומסביב יש כאוס עם פצצות הגרדים, אנחנו באזור גוש דן וגם לכאן זה הגיע. מקווים שבמהלך המדיטציה הכל יהיה בסדר.

המצב הזה שאנו חווים בעצם זה השלכה או השתקפות של מה שאנו חווים בפנים. כל הכעס התסכול, הפחד והחרדות יוצאים החוצה. ואנחנו חשים את זה וכל המהומה שיש בחוץ זה השתקפות של מה שאנו חווים בפנים ביום יום. וכשזה יוצא החוצה זה משתחרר. 

המצב הזה יימשך עוד משהו כמו שבוע או חמישה ימים ואחר כך יהיה שקט מאוד ארוך. אנו נגיע להבנה עם הצד השני ואנחנו ניצור את השקט הפנימי שבתוכנו. אנחנו נחצין את השקט הפנימי שבתוכנו. אנחנו רואים שעם ישראל הוא עם חזק מאוד. זה עם שכאשר יש בעיה חיצונית, כאשר מישהו מבחוץ פועל נגדנו אנו מתלכדים, אנו מתאחדים והופכים לאיש אחד. הכוח והעוצמה שלנו הוא באחדות. כאשר אנו נבין שכשאנו מאוחדים אנו חזקים ונפעל באותה צורה גם בחיי היום יום גם בעיתות שלום ולא רק בעיתות מלחמה נוכל להגיע רחוק מאוד גם מבחינה אישית וגם מבחינה גלובאלית כעם וכאנושות.

בתקופה האחרונה מדברים איתנו מלמעלה על אחדות. והאחדות של האנרגיה הזאת תביא לעוצמה פנימית מאוד גבוהה לכל אחד ואחד מהאנשים לחוד ולכולם יחד.  כאשר אנו מאוחדים אנו יכולים יותר. אנחנו עוצמתיים יותר ומלוכדים יותר ואוהבים יותר. אנו עוזרים זה לזה ושואבים זה מזה כוח. ולשם אנו צריכים לחתור. להיות מאוחדים ומלוכדים.

שימו לב שבעיתות מלחמה אנו נוטים לפתוח את הלב ולעזור אחד לשני ולתת אחד לשני ולפרגן אחד לשני.


מדיטציה

נעצום עיניים ונתרכז בדופק הלב ובנשימה. דופק הלב מחבר אותנו לגוף והנשימה מחברת אותנו לנשמה שלנו.

תדמיינו שיש באמצע החדר סולם. וישויות אור ומלאכים מתחילים לרדת בסולם והחדר מלא במלאכים מכל הצבעים והסוגים. לבנים וסגולים וירוקים ותכלת וורודים כל המלאכים גבוהים וגדולים ואנרגטיים. תראו שמגיעים המלאכים גבריאל, רפאל, אוריאל ומיכאל והמלאך מטטרון ויהווה. תרגישו איך אתם מתעצמים באנרגיה ונעשים יותר ויותר עוצמתיים מכילים,

תראו שכל האנשים בחדר נכנסו לתוך מרכבה כחולה אנרגטית  והמרכבה מסתובבת ונעמדת במרכז מדינת ישראל ומתחילה להתרחב ולהתפשט ולאט לאט מכילה את כל המדינה בתוכה. המרכבה היא צורה אנרגטית שיוצרת הגנה.

תראו שההגנה של אור כחול של המרכבה מכיל את כל כדור הארץ בתוכו. והאנרגיה הכחולה מגיעה לכל אדם ולכל מקום נכנסת לתוך האדמה ומזינה אותה באור כחול.  כל היצורים מוזנים באור כחול מרפא ומרגיע אור של הכלה ואהבה. אור של שקט ושלווה ורגיעה.

כעת תראו שהמלאכים עומדים בקצוות של הפירמידה  ויהווה עומד מלמעלה ושולח אור זהב. והפירמידה מתמלאת באור זהב. וכל כדור הארץ מתמלא באור זהב. אור הזהב זה אור של הגנה ושל הכלה.

תראו שהמרכבה מתחילה לעלות כאילו משהו מושך אותה כלפי מעלה יחד עם כדור הארץ. תראו שכדור הארץ מתחיל להתקלף וגם האנשים מתקלפים מהפחד ומהאגו ומהחשיבות העצמית. ומכל ההבלים שהם עטפו את עצמם בהם.

תראו שבני האדם מוותרים על עגל הזהב. ומוכנים לחזור ולהתחבר ללב. לאהבה שבלב. תראו שהמלאכים ניגשים לבני האדם ונוגעים להם בלב ופותחים להם את הלב לאהבה. כל האנשים בלי הבדל בין דת גזע או מין נפתחים לאהבה.

כל נושא הדתות נעלם מהעולם. כל המלחמות מתפוגגות. תראו את העולם שפך להיות עולם של שמחה, אהבה, נתינה, שימו לב מה קורה לכם בתוך הלב. תרגישו את עצמכם מבפנים. תנו לקליפות שמסביבכם ובתוככם להשתחרר.

התבוננו על עצמכם ותראו שרק הליבה שלכם נשארה. רק מי שאתם באמת. וגם האנשים סביבכם. גם בהם נשארה רק הליבה. רק מי שהם באמת ולא מי שהם חושבים שהם. לא מי שהסביבה רוצה שיהיו. אלא מי שהם באמת. אלוהים ברא אתכם כצלמו וכדמותו. תהיו אלוהים. תהיו נוכחים, תהיו הווים כפי שאלוהים הווה. תאהבו את עצמכם ותאהבו אחרים. ותחיו את השלווה. כאשר אתם תהיו בשלווה אז גם הסביבה שלכם תהיה שלווה.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.