10 Jan
10Jan

היום נמצא איתנו מטטרון כדי להסביר לנו על התהליכים שאנחנו הולכים לעבור ממש עכשיו.

כדור הארץ והיקום מסביב עובדים במחזוריות של 26000 שנה. כאשר פעם ב-13000 שנה אנחנו הולכים לישון מבחינת התודעה, התודעה שלנו ישנה. ואחרי 13000 שנה שאנחנו ישנים התודעה מתחילה להתעורר. אנחנו מתחילים להתעורר לתודעה חדשה. התחלנו את ההתפתחות בשנת 1972 והיום אנחנו נמצאים במקום של שער הזדמנויות שבו אנחנו נשנה את התדר האנרגטי שלנו ונעשה קפיצה קוונטית בתודעה ונהיה במקום אחר.

היקום הזה בנוי מ-144 ממדים. כל ממד לוקח את האנושות לרמה חדשה של מודעות ולרמה חדשה של תודעה. מבחינת היקום כדור הארץ נמצא בתחילת ההתפתחות התודעתית שלו, הוא נמצא בממד השלישי מתוך 144 ממדים. כלומר כדור הארץ נמצא בהתחלה של ההתפתחות התודעתית ולכן המקום הזה שאנו נמצאים בו הוא מקום של שינוי התודעה. כאשר אנו משנים את התודעה אנחנו עולים בממדים. כלומר הממד השלישי אנו עוזבים אותו ועוברים לממד הרביעי והחמישי. הממד הרביעי הוא קרש קפיצה לממד החמישי. בממד הרביעי נהיה פרק זמן קצר ואז נעבור לממד החמישי.

אנחנו נמצאים היום במקום של שינוי. כל אחד ואחד מאיתנו מרגיש את השינוי הפנימי בתוכו, את הקשיים, את הטראומות שעולות ומציפות, הטראומות הישנות, הפחדים, הכאבים שמתחדשים, יש מלחמה פנימית בין האור לבין החושך, בין הבריאות  לחולי בין הכאב לרוגע. והמלחמה הזאת מוחצנת כלפי חוץ ואז רואים אותה מבחוץ. ואז בחוץ יש מלחמות. המצב הזה מתקיים כבר 13000 שנה. ערים נבנות ונחרבות, תרבויות נבנות ונחרבות, האדם נולד ומת ויוצר קארמות חדשות בכל פעם מחדש עם כל מיני אנשים. ואז שוב מגיע לכדור הארץ ויוצר קארמה וחוזר חלילה.

הימים האלו חשובים מאוד עבורכם עבור כל אחד ואחד ולאנושות בכלל. כי הימים האלו מהיום אנחנו היום ב-  9 בדצמבר 2012 ועד 21 בדצמבר 2012 אנחנו נחווה את העוצמות, נחווה את האנרגיה ועוצמתה, נחווה את השינויים בתוך הגוף שלנו בעוצמות הרבה יותר גבוהות מאי פעם ונעשה שינויים. השינויים שנעשה בתוך הגוף הם שינויים מאוד עמוקים גם לגוף וגם לנפש. יש הרבה מאוד קשיים לעבור תקופה זו להרבה אנשים בגלל שיש נתק בין הראש, השכל לבין הלב. כאשר יש נתק כזה, אתם חווים את הרגשות הקשים בתוך הבטן. כי לשם הרגשות מתנקזים. וכשאתם מוציאים אותם החוצה הם מתעצמים וחוזרים אליכם ויוצרים אצלכם הרבה מאוד תסכולים, כאבים ומחלות.

לכן אנחנו אומרים לכם לפתוח את הלב ולתת לרגשות שנמצאים בבטן לעלות ללב ולהתנקות כי הלב מחובר לחמלה. והראש מחובר לרגשות הנמוכים של הבטן. והחיבור שלכם היום זה ראש ובטן ואנחנו רוצים שתתחברו ללב.

כאשר אתם פותחים את הלב אתם יכולים להכיל את האהבה ואת האהבה הקוסמית ואת החמלה להכיל אותה עבור עצמכם ועבור האנשים סביבכם ואז אתם תוכלו לשנות את התדרים בתוך הגוף שלכם ומחוצה לכם.

התהליכים שאתם עוברים לחוד וביחד יאפשרו לכם לעשות שינוי פנימי ושינוי חיצוני. השינויים שאתם עושים ישפיעו לא רק עליכם ועל הסביבה שלכם אלא גם על כדור הארץ עצמו שעושה שינוי יחד איתכם. כדור הארץ הוא גם כן ישות שיש לה רגשות, היא בוניה בדיוק כפי שהגוף שלכם בנוי. תזכרו שאתם באים מאימא אדמה. האהבה שלכם לאימא אדמה תעזור לכם לשנות תדר ולתת לה את האהבה שהיא זקוקה לה. כי האדמה נתנה לכם את כל מה שיש לה במשך 13000 שנה. ועכשיו היא עושה שינוי ביחד איתכם. ובתקופה הזאת השינויים שאימא אדמה עושה ישפיעו עליכם על הרגשות שלכם ועל המחשבות שלכם. ועל מי שאתם באמת.

אם אתם עושים שינוי ואתם יוצרים סינכרון, כלומר זורמים ביחד עם התהליכים שאימא אדמה עוברת, שום דבר לא יקרה לכם ואתם תמשיכו לחיות בשמחה על פני האדמה.

כדור הארץ עובר שינוי גם בגלל שהכוכבים עצמם משנים את המיקום שלהם בחלל. כוכב בשם ניבירו שעושה סיבוב אליפסי מסביב לשמש הוא מגיע לכדור הארץ פעם ב-13000 שנה וכעת הוא ממש מתקרב. וכאש ר הוא נמצא בסביבות כדור הארץ הוא משפיע על כדור הארץ והאנושות מעצם המעבר שלו. כאשר ניבירו נמצא בסביבה כדור הארץ מזדעזע והלוחות הטקטוניים שבתוכו גם כן זזים ויוצרים רעידות אדמה שמשנים את התהליכים שבתוך הכדור.

כדור הארץ ישפיע עליכם בני האדם זה ישפיע על כל אחד ואחד. ישפיע בכל מקום. אבל תזכרו שאם אתם מסונכרנים עם הכדור אז לא יקרה לכם שום דבר. למה הדבר דומה, שאם אתם נכנסים לתוך נהר שזורם מהר מאוד, אם אתם תרפו ותתנו לזרם לקחת אתכם, אז אתם יכולים לשחות עם הזרם ולא יקרה לכם דבר. זה מה שיקרה אם תהיו מסונכרנים ותזרמו יחד עם אימא אדמה ויחד עם התהליך. מה זה להיות מסונכרנים. זה לזרום עם האנרגיה, להיות בתוך עמוד אור, לעלות בתודעה מבחינה אנרגטית, להבין, לדעת ולקבל את כל התהליך כהוויה. ללמוד להיות. ולא לתת לרגשות להנחות אתכם. להיות במרכז של עצמכם. להיות ממורכזים ומרוכזים. ולא להתחבר לפחד ולאנרגיה נמוכה.

כאשר אתם מסונכרנים וזורמים עם התהליכים שאימא אדמה עוברת והיקום מסביב עובר, אתם ממשיכים לזרום ולחיות כאילו שום דבר לא קרה. לכן אנו אומרים שיהיו אנשים שיחוו קשיים ולעומת זאת יהיו אחרים שלא יחוו דבר. אלו יהיו ברמת תודעה גבוהה יותר. אלו שעושים שינוי, מדיטציות ומתחברים לאור ועולים בתודעה ובאנרגיה. לכן אנו אומרים לכם שאתם שיושבים כאן, ואתם ששומעים וקוראים את המדיטציה הזאת, שומעים את הערב הזה, אתם אלו שזורמים יחד עם האנרגיה.


מדיטציה

בואו תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה.  תתרכזו בלב.  תרגישו את מטטרון שמגיע ונוגע לכם בעין השלישית. ומאפשר לכם לפתוח את הראש כדי להבין ולדעת, להבין את התהליכים שאתם עוברים, תראו שמאסטר תות מגיע ונוגע לכם בלב כדי לעזור לכם לפתוח את הלב, ולהבין מי אתם באמת. להבין שאתם ישות אלוהית, שהגעתם לכאן לעשות עבודת קודש.

שימו לב שנוצר חיבור בין הראש ללב. ואנרגיה מתחילה לזרום מהראש ללב וחזרה מהלב לראש.

תראו שהמלאך רפאל מגיע ונוגע לכם בבטן, ותראו שנוצר פתח אנרגטי בבטן ואתם מוכנים לתת למלאך רפאל את כל הרגשות שלכם במתנה. תזכרו שהמחשבות יוצרות רגשות, הרגשות יוצרים כאבים והכאבים יוצרים מחלות. אז תנו למלאך רפאל את כל הכאבים שהיו לכם אי פעם וצברתם אותם בתוך הגוף.

כעת תראו שיש חיבור בין הבטן ללב. והלב מקרין אהבה וחמלה לתוך הבטן ולתוך הראש. ותרגישו איך הגוף נרגע.

שימו לב מה קורה לכם בתוך הבטן, מה קורה לכם בתוך הלב ובתוך הראש. תרפו מהמחשבות, תרפו מהרגשות, תראו את עצמכם זורמים בתוך הנהר והנהר לוקח אתכם על הגלים שלו נושא אתכם למעלה למעלה על הגלים, זהו הנהר של החיים. וכעת אתם נישאים בנהר החיים.

ככל שתרפו יותר אתם תעלו גבוה יותר כי לא יהיה לכם מאבק פנימי. כי המאבק מוריד אתכם חזרה למטה. תרפו ותנו למים שבנהר לקחת אתכם למעלה, לשאת אתכם על כנפיים, וכאשר אתם זורמים בתוך הנהר, אתם משילים מעצמכם את כל מה שאתם לא צריכים ונולדים מחדש לתוך עולם חדש.

עבודת הניקיון הזאת מאוד חשובה לתהליך שאתם עוברים ב-12.12 ולתהליך של ה-21.12.

ב-12.12 אתם תעברו תהליך של פתיחת הלב והכנה לימים הבאים.

ב-21.12 אתם תיוולדו מחדש לתוך עולם חדש שלא הכרתם קודם. כי התודעה שלכם תהיה במקום אחר והאנרגיה שלכם תהיה במקום אחר ואתם תהיו אחרים. החיים שלכם ישתנו.

לא משנה בני כמה אתם, מה המקצוע שלכם, מה עשיתם עד עכשיו, אחרי התהליך הזה אתם תעשו דברים אחרים ותהיו מישהו אחר, אתם תהיו עצמכם, תהיו מחוברים לעצמי הגבוה שלכם ותבינו מי אתם ותתחילו ליישם את המטרה שבשבילה באתם לכדור הארץ.

ואם יהיו כאלו שיבחרו לעזוב, אז גם זה בסדר. תלמדו לשחרר. תלמדו לתת לדברים לזרום. ותבינו שהמוות הוא התחלה חדשה. כאשר ישות עוזבת את הממד הפיזי, היא נולדת מחדש במקום. אחר. והכל קורה בסינכרוניזציה יקומית נפלאה. והכל בסדר. וככה צריך להיות. כאשר תבינו את התהליך אז לא יהיה כל כך צער וכאב כאשר מישהו עוזב, אלא להיפך, תהיה חגיגה וידיעה שהוא ממשיך הלאה בהתפתחות וההתקדמות שלו ביקום.  כאשר תבינו שכדור הארץ הוא לא המקום היחידי ביקום שיש בו חיים, ואפשר לחיות גם במקומות אחרים, אז אולי הכאב והצער שלכם יפחתו. וכעת אנו אומרים תהיו שמחים, תהיו גאים שאתם נמצאים כאן בזמן הזה ועוברים את התהליכים האלו, זו תקופה מאוד חשובה ומאתגרת בעולם הרוחני וגם בעולם הפיזי. אנחנו שמחים להיות כאן איתכם היום ולתמוך בכם ולעזור לכם לעשות את התהליכים האלו.

וכך הוא.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.