10 Jan
10Jan

הלב הוא המקום הקדוש ביותר בתוך כל הבריאה.

הלב הוא מקור הבריאה.

אלוהים שוכן בתוך הלב של כל אחד ואחד מבני האדם. לעיתים אתם נוסעים למרחקים, גומעים קילומטרים רבים, מחכים לקבל אהבה ממישהו שנמצא סביבכם. מהאב, מהאם, מהבעל, מהאישה, מהבן, מהבת, מהמורה, מהחבר, מהחברה ועוד. כאשר אתם מגלים שהאהבה שציפיתם לה לא מגיעה משם, אתם מתאכזבים, נכנסים למרה שחורה, כועסים, ורובכם גם נעשים חולים. דעו שכל המחלות שחלקכם חולים בהם, הם תוצאה של חוסר באהבה.

יקירים אהובים, האהבה נמצאת בלב. היא נמצאת בלב. היא מוסתרת שם ומוגנת. אבל היא נמצאת שם בוודאות. אתם הסתרתם את האהבה עמוק בתוך הלב כדי לעבור את התהליך הזה של ההזדככות של הלב. התהליך שעברתם במשך גלגולים רבים עזר לכם להבין, לעכל, לשחרר, לעבד ולזכך את הלב. אתם עברתם תהליך ארוך ועוצמתי שבו גיליתם בדרך השלילה את האהבה. וגיליתם גם שהאהבה והחמלה יחד יוצרים עבורכם מרחב מחיה הרבה יותר רחב ומאפשר. האהבה והחמלה פותחות לכם דרכים חדשות ומעדנות ומרפדות אותם בנועם ורכות.

היום הגעתם למקום של הזדככות הלב. כאשר הלב מזוכך אתם יכולים לראות דרך הלב. ראיה מהלב הינה ראיה שונה, אחרת מהראיה בעיניים. כי הלב לעולם לא טועה. הלב רואה את הדברים בדיוק כפי שהם.

כאשר אתם מתחברים ללב שלכם ואחר כך ללב אימא אדמה ואחר כך ללב האל, אתם חווים את הלב האלוהי בתוככם. ואז אתם אחד עם לב האל. כאן אתם יכולים לחוות את אלוהים בתוככם. להיות אלוהים. להתנהל כאלוהים.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה.

תמשכו עם חוט שני מהלב דרך צ'קרת הבסיס לתוך האדמה ולמרכז כדור הארץ. תמשכו מהעורק הראשי מזהב שבתוך לב אימא אדמה אנרגיה בצבע זהב ותעלו דרך צ'קרת הבסיס, צ'קרת הלב והכתר, דרך הכוכבים והגלקסיות עד השמש המרכזית שהיא לב האל.

תמשכו אנרגיה לבנה וזוהרת מלב האל כל הדרך, דרך הכוכבים והגלקסיות והשמש שלנו, דרך הכתר, צ'קרת הלב, צ'קרת הבסיס עד מרכז כדור הארץ, מרכז אימא אדמה. ושוב תעשו את התהליך הזה עד שתיצרו עמוד אור לבן מוזהב מסביב לגוף שלכם.

תתרכזו שום בלב שלם. תדמיינו שהלב שלכם הולך וגדל ומתחבר עם לבבות רבים שעושים מדיטציה ממש ברגע זה. תראו שכל הלבבות שלכם מתחברים ללב אחד גדול ופועם. תמשיכו לדמיין את הלב המשותף פועם. תדמיינו שהלב הפועם הזה שמכיל את כל האנשים האלו נמצא בלב אימא אדמה. הלב הפועם של אימא אדמה משתלב עם הלב של הקבוצה.

כעת תדמיינו שעמוד האור שיצרתם בהתחלה מכיל בתוכו את כל כדור הארץ. והלב של אימא אדמה גדל ומכיל את כל הכדור התוכו. וכדור הארץ בצורת לב אחד עולה בתוך עמוד האור, ומגיע לשמש המרכזית שהיא לב הגלקסיות, לב האל.

שימו לב כיצד אתם מוכלים בתוך הלב שלכם, בתוך הלב של הקבוצה, בתוך הלב של אימא אדמה ובתוך לב האל.  ממש ברגע זה יצרתם את האחדות העולמית. יצרתם לב אחד.

וכך הוא.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.