25 Dec
25Dec

 היום אנחנו בשער של היום הקצר ביותר בשנה  אני מטטרון אני כאן יחד עם ישויות אור האחד כולנו יחד וכל אחד לחוד נמצאים אתכם כל הזמן מגבים אתכם ועובדים אתכם יום ולילה מבחינה אנרגטית כדי להעלות אתכם לרמות גבוהות. כל העבודה שלכם היא עבודה של שינוי התודעה. היום אתם משנים את התודעה שלכם משינוי המחשבות שינוי התפשה ושינוי התודעה. אתם עושים מאמצים לשנות את המחשבות והתפישה ואתם נמצאים בדרך לשינוי התודעה. ככל שהתודעה שלכם תהיה יותר גבוהה האנושות תעלה ואז כדור הארץ יעלה. כדור הארץ והאנושות מסונכרנים ביחד. כדור הארץ היא ישות בפני עצמה, זוהי ישות שחווה ויודעת  ויש לה רגשות ותודעה. כאשר אתם מעלים את התודעה שלכם ומתנהגים אחרת עם האדמה אז גם האדמה מתנהגת אחרת איתכם. כל גרמי השמים מסונכרנים עם האנושות ובני האדם. 

כל הכאוס רעידות האדמה וההוריקנים והצונמים שקורים על כדור הארץ זה קורה בגלל ועקב התודעה הנמוכה של בני האדם. בני האדם עדיין לא הפנימו שהם מאוחדים עם האדמה ושהם המקור של האנרגיה כלומר האדם הוא כמו עץ השדה, הוא שואב את המים והמינרלים מהאדמה ומביא את האור מלמעלה דרך הענפים והעלים שלו. כלומר זה סנכרון של שתי אנרגיות אחת מתוך האדמה והשנייה מלמעלה והעץ מחבר את שני האלמנטים האלו ביחד בתוכו. עץ כזה יכול לחיות אלף שנה ויותר מתוך מודעות שלו שהוא עץ. אנחנו רוצים להביא אתכם למודעות שלו להיות אדם שמסונכרן עם האנרגיות שלו מתוך האדמה מצד אחד ומצד שני צ'קרת הכתר שלו פתוחה ואז הוא יכול להביא את האנרגיות מלמעלה. ואז הוא הופך להיות עץ השדה לא סתם נאמר שהאדם כעץ השדה כך זה אמור להיות. מאחר שהאדם הפריד את עצמו מעצמו מהמהות והעצמי הגבוה של בגלל שהוא התרחק ואז המרחק הזה יצר את ההפרדה וכך הוא הפריד את עצמו מהעליונים וגם מהתחתונים כלומר מהאדמה. ואז האדם הופך להיות כמו עלה נידף שכל רוח קטנה יכולה להעיף אותו ולהוציא אותו מהמרכז שלו. זאת הסיבה שכל כך הרבה אנשים חולים בכל מיני תחלואים. הגוף בעצמו הופך להיות דחוס והגוף הופך להיות חולה כי אין את האנרגיה שמחדשת אות. האנרגיה שמגיעה מלמעלה היא אנרגיה שנכנסת לתוך הגוף ומחדשת את התאים ואת הDNA היא מחדשת את כל מה שיש בגלל זה אדם צעיר יכול להרגיש זקן ולמות בגיל צעיר ממחלות ולהיפך אדם זקן יכול להרגיש את עצמו צעיר ולחיות הרבה שנים בבריאות טובה. 

אנחנו רוצים לקחת אתכם למקום הזה של איזון כדי שתוכלו להיות מאוזנים ולהיות כמו עץ להיות עץ השדה אותו אדם שמחובר מצד אחד לאמא אדמה ומצד שני לאבא שמים כלומר להיות מסונכרן בשתי האנרגיות ולהיות שלם מבפנים. 

מדיטציה 

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה תתמקדו בלב ותראו שמתוך הלב אתם מורידים צינור של אור כלפי מטה ויוצאים מתוך צ'קרת הבסיס וכוכב האדמה שנמצא 30 ס"מ מתחת לכפות הרגלים ולתוך האדמה ותחפשו שם את העורק הראשי מזהב ותמשכו אנרגית זהב מהעורק הראשי מזהב ותעלו חזרה דרך צ'קרת כוכב האדמה וצ'קרת הבסיס והצ'קרות התחתונות אל צ'קרת הלב ותפזרו את אנרגית זהב בכל הגוף כעת תמשיכו להעלות את אנרגית הזהב כלפי מעלה ותצאו דרך הכתר אל כוכב הנשמה 30 ס"מ מעל הקודקוד ותמשיכו לזרום כלפי מעלה דרך הגלקסיות והכוכבים והשמש שלנו אל השמש המרכזית שהיא לב האל ותביאו לשם את אנרגית הזהב. משם תמשכו אנרגיה לבנה וזוהרת ותחזרו באותה דרך, דרך הכוכבים והגלקסיות והשמש שלנו, דרך כוכב הנשמה דרך צ'קרת הכתר אל הלב ותפזרו את האנרגיה לבנה וזוהרת בכל הגוף. 

כעת כל הגוף שלכם מלאה באנרגיה לבנה מוזהבת. תמשיכו לרדת דרך צ'קרת הבסיס וכוכב האדמה עד מרכז האדמה ותביאו לשם את האנרגיה הלבנה והזוהרת. כעת שוב תמשכו אנרגית זהב מהעורק הראשי מזהב ותביאו אל הלב ותביאו את האנרגיה למעלה אל השמש המרכזית ושוב תרדו באותה דרך. בכל פעם שאתם עולים ויורדים אתם מרחיבים את צינור האור עד שהוא מכיל את הגוף שלכם. צינור האור מתחיל במרכז כדור הארץ ומסתיים בלב האל, אתם עולים למעלה למעלה בתוך צינור האור. כעת תראו שכל האנשים המוארים שעל פני כדור הארץ, כל אלו שעשו שינוי בתודעה מתחברים אליכם בתוך מרכבה אנרגטית מזהב. וכולם עולים בתוך המרכבה שנמצאת בתוך עמוד האור הלבן מוזהב ועולים כלפי מעלה וככל שאתם עולים יש עוד לעלות ואתם ממשיכים לעלות. כעת תראו שככל שאתם עולים יותר גבוה אתם מושכים מלמטה את כדור הארץ בתוך עמוד האור וכדור הארץ עולה בתוך עמוד האור עד שהוא מתמזג עם המרכבה והוא נמצא בתוך המרכבה יחד איתכם ואתם עולים יחד עם כדור הארץ וכל האנושות בתוכה. כעת תראו שכדור הארץ מתחיל להתקלף ומשיל מעצמו קליפות וכל מה שהוא לא צריך יותר בעולם הזה, כל מה שלא עושה את העבודה כדי להתקדם לאור. גם בני האדם מקלפים מעצם את כל הפחדים החששות והטראומות הישנות וכל מה שהם לא צריכים בתוך העולם והחיים שלהם. המרכבה עולה ועולה עוד ועוד יותר גבוה.  כדור הארץ מתחיל להיראות שונה ממה שהיה עד כה והופך להיות מואר בצבע של לבן מוזהב וכולו זוהר באור ותראו שגם בני האדם לבנים ומוארים. תתבוננו על כדור הארץ ותראו שכל הצ'קרות של כדור הארץ נפתחו. לכדור הארץ יש צ'קרות ומרדיאנים בדיוק כפי שיש לבני האדם מהצפון לדרום. הצירה מרכזי של כדור הארץ הוא בעצם עמוד השידרה של כדור הארץ כפי שיש לאדם עמוד שידרה. תראו שכדור הארץ משנה את צבעו ואת התדר שלו כמו גם בני האדם. תראו שכדור הארץ עולה עוד ועוד יותר גבוה וככל שהוא עולה יותר גבוה הוא מתקלף עוד ועוד. וגם בני האדם מתקלים עד שהם הופכים להיות אור. כדור הארץ הופך להיות כדור של אור.  תראו שכל בני האדם מתחברים ומתמזגים עם העצמי הגבוה שלהם עם מי שהם באמת. והם זוכרים. כל אחד ואחת על פני כדור הארץ זוכר וזוכרת מי הוא או מי היא מאיפה הוא בא או היא באה הכל פתוח ונגלה אין שום דבר מוסתר. תראו שהעולם נראה אחרת. אין מלחמות. כל המלחמות הן מלחמות פנימיות כי כל הכאוס הוא כאוס פנימי אין מחלות כי כל המחלות הן יצירה של בני האדם אין וירוסים כי כל הוירוסים הם יצירה של בני האדם מתוך פחד, אין פחד כי יש רק אור כי כשהאור גדול אז אין מקום לפחד. הפחד לא יכול לשלוט. שימו לב לאור הגדול שאתם נמצאים בתוכו שימו לב איפה אתם נמצאים. תראו שהלב שלכם פתוח כל כך הרבה שהוא יכול להכיל הרבה מאוד אנשים ומקומות והוא יכול להכיל את כל כדור הארץ והאנושות. שימו את כל כדור הארץ והאנושות בתוך הלב שלכם הגדול והנפלא והפתוח והמאוזן והמכיל ותנו לו להיות תנו לכדור הארץ להיות בתוך הלב. תדמיינו שבתוך הלב שלכם יש מקדש וכדור הארץ נמצא בתוך המקדש ובתוכו יש היכל וכדור הארץ נמצא בתוך ההיכל שבתוך המקדש שבתוך הלב שלכם. תשאירו את כדור הארץ שם כדי שירגיש את האהבה והנתינה והשמחה כדי שיקבל את הכוח והעוצמה להמשיך ולהיות. 

כעת תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף תנשמו עמוק ותפקחו עיניים

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.