12 Dec
12Dec

ערב טוב וברוכים הבאים, היום נמצא איתנו מטטרון.

התאריך הזה 12.12.12 הוא תאריך מאוד חשוב. זהו יום של שינויים מאוד עמוקים בבני האדם ושינוי התודעה. יש 12 ימי שער במהלך השנה. כל תחילת חודש הוא שער אנרגטי. 1/1 2/2 וכו'. 12.12 הוא שער שמסכם את מהלך השנה. כל האנרגיות שירדו במהלך השנה מתנקזות ביום הזה. אם אחדים מכם הרגישו את התנודות ואת האנרגיות העוצמתיות שמתנקזות במהלך היום הם הרגישו גם בתוכם את חוסר האיזון, ובגלל שהאנרגיות מאוד חזקות ועוצמתיות.

אנחנו נמצאים היום בתקופה מאוד חשובה ומאתגרת לכל אחד ואחד מאיתנו ולכדור הארץ ולאנושות. יש מחזוריות ביקום, כמו שיש יום ולילה, גבוה ונמוך, מחזוריות של החודשים, והשנים, יש מחזוריות של הגלקסיות. אנחנו לא לבד ביקום, והגלקסיות גם כן עושות שינוי. פעם ב-13000 שנה היקום שאנו מכירים אותו עושה שינוי. יש סירקולציה, מעגליות של 13000 שנה כאשר כל הכוכבים שמסביב משנים את המיקום והזווית שלהם. וגם כדור הארץ עומד לשנות זווית. כדור הארץ עומד לשנות את הזווית. תהיה סטייה של כדור הארץ וגם הסיבוב שלו סביב השמש גם כן משתנה.

המצב הזה יגרום לשינוי על פני כדור הארץ. הלוחות הטקטוניים ינועו וזה יגרום לרעידות אדמה, המים על פני כדור הארץ ישוטו ממקום למקום, אנו רואים את זה כבר בחודשים ובשבועות האחרונים. ומאחר שהאנרגיה נעשית יותר עוצמתית וכדור הארץ בתנודה, נוצר איזה שהוא שינוי והשינוי הזה שאימא אדמה עוברת, גם אנחנו בני האדם עוברים. מאחר שמים מתחברים לרגשות, הרגשות שלנו גואים יחד עם המים שגואים. ולכן כל אחד ואחד מאיתנו מרגיש בתקופה האחרונה לא מאוזן לאחרונה כי האנרגיה עולה ומציפה את כל מה שיש למטה לפני השטח. זה כמו שיש מערבולת בתוך הים וכל מה שיש בתחתית הים עולה על פני השטח ומציף. זה מה שקורה לכל אחד מאיתנו.

שאלו אותי על 21 בדצמבר. אין מה לפחד שאם אנחנו נמצאים בתוך המרחב של עצמנו, אם אנחנו נמצאים בתוך הלב, בתוך המקום האוהב, החומל והאהבה הזאת אנחנו שולחים אותה החוצה, אז כל המרחב שלנו בעצם הוא כמו בועה של אהבה שמגינה עלינו. ברגע שאין לנו פחד בתוך הלב, אנחנו מפיצים אהבה ואז כל האנשים שסביבנו גם כן מקבלים את האהבה ואז הם מגיעים למקום של רוגע, שלווה ואהבה. וכאשר אנו נמצאים במקום הזה, אז אנו לא קולטים ולא שולחים את הפחד. ובעצם (יש מוסיקה ברקע) אם אנחנו נמצאים בתוך המרכז של עצמנו ובתוך האהבה, אז מה שקורה מסביב לא יפגע בנו. זה כמו שאנו נמצאים בתוך בועה של אהבה, ואם יהיה פחד בחוץ או חרדה, או משהו שרוצה לפגוע בנו, זה לא יגיע, כי האנרגיה של האהבה היא בועה שמגינה עלינו.

פעם ב-13000 שנה יש שינוי וכל היקום עושה בעצם שינוי. אנחנו נמצאים כעת במקום הזה. אם בעבר היו מקרים שהשינוי קרה ואז כל מה שהיה על פני כדור הארץ נכחד והאנושות התחילה את ההתפתחות מחדש. מה שיקרה כעת שנה, כי אנחנו משנים את התודעה שלנו ואת המודעות שלנו והופכים להיות יותר אוהבים, חומלים, ואנו יוצרים את הבועה האנרגטית של האהבה סביבנו ואנו יוצרים אותה גם מסביב לכדור הארץ ואז כדור הארץ נמצא במקום של אהבה.

העבודה אנרגטית שאנו עושים בעצם זה שאנו מדמיינים את הדברים, הם קורים. הדמיון שלנו הוא מאוד חשוב וכשאנו עוברים עם הדמיון אנו יוצרים את מה שאנו מדמיינים. יש לנו יכולת ליצור ולברוא. ואנו יכולים לברוא את מה שיקרה בעתיד. אם יש לנו את הרצון ואת הכוונה לעשות שינוי לטובה, אנו ניצור את זה.

אנשים מנבאים כל מיני דברים, אם אנו נמצאים במודעות אנו יכולים לשנות את זה. אנו לא צריכים לקבל את הדברים, אנו יכולים לשנות את החיים שלנו, את העתיד שלנו, וכקבוצה אנו יכולים לשנות את התהליכים ביקום.

אומרים שיש אנשים שיכולים להוריד גשם. אנשים שנמצאים בתדר אנרגטי גבוה יכולים להוריד גשם. הם יודעים שהם יכולים ליצור.  ובשבילם זה חלק מההוויה שלהם. חלק ממה שהם.

הרעש בחוץ, כשיש כאוס בחוץ, אנו אמורים למצוא את המרכז שלנו. וזה בדיוק מה שיקרה. לשם אנחנו הולכים. יהיה כאוס בחוץ. אתם שומעים את המוסיקה. ואומרים איך אנחנו יכולים לעשות מדיטציה בתוך הרעש הזה. וזה בדיוק המה שיהיה.יהיה כאוס בחוץ. אנחנו אמורים למצוא את המרכז בפנים ולהתרכז אפילו שיש כאוס בחוץ. אנחנו מדברים על 21 בדצמבר והעניין הזה יימשך גם אחרי זה. מדברים על 2016. תרבות המאיה, הלוח שלהם מסתיים בשנת 2012. לפי המסורת שלהם כדור הארץ נכחד בשנה הזו. אבל מאחר שהרבה מאוד אנשים עשו שינוי, שינו תודעה, שינו מודעות, עלו בתדרים האנרגטי, השילו מעצמם קליפות של פחד, אגו, חשיבות עצמית והתחברו לחמלה ואהבה ונתינה, נוצר מצב שאנו שינינו את הקארמה שלנו, שינינו את התהליכים שיבואו בעתיד. אם היינו הולכים באותו מישור שהיינו בו לפני 60 שנה, אז היינו הולכים לשם. ובגלל ששינינו את האנרגיה, אז שינינו את העתיד שלנו כאנושות.

ביום הזה להיות מרוכזים בתוך הלב, להיות בתוך הלב, לעשות מדיטציה, להיות בתוך הבית עם המשפחה שאתם אוהבים, להיות במרכז. רק כאשר אתם במרכז אתם חזקים. ורק אז אתם יכולים לצלוח את התאריך הזה ואת התקופה הזאת.

אנחנו מדברים על התקופה הזאת כאילו זה משהו נורא, אבל זה לא. זו תקופה מאוד יפה. כל אחד ואחד מאיתנו בחר להיות במקום הזה, בגוף הזה וביום הזה ולחוות את מה שאנו חווים. כל אחד ואחד בחר. ומאחר שזו בחירה שלנו, אנו יכולים גם לשנות בחירה. כל מה שקורה לנו אם זה כאנשים אינדיבידואלים או כאנושות זו בחירה שלנו. כעת נעשה מדיטציה ונתחבר ללב, למצוא את המקום הכי פנימי והכי קדוש שבתוך הלב שלנו. ברגע שאנו נכנסים בתוך הלב אנו נכנסים לתוך המקום הכי קדוש בתוכנו. זה המקום שיושב שם אלוהים. כי יש אנשים שאומרים אנחנו אלוהים, ומכאן האמרה הזאת. בתוך כל אחד ואחד מאיתנו יושב אלוהים. בתוך הלב. מתוך פחד אנו שמים עליו כל מיני קליפות. ואנחנו מתכחשים לו, ובורחים ממנו. ושמים אותו למעלה בשמים, וקשה להגיע אליו, ורק דרך הדת אפשר להגיע אליו. אני אומרת לכם שכל זה שקר. כי אלוהים נמצא בתוך הלב של כל אחד מאיתנו ואנחנו נכנס ונמצא אותו שם.


מדיטציה

נעצום עיניים ונתרכז בדופק הלב ובנשימה. דופק הלב מחבר אותנו לגוף והנשימה מחברת אותנו לנשמה שלנו.

תתרכזו בראש, ותרדו אל הלב, דרך הבטן ולבסיס. שוב תתרכזו בראש, בלב בבטן ובבסיס. פעם שלישית תתרכזו בראש, בלב, בבטן ובבסיס.

תתרכזו בעמוד הזה שיצרתם של האור בתוך הגוף. תראו שבתוך הגוף נמצא צינור של אור. תמשיכו עם צינור האור הזה בתוך האדמה עד למרכז כדור הארץ. תעלו מהכתר דרך הכוכבים והגלקסיות עד לב האל, עד השמש המרכזית.

תראו את הצינור שמגיע מהשמש המרכזית, מלב האל נכנס דרך הכתר ומזין את הגוף שלכם באור אלוהי ונכנס לתוך הלב.

שימו לב שעמוד האור עוטף אתכם מסביב ואתם נמצאים במקום שקט ושלו ורגוע. אתם לא שומעים את מה שיש בחוץ, אתם מרוכזים בתוך עמוד האור שלכם.

כעת תתרכזו בצ'קרת הלב במרכז בית החזה, ותראו שיוצא צינור של אור מבית החזה כלפי חוץ. והצינורות של כולנו מתחברים באמצע החדר ויוצרים לב אחד. והאור מהלב מגיע חזרה לכל אחד מאיתנו. כך שאנו מזינים את הלב המאוחד וגם ניזונים ממנו.

תמשיכו להזין את הלב המאוחד שבאמצע החדר וגם לקבל ממנו אנרגיה בחזרה. תתרכזו גם באנרגיה שמגיעה מלמעלה ועוטפת אתכם מסביב. אתם נמצאים בתוך מרחב של אהבה.

תראו שמצטרפים אלינו אנשים וישויות ומלאכים והמעגל הולך וגדל ומתרחב. תראו שהמעגל מכיל את כל העיר הזאת ויש לב אחד פועם של כל האנשים בעיר הזאת. כולם מצטרפים לתוך עמוד האור שיצרנו ביחד. כל עמודי האור שלנו התלכדו לעמוד אור אחד גדול.

כעת תראו שהמעגל הולך וגדל ומכיל את כל המדינה ובמרכז יש לב אחד פועם של כל העם הזה יחד. לב אחד. מעגל אחד. עם אחד.

כעת תראו שהמעגל גדל ומתרחב ומכיל את כל המזרח התיכון עם כל האנשים שיוצרים מעגל אחד גדול כאשר לב אחד פועם במרכז.

כעת תראו שכל המעגל גדל והולך ומכיל את כל יבשת אסיה בתוכו ובמרכז יש לב אחד פועם של כל היבשת. כל האנשים מחוברים מלמעלה מלב האל, מהשמש המרכזית ומעוגנים בתוך האדמה, ויוצרים עמוד אור אחד גדול והלב הפועם במרכז.

כעת תראו שהמעגל מתרחב ומכיל את כל אירופה בתוכו וכל האנשים יוצרים מעגל ובתוכו יש לב פועם אחד.

כעת תראו שהמעגל מתרחב ומכיל את כל יבשת אפריקה בתוכו וגם כאן נוצר מעגל גדול שמכיל לב פועם אחד והמעגל גדל ומכיל את כל האנושות וכל כדור הארץ בתוכו. תראו שכל האנושות מחוברת ללב אחד. והלב פועם. והלב הפועם של האנושות מחובר לכל אחד ואחד מבני האדם על פני כדור הארץ. כל בני האדם מחוברים ללב הזה. אתם חלק מהלב. תתחילו לשלוח מחשבות חיוביות לתוך הלב שבמרכז כדור הארץ. מחשבות של אהב, שמחה, נתינה, של אושר, של תודעה רחבה, של עלייה אנרגטית, של לב פתוח, ותראו שככל שאתם שולחים יותר מחשבות חיוביות לתוך הלב, הלב מתחיל לגדול. ולגדול ועוד לגדול. עד שהוא מכיל בתוכו את כל כדור הארץ ואת כל האנושות. תראו שכדור הארץ נמצא כעת בתוך הלב. הלב שהוא מרכז היקום. הלב שמחובר ללב האל. הלב ששואב את האנרגיה שלו מהמקור. מהבורא הראשוני. מכל היש.  תרגישו חלק מהלב הזה. תרגישו ותדעו שהכדור הזה מוגן. שהאנושות מוגנת. ושאתם מוגנים.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.