12 Aug
12Aug

נוכחים מאסטר מטטרון ומועצת התשעה. מברכים אתכם בשלום ואהבה

בשנת 2012 נכנסתם לעידן הזהב. זוהי תקופה של אתגרים גדולים הן ברובד הפיזי והאישי והן בממד הגלובאלי והרוחני.

כל האתגרים מהעבר חוזרים אליכם מועצמים פי אלף ואתם אמורים להתגבר עליהם ולהתעלות לממדים גבוהים יותר.  כל אתגר שאתם נתקלים בו ועוברים אותו לוקח אתכם קדימה ולמעלה.

לכן תסתכלו על החוויות הקשות שתם עוברים בחיים הפיזיים שלכם כאתגרים שאתם מצליחים לעבור על מנת להתקדם לרבדים גבוהים יותר בממד הרוחני.

אתם יוצרים את האתגרים הללו על מנת לחזק את הרוח שלכם. תקראו את ההיסטוריה על ספרטא שם חישלו את הילדים כדי שיוכלו בבגרותם להתמודד עם החיים הקשים שנכונו להם בעתיד. כך אתם מאתגרים את עמכם כדי להכין את עצמכם לבאות.

החוויות שהיו לכם בגלגולים קודמים הכינו אתכם לגלגול הנוכחי. כל בני האדם שחיים היום על פני כדור הארץ הזה חוו גלגולים קודמים והיו נוכחים בסיטואציות רבות ושונות ומגוונות. כולכם חוויתם אובדן, מוות, כאב, סבל, שליטה, אין-אונות וכו'.

מאחר שלא יכולתם להכיל, לעבד ולקבל את הרגשות שחוויתם, בגלגול שלאחר מכן החוויות התעצמו. כך נוצר מצב שבו אתם חווים שוב ושוב כאב, סבל, אובדן, מלחמות, שליטה ועוד.

האם התבגרתם מספיק כדי לשחרר רגשות אלו ולהיות מוכנים לחיות בשלום ובאהבה עם עצמכם?

האם אתם יכולים להכיל את עצמכם?

דעו כי החיים שלכם הם אוסף של חוויות שאתם בוחרים לעבור. וברגע שתחליטו שמיציתם את החוויות הקשות ותבחרו אחרת, רק אז הכל ישתנה.

בעבר אמרנו לכם שאתם אמורים לעשות עבודה פנמית כל אחד לחוד ואז תיצרו מאסה קריטית של שינוי גלובאלי.

היום אנחנו אומרים לכם להתאסף חד וליצור מאסה קריטית של עובדי אור. והאור שתפיצו יחד ישפיע על שאר בני האדם, על הפלנטה, וגם בשאר הגלאקסיות מסביב לכדור הארץ.

אינכם זקוקים יותר למנהיג או גורו שיוביל אתכם. היום הדרך פתוחה וכל אחד יכול להגיע לאלוהים. כאשר הלב פתוח והוא מכוון לאהבה, אזי תמצאו את אלוהים ללא ספק.

אל תחפשו את אלוהים מחוצה לכם. אף אחד לא יכול להוביל אתכם אליו. על כל אחד ואחד מכם חלה האחריות לפתוח את הלב. מעצם פתיחת הלב תהיה לכם ההתגלות של אלוהים.

השלב הראשון להתגלות היא ניקוי של הראש ממחשבות. תנקו את הראש ואז תגלו את אלוהים, כי אלוהים יתגלה לכם מתוך השקט, מתוך האין, מתוך הלא-כלום. כי אלוהים הוא האינסוף ושם הוא שוכן. והאינסוף נמצא בכל מקום. לכן אלוהים נמצא בכל מקום שבו אתם נמצאים. אינכם צריכים לעבור הרים ולחפש במשעולים הגדולים, עליכם רק להתבונן פנימה ולהתמקד בליבכם הפתוח. אלוהים יתגלה לכם שם. ואז גם תוכלו לשוחח איתו ולקבל מסרים על עצמכם ועל העולם סביבכם.

וכאשר תהיו מחוברים ללב ואלוהים יתגלה לכם, אז תבינו את מהות החיים ופשרם, אז תבינו שהחיים הם אור, אז תבינו שאלוהים הוא אור, אז תבינו שאתם אור, אז תבינו שאתם אלוהים.

ברגע שתבינו זאת, אז כל העולם שחייתם בו עד עכשיו יתגמד לנגד עיניכם, כל האגו, החשיבות העצמית, השליטה, ההשתלטות, צבירת הרוח, הכסף, החומרנות, הכל יעלם. כי תבינו מה עיקר ומה תפל בחיים ורק אז תוכלו לחיות את החיים במלואם וליהנות מכל מה שאתם חווים. ואז החיים שלכם יהיו חיים של אור ואהבה ושמחה ואושר עילאי.

אנחנו מברכים אתכם מכל האלוהים אל הלב שלכם.

מבורכים אתם, מבורכים אתם, מבורכים אתם.

וכך הוא.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.