10 Jan
10Jan

תודעת המשיח היא מצב אנרגטי שאתם נכנסים אליו בימים אלו על מנת שתוכלו לעשות את עבודת ניקוי הרשת האנרגטית והכלת כדור הארץ כמכלול אחד בתוך עצמכם.

תודעת משיח זה להיות במקום של אהבה, חמלה, נתינה, שיתוף, אחדות, שמחה, אושר ומליאות פנימית. כאשר אתם במצבים אלו אתם מרגישים מאוחדים עם כל מה שיש. זוהי תודעת משיח. אינכם חשים הפרדה מהאדם שלידכם, או מהצומח, החי או הדומם. אתם מרגישים שאתם והאדמה אחד, אתם והפלנטה ארץ אחד, אתם והגלקסיה אחד, אתם והיקום אחד. כאשר אתם מאוחדים בלב אתם גם מאוחדים בגוף ובנשמה שלכם.

בעבר לא יכולתם להכיל את האנרגיה העצומה שיורדת אליכם. היה לכם רצון להילחם באנרגיות ולהדוף אותם מכם בגלל שלא הבנתם ולא יכולתם להכיל את האנרגיה ואז נכנסתם לפחד וחרדה גדולים.

אבל כעת אתם מתחילים להבין את הלך הדברים ומוכנים להתחבר לאנרגיות העוצמתיות שמגיעות מלמעלה בימים אלו.

הכלת האנרגיה תיצור אצלכם את מה שאנו מכנים תודעת משיח או ימי המשיח. במהלך ההיסטוריה שלכם, כאשר הגיעו אליכם ישויות אור בדמות בני אדם, קיבלתם אותם כדמויות מיוחדות וסגדתם להם. אתם לא הבנתם שאותם בני אדם שלהם סגדתם היו נושאי האור או נושאי האנרגיה והם הביאו את האנרגיה אליכם כדי שגם אתם תהיו מוארים ותשאו את האור  עבור הדורות הבאים אחריכם.  מאחר שלא הבנתם התחלתם לסגוד לאותם בני אדם והשארתם את עצמכם חלשים וחשופים מאחור. האמנתם שאתם לא טובים מספיק ולא ראויים מספיק להכיל את האור האלוהי.

אבל יקירים, במשך כל הדורות הללו אתם האמנתם בשקר שאתם עצמכם אמרתם אותו לעצמכם. וככל שאמרתם זאת יותר וככל שכתבתם אותו יותר בספרים שלכם וככל שלימדתם אותו יותר לצאצאיכם כך האמנתם בו יותר  ויותר.

היום אנו באים ואומרים לכם להשתחרר מהאמונות הישנות ולהיצמד לאנרגיה החדשה שמגיעה מהבורא הראשוני. האנרגיה שמגיעה כעת הינה אנרגיה אלוהית שמגיעה ישירות מהבריאה, מהבורא הראשוני הוא הבורא שברא את כל מה שיש ביקום ואת היקום בכללותו.

כאשר אתם מבינים זאת ומכילים זאת בתוככם אתם מבינים גם שאתם אמורים לחגוג. תחגגו את החיים ואת האנרגיות שמרפאות ומעצימות אתכם. תחגגו את היכלי האור, תחגגו את הארת הרשת, תחגגו את הולדתו המחודשת של כדור הארץ או פלנטה ארץ ותחגגו גם את לידתכם המחודשת. ברוכים הבאים לכדור הארץ החדש.


מדיטציה - הארת הרשת האנרגטית של כדור הארץ

תשבו בנוח ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה. תראו חוט אור דמיוני יוצא מהלב שלכם וממשיך כלפי מטה ויוצא דרך צקרת הבסיס אל תוך האדמה. בתוך האדמה הוא מתחבר לעורק הראשי מזהב ומושך אנרגיה של זהב כלפי מעלה ממלא את כל הגוף שלכם באור זהב ומתחבר ללב.

אור הזהב ממשיך למעלה ויוצא דרך צקרת הכתר כלפי מעלה וממשיך למעלה דרך הכוכבים והגלקסיות עד השמש המרכזית. שם אתם מושכים אור לבן  זוהר כלפי מטה כל הדרך עד לצקרת הכתר וצקרת הלב וממלאים את כל הגוף באור זוהר. ממשיכים להוריד את האור הזוהר אל תוך האדמה עד מרכז כדור הארץ ועד העורק הראשי מזהב.

תעשו את התהליך הזה מספר פעמים עד שתיצרו צינור של אור זוהר ומוזהב.

כעת תרחיבו את הצינור שיכיל את כל הגוף שלכם, תרחיבו את הצינור שיכיל את כל האזור שבו אתם יושבים.

כעת תביטו כלפי מעלה ותראו שאנרגיות חדשות מגיעות ונכנסות אל תוך עמוד האור שלכם. צבעי האנרגיה שמגיעים הם בצבעים של זהב וכסף.  תאפשרו לאנרגיות החדשות הללו להיכנס לתוך עמוד האור שלכם ולחלחל למטה דרך הגוף שלכם אל תוך האדמה. תראו כיצד האדמה שואבת את האנרגיה הזו שמגיעה מלמעלה והאנרגיה נטמעת בתוך האדמה. תמשיכו לאפשר לאנרגיה החדשה הזו של המלאכים וישויות האור להגיע ולהיטמע בתוך האדמה. תראו כיצד אתם הופכים להיות צינורות של אור שדרכם האור עובר  אל תוך האדמה.

כעת תחברו את עמוד האור שלכם עם עמודי האור סביבכם ועם עמודי האור הרחוקים יותר. תראו כיצד כל עמודי האור של כל עובדי האור ומכילי האור מתאחדים יחד לעמוד אור אחד גדול, רחב ועוצמתי.

תראו כיצד האנרגיה הזוהרת הזו נטמעת בתוך כדור הארץ פנימה ומתחילה להתפזר ולהכיל יותר ויותר מהכדור. לאט לאט הכדור נעשה יותר ויותר זוהר ויותר ויותר אנרגטי. השילוב של הזהב והכסף הופך לאנרגיה עוצמתית. האנרגיה החדשה הזו מכילה בתוכה את כל מה שיש. כל האנרגיות הנמוכות והקשות שנמצאות בתוך כדור הארץ מתחילות להתפרק ולהתעדן. כל היצורים ובעלי החיים שלא יכולים להכיל את האנרגיה הזו יתפרקו ויהפכו חלק מהאדמה.

תראו בעיני רוחכם כיצד האנרגיה מתחילה לחלחל מתוך האדמה אל פני האדמה. פני כדור הארץ מתחיל לשנות את התדר האנרגטי שלו. בעלי חיים מתחילים להשתנות או להתפרק, בני אדם שלא יכולים להכיל את האנרגיות הללו יבחרו לעזוב את כדור הארץ בזמנים אלו ולחזור אליו לאחר שכדור הארץ יעשה כבר את השינוי.

אנחנו רוצים להדגיש בפניכם שזהו תהליך חשוב ושתבינו שהתהליך הזה חייב להיעשות. אתם לא יכולים לברוח ממנו. זהו תהליך אבולוציוני שכדור הארץ וגם כוכבים אחרים עוברים בכל תקופה של מאה אלף שנים.

לכן אין לכם מה לפחוד. אם אתם עובדי אור ומכילי אור אתם תהיו אלו שיכילו את האור העוצמתי והחזק שיגיע מלמעלה ואתם תהיו אלו שיעזרו להכיל אותו ולפזר אותו בעולם שלכם.

התהליך יתבצע באמצעות הדמיון שלכם. זאת הסיבה שאתם משפרים את הדמיון כדי שתוכלו לעשות את העבודה באמצעות המדיטציה.

תבינו יקירים  שברגע שאתם הבעתם את הרצון שלכם להשתתף בתהליך הזה, אנחנו עובדים איתכם בכל לילה כדי לאפשר את זה בצורה הטובה והזורמת ביותר עבורכם.

אנחנו נבקר אתכם בלילות הבאים כדי להכין אתכם לתהליך. אתם כעובדי אור ומכילי אור צריכים להיות מוכנים, כלומר הכלי שלכם שהוא הגוף שלכם אמור להיות מוכן לתהליך של הארת הרשת. לכן אנו אומרים שהגוף שלכם הוא כלי עבורכם ועבורנו כדי להגשים את מה שאמור לקרות.  

כל המשתתפים ראו וחוו את האנרגיות העצומות שהגיעו לכדור הארץ והכילו את הכדור באור זהב ולבן קריסטלי. אמא אדמה התרגשה כל כך שלא יכלה להכיל את האנרגיות ובקשה עזרה על מנת לעזור לה להכיל את האנרגיות העוצמתיות שהגיעו מלמעלה.

בנינו עמוד אור יחד עם מליוני בני אדם ברחבי העולם באותה השעה ובאותו הזמן. ראינו את עמוד האור ממרכז כדור הארץ עד השמש המרכזית שהיא לב האל.

אורנה: ראיתי את האנרגיות יורדות ואמא אדמה בקשה עזרה להכיל את האנרגיות ואז בניתי ערוצים של אור על מנת לאפשר לאור להתפזר בכל כדור הארץ.

איציק: ראיתי מאות אלפי ישויות שהגיעו ויצרו צורה של מעגל ספיראלי שהאנרגיה עלתה למעלה ויצרה צורה של מוח או תודעה ספיראלית מעל כדור הארץ, היא התודעה הקולקטיבית.

טל: ראיתי את האנרגיות מגיעות ומכילות את הכדור. ראיתי הרבה עכבישים גדולים טווים קורים מסביב לכדור הארץ ומאחדים את הקורים ביחד ויוצרים מעין הגנה מסביב לכדור הארץ. ההגנה נועדה למנוע מאנרגיות נמוכות להכנס שוב לתוך הכדור .

תקוה:  ראיתי שהשתתפו במיזם הזה מליוני ישויות אור ומלאכים.

ראיתי את הכרוזים מחצצרים בחצוצרות ארוכות מזהב וקוראים לכל הישיות והמלאכים מכל הרבדים ולבוא ולתרום את האנרגיה שלהם.

הגיעו ישויות אור ומלאכים מכל הרבדים ומכל מקום ביקום. 

ראיתי כיצד האנרגיה נכנסת לתוך כדור הארץ ועוטפת אותו מבפנים ומבחוץ. לאחר מכן המלאכים גלשו למטה בתוך עמוד האור כמו מגלשה והתחברו לכל אדם. כל אדם על פני כדור הארץ התחבר למלאך אחד. לכל אדם היו שני כנפיים מלאכיות.

לקראת סוף התהליך ראיתי את משה עומד מול הסנה הבוער כאשר אלוהים אומר לו:   "של נעליך מעל רגליך כי המקום שאתה עומד עליו אדמת קודש היא". לאחר מכן ראיתי את כל התהליך של יציאת מצרים. 

זה מראה על השינוי שאנו בני האדם עומדים לעשות בתודעה שלנו. כמו שמשה בזמנו עשה את השינוי שלו בתודעה והחל להנהיג את העם. כך כולנו נעשה את השינוי בתודעה מתודעה אינדיבידואלית לתודעה אוניברסלית היא תודעת המשיח. כדור הארץ התחיל לעשות שינוי ולהיות מואר יותר ויותר.

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.