10 Jan
10Jan

אנחנו מועצת התשעה. זוהי מועצה של תשע ישויות שכל אחת מהן היא מורה ומדריכה רוחנית בכל מקום ביקום. כל אחת יוצרת ובוראת בפני עצמה. לכן כל הידע הקוסמי מוכל בכל אחת מהישויות הללו.  

באנו לכאן כקבוצה כדי לעזור לכם להבין ולאחר מכן להטמיע בתוככם את האנרגיות שמשתנות בעולמכם וגם לעזור לכם לעשות את הטרנספורמציה בתוך הגופים שלכם.

העולם שאתם חיים בו כעת איננו העולם היחיד. יש עוד עולמות רבים ביקום סביבכם. יש גם עולמות מקבילים לעולם שאתם מכירים. עולמות אלו הם עולמות בתדרים גבוהים בהרבה מהעולם שבו אתם חיים. זאת הסיבה שאינכם יכולים לראות או לחוות אותם.

המורים הרוחניים שלכם סיפרו לכם בשנים האחרונות שעומד להתחולל שינוי מאוד משמעותי על פני כדור הארץ והכינו אתכם לשינוי הזה. כל מה שהם אמרו על שינוי במגנטיות של כדור הארץ ובתזוזה של הלוחות הטקטונים שבונים את כדור הארץ יהיה תוצאה של דבר חשוב אחר שעומד לקרות בשנים הבאות והוא מיזוג בין עולמות.

ישנם הרבה מאוד עולמות מקבילים. העולמות כל הזמן נעים זה לקראת זה במין ריקוד אינסופי מפני שהם נמשכים אחד לשני כמו זוג אוהבים. היו מקרים רבים בעבר שהמיזוג הזה גרם לאסונות גדולים ויבשות נעלמו מתחת לאוקיאנוס ואנשים רבים נהרגו. לאחר מכן המין האנושי יצא לדרך חדשה ובנה מחדש את הציוויליזציה כפי שאתם מכירים אותה היום. 

בתקופה זו בחייכם קורה דבר דומה. העולמות המקבילים  מתקרבים אליכם בקצב מהיר מאוד ואתם עושים שינויים מאוד עמוקים בתקופות מאוד קצרות. זה מסביר את הבלבול הרב של הרבה אנשים ואת העייפות הפיזית והנפשית. כי מאוד קשה לעשות שינוי של אלפי שנים בשנים בודדות.

ככל שהעולם המקביל לעולם שלכם מתקרב אליכם ואתם מתמזגים איתו, כך אתם תרגישו יותר ויותר עייפים ומותשים, כי זה ידרוש מכם הרבה מאוד תשומת לב ואנרגיה. אתם המורים והמרפאים ההוליסטיים תהיו הראשונים שיעשו את השינוי כדי שתוכלו בבוא העת לעזור לאחרים לעשות את אותו השינוי. זאת הסיבה שהכשרנו אתכם במשך השנים האחרונות וזאת הסיבה שהרגשתם מתוך הבטן את הצורך הבלתי מובן לבחור ברפואה אלטרנטיבית ולא במשהו יותר מעשי, כפי שרבים מכם מתבטאים.

בתוך האנרגיה של החדר המיוחד הזה שאתם יושבים בו היום וגם בתוך התדר האנרגטי שנושאים מילים אלו למי שיקרא את הכתוב לאחר מכן, מוכל הקוד הגנטי החדש שלכם כבני אדם בין-גלקטיים.

הקוד החדש הוא כמו תעודת זהות עבורכם כאשר אתם נמצאים במימדים גבוהים יותר. הקוד החדש יעזור לכם להתמזג בתוך האנרגיות החדשות בצורה מאוד עדינה וטבעית. כך תוכלו להכיל את האנרגיות הגבוהות והעדינות ולרפא את עצמכם ולאחר מכן תוכלו גם לרפא את בני האדם האחרים שיבואו לבקש את עזרתכם.

חשוב מאוד שאתם כמרפאים וכמורים רוחניים תהיו מוכנים לקראת מה שעומד לקרות.  המוכנות שלכם תעזור לכם ותעזור גם לבני אדם אחרים ולכדור הארץ לעבור את השינוי הזה בשלום.

מבחינת העולם הרוחני והיקום המיזוג יארך כמה שניות בודדות, אבל מבחינת העולם הפיזי שאתם חיים בו כעת, זה עלול לארוך זמן רב הרבה יותר. לכן אתם אמורים להיות מוכנים מבחינה אנרגטית כדי לעזור לחבריכם ולאנשים סביבכם.

תראו את תשעת הישויות מגיעות ויוצרות צורה של פירמידה סביבכם. אתם מוכלים בתוך הפירמידה. תצרו ביניכם פירמידה נוספת שתהיה בתוך הפירמידה הגדולה. תראו את הפירמידה של מועצת התשעה מתרחבת וגדלה עד שהיא מכילה בתוכה את כדור הארץ. כדור הארץ מתחיל לעלות בתדר האנרגטי שלו ומעתיק את מקומו ביקום. תתחילו לראות כדור נוסף עם תדר אנרגטי הרבה יותר עדין מתקרב לכדור הארץ ולאט לאט מתמזג איתו. נוצר כדור ארץ חדש יותר עדין ויותר אנרגטי. תראו שתי שמשות בשמים ושלושה ירחים.

ברוכים הבאים למימד ה-11.

חשוב שתמשיכו להיות בתוך התדר האנרגטי הזה שאתם מרגישים כעת ותחדשו אותו מידי שבוע. אנו מצידנו נהיה כאן בכל שבוע ונתקשר איתכם ונביא אליכם את החדשות וניתן לכם גם כלים כיצד לעבור את המיזוג הזה בצורה הטובה ביותר.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.