10 Jan
10Jan

עם הארת הרשת האנרגטית מסביב לכדור הארץ והארת הכדור עצמו אתמול, הפחתם למעשה רוח חיים בכדור הארץ ובכל מה שבתוכו ומסביבו.

הפעולה הזו האירה את כדור הארץ וגרמה לו להתעורר מתרדמה ארוכה של אלפי שנים.  במדיטציה הזו שבה השתתפו מיליוני בני אדם על פני כדור הארץ, אפשרתם לכמות אנרגיה גדולה מאוד להגיע לכדור הארץ ולהעצים אותו.  כך גם  בניתם ערוצים חדשים של אנרגיה שהגיעו לכל מקום בתוך כדור הארץ. האנרגיה הזו היא אנרגיה של קריסטל לבן אשר מעצימה ומפיחה רוח חיים בכדור הארץ.

אנרגית הקריסטל שהגיעה מרבדים גבוהים מאוד זעזעה את המקומות הקשים והחשוכים בתוך כדור הארץ ועשתה בהם סדקים. בתוך הסדקים הללו וגם בין הלוחות הטקטוניים של כדור הארץ נכנסה האנרגיה הקריסטלית. האנרגיה עזרה ועוזרת ללוחות הטקטוניים שהתחילו לזוז, להישאר במקומם  ולא לגרום לזעזוע של האדמה מבפנים.

כל מה שניבאו הנביאים והמתקשרים שלכם בנוגע להשמדה של כדור הארץ ו/או חלקים ממנו לא יתקיים מפני שהאנרגיה שהבאתם אתמול עזרה ועוזרת למלא את החלל שנוצר בין הלוחות הטקטוניים ובין הסדקים שנוצרו באדמה.

כל גרמי השמים, ישויות האור והמלאכים הגיעו על מנת לעזור בתהליך המדהים שהשתתפתם בו. איננו יכולים לתאר לכם את השמחה והאושר שהבאתם לנו כאן ברובד הרוחני. אנחנו מרגישים כמו הורים שחינכו ולימדו את ילדיהם במשך שנים והיום הם קוצרים את פירות ההצלחה.  אנחנו ראינו את התוצאות של העבודה שלכם והיינו משתאים.

כמובן שתאמרו שלא יכולתם לעשות את העבודה הזו בלעדינו, אבל גם ההיפך הוא נכון, אנחנו לא יכולנו לעשות את העבודה הזו בלעדיכם. ומכאן שהרוח תמיד חדורה בחומר והחומר תמיד חדור ברוח ואי אפשר להפריד בין רוח לחומר. זה מה שהסמל של המגן דוד שלכם מסמל. אותו סמל שהיהודים אימצו כסמל מאוד חשוב ויקר ושרבים מהם היו מוכנים למות ולא לוותר עליו ועל מה שהוא מייצג עבורם.

זוהי העבודה האנרגטית שעשו הכוהנים הגדולים בכל תקופות החיים הקודמות שלכם, באטלנטיס, בלמוריה, במצרים העתיקה, ביוון העתיקה, בירושלים העתיקה, בני האינקה, בני המאיה ועוד.  עבודתם הייתה לחבר בין הפיזי לרוחני ולהביא את האנרגיות הרוחניות והאנרגיות הגבוהות אל הרובד הפיזי. אבל מאחר שעבודת הכוהנים הפסיקה לפני כמה אלפי שנים, הפסיק גם התהליך הזה ומאז כדור הארץ הלך והדרדר מאחר שאנרגיות חדשות הפסיקו להגיע ולהזין את כדור הארץ ואת בני האדם.

לכן אנו מודיעים לכם שהבוקר התעוררתם לעולם חדש ולכדור ארץ חדש. זו הסיבה שרבים מכם התעוררו עם השיר "יום הולדת שמח" מזמזם בתוך המוח שלהם.

אנחנו שרנו את השיר הזה לכל בני האדם שהשתתפו בחגיגה. וגם את השיר:  "החיים ניתנו לך במתנה על פני האדמה".

בתהליך הזה אתמול ובימים הבאים כאשר תמשיכו לעשות את המדיטציות הללו אתם בחרתם בחיים שלכם ושל כל מה שקיים בפלנטה שלכם. ועל זאת מגיעה לכם התודה.

אבל יקירים, אנו רוצים להדגיש שהעבודה הזו איננה חד פעמית. אתם חייבים להמשיך בעבודת הקודש הזו. אתם חייבים להמשיך ולהביא את האנרגיה הקריסטלית מהרבדים הרוחניים ולהחדיר  אותה לתוך העולם הפיזי שלכם.

כאשר תמשיכו לעשות זאת, אתם תעזרו לנו להעביר את כדור הארץ למקום טוב יותר ונעים יותר לחיות בו. כפי שאתם רואים וחווים שבתקופה האחרונה קשה יותר לחיות על פני האדמה מאחר שהאקלים נעשה יותר ויותר חם והאדמה נעשתה יותר ויותר קשה והאנשים גם נעשו קשים מפני שקשה להם לחיות כפי שחיו בעבר.

בני האדם התרחקו מהאדמה והאדמה התרחקה מבני האדם. נוצר נתק בין האדם לאדמה.

אבל כעת אתם עוזרים לחבר את האדם לאדמה גם בזמן שהוא בתוך הגוף הפיזי החי  ולא רק בזמן המוות שלו. והאדמה מודה לכם על הפעולות הללו ותחזיר לכם בחיים חדשים יפים וטובים ובתבואה נאה.

מעתה ואילך האדמה שלכם תהיה יותר פורייה וכל מה שתגדלו בה יצמח ויפרח ואתם תצרו מחדש את גן העדן שכל כך רציתם בו.

את עבודת האנרגיה הזו עליכם לעשות בכל השנים הבאות. נקודת האל חזור היא בשנת 2012. אז גם תעשו את השינוי האנרגטי העצמתי ביותר שידעתם אי פעם.

הבינו יקירים, שכל מי שהשתתף בתהליך העצמת האנרגיה של כדור הארץ היה בעבר והינו בהווה ויהיה גם בעתיד שייך למשפחת הכוהנים. אותה משפחה שהציבה לפניה כמיזם החשוב ביותר את טובתו ואחידותו של כדור הארץ והבינה שבריאותה הטובה של הפלנטה תקרין על בריאותם הטובה של בני האדם כולם.

שמנו לב שאחדים מכם מחייך בחוסר אמון ובחוסר הבנה מפני שחינכו אתכם שיש אנשים שנקראים כוהנים בתעודת הזהות שלהם והם כנראה הכוהנים. אנחנו אומרים לכם יקירים שאין כל שייכות לעניין. אותם בני אדם שרשומים ככוהנים אין להם כל קשר לעבודה שאתם עושים היום. הם נושלו מסמכותם ומתפקידם כבר לפני אלפי שנים.

אתם הנכם הכוהנים החדשים ואנחנו הכתרנו אתכם ככאלה. הכתרתכם ככוהנים מצריכה אתכם לאחריות מאוד כבדה לגבי כדור הארץ וכלל האנושות. לכן אתם חייבים להמשיך את מה שהתחלתם אתמול ולעשות מדיטציה מידי יום כדי להעצים את הרשת האנרגטית ואת כדור הארץ.

כל אחד מכם חשוב ונחוץ.

כעת אנו נעזור לתקוה שהיא המתקשרת והמאחדת בינינו לביניכם בימים אלו, לעשות לכם חניכה של הכוהנים. תשבו בנוח ותנו לה לעבור דרככם ולעשות לכם את החניכה.

אוהבים אתכם תמיד

מועצת התשעה



מדיטציה - הארת הרשת האנרגטית של כדור הארץ

תשבו בנוח ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה. תראו חוט אור דמיוני יוצא מהלב שלכם וממשיך כלפי מטה ויוצא דרך צקרת הבסיס אל תוך האדמה. בתוך האדמה הוא מתחבר לעורק הראשי מזהב ומושך אנרגיה של זהב כלפי מעלה ממלא את כל הגוף שלכם באור זהב ומתחבר ללב.

אור הזהב ממשיך למעלה ויוצא דרך צקרת הכתר כלפי מעלה וממשיך למעלה דרך הכוכבים והגלקסיות עד השמש המרכזית. שם אתם מושכים אור לבן  זוהר כלפי מטה כל הדרך עד לצקרת הכתר וצקרת הלב וממלאים את כל הגוף באור זוהר. ממשיכים להוריד את האור הזוהר אל תוך האדמה עד מרכז כדור הארץ ועד העורק הראשי מזהב.

תעשו את התהליך הזה מספר פעמים עד שתיצרו צינור של אור זוהר ומוזהב.

כעת תרחיבו את הצינור שיכיל את כל הגוף שלכם, תרחיבו את הצינור שיכיל את כל האזור שבו אתם יושבים.

כעת תביטו כלפי מעלה ותראו שאנרגיות חדשות מגיעות ונכנסות אל תוך עמוד האור שלכם. צבעי האנרגיה שמגיעים הם בצבעים של זהב וכסף.  תאפשרו לאנרגיות החדשות הללו להיכנס לתוך עמוד האור שלכם ולחלחל למטה דרך הגוף שלכם אל תוך האדמה. תראו כיצד האדמה שואבת את האנרגיה הזו שמגיעה מלמעלה והאנרגיה נטמעת בתוך האדמה. תמשיכו לאפשר לאנרגיה החדשה הזו של המלאכים וישויות האור להגיע ולהיטמע בתוך האדמה. תראו כיצד אתם הופכים להיות צינורות של אור שדרכם האור עובר  אל תוך האדמה.

כעת תחברו את עמוד האור שלכם עם עמודי האור סביבכם ועם עמודי האור הרחוקים יותר. תראו כיצד כל עמודי האור של כל עובדי האור ומכילי האור מתאחדים יחד לעמוד אור אחד גדול, רחב ועוצמתי.

תראו כיצד האנרגיה הזוהרת הזו נטמעת בתוך כדור הארץ פנימה ומתחילה להתפזר ולהכיל יותר ויותר מהכדור. לאט לאט הכדור נעשה יותר ויותר זוהר ויותר ויותר אנרגטי. השילוב של הזהב והכסף הופך לאנרגיה עוצמתית. האנרגיה החדשה הזו מכילה בתוכה את כל מה שיש. כל האנרגיות הנמוכות והקשות שנמצאות בתוך כדור הארץ מתחילות להתפרק ולהתעדן. כל היצורים ובעלי החיים שלא יכולים להכיל את האנרגיה הזו יתפרקו ויהפכו חלק מהאדמה.

תראו בעיני רוחכם כיצד האנרגיה מתחילה לחלחל מתוך האדמה אל פני האדמה. פני כדור הארץ מתחיל לשנות את התדר האנרגטי שלו. בעלי חיים מתחילים להשתנות או להתפרק, בני אדם שלא יכולים להכיל את האנרגיות הללו יבחרו לעזוב את כדור הארץ בזמנים אלו ולחזור אליו לאחר שכדור הארץ יעשה כבר את השינוי.

אנחנו רוצים להדגיש בפניכם שזהו תהליך חשוב ושתבינו שהתהליך הזה חייב להיעשות. אתם לא יכולים לברוח ממנו. זהו תהליך אבולוציוני שכדור הארץ וגם כוכבים אחרים עוברים בכל תקופה של מאה אלף שנים.

לכן אין לכם מה לפחוד. אם אתם עובדי אור ומכילי אור אתם תהיו אלו שיכילו את האור העוצמתי והחזק שיגיע מלמעלה ואתם תהיו אלו שיעזרו להכיל אותו ולפזר אותו בעולם שלכם.

התהליך יתבצע באמצעות הדמיון שלכם. זאת הסיבה שאתם משפרים את הדמיון כדי שתוכלו לעשות את העבודה באמצעות המדיטציה.

תבינו יקירים  שברגע שאתם הבעתם את הרצון שלכם להשתתף בתהליך הזה, אנחנו עובדים איתכם בכל לילה כדי לאפשר את זה בצורה הטובה והזורמת ביותר עבורכם.

אנחנו נבקר אתכם בלילות הבאים כדי להכין אתכם לתהליך. אתם כעובדי אור ומכילי אור צריכים להיות מוכנים, כלומר הכלי שלכם שהוא הגוף שלכם אמור להיות מוכן לתהליך של הארת הרשת. לכן אנו אומרים שהגוף שלכם הוא כלי עבורכם ועבורנו כדי להגשים את מה שאמור לקרות.


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.