06 Jan
06Jan

הכרובים הם ישויות קטנות שנראות כמו תינוקות קטנים עם כנפיים מלאכיות. אלו הם מלאכים קטנים.

מלאכים קטנים אלו הם ישויות מלאכיות שמגיעות ישירות מהבורא הראשוני, הם מלאכים עם ידע רב בריפוי ואיזון כל דבר באשר הוא.

הכרובים מעורבים בריפוי של כוכבים, גלקסיות, מקומות, אדמה, בני אדם, בעלי חיים ועוד.

בהירארכיה המלאכית יש את הבורא הראשוני  היא האנרגיה האדירה החובקת כל שכל הזמן נובעת מתוך עצמה ולא מתכלה לעולם, בתוך אנרגיה עוצמתית זו יש מלאכים קטנים שהם הכרובים שהם למעשה חלק מאותה אנרגיה אלוהית, לאחר מכן יש פמליה נכבדה של מלאכים,  לאחר מכן יש את המאסטרים הגדולים ולאחר מכן את ישויות האור. כך שהמלאכים הקטנים שהם הכרובים הם הכי קרובים לאנרגית המקור שהוא האלוהים.  הכרובים הם למעשה חלק מאנרגית מקור זו.

האנרגיה של הכרובים היא אנרגיה מאוד מאוד גבוהה. זהו תדר אנרגטי עוצמתי מאוד שמהדהד יחד עם התהודה של הבורא הראשוני. הויבראציות שיוצאות מהבורא הראשוני עוברות דרך הכרובים שמעבירים אותה הלאה למלאכים, למאסטרים ולישויות האור. כאשר הכרובים מגיעים בעצמם כדי לאזן מקום מסוים, הם מביאים איתם את אנרגיית המקור או האנרגיה של האלוהים.

מאחר שאתם נמצאים כעת  בעידן שבו כדור הארץ וכל הגלקסיות סביבו עושים שינוי תדר אנרגטי, גם  בני האדם מעורבים בשינוי התדר הזה. הכרובים באים כדי לעזור בשינוי ועיגון התדר החדש על פני כדור הארץ ובכל מערכות השמש מסביב.

היום יותר מתמיד יש מעורבות גדולה ביותר של כרובים רבים על פני כדור הארץ. הם מגיעים בהמוניהם על מנת לרפא ולאזן. זו הזדמנות טובה לכל מי שמבקש ריפוי בגוף ובנפש.

כל מה שצריך לעשות זה לבקש את עזרתם של הכרובים ולהיות במקום של קבלה והכלה. הם יגיעו אליכם בזמן שינה על מנת לטפל בכם ולאזן אתכם.

מאוד חשוב להיות במצב של פתיחות והכלה של האנרגיה שמקבלים. חשוב להבין שמה שאתם עוברים נחוץ עבור התפתחותכם הרוחנית והאנרגטית. וגם התפתחותה האבולוציונית של האנושות כולה.

כאשר אתם מתבוננים בהיסטוריה שלכם, אתם מבינים שהתפתחתם מזנים מאוד נמוכים שמתחילים בקופים ועליתם בסולם הערכים והאנרגיה והיום אתם יכולים לכנות את עצמכם בני אדם מודרניים או תרבותיים.

ההתפתחות האבולוציונית שהולכת לקרות כעת היא התפתחות מהאדם המודרני לאדם מואר. אדם מואר זהו אדם מודע. כאשר אתם מפתחים את המודעות והתודעה שלכם אתם מגיעים למקומות עמוקים ביותר בתוככם וכך ההבנה וההכלה שלכם את האנרגיה מתעצמות וכך אתם מתקדמים.

כאשר אתם מפתחים את התודעה אתם יכולים להבין כיצד היקום פועל ולפעול בזרימה עם תהליכי ההתפתחות של היקום ולא נגדו. כאשר אתם זורמים עם היקום אזי היקום זורם איתכם ואז אתם חווים חיים יפים וזורמים ומלאי שמחה, אושר ושפע.

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.