02 Oct
02Oct

תקשור עם סנט ג'רמיין בתוך המקדשים בדמנהור  26 בספטמבר 2022 בתוך המקדשים בעיר האורות דמנהור שבצפון איטליה.

 ישבנו ועשינו מדיטציה וכך נאמר לנו על ידי סנט ג'רמיין שליווה אותנו במהלך כל המסע והביקור שלנו באיזור. 

מדיטציה  

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב והנשימה תדמיינו שאתם נכנסים לתוך מרכבה תלת ממדית והמרכבה יורדת פנימה לתוך האדמה. עמוק בתוך האדמה אתם רואים קריסטלים ענקיים בשלל צבעים. כל קריסטל מנקה ומטעין אנרגיה בתדר אחר ואתם נטענים באנרגיות מכל הצבעים והסוגים. 

תסתובבו בין הקריסטלים בצורה של שמיניות ותעברו מקריסטל אחד לשני ותספגו את האנרגיה שהקריסטלים משדרים. כעת אתם יוצאים מהמתחם של הקריסטלים ואתם רואים לפניכם אוקיאנוס כחול ועצום. זהו אוקיאנוס הריפוי. תכנסו פנימה עם כל הגופים שלכם. גם הפיזי האנרגטי הנפשי והרוחני. תכנסו עמוק לתוך האוקיאנוס. ככל שאתם נכנסים עמוק יותר אתם מתרפאים ברובד עמוק יותר של הגופים שלכם. תצללו פנימה ותספגו את הריפוי. תצללו עוד ועוד יותר עמוק. זה בסדר לצלול בחושך. כי ככל שהחושך עמוק יותר כך אתם נכנסים פנימה עמוק יותר לתוך היקום והיקום מתגלה לכם רובד אחר רובד. 

אתם מקבלים את האנרגיות העמוקות ביותר כדי לגלות ולהבין מי אתם ומהו היעוד שלכם בחיים האלו וגם בעבר ובחיים הבאים בעתיד. אז תכנסו לתוך החושך, לתוך האין, לתוך הריק. הריק יש בו את האנרגיה העוצמתית ביותר. ואתם יכולים לספוג שם אנרגיות של הבריאה, שהיא אנרגיה  ראשונית. תספגו את האנרגיה הזאת לתוך הלב שלכם,  כי כשהלב שלכם בריא אז הוא משדר לכל הגוף ואז כל האיברים בריאים. תספגו את האנרגיה הזו לתוך הלב שלכם כדי להיות בריאים. לנשום את הריק פנימה.

 זהו המקום העוצמתי ביותר ביקום שאפשר להיטען ממנו. זהו המקום הראשוני. זהו המקום הראשון שהבורא ברא. ואתם נכנסים עכשיו לתוכו וסופגים את האנרגיה הראשונית של הבריאה. כמו אדם וחוה. זהו גן העדן שאדם וחוה היו נמצאים בתוכו. ואתם כעת נמצאים גם כן בתוך גן העדן הזה. תרגישו שעוטפים אתכם בתוך פירמידה תלת ממדית ותחזרו לכאן ועכשיו לתוך ההוויה שלכם במקום שבו אתם יושבים. אני סנט ג'רמיין וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.