13 Dec
13Dec

  ערב טוב וברוכים הבאים בואו נעצום עיניים ונתרכז בדופק הלב ובנשימה ונרפה את הגוף. אני מטטרון והגעתי אליכם היום כדי פשוט להיות איתכם ולהעניק לכם מהאנרגיות ומהעוצמות שיש אצלנו בשפע וגם אצלכם יש בשפע. ההבדל ביננו לבינכם זה שאנחנו חיים את האנרגיה והרבה פעמים אתם חוסמים את האנרגיה ולכן אתם לא מרגישים את מלוא עוצמתה. היום אתם עוברים תקופה לא פשוטה ומאתגרת. בעידן הזה אתם עברתם תהליך שינוי מאוד דרמטי דרסטי ועוצמתי. אתם יכולים להכיל הרבה יותר ולהתקדם הרבה יותר מהר מאי פעם. בחמישים השנים האחרונות התקדמתם גם מבחינה אנרגטית רוחנית ופיזית הרבה יותר ממה שהתקדמתם בחמש מאות השנים האחרונות. וזה בגלל שאתם הופכים להיפתח יותר ומוכנים לקבל ולהכיל את האנרגיות והידעם שמגיע אליכם. ככל שאתם יותר פתוחים אתם מקבלים יותר ומוכנים לשתף יותר ואז אתם מקבלים עוד יותר. הפתיחות מאפשרת לכם להיות בסנכרון אנרגטי פיזי ורוחני עם כל מה שיש. 

התהליכים הקשים שאתם עוברים היום הם תהליכים של קפיצה קוונטית אנרגטית של התודעה. יש בתוככם את המלחמה אתם נלחמים בתוך עצמכם והמלחמה הפנימית יוצרת את המלחמה החיצונית שמתישה אתכם. ברגע שהמלחמה הפנימית תיפסק תוכלו לעלות על דרך המלך ולהבין את עצמכם מתוככם. אתם תוכלו לתקשר אחד עם השני ולהבין אחד את השני הרבה יותר טוב. אנחנו נמצאים איתכם ולידכם כל הזמן. אנחנו כל הזמן מכילים אתכם בכל מה שאתם עוברים. אתם אף פעם לא לבד. לפעמים אתם מרגישים לבד אבל אתם לא לבד אנחנו נמצאים איתכם בכל רגע נתון עוזרים לכם מגבים אתכם ומכילים אתכם. התקופה הזאת תסתיים. התקופה הזאת שאתם חווים חוויות קשות בכל כדור הארץ ולא חוויה של אדם בודד. אתם במקום גלובאלית וחווים את החוויה בצורה גלובאלית. פעם היו מלחמות במקומות מסוימים והיום המלחמה היא בכל מקום. המלחמה היא קודם כל בתוככם פנימה. יש מלחמה בפנים של הטוב והרע, מלחמה של האנרגיות הגבוהות עם הנמוכות. ברגע שתהיו מסונכרנים בתוך עצמכם אתם תראו אותו ותרגישו אותו גם בפנים. השינוי הוא בפנים היכולת הוא בפנים והיכולת לעשות שינוי הוא פנימי ולא חיצוני. התקופה הזאת תעבור ויהיה לכם שגשוג בכל מקום ובכל מצב. אבל תצטרכו לעבור דרך תקופה לא קלה. החודשים הקרובים יהיו לא קלים אבל תעברו אותם והם יחלפו כלא היו. ככל שתעלו יותר בתדר האנרגטי תחוו פחות את הכאוס שנמצא למטה. ככל שתעלו יותר יהיה לכם הבנה יותר גדולה ויכולת לקבל ולהכיל. יכולת גם לעזור לאחרים. 

מדיטציה תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה תדמיינו שאתם עולים בתוך עמוד של אור. תעלו בתוך עמוד האור ותראו שאתם יכולים להרחיב את עמוד האור ולהכיל בתוכו עוד אנשים ומקומות. תכילו בתוך עמוד האור את כל החדר הזה ותדמיינו שכולנו יחד עולים בתוך עמוד אור רחב וגדול. תרחיבו את עמוד האור כך שיכיל את כל העיר. עמוד האור מתחיל ממרכז האדמה עד לב האל. תרחיבו את עמוד האור שיכיל את כל מדינת ישראל ואת כל בני האדם במדינה. כעת תרחיבו את עמוד האור שיכיל את כל המזרח התיכון בתוכו. תראו שכל האנשים במזרח התיכון עולים בתוך עמוד האור ומשילים מעצמם את כל הקליפות. הפחד החששות מחלות כאבים טראומות וכל הדברים שהם קליפות שנושרות מהם ואז הם עולים עוד ועוד יותר גבוה. 

כעת תראו שאתם מרחיבים את עמוד האור ומכילים את כל יבשת אסיה בתוך עמוד האור. וכל האנשים עולים בתוך עמוד האור למעלה. כ כעת תראו שאתם מרחיבים את עמוד האור וכיכולים להכיל בתוכו גם את כל יבשת אסיה ואפריקה וכל האנשים עולים בתוך עמוד האור כלפי מעלה. אתם מכילים בתוך עמוד האור גם את אירופה כך שאסיה אפריקה ואירופה מוכלים בתוך עמוד האור וכל בני האדם עולים עוד ועוד יותר גבוה וככל שהם עולים עוד ועוד קליפות נושרות מהם. והם עולים ונעשים יותר קלים ועולים למעלה למעלה. כעת תראו שעמוד האור מתרחב עוד וגם יבשת אמריקה בתוכו וכל בני האדם עולים כלפי מעלה. 

כעת תראו שכל כדור הארץ מוכל בתוך עמוד האור שמכיל את כל כדור הארץ בתוכו ועולה כלפי מעלה. כדור הארץ עולה בתוך מעלית של אור כלפי מעלה. כאשר כדור הארץ עולה הוא מתקלף ומוריד ומקלף מעצמו את הקליפה החיצונית וממשיך לעלות. וכל האנשים מקלפים מתוכם את כל האנרגיות הנמוכות והקשות שצברו במהלך העידנים וכדור הארץ עולה לכיוון השמש המרכזית שהיא לב האל. תראו את זה ותחוו את זה. ככל שתדמיינו את זה יותר זה יהיה יותר אמיתי נוכח ואפשרי.  כעת תדמיינו שאתם מגיעים למקום מלא אור ויש שם הרבה מאוד מלאכים זוהרים ואתם הופכים לחלק מהמלאכים האלו אתם הופכים להיות כמו המלאכים הזוהרים והמוארים האלו.  כולם מקבלים אתכם באהבה ובשמחה. 

ברוכים הבאים הביתה. סוף סוף הגעתם. חיכינו לכם כל כך הרבה והנה אתם כאן.

 ברוכים הבאים. 

וכך האו

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.