21 Feb
21Feb

התקופה הבאה תהיה הרבה יותר מאתגרת ומלאה פעילויות. היקום פועל במחזוריות אינסופית. כל מה שהיה הוא שיהיה וכל מה שיהיה בעתיד היה כבר בעבר. כדור הארץ עבר במהלך העידנים תקופות של קיפאון והפשרה, היו רעידות אדמה שהרסו את כל מה שהיה קיים קודם לכן, בעלי חיים שונים נכחדו, עולמות קדומים נהרסו ותרבויות קדומות שונות נעלמו.  בעבר התבוננו על האירועים האלו וייחסו אותן לאלוהים. הם האמינו שאם אלוהים כועס אז הוא מביא עליהם את כל האסונות הללו. אבל היום אתם מפתחים את המודעות והתודעה שלכם ומבינים שאלו הם תהליכים שהיקום בכלל והעולם שלכם בפרט עוברים במחזוריות אינסופית.  היום כדור הארץ נמצא בתהליך של שינוי קיצוני. אתם כבר רואים את ההפשרת הקרח בקטבים גם הצפוני וגם הדרומי ונוכחים בשינויים הרבים שחלים בכדור הארץ.

כדור הארץ מתחיל לשנות את פניו פעם נוספת מיני רבים. זה לא אירוע נדיר אלא זה קורה פעם בכמה מאות שנים. ובכל פעם זה קורה באזור שונה ולפעמים זה קורה באזורים רבים בעת ובעונה אחת.  כדור הארץ הוא ישות חיה ונושמת. והגוף שלה נע ונוטה לקבל צורה ואיכות שונה. כעת כדור הארץ משנה את צורתו. והאירוע מתחיל מתוך הליבה של כדור הארץ. זה כמו שמישהו מתעורר משינה עמוקה והוא מתחיל להניע את גופו ולהתמתיח. זה מה שקורה בפועל. הפעולה הזו תיצור רעידות אדמה במקומות רבים על פני כדור הארץ מאחר שהלוחות הטקטוניים שבתוך כדור הארץ מתחילים לנוע ולזוז ולעצב את כדור הארץ מחדש. מאחר שכדור הארץ עושה שינויים אז הוא משפיע גם על מזג האוויר. גם מזג האוויר משפיע על כדור הארץ. שניהם נמצאים בסינכרוניזציה מדהימה והם פועלים בהרמוניה מדהימה כמו מוסיקה הרמונית מופלאה. 

כל מה שקורה על פני כדור הארץ ובתוכו פועל מתוך מחזוריות אינסופית. גם בני האדם חיים בתוך מחזוריות אינסופית של לידה ומוות. גם בעלי החיים והצמחים וכל מה שיש. כעת אתם נמצאים בפתחו של שינוי נוסף. אז תתבוננו על השינויים והתהפוכות שיתחוללו ממבט של משקיף ומתבונן ואל תכניסו לתוך המשוואה את הפחדים והחרדות שלכם. כך תוכלו לעבור את השינויים שמתחוללים על פני כדור הארץ בצורה קלה וזורמת יותר. 

ספציפית אנחנו יכולים לומר שכל האזור של השבר הסורי – אפריקאי לאורך מדינת ישראל מהצפון לדרום ובהמשך לכיוון מצרים ודרום אפריקה, בכל האזור הזה יהיו רעידות אדמה שיחריבו אזורים שלמים כמו למשל: יריחו, ירושלים העתיקה כולל מסגד אל אקצה והעיר העתיקה, בית שאן, טבריה והישובים מסביב לכנרת עד להר החרמון. המקומות האלו יהיו הראשונים שירעדו ויחרבו בתים רחובות ושכונות שלמות יחרבו. רעידות האדמה ירעידו את האדמה גם לאורך מישור החוף וייווצרו גלי צונאמי שישפיעו על ערי החוף באירופה ובצפון אפריקה. באמריקה יהיו רעידות אדמה חזקות מאוד וערים שלמות ייחרבו וישקעו מתחת למים מאחר שיהיה גם גלים של צונאמי שיהרסו ערים שלימות. תהיו מודעים לתהפוכות שכדור הארץ עובר.  

אין לאן לברוח אבל אנחנו אומרים לכם את הדברים כדי שתהיו בתוך השקט הפנימי ותשקיטו את המחשבות והמוח שלכם ותהיו בתוך הרמוניה פנימית. ההרמוניה שאתם תהיו בה תעזור לכם להתגבר על הפחד והחרדה ותיתן לכם תקווה.  זכרו שכל דבר עובר שינוי. כל דבר נמצא בתוך הסינכרוניזציה המופלאה הזו של מחזוריות אינסופית של לידה ומוות. 

וכך הוא      

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.