01 Jan
01Jan

ערב טוב וברוכים הבאים

אנחנו ישויות מכוכב אוריון הגענו אליכם כי אתם הסכמתם להיות איתנו בקשר ולקבל מאיתנו אנרגיה תדרים ידע ריפוי הריפוי שאתם מקבלים הוא לא רק לעכשיו ולהיום אלא ריפוי לעוד הרבה שנים קדימה. הידע שאתם מקבלים הוא לא רק ידע אישי אלא גלובאלי על מהות היקום הגלקסיות והמקום שאתם חיים בו.

היום נדבר איתכם על הרחבת התודעה. אתם עבדתם הרבה מאוד שנים על מנת לפתח את המודעות שלכם לעצמכם לאנרגיות שלכם לסובב אתכם לגוף שלכם ועכשיו עברתם פאזה תדר לרובד גבוה יותר. ואתם מוכנים לפתח ולהרחיב את התודעה שלכם. והרחבת התודעה נוגעת בעיקר למוח שלכם. אם תיקחו לדוגמא אגוז ותפתחו אותו ותורידו את הקליפה ותתבוננו איך בנוי האגוז השלם תראו שהוא חצוי. בדיוק גפי שהאגוז בנוי גם המוח שלכם בנוי כך. אם אתם מתבוננים על המוח מבפנים, יש לכם תמונות במדיה שלכם ותוכלו ראות את המוח האנושי תראו שיש הפרדה בין הצד הימני לצד השמאלי של המוח.

כאשר נבראתם בצלם הייתם שלם והמוח שלכם היה שלם. ומאחר שהיה שלם הייתם בצלמנו וכדמותנו כלומר יכולתם לראות לדעת להרגיש ולהיות בהרבה מאוד מקומות בעת ובעונה אחת בדיוק כפי שאנחנו עושים. מאחר שבמהלך האבולוציה שלכם ירדתם בתדר האנרגטי גם הגוף שלכם השתנה. כפי שהידיים  שלכם התקצרו כי לא השתמשתם בהם כפי שהזנב שלכם התקצר וכפי שבלוטת האצטרובל שהייתה פעם עין הצטמקה והיום היא בגודל של אפונה אבל פעם הייתה הרבה יותר גדולה כי לא השתמשתם בה. אותו דבר בנוגע למוח שלכם. מאחר שלא השתמשתם בידע הלכתם וירדתם בתדר האנרגטי והמוח התחיל להתכווץ. והתחלתם להשתמש יותר בחלק השמאלי של המוח שלכם. החלק שאומר לכם אם אני לא רואה אז זה לא קיים. החלק שאומר לכם תהיה כאן ואל תרחף. לכן קרקעתם את עצמכם לאדמה ולעולם הפיזי. וככל שאתם מקורקעים יותר לפיזי אתם מתרחקים יותר ויותר מהעולם הרוחני.

החלק הימני של המוח הוא חלק של המעוף. החלק של החיבור לעולם הרוחני חיבור לאנרגיה של קבלת הבנות תובנות רעיונות השראה ואת החלק הזה לא פיתחתם כל כך. יש יחידי סגולה שמפתחים את החלק הימני של המוח אלו הציירים הכותבים האומנים שביניכם ציור מוסיקה כתיבה יוצרת ספרות כל היצירתיות נובעת מהחלק הימני של המוח. זה מחבר אתכם לתדרים הגבוהים ומקבלים את ההשראה משם.

כאשר אתם מפתחים את התודעה שלכם שני החלקים של המוח מתחילים להתחבר ולהתמזג. וזה מה שאנו עושים איתכם היום. נחבר לכם את שני החלקים של המוח כדי שתוכלו לקבל את האנרגיה מלמעלה ולהעביר אותה לחלק השמאלי וליצור זרימה בין החלק הימני לחלק השמאלי והזרימה הזאת תביא לכם את השלמות. כי תראו את העולם מזווית אחרת גבוהה יותר ושלמה יותר. היום אתם מתבוננים על ארוע מסוים ורואים חלק קטן של האירוע ומשם אתם מבינים ומפרשים את זה ומאוד קשה להבין רק חלק. זה כאילו מישהו מספר לכם סיפור והוא אומר לכם רק את האמצע או רק את ההתחלה או רק את הסוף ואתם צריכים להשלים את הסיפור ולהבין אותו.

בהקשר לנושא המוח שלכם התפתחות המוח או התפתחות התודעה אנחנו רוצים לומר לכם שיש יצורים על פני כדור הארץ שמשתמשים במלוא הפוטנציאל של המוח שלהם כדי להיות פה על פני האדמה. ואנחנו מתכוונים ליצורים המיימיים הדולפינים והלוויתנים. הלוויתן הוא שומר הפלנטה מבחינת הידע. יש בתוך המוח שלו יש את כל הידע הקוסמי, את כל מה שיש בעצם. הלוויתן נושא בתוכו ידע עתיק שאתם כבני אדם לא התחלתם אפילו לחקור או להבין או לקבל.

אנחנו מאתגרים אתכם ומבקשים מכם ללכת לחופי הימים והאוקיאנוסים לעשות שם מדיטציות ולהתחבר דרך התודעה שלכם ללווייתן ולדולפין ותראו מה אתם מקבלים מהם איזה הבנות ותובנות. הם יכולים ללמד אתכם לשחות בתוך המים ולכבות חלק מהמוח ולישון בתוך המים. לצלול לעומק ולשמור על האיזון בתוך הגוף, לראות בעיני רוחכם את התמונות למרחקים. יש להם הרבה מאוד ידע ללמד אתכם והרבה מאוד אנרגיה לתת לכם. הלוויתנים הם יצורים תבוניים בצורה מדהימה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיות לידם לקבל מהם את הידע לקבל מהם כל מה שהם יכולים לתת לכם. הם רוצים ומוכנים לתת אבל אין מי שיקבל.

כשאתם מתבוננים על הדולפינים שכביכול מאבדים את הסונאר שלהם ועולים על היבשה ומתים לאחרונה זה קורה הרבה  שדולפינים ולוויתנים עולים על היבשה בהמוניהם. הם לא איבדו את הסונר שלהם, זוהי התאבדות גולבאלית שלהם. והם לא עושים את זה בשבילם אלא עושים את זה בשבילכם. הם עושים את זה כדי שתבינו שאתם נמצאים במקום קריטי על פרשת דרכים, כל פלנטה ארץ והאנושות נמצאים על פרשת דרכים והם אומרים לכם בצורה שאתם מבינים. אתם מבינים מוות. אתם רואים ומבינים סוף. והם מדברים איתכם בשפה שלכם. והמסר הוא שאם אתם תמשיכו בדרך הזו שאתם הולכים בה זה יהיה הסוף של האנושות. מוות גלובאלית, התאבדות גלובאלית.  בעבר היו מספר פעמים שהאנושות נכחדה ויצרנו מחדש את האדם. אבל היום אנחנו רוצים להימנע מזה ורוצים לעזור לכם לעזור לעצמכם כדי שזה לא יקרה שוב.

כאשר בראנו אתכם עשינו את זה בתוך מבחנה בדיוק כפי שהמדענים עושים. לקחנו ביצית וזרע שלנו הכנסנו לתוך מבחנה אנרגטית רוחנית והתבוננו ביצירה שלנו. כך נולד האדם הראשון לאחר שנפחנו בו חיים ונתנו את מהות היקום בתוכו.

האדם הראשון ידע הכל הבין הכל והיה יכול להיות בכמה וכמה מקומות בעת ובעונה אחת. התודעה שלו הייתה מאוד רחבה ורב יקומית. בראנו יצור נוסף ובנינו לו מה שאתם קוראים רחם ובתוכו האישה יוצרת כמו בתוך מבחנה את הדור הבא.  אנחנו רוצים העם שזה יצליח. הגענו לפה כדי לעזור לכם לעזור לעצמכם ולשמור על האנושות כשלם.


מדיטציה

תעצמו עיניים  ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה.

תראו שהחדר הזה מלא במרכבה הגדולה והרחבה הכחולה שמכילה את כולנו בתוכה. כולנו יושבים בתוך המרכבה והיא מסתחררת ומסתובבת ועולה למעלה למעלה למעלה ומגיעה לכוכב אוריון.

כשאתם יוצאים מהמרכבה מקבלות אתכם ישויות בוראות שמתמזגות איתכם. ישות כחולה ישות בצבע סגול ישות בצבע טורקיז ישות בצבע זהב וישות בצבע לבן. כל הישויות האלה מתמזגות איתכם. הן נכנסות ויוצאות וככה הן מעצבות את הגוף שלכם עם האנרגיות שלהן.

כעת תראו שהן מובילות אתכם להיכל קריסטלי מאוד גדול ומואר ויש שם ישויות אור קריסטליות והן עומדות סביבכם במעגל וכל אחד עומד בתוך מעגל כזה. והן שולחות לכם אור. תראו שישות אחת גדולה ועוצמתית במיוחד ניגשת אליכם ומניחה לכם את ידעה על צ'קרת הכתר. תתבוננו לתוך המוח שלכם פנימה ותראו שהמוח שלכם מתחיל לזוז. האונה הימנית  והשמאלית מתחילות לנוע אחת לכיוון השנייה עד שהן מתקרבות ומתחברות ומתמזגות ואין יותר רווח בין ימין לשמאל והמוח שלכם שלם. זה לא נעשה בכוח אלא לאט לאט בעדינות ועם המון אהבה.

תנו לזה לקרות, תנו לזה להיות. תרגישו את השלמות בתוך הגוף שלכם בתוך הראש שלכם. תרגישו שאתם קולטים ידע אנרגיה תרגישו שדברים חדשים מגיעים אליכם. תנו לידע חדש להיכנס. תאפשרו, תהיו פתוחים. הידע הזה לא עבורכם אלא עבור האנושות.

כעת תראו שהישויות מתרחקות מכם ונותנות לכם את המרחב להיות עם עצמכם כמה דקות. אתם מתעוררים בתוך ההיכל הקריסטלי הלבן ויוצאים מתוכו ונכנסים לתוך המרכבה. תראו שהמרכבה מתחילה להסתובב ולהסתחרר ולחזור לכאן ועכשיו לחדר הזה. תרגישו את הגוף שלכם, תרגישו את עצמכם יושבים על הכסא, תרגישו את כפות הרגלים, מי שמרגיש מרחף תעשו שורשים מתוך כפות הרגליים לתוך האדמה כדי לקרקע את עצמכם, תנשמו עמוק ותפקחו עיניים לאט לאט.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.