02 Feb
02Feb

אנחנו נפגשים שוב עם הישויות מכוכב אוריון.

ישויות אוריון מגיעות היום בתוך מרכבה בצבע לבן מוזהב. המרכבה מסתובבת במרכז החדר ומפיצה את האור הלבן זהוב וכל הנוכחים נעטפים באור הלבן מוזהב.

אנחנו ישויות מכוכב אוריון רוצים להגיד לכם שאנחנו האבא והאימא שלכם אנחנו יצרנו אתכם בעידן הזה. היו עידנים רבים שבהם האנושות נוצרה פעמים רבות. בכל פעם ישויות אחרות הגיעו מכוכבים אחרים רחוקים מאוד ויצרו את האנושות שלדעתם היא הטובה ביותר לחיות אל פני כדור הארץ.

בכל פעם כאשר הסתיים עידן מסוים של אנושות מסוימת הגיעה לקצה גבול היכולת שלה האנושות ההיא נכחדה ואז ישויות אחרות הגיעו בעידן אחר ויצרו אנושות שונה מהקודמת וככה האבולוציה הלכה והתפתחה.

בעידן הנוכחי אנחנו ישויות מכוכב אוריון יצרנו אתכם. ובתקופה הזאת האנושות הגיעה לקצה הגבול כלומר היא עומדת על פי התהום או צומת דרכים. בצומת דרכים זו יש את הבחירה החופשית. ובבחירה החופשית הפעם בחרתם להמשיך ולעשות שינוי ולהיות. אתם בחרתם בחיי נצח. ומאחר שעשיתם שינוי בבחירה שלכם אתם צריכים לעשות שינוי בתודעה. להרחיב את התודעה שלכם. לראות דברים מזווית הרבה יותר גבוהה מהזווית שאנחנו רואים מהמקום שאנחנו נמצאים. כדי לעשות זאת עליכם לעלות בתדרים ולהתבונן מלמעלה.

היום ניקח אתכם לכוכב אוריון ונעשה לכם חניכות. החניכות האלו הם בעצם מפתחות שפותחות אתכם ולוקחות אתכם לתדרים יותר גבוהים. אנחנו באמצעות החניכות נפתח לכם דלתות שהיו חסומות וסגורות אלפי שנים. כאשר תעברו דרך הדלתות האלו התודעה שלכם תפתח וההבנות שלכם יהיו עוצמתיות. אתם תוכלו לראות ולהתבונן בכל חוויות העבר שלכם ולראות אותם מתפוגגות ונעלמות ואת מקומן יתפשו האנרגיות החזקות של אוריון. בעצם אנו אומרים לכם שהיום תעשו שינוי ב-DNA שינוי מאוד עמוק שישנה לכם את כל המהות שלכם. הגוף שלכם בנוי מחלקיקים מולקולות תאים איברים ואנרגיה. והתאם והאנרגיה האלו הם שבונים את הגוף הפיזי שלכם. כאשר נכנסת הרוח האלוהית לתוך הגוף אז אתם יכולים להתנהל כבני אדם. והחניכה שאנחנו מציעים לכם היום בעצם תשנה לכם את ה-DNA כך שהיא תשנה את הדפוסים העמוקים ביותר שלכם. אתם תבינו שאתם והאדם שמולכם זה אחד. אתם והאנושות היא אחד. אתם והפלנטה זה אחד. אתם והכוכבים זה אחד. והיקום זה אחד. אין הפרדה. כך שאם אתם מזיקים לעצמכם אתם בעצם מזיקים לכל הסביבה שלכם. ואם אתם טובים לעצמכם אז אתם טובים לכל הסביבה שלכם. זה עובד כמו בומרנג. אתם לא יכולים להיות טובים לאדם אחר אם אתם לא טובים לעצמכם. אתם לא יכולים לתת לאחר אם אתם לא נותנים לעצמכם. אתם לא יכולים לפרגן לאחר אם אתם לא מפרגנים לעצמכם. אתם לא יכולים לחמול את האחר ולאהוב אותו אם אתם לא אוהבים ומפרגנים לעצמכם. הכל קשור והכל מחובר. והיום תבינו את זה מזווית אחרת. לא דרך השכל אלא תבינו מתוך המהות שלכם מתוך הלב מתוך הפנימיות כי תדעו שזה כך. מתוך ידיעה פנימית. אתם תדעו שזה קיים ישנו נוכח בחיים שלכם.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה.

תדמיינו שאתם נמצאים בתוך המרכבה שהיא כולה זהב. המרכבה מסתובבת ומסתחררת ועולה למעלה למעלה ומגיעה לכוכב אוריון. כאשר הדלתות נפתחות ואתם יוצאים מתוך המרכבה החוצה אתם רואים שאתם נמצאים בתוך היכל קריסטלי מאור לבן מוזהב. הכל זוהר מסביב כמו קרני שמש. הכל זוהר.

כשאתם מתרגלים לאור אתם רואים שיש סביבכם הרבה מאוד ישויות מוזהבות לבנות וזוהרות שמפיצות אור מתוכן. האור פשוט נובע מתוכן. תראו שמאחורי כל אדם עומדת ישות אור ועושה לו חניכה. תראו שהאור נכנס לתוך הכתר ולתוך הגוף ולתוך עמוד השדרה. תרגישו איך עמוד השדרה שלכם מתמלא באור לבן מוזהב ואתם מתיישרים. הגוף ועמוד השדרה מתיישרים. הראש שלכם נוטה כלפי מעלה. הכתר שלכם נושק לרקיע. ואתם עומדים יציבים בצבע לבן מוזהב ומקבלים את הצבע האנרגטי של הישויות שסביבכם. ברגע שזה קורה אתם יכולים לראות כמו במסך פנוראמי את כל העבר שלכם. את כל הגלגולים את כל החוויות מהעבר מהווה ומהעתיד. הכל פרוש לפניכם. תתבוננו ללא שפיטה ללא שום רגש. פשוט להתבונן. פשוט תתבוננו על כל החוויות ותראו איך הן מתפוגגות ונעלמות.

כעת תראו שבמקום שהיו חוויות מגלגולים קודמים נכנסת לבנה ומוארת וממלאה את המקומות האלו באור זוהר.

כעת אתם מתבוננים על החיים הנוכחיים שלכם ורואים את כל השינויים שעשיתם. כל החוויות הקשות והטראומתיות שעברתם בגלגול הזה נעלמות ונמחקות ואתם רואים רק אור. ואתם מבינים. אתם מבינים שכל החוויות שחוויתם בעבר מביאים אתכם לרגע הזה למקום הזה לתודעה הזאת לחיבור הזה. זו הייתה דרך שבחרתם ללכת בה כדי להגיע להבנות והתובנות שהגעתם אליהם. שימו לב איך החוויות מהעבר מתמלאות באור לבן מוזהב ומתפוגגות כמו בלון שעף שרוח ונעלם. תראו שהרבה בלונים בכל מיני צבעים נעלמים מהחיים שלכם. כל בלון יכול לסמל כאב או טראומה או מחלה. תראו שהרבה מאוד חוויות עוזבות אתכם ומשתחררות מתוככם ואתם מתמלאים עוד ועוד ועוד באור לבן מוזהב.

כך אתם מרפאים את עצמכם את הגוף שלכם הנפש שלכם והתודעה שלכם.  התהליך הזה יוצר תודעה מתרחבת. אתם מרחיבים את התודעה שלכם. אתם רואים את הדברים מתוך תודעה מתרחבת הרבה יותר גבוהה. ואז אתם מבינים. אתם מבינים את המהות שלכם. אתם מבינים מי אתם ומה התפקיד שלכם בעולם הזה.

אתם שבחרתם להיות חלק מכוכב אוריון יש לכם תפקיד מאוד ספציפי והתפקיד שאתם לוקחים על עצמכם זה לעזור לאנשים לעזוב את העולם הזה ללא פחד. תעזרו להם להבין שזה בסדר אם הם בוחרים לעזוב את הגוף. כי יש המשכיות לחיים של הישות ולחיים של הנשמה. והגוף הוא זמני. כי כאשר אדם עוזב את הגוף עם פחד הפחד הזה מפריע לו להמשיך בדרך ולעלות בתדרים. כי גם בתור ישות עולים בתדרים ומתקדמים ועושים שינויים. העבודה לא נגמרת לעולם. אז התפקיד שלקחתם על עצמכם היום זה להיות ליד האנשים האלו שבחרו למות ולעזור להם לעזוב בצורה שקטה נינוחה ללא פחד מתוך הרמוניה ואהבה. תעזרו להם לעשות סליחה. כי רק כאשר הם סולחים הם מוכנים לשחרר ולעזוב.

כאשר אתם עומדים שם עם ישויות אוריון בתוך ההיכל ורואים את הגלגולים שלכם ומתבוננים עליהם כעת אתם רואים רק אור. כל החווית מתפוגגות בתוך האור. כאשר אתם מתבוננים על הגוף שלכם אתם רואים שהגוף הוא גוף של אור ואתם נראים בדיוק כפי שנראות ישויות אוריון שנמצאות סביבכם.

כעת תכנסו חזרה לתוך המרכבה תראו שהמרכבה מסתובבת ומסתחררת ומגיעה לכאן ועכשיו לחדר הזה.

החניכות ממשיכות תמשיכו להיות עם עיניים עצומות ותנו לאנרגיה לעבוד. ישויות אוריון נמצאות בחדר ניגשות לכל אחד מכם ועושות לכם חניכות לגוף הפיזי כפי שעשו לגוף האנרגטי בכוכב אוריון.

כעת תרגישו שהגוף שלכם מתעצם אתם מרגישים יותר בריאים יותר מועצמים יותר יכולים. תגידו לעצמכם: "אני מוכן או אני מוכנה לקבל על עצמי את התפקיד.  קיבלתם היום תפקיד מאוד חשוב. כי כאשר בני האדם יפסיקו לפחד מהמוות הם יתחילו לחיות. הם יחיו מתוך הנאה שמחה ואושר והמוות לא יהווה יותר מכשול. ואז תוכלו ליצור את חיי הנצח בתודעה שלכם. כי הפחד ממוות הוא פחד גלובאלי. זהו דפוס שאבות אבות אבותיכם השתילו בתוככם ואתם נולדתם עם הפחד הזה. כשאתם עוברים את החניכה של אוריון ומשחררים את הפחד מהמוות אתם מפסיקים לפחד ממנו במהלך כל החיים שלכם אז בעצם אתם מתחילים לחיות. מתוך אהבה עצמית שמחה אושר חמלה לעצמכם וכל אלו מושלכים גם כלפי האנשים סביבכם. ואז חיי הנצח יהיו דבר מובן מאליו. לא יהיה יותר פחד. לא ישלטו בכם באמצעות הפחד. ותחיו חיים טובים ויפים וארוכים.

כך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.