21 Dec
21Dec

ערב טוב וברוכים הבאים

היום אנחנו בערב שער 21 בדצמבר 2016

נמצאים איתנו ישויות מכוכב אוריון.

זהו היום הקצר ביותר בשנה.

במפגש הקודם התחברנו לישויות מכוכב אוריון והם אמרו שאנחנו נהיה איתם בקשר

במשך 12 שיעורים רצופים שבהם אנחנו נוכל להתחבר אליהם ולקבל הבנות תובנות ידע ואנרגיה

והם יוכלו ללמד אותנו טכניקות חדשות שעדיין לא משתמשים בה בכדור הארץ בתקופה הזאת,

בעבר היו משתמשים, אבל מאז שהאדם התנתק מעצמו ומהמקורות שלו הוא הפסיק להשתמש

בטכניקות האלו והאנושות ירדה בתדרים והגענו להיכן שהגענו.

נמצאות איתנו ישויות מכוכב אוריון שממלאות את החדר הזה.

אנחנו ישויות מכוכב אוריון. תקופה ארוכה אנחנו מנסים ליצור איתכם קשר ולעשות זאת באמצעות הרבה מאוד אנשים על פני כדור הארץ ואנו שמחים שהצלחנו.

באנו לבשר לכם כמה דברים חשובים. החיבור בינינו לביניכם תמיד היה אבל התרופף עם הזמן מאחר שהפסקתם להאמין. הפסקתם להאמין קודם כל בעצמכם והפסקתם להאמין בנו.

אנחנו רוצים להדגיש שכל דבר שאנחנו רוצים לעשות עבורכם אנחנו זקוקים לכם לאישור שלכם ולשיתוף הפעולה שלכם. אפילו כאשר  אנחנו רוצים לרפא אתכם אנחנו זקוקים לאישור שלכם שאתם מסכימים. כי כל דבר שאנו רוצים לעשות עבורכם זה מחובר לקארמה שלכם. ואם החלטתם דרך הקארמה שאתם רוצים להיות חולים ולעבור תהליך מסוים עם עצמכם כדי ללמוד דרך החוויה הזאת של הצער והכאב אנחנו מאפשרים לכם. מאחר שאנחנו לא יכולים להתערב בקארמה שלכם. אנחנו כל כך אוהבים ומכבדים אתכם שאנחנו נותנים לכם לגמרי את חופש הבחירה גם כאשר זה נראה כל כך קשה בעיניים שלכם.

אנחנו רוצים לדבר איתכם היום על התודעה שלכם. בתוך התודעה שלכם החדרתם לעצמכם את תודעת המוות. כלומר במשך עידנים רבים לימדו אתכם שאתם נולדים חיים תקופה מסוימת ומתים. אנחנו אומרים לכם היום שאין מוות. אין דבר כזה שנקרא מוות בעולם הרוחני או ביקום. את המושג הזה אתם מצאתם וחיים לפיו כי יצרתם לעצמכם גם את הגלגולים. כי אמרתם לעצמכם אם אין מוות אז אני רוצה לחזור לחיים כדי להמשיך ללמוד אפילו שהשלתם מעצמכם את הקליפה שזה הגוף אתם רוצים לחזור חזרה לגוף אחר. אבל הקארמה היא אותה קארמה הישות היא אותה ישות והחיים הם אותם חיים. כי גם בחיים השניים אתם ממשיכים מהנקודה שהפסקתם בגלגול הקודם.

לכן כל המצב הזה של גלגולים מוות לידה ולידה מחדש כל המושגים האלו הם חדשים. כלומר אתם יצרתם אותם. הם לא קיימים בעולם הרוחני. הישות אף פעם לא מתה ולא מתגלגלת לשום מקום. היא כל הזמן חיה בהווה מתמשך עד אינסוף. היא יודעת בדיוק מי החברים שלה לאן היא הולכת מה היא עושה ומה המטלות שלה ואיפה היא נמצאת ביקום. ואת זה אנחנו רוצים ללמד אתכם. אנחנו רוצים ללמד אתכם להיות אלמותיים כלומר לחיות לנצח. ולחיות לנצח לא לעשות פעולות פיזיות כדי שהגוף ייראה צעיר יותר אלא לעשות פעולות אנרגטיות ורוחניות כדי שהגוף שלכם יישאר צעיר ולא יזדקן.

במהלך החיים שלכם הגוף מתבלה ומזדקן עם השנים. וזה בגלל שיש לכם בתוך הDNA שלכם את הדפוס שנאמר לכם שאתם נולדים חיים תקופה מסוימת ומתים. ואנחנו רוצים לומר לכם שכל זה לא אמת. כל זה שקר. והאמת היא שאתם ישות מאוד גבוהה אינטליגנטית עוצמתית מיוחדת במינה ובתור ישות יש לכם יכולת להיות בכמה מקומות בעת ובעונה אחת. יש לכם יכולת לראות מעבר לחמשת החושים, לראות ישויות, לראות מקומות, חזיונות ועוד.

בתוך המוח שלכם בתוך הגולגולת מול העין השלישית יש לכם בלוטה שנקראת בלוטת האצטרובל שהיא עין לכל דבר. עם העין הזאת אתם יכולים להתבונן כלפי מעלה ולראות. זוהי עין שיכולה לראות למרחקים רבים. היא יכולה לחדור לתוך היקום ולראות גלקסיות וכוכבים וישויות וכל מה שיש.

ליד בלוטת האצטרובל יש בלוטה נוספת והיא בלוטת הלוז או דסקית הלוז. גם הבלוטה הזאת היא עין שאוספת את כל הידע של הבלוטות האחרות, הידע מהעין השלישית, מבלוטת האצטרובל, מהמוח, מהעיניים אוספת את הכל ושולחת את זה לתוך עמוד השדרה לתוך הנוזל של עמוד השדרה. בתוך הנוזל הזה יש את כל הידע. הנוזל הזה סופח את כל הידע ומעביר אותו לכל תא ולכל מולקולה בתוך הגוף. ואז אתם יודעים.

ואם חשבתם שהידע שאתם קולטים הוא נקלט רק דרך הראש שלכם אתם טועים. כל ידע שאתם מקבלים הוא נקלט בכל רמ"ח אבריכם. כל תא וכל איבר וכל מולקולה בתוך הגוף שלכם קולטים את הידע הזה. אם זה ידע טוב ונכון לכם אז אתם מתעצמים ואם זה ידע לא עוצמתי אז אתם יורדים בתדרים. לכן שימו לב מה אתם קולטים.

במהלך המפגשים שלנו איתכם אנחנו נלמד אתכם להשתמש ולפתוח את בלוטת האצטרובל ובלוטת הלוז כדי שתוכלו לקלוט אותנו ולקבל מאיתנו את האנרגיה והידע וכל מה שאנחנו יכולים לתת לכם.

אנחנו ישויות שבראנו אתכם ולכן אנחנו מכירים אתכם לפרטי פרטים. ואנחנו יכולים להעצים אתכם.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה

תדמיינו מרכבה תלת ממדית שמכילה את כל החדר הזה בתוכה. מרכבה בצבע כחול. תשבו בתוך המרכבה ותרגישו איך היא מסתובבת ומסתחררת במלוא העוצמה ועולה למעלה למעלה למעלה עוד ועוד יותר גבוה למעלה.  ומגיעה לכוכב אוריון.

כאשר אתם יוצאים מהמרכבה אתם רואים שלוש אנרגיות מולכם. אנרגיה אחת בצורת עמוד אור לבן שמתמזג אתכם זוהי האנרגיה של הידע האינסופי. האנרגיה השנייה זה עמוד אור בצבע טורקיז שמתמזג איתכם זוהי האנרגיה של החמלה.  עמוד אור שלישי הוא עמוד אור בצבע זהב. של עוצמה ויכולת אינסופית. תתמזגו גם איתו.

תתבוננו בתוך המוח שלכם ותראו את בלוטת האצטרובל שנראית כמו עין שפונה כלפי מעלה. תראו את הבלוטה הזאת גדלה ומתרחבת ונפתחת. כאילו יש לה עפעפיים והיא פותחת את העפעפיים שלה. כאשר אתם מתבוננים כלפי מעלה דרך המוח שלכם דרך צ'קרת הכתר אתם יכולים לראות. תתבוננו דרך העין הזאת של בלוטת האצטרובל ושימו לב מה אתם רואים. מה אתם מרגישים. תקלטו דרך העין הזאת.

כעת תתבוננו ותראו את בלוטת הלוז שנמצאת מאחורי העין הזאת שפתחתם. תרגישו איך היא נפתחת ואוספת את הידע מבלוטת האצטרובל ושולחת את הידע הזה הלאה לתוך עמוד השדרה שלכם. והידע נשלח לכל האיברים בתוך הגוף. ככה אתם גם מרפאים את הגוף שלכם.

שימו לב מה קלטתם מה הבנתם תהיו פתוחים. כעת כשאתם מתבוננים על המוח שלכם מבפנים אתם רואים אותו מואר. כאילו הדליקו שם מנורה. המוח שלכם מואר מבפנים באור לבן זוהר. אור קריסטלי.

הידע שקיבלתם היום זה שהטמעתם אותו בתוך הגוף האיברים והDNA   שלכם הוא ידע עתיק שהגוף שלכם יודע. הוא צריך רק להיזכר כיצד לחדש את עצמו וכיצד להוליד את עצמו מחדש. כיצד לברוא את עצמו מחדש. זכרו שאנחנו הישויות הבוראות שלכם. אנחנו בראנו אתכם. ואנחנו יכולים גם לחדש אתכם ולברוא אתכם מחדש.

הבריאה מחדש נותנת לכם אפשרות לחיות את החיים שלכם ברמה גבוהה יותר. זה עולם אחר. לפני כמה שנים באחד התקשורים תקווה קיבלה שיהיו שני כדורי ארץ. כלומר תדרים אחרים ושונים בין כדורי הארץ ועכשיו זה קורה. אתם שנמצאים כאן וגם אלו שיקראו או יאזינו לתקשור מאוחר יותר אתם תצרו כדור ארץ חדש. כדור ארץ שונה. עם תדרים גבוהים. עם יכולות גבוהות. עם עוצמות מיוחדות. וכדור הארץ הזה יאיר לאט לאט את כדור הארץ השני כדי שגם הוא יגיע לתדרים גבוהים עד שיגיע הרגע שבו שני כדורי הארץ הללו יתמזגו לכדור ארץ אחד גדול יפהפה ומואר.

זוהי עבודה שאתם בחרתם לעשות כאשר הייתם ישויות בלבד עוד לפני שהגעתם לכדור הארץ כבני אדם. ועכשיו הגיע הזמן שתיישמו את הקארמה הזאת ותיישמו את ההחלטות האלו. זוהי לא רק קארמה זהו נדר שאתם נדרתם. ולשם כך באתם וזהו היעוד שלכם.

כעת תכנסו חזרה לתוך המרכבה.

תראו שהמרכבה מסתובבת ומסתחררת ומגיעה לחדר הזה.

תראו את עצמכם יושבים שימו לב לתדרים שלכם תנשמו עמוק

אם אתם מרגישים מרחפים תדמיינו שורשים מכפות הרגלים לתוך האדמה כדי לקרקע את עצמכם. תנשמו עמוק ולאט לאט תפתחו עיניים.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.