17 Nov
17Nov

אתם עובדי אור ומפיצי אור. כאשר אתם נלחמים במשהו, ולא חשוב מה, אם הדבר קטן או גדול, אתם נותנים לו את האנרגיה והכוח שלכם. האנשים שרוצים להילחם בכם, אלו שמתגרים בכם, אלו שרוצים שתצאו לקרב, הם אנשים שחסרים אנרגיה. ולכן הם יוצרים מצב של ריב, כאוס ומלחמה כדי להעצים את האנרגיות שלהם.

זה יכול להיות בתוך המשפחה כאשר אחד מבני המשפחה יוצר ריב עם האדם השני, זה יכול להיות בתוך חברה, זה יכול להיות בין חברים, בין קבוצות יריבות, בין ממשלות, בין אומות ובין צבאות. תמיד זה שיוצר את המלחמה, את הכאוס הוא זה שחסר אנרגיה והוא מנסה להשלים את החסר על ידי זה שהוא מחליש את האדם השני. בעשותו כן, אז האדם השני נחלש ונותן לו את הכוח והעוצמה שלו. זה נכון גם כאשר שני בני אדם רבים על דבר מסוים והם רוצים לכבוש אותו. כאשר הם מצליחים אז הם מתמלאים באנרגיה ורוצים להמשיך ולכבוש עוד ועוד יעדים.

אז העצה הכי טובה שאנחנו יכולים לתת לכם זה להיות בתוך המרכז שלכם ולא לנדב את האנרגיה שלכם לאיש. אבל אם אתם עולים מבחינה אנרגטית ויודעים ליצור עמוד אור, אתם יכולים לתת אנרגיה מתוך עמוד האור. לתוך עמוד האור אתם יכולים לצנר אנרגיה אלוהית. כאשר האנרגיה האלוהית הזו נכנסת לתוך האדם האחר, העם או הצבא האחר, היא עוטפת ומחבקת חיבוק מלא אהבה קוסמית, אהבה ללא תנאי. ואז האדם האחר או העם או הצבא האחר נתרם ולא צריך יותר למשוך אנרגיה ממשהו אחר אלא הוא לומד לצנר אנרגיה מלמעלה.

זוהי כל המהות של העבודה שלכם היום. אתם עובדי אור ומפיצי אור. אתם לא לוחמי אור. בעצם השם לוחמים אתם כבר מחלקים את האנרגיה שלכם לכל עבר. אתם עובדי אור ומפיצי אור. תבינו את זה ותתנהגו בהתאם לכך.

אינכם צריכים ליצור מלחמה בין האור לבין החושך. האור היה ויהיה תמיד בכל מקום ביקום. החושך היה ויהיה תמיד בכל מקום ביקום. העבודה שלכם היא לאזן בין שני ערוצי האנרגיה האלו. היום אתם חווים יותר חושך על פני כדור הארץ כי עובדי האור ומפיצי האור היו בתרדמת ארוכה במשך אלפי שנים. וכעת אתם חווים את התוצאות של אותה תרדמת ארוכה.

היום אתם מתחילים להתעורר ולהפיץ את האור. אבל אתם מרגישים שככל שאתם מפיצים יותר אור, אז החושך מתגבר. זה מפני שהחושך נלחם על הישרדותו. אבל בסופו של דבר האור יחבק את החושך באור ויפוגג אותו בתוך האור האלוהי האינסופי.

יש מחזוריות ביקום. יש עידנים שבהם האור מתפשט ועוטף את החושך באור נגוהות ואז הכל נעשה אור. ויש עידנים שבהם האור נסוג ואז החושך שולט. אתם נמצאים בעידן שבו האור מתחיל להתפשט אבל החושך איננו נסוג עדיין. הוא נמצא ונלחם על הישרדותו. לכן אנו אומרים לכם שאתם צריכים רק להגביר את האור. להדליק את כל האורות כדי שהחושך ייבלע בתוך האור האינסופי ולא יהיה לו יותר נוכחות בעולם שלכם.

כדי להדליק את כל האורות אתם אמורים להצית את הנרות הקטנטנים הרבים שיחד יוצרים אור גדול כמו השמש. כל אחד מכם הוא נר קטן. אם כל אחד מכם ידליק את הנר הקטן שלו אז האוסף של כל הנרות יחד ייצור שמש חדשה ועוצמתית שתכיל את החושך בתוכה ותמזג אותו עם האור האינסופי.

כדי להדליק את האור של כל אחד ואחת מכם עליכם להתחבר לעצמי הגבוה שלכם ולנשמה שלכם. שם בתוך הנשמה תקבלו את הניצוץ שיצית את הנר שלכם וכך תוכלו להשפיע על העולם שלכם. כי העולם שלכם משתנה ואתם מרגישים שאתם לא חלק מהשינוי הזה. ולכן אתם מרגישים תסכול וניכור לתהליכים שקורים היום בעולמכם. כאשר תהיו מעורבים ותדעו שכל אחד ואחת מכם עושה עבודה חשובה מאוד מעצם זה שהוא מתחבר לאור, לעצמי הגבוה ולנשמה, אתם תחזירו לעצמכם את העוצמות שלכם ותוכלו להשפיע על עולמכם יותר.

כאשר תפעלו לפי ההנחיות האלו אתם תיצרו מהפכה שקטה. אתם תהפכו את התדרים ותעבדו עם האור ותכילו אותו בתוככם. הפעולות האלו לא מצריכות התקהלויות המוניות, אינכם צריכים להתאסף בכיכרות הערים, אינכם צריכים לשאת נאומים או שלטים. כל מה שאתם עושים זה להתרכז בתוככם ולהפעיל ולהצית את האור שבפנים. יש בתוככם יהלום. והאור של היהלום הזה כבוי כרגע. כאשר תציתו את הנר שבתוככם אז גם היהלום יתעורר ויקבל את האור האלוהי ויתחיל להפיץ את האור האלוהי לכל עבר.


מדיטציה

תתרכזו בדופק הלב ובנשימה

תתמלאו באור ותבנו את עמוד האור בתוככם ומסביבכם.

כעת כשאתם מלאים באור תעלו גבוה מאוד ותדמיינו שאתם נמצאים בתוך היכל של אור נגוהות. אתם נכנסים לתוך ההיכל ורואים הרבה מאוד ישויות אור ומלאכים מסביב. במרכז ההיכל יש כסא מזהב. ועל כסא הזהב יושבת דמות לבנה וזוהרת. זהו העצמי הגבוה שלכם. תראו שהוא מזמין אתכם להתמזג איתו. אתם יושבים על כיסא הזהב ומתמזגים עם העצמי הגבוה שלכם. עיניים לעיניים, גוף לגוף, ידיים לידיים, רגלים לרגלים, ראש לראש. אתם רואים את עצמכם כעצמי גבוה.

כעת אתם עולים כעצמי גבוה עוד יותר גבוה ונכנסים לתוך גן יפהפה. בתוך הגן אתם רואים מבנה מאור זהב זוהר בצורת תמנון. יש לו הרבה מאוד זרועות וכל זרוע כזו היא ישות מוארת. האור מרצד ומזמין אתכם להתמזג איתו. כאשר אתם עושים זאת אתם מבינים שאתם מתמזגים עם הנשמה שלכם ששלחה אתכם ליישום הייעוד שלכם. בתוך המבנה של הנשמה אתם פוגשים עוד ישויות שמתמזגות עם הנשמה והכל מתמזג ביחד למהות אחת.

כאשר אתם מתמזגים עם הנשמה אתם יכולים להתבונן מסביב ולראות שיש עוד הרבה מאוד נשמות שבתוכן יש הרבה מאוד ישויות אור שהתמזגו איתן. כעת תראו שהנשמות מתחילות להתמזג אחת בתוך השנייה והן יוצרות מבנה ענקי של אור נגוהות מרצד בזהב. האור שנוצר עולה עוד יותר גבוה ומתמזג עם האנרגיה האלוהית, מתמזג עם כל היש, מתמזג עם האור האלוהי והופך לאור אלוהי.

תראו שמתוך האור האלוהי יוצאות קרניים של אור זהב, אור נגוהות שעוטף את היקום וכל הכוכבים הגלקסיות והפלנטות ביקום באור זהב זוהר.

האור הזוהר עוטף מחבק ומשנה את התדר האנרגטי של כל מה שהוא נוגע בו. תראו כיצד כדור הארץ עטוף באור נגוהות זהוב והופך לאור זהב.

אור הזהב נכנס לכל מקום ומשנה את התדר שלו. כולל אדמה, מים, אוויר, אש, חומרים שונים, בעלי חיים ובני אדם.

שימו לב שהשינוי שנעשה הוא פנימי ועוצמתי ביותר. השינוי הזה ילווה את כדור הארץ עוד דורות רבים. אתם עושים עבודה אנרגטית מאוד חשובה. לא רק עבור עצמכם והנכדים והנינים שלכם אלא עבור דורות רבים שיבואו אחריכם.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.