02 Jan
02Jan

תחזית לשנת 2019 האנושות החדשה

נמצאים איתנו היום ישויות אוריון וארקטורוס אמרנו לכם בעבר שאנחנו האמא והאבא שלכם. האנושות נכחדה פעמים רבות בעבר ובכל פעם ישויות בוראות מחדש את האנושות ואת כדור הארץ. אתם נמצאים היום בתקופה מאוד מאתגרת ומאוד עוצמתית גם מבחינה אנרגטית וגם מבחינה רוחנית אתם בחרתם להיות כאן בתוך הגוף המסוים הזה. הבחירות הן של הישות שלכם. אתם בחרתם להיות בתקופה הזו של שינויים מאוד דרסטיים גם על פני כדור הארץ וגם שינויים אישיים שלכם. חלקכם חווים חוויות לא נעימות גם בגוף ובנפש כי קשה לכם לעכל ולעבד את האנרגיה העוצמתית שמגיעה היום לכדור הארץ.

האנרגיה הזאת עושה שינוי. והשינוי הזה מאוד עמוק האנרגיה נכנסת פנימה ומגיעה מלמעלה ומעלה את כל מה שיש בפנים. אם זה בתוך הכדור מעלה על פני השטח את כל האנרגיה הקשה והבעייתית שכדור הארץ אסף במשך העידנים. מבחינה אישית האנרגיה שנכנסת לתוך האדם מעלה את הטראומות וכל מה שחווה במהלך הגלגולים. האנרגיה מנקה מעצבת ומכילה. אתם שואלים מה לעשות כדי לעבור את התקופה הזאת. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לאפשר. לאפשר לזה להיות ולתת לזה לעבור. התופעה הזאת מגיעה כמו גלים לתת לגל לעבור. זה כמו שאתם נמצאים בתוך האוקיאנוס ונאבקים בגלים ומותשים במקום להיאבק בגלים עליכם להרפות ולתת לגלים לשאת אתכם אל היבשה.

מה יקרה בשנת 2019 אתם חוויתם בשנים האחרונות שינויים מאוד קשים על פני כדור הארץ צונאמים תאונות ואסונות רעידות אדמה, המצב יחמיר. אנחנו לא אומרים זאת כדי להפחיד אתכם אלא כדי שתהיו מוכנים ותכינו את התשתיות שלכם ואת עצמכם לקראת מה שהולך לקרות. הרבה ערים שבנויות על פני המים או קרוב למים באוקיאנוסים ובימים הערים האלו יוצפו. המקומות שיש שם את הסדקים שהלוחות הטקטוניים שבונים את הכדור שלכם הלוחות האלו יזוזו יותר מכפי שהם זזים היום ואתם תרגישו את זה יותר חזק. תבינו שכדור הארץ היא ישות חיה שכל הזמן נעה ומשנה צורה. בדיוק כמותכם אתם נולדים כעובר ותינוק ואתם מתבגרים ומזדקנים ואתם לא מרגישים כיצד ומתי זה קרה.

כדי לעבור את התקופה הזאת מציעים לכם להיכנס פנימה להיות יותר עם עצמכם עם מי שאתם באמת לעשות מדיטציה להתבונן פנימה לשנות דפוסים מחשבות פעולות להתחבר לחמלה לאהבה עצמית לאהבה לזולת זה נראה כאילו שאמרו לכם את זה הרבה פעמים בעבר וזה עובר לידכם אתם לא ממש שמים לב ומתעמקים. כאשר אתם משנים את הדפוסים בפנים אז הסביבה שלכם גם משתנה אז מאחר שאתם עושים שינוי. מאחר שאתם משפיעים גם על כדור הארץ והאנרגיה שלו אז כדור הארץ יקבל תדר שונה ואז כל מה שאמרנו קודם התהליכים האלו יהיו יותר עדינים ואז תסבלו פחות. לא הכל תלוי בכם אבל הרבה תלוי בכם. האנרגיות שמגיעות לכדור הארץ מאוד עוצמתיות וכאשר אתם מודעים לעצמכם וכאשר אתם מאפשרים לזה לקרות אז קל לכם לשאת אז זה.

מדיטציה

נעצום עיניים ונתרכז בדופק הלב ובנשימה. דופק הלב מחבר לגוף והנשימה מחברת לנשמה. תנשמו כמה נשימות עמוקות דרך האף ותנשפו דרך הפה.

תראו שמלמעלה מגיעה מרכבה תלת ממדית שמכילה את כל החדר ואתם יושבים בתוך המרכבה. המרכבה מתחילה להסתובב ולהסתחרר ועלות למעלה למעלה אתם יכולים להתבונן על כדור הארץ מלמעלה ואתם יכולים לראות את כל נקודות התורפה של הכדור. אתם יכולים להתבונן על כדור הארץ ולראות אותו כמו ברנטרגןן ולהסתכל עליו מבפנים ולראות שבמקומות מסוימים הלוחות הטקטונים מתחילים לזוז. אתם עולים עוד יותר גבוה בתוך המרכבה ויכולים לראות שמלמעלה מגיעות אנרגיות בצבעים של כחול סגול וירוק שעוטפות את כדור הארץ מסביב וחודרות לתוכו. מגיעות עוד יותר ועוד יותר אנרגיות וממלאות את כדור הארץ מבפנים בצבעים של סגול כחול וירוק. תראו איך כדור הארץ מתמלא מבפנים וכאשר הוא מלא הוא פולט את האנרגיה החוצה מתוכו ואז הוא פולט גם את האנרגיה הישנה שהייתה כלואה בתוך הכדור. תראו את  הסירקולציה כיצד אנרגיה בצבנים כחול סגול וירוק נכנסת פנימה ואנרגיה ישנה משתחררת מתוכו. לאט לאט הכדור המתכייל מבפנים.

תראו שאתם עולים עוד יותר גבוה עם המרכבה ומגיעים לכוכב אוריון. כוכב אוריון הוא כוכב הבית שלכם. כאן נוצרתם מזרע וביצית שלנו בתוך מבחנה. אנחנו משתאים איך גדלתם וצמחתם והתפתחתם לאנושות. במשך עידנים רבים אנחנו מתבוננים עליכם מלמעלה. אנחנו בקשר איתכם כל הזמן אבל אנחנו מצטערים שלפעמים אתם לא שומעים אותנו בגלל הרעשים הפנימיים והחיצוניים שלכם. התרגלתם לרעש אתם חיים כך וכאשר פונים אליכם בעדינות אתם לא שומעים כי זה תדר אחר. ניתן לכם דוגמא: אתם לא יכולים לשמוע לצפירה לכלב עם משרוקית מיוחדת כי הצפירה מאוד גבוהה ורק הכלב יכול לשמוע אותה. אנחנו מדברים אליכם בתדר עדין ואתם לא יכולים לשמוע אותנו בגלל שאתם נמצאים בתדר אחר רמה אחרת של מודעות והוויה.

תראו שהישויות לוקחות אתכם לחדר גדול ויש שם ישויות אור נוספות שמקבלות אתכם בסבר פנים יפות ומשכיבות אתכם בתוך קפסולה של אור. שוטפים את הקפסולה באור כחול. כאשר אתם נמצאים בתוך הקפסולה של האור אתם יכולים לראות הכל ולדעת הכל. אתם רואים את העבר שלכם ושל כדור הארץ והאנושות  ואתם רואים גם את העתיד. כי במקום שאתם נמצאים בו אין ממד של זמן. ממד הזמן הוא רק על פני כדור הארץ. כי אתם יצרתם את זה כדי שיהיה לכם קל להתמצא. .תתבוננו ותראו את כדור הארץ איך הוא יהיה בעתיד. תראו שכדור הארץ שקוף ועוצמתי ואנרגטי ובני האדם שהולכים עליו אוהבים וחומלים וגם הם נעשים שקופים כי אין להם צורך יותר לעטות עליהם את הגוף הדחוס של אנרגיית החומר. כי כל האנושות הגיעה להארה. תראו את זה בעיני רוחכם ותבינו שזה אמת. תקבלו את זה כאמת. ככל שתקבלו את זה יותר כאמת כך זה יתממש הלכה למעשה.

כשאתם נמצאים בתוך הקפסולה של האור תראו ותרגישו איך הגוף שלכם משתנה. אתם הופכים להיות יותר מוארים עדינים מאווררים אין לכם מחשבות אין לכם רצונות אין לכם מאוויים אין לכם טראומות אין לכם קשיים יש לכם רק חמלה והבנה וידע ושמחה אתם מתבוננים על עצמכם ורואים אדם שלם וכשאתם מתבוננים על אדם אחר בסביבה שלכם גם אותו אתם רואים כאדם שלם. תראו שאתם יוצאים מתוך הקפסולה של האור בתור אדם מואר ומודע שימו לב איך אתם מרגישים מה השוני בתחושה לכם ממה שהייתם למה שנוצר לאחר מעשה. תתבוננו מסביב ותראו את החברים שלכם שימו לב איך אתם מרגישים כלפיהם.

תראו שאתם הולכים שוב ונכנסים לתוך המרכבה תגישו תודה לישויות האור לישויות אוריון וארקטורוס ולתהליך המדהים שעברתם איתם, תכנסו לתוך המרכבה ותראו שהיא מסתובבת ומסתחררת וחוזרת לכאן ועכשיו. תנשמו עמוק שימו לב איך אתם מרגישים מה קורה לכם בגוף איפה המינד שלכם נמצא תנשמו עמוק ותפקחו עיניים או תישארו במצב הזה כמה זמן שאתם רוצים.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.