08 Sep
08Sep

תודעת שלום

ערב שער 9/9/18

נמצאים איתנו היום ישויות אוריון וארקטורוס והם ידברו איתנו על תודעת שלום.

מה זה אומר תודעת שלום?

הגענו אליכם היום לומר לכם שאנחנו נמצאים איתכם כל הזמן. אנחנו לא מגיעים רק בערבי השער אלא אנו לידכם וסביכם 24 שעות ביממה. כלומר התדרים שלנו האנרגיה שלנו התודעה שלנו נמצאת איתכם כל הזמן. אנחנו כל הזמן שולחים לכם תבניות מחשבה מעצימה וחיוביות על מנת שתשנו את תבניות המחשבה שלכם. אתם כל הזמן מדברים ורוצים שיהיה שלום בעולם. אתם רואים את כל הכאוס שמסביב, המלחמות, חוסר האיזון שקיים בעולם שלכם לאורך כל ההיסטוריה ואתם שואלים עד מתי. ומאוד הייתם רוצים שהעולם הזה ישתנה. אנחנו אומרים לכם שהעולם ישתנה רק לאחר שאתם תשנו את התודעה שלכם מתודעת שלום, מתודעת מאבק לתודעת קבלה, מתודעת פחד לתודעת אהבה, מתודעת לקיחה לתודעת נתינה. הדברים האלו אינם בשמים הם נמצאים איתכם אתם יודעים ומבינים אותם אבל אינכם נמצאים בתדר של תודעת שלום. לדעת זה לא מספיק. הידיעה זוהי הרמה הראשונה, השלב הראשון. השלב הבא זאת העשייה. כאשר אתם נמצאים בתודעת שלום אתם תיצרו את השלום הפנימי בתוככם. כאשר אתם בשלום פנימי כאשר יהיה שלום בתוככם כאשר אתם שלמים מבפנים האיזון הזה נשלח החוצה ואז אתם תיצרו אותו גם מחוצה לכם.

השלום שאתם כל כך רוצים שיהיה וכל כך רוצים לחוות אותו הוא שאיפה שלכם מאז ומתמיד. אבל הכאוס חוסר האיזון הוא רק זמני. בעולם הרוחני כל מה שאתם חווים זה קורה כהרף עין לכן עבורנו זה זמני ועבורכם זה לוקח הרבה מאוד זמן מפני שאתם חיים בתוך עולם דו ממדי שאתם יוצרים וזה מה שאתם יודעים ליצור היום. כאשר תרחיבו את התודעה אתם תוכלו להגיע לתודעת שלום. כי ההבנה שלכם תשתנה, צורת הראיה שלכם את הדברים תשתנה, צורת התפישה שלכם תשתנה ואז גם האנרגיה שבפנים תשנה ואז אתם תשתנו. השינוי שלכם לא יבוא מבחוץ אלא מבפנים.

גם כאשר אתם יושבים וקוראים ספר הוא יכול להשפיע עליכם וגם סרט וגם אם קורה משהו בחוץ משפיע על הרגשות שלכם וצורת ההתבטאות שלכם התגובה שלכם וכו'. אבל אם תיקחו אחריות על החיים שלכם אתם תוכלו לשנות את מה שיש בחוץ לפי השינוי שתעשו בפנים. וכאשר אתם תשתנו מבפנים אתם תשנו גם את הסביבה כי כל אחד מכם הוא טיפה אחת בים האינסופי של היקום. האוקיאנוס נוצר מהרבה מאוד טיפות כך גם האנושות נוצרה מהרבה מאוד בני אדם. כאשר הנהר זורם הוא זורם לכיוון אחד יחד עם כל המים שבתוכו. אין טיפה אחת שאומרת: אני הולכת לכיוון אחר כי לא נוח לי פה. אלא כל המים זורמים לאותו כיוון. יש כיוון אחד עבורכם והוא למעלה. כשאתם עולים בתדרים ככל שאתם עולים יותר גבוהה אתם משילים מעצמכם קליפות ואנרגיה שאתם לא זקוקים לה יותר בחיים ובגוף שלכם. וככה אתם עולים ומתקדמים ומשנים את עצמכם ואת האנושות.

מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה ותדמיינו שישויות אוריון מגיעות בתוך מרכבה תלת ממדית וכולנו יושבים בתוך המרכבה והיא מסתחררת ומסתובבת ועולה גבוהה גבוהה עוד ועוד יותר גבוהה.

המרכבה מגיעה לכוכב אוריון. ואתם יוצאים מתוכה. מקבלות את פניכן ישויות מלאות אור ואתם עומדים מולן ומקבלים הרבה מאוד אנרגיה, אתם מרגישים שמטעינים אתכם באנרגיה והגוף שלכם מתחיל להתעצם. אתם הולכים אחרי הישויות שמובילות אתכם להיכל אור מאוד גדול שמלא בישויות אור. 

אתם נכנסים לתוך ההיכל ורואים שהגוף שלכם נראה אחרת. הרבה מאוד קליפות נשרו מסביב לגוף שלכם. אתם מרגישים שאתם אור בדיוק כמו הישויות שסביבכם. 

כעת תראו שכל הישויות שמסביב מתמזגות לישות אחת ואתם גם כן מתמזגים יחד איתם לתוך אותה הישות. אתם מרגישים שאתם הישות הזאת. גדולה מעצימה ומוארת באור לבן מוזהב.

כעת תראו שנפתח לפניכם מסך פנוראמי ואתם יכולים לראות את כדור הארץ ואת כל האנשים שעל פני כדור הארץ. אתם רואים את זה כמו סרט בתלת ממד. תתבוננו על בני האדם ותושיטו יד ותגעו להם בעין השלישית. הנגיעה הזאת משנה להם את התודעה. תראו שהרבה מאוד ישויות אור מגיעות לכדור הארץ ונוגעות לכל בני האדם בעין השלישית שלהם. פעוטות, ילדים, נוער, בוגרים, מבוגרים, זקנים ועוד. כל הישויות מגיעות לכדור הארץ ונוגעות לכל בני האדם בעין השלישית.

הנגיעה בעין השלישית משנה להם את התודעה. הם חושבים אחרת מרגישים אחרת ונראים אחרת. הם מבינים שאחדות מהלב היא המטרה של כל בני האדם. שהאחדות תתממש רק לאחר פתיחת הלב והרחבת התודעה. כעת הם מבינים. 

תראו איך כל בני האדם מתחילים להשתנות מתחברים לאהבה במקום לפחד, מתחברים לחמלה במקום הרצון והאגו, שימו לב מה קורה. איך הכל משתנה. בכל המקומות שיש מלחמה נוצר שלום. בכל המקומות שיש כאוס נעשה סדר בכל המקומות שיש פחד נוצרת אהבה. תראו את הדברים קורים. 

כעת תכנסו חזרה לתוך המרכבה ותראו אותה מסתובבת ומסתחררת וחוזרת לתוך החדר הזה, אתם נכנסים לתוך הגוף שלכם ברכות ובעדינות. לאט לאט תפקחו עיניים. או להישאר במצב הזה כמה זמן שאתם רוצים.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.