10 Oct
10Oct

אנחנו ישויות אוריון הגענו היום כדי לומר לכם שכל אחד מכם בחר לקחת חלק בפרוייקט מיוחד שמתקיים פעם באלף שנים. כולכם הייתם כאן לפני אלף שנים כאשר הנעתם ביחד איתנו את השינוי הגדול של האנושות והייתם כאן גם לפני אלפיים שנים ושלושת אלפי שנים וכו'. אתם אותן ישויות אשר נעות בגלגל אינסופי של חיים ומוות ומאפשרים לעצמכם ולנו להתבונן על החיים מזוויות שונות ולראות את התמונה כולה. אתם אלו שמאפשרים את ההליכה אל האינסוף על מנת לחקור וללמוד יותר על היקום העוצמתי והאינסופי שכולנו חיים בתוכו.

נכון, גם אנחנו חיים בתוך העולמות האינסופיים של היקום. אבל אנחנו חיים בצורה שונה מכם כי אתם עטופים בגוף פיזי וברגשות ולנו אין את זה. אבל לנו יש ראייה רחבה יותר וידע רב מאוד. אילו רק הייתם במצב של קליטה במקום במצב של שידור הייתם אולי קולטים חלק מהמסרים הרבים שאנחנו שולחים אליכם בצורה אינסופים יום ולילה.

אנחנו כל הזמן שולחים לכם ידע חדש אבל אתם בוחרים לאחסן את הידע הזה בתת מודע שלכם ולא להעלותו למודע ולכן אינכם יודעים. יש הרבה מאוד ידע שאנחנו שולחים אליכם בנוגע לבריאות ולחולי, כיצד לרפא, כיצד לאזן את הגופים שלכם, כיצד לחיות חיים טובים יפים ומלאים.  ללא מלחמות פנימיות וחיצוניות, ללא פחד כאב או חרדות.

אנחנו שולחים אליכם הרבה מאוד אנרגיה כדי להבריא אתכם אבל רובכם הגדול מסרב לקבל את האנרגיות האלו ומעדיף לחיות חיים קשים ומסובכים. זכרו שזוהי בחירה שלכם. לנו אין כל חלק בבחירות האלו. אנחנו כאן על מנת לעזור לתמוך ולאפשר לכם לחיות את החיים שאתם בוחרים. אנחנו מאפשרים זאת מפני שאיננו מתערבים בבחירות שלכם. אין לנו זוכות להתערב אפילו שאתם עושים דברים שמזיקים לכם. התפקיד שלנו הוא להתבונן ואם יש צורך להתריע אבל לא להתערב.

אנו מציעים לכם להיפתח, לפתוח את הצ'קרות לפתוח את הגופים שלכם, לשחרר את כל הפחדים, החרדות והעכבות שאתם מעכבים את עצמכם, להיות במקום של שלווה ורוגע. מהמקום הזה אתם יכולים להיפתח ולתת לאנרגיה ולידע להגיע אליכם. תהיו העד, המתבונן, תתנו לעצמכם חופש ממחשבות ומתכנונים. זכרו שאנחנו שומעים כל הזמן את המחשבות שלכם. אנחנו כל הזמן איתכם ולכן אנחנו שומעים אתכם רואים ויודעים מה אתם מתכוונים לעשות בכל רגע נתון. אנחנו יכולים לראות לתוך הגוף שלכם ולראות את החסימות והמחלות שלכם. וזה מה שאנחנו רוצים ללמד אתכם. אנחנו רוצים ללמד אתכם לראות את מה שקורה בגוף של המטופל שלכם ולדעת מה לעשות ואיך לעשות על מנת לרפא אותו בכל הגופים ובכל הרבדים. לא מדובר כאן רק על הגוף הפיזי אלא מדובר על כל הגופים יחד כמקשה אחת. אתם תקבלו מיומנות חדשה על מנת לרפא את בני האדם והפלנטה. דעו כי פלנטה ארץ חולה מאוד ומתחננת לריפוי ואתם יכולים לרפא אותה. אנחנו מצידנו עושים את המקסימום בשביל הפלנטה אבל אתם כל הזמן מפריעים בתהליך הריפוי. אז הגיע הזמן שתתחילו לעזור ולרפא את הפלנטה. חלק מהריפוי שלכם כבני אדם הוא ריפוי הפלנטה ארץ. כאשר נעשה זאת ביחד אז הפלנטה עצמה תרפא את כל מה שיש על פני האדמה ובתוכה. כפי שלבעלי החיים יש את היכולת לרפא את עצמם גם לכם יש את היכולת הזו וגם לפלנטה ארץ יש יכולת לרפא את עצמה ואת כל מה שבתוכה ומסביבה. פלנטה ארץ היא ישות חיה ונושמת ויודעת ומרגישה. היא מרגישה את כל מה שאתם עושים. כולל זיהום הימים האגמים והנהרות כריתת העצים וגרימה להתחממות גלובאלית שממיסה את הקרחונים בקוטב הצפוני והדרומי.

יקירים הגיע הזמן שתיקחו אחריות ותתנהגו כמו הבוגר האחראי ותתחילו לעבוד על עצמכם תחילה ולאחר מכן לרפא ולאזן את כדור הארץ. אתם משאב מאוד יקר וחשוב עבורנו וכדור הארץ הוא משאב מאוד חשוב עבורכם. בואו נעבוד יחד כדי להגיע לאיזון המרבי.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.