13 Aug
13Aug

נמצאים איתנו מאסטר מטטרון, מועצת השנים עשר והמלאכים

אתם מבורכים באשר הנכם

על פני כדור הארץ יש שערים אנרגטיים רבים שנפתחים ונסגרים לעיתים קרובות. שערים אלו הם מעברים שבהם עוברות אנרגיות לתוך כדור הארץ וממנו. גם המדענים שלכם מודעים לתופעה הזו ומחכים לפתיחת השערים האנרגטיים על מנת לשלוח חלליות כדי לחקור את החלל שמסביב לכדור הארץ.

יש הרבה ימי שער במהלך השנה. בימי קדם חגגו את ימי השער בשמחה גדולה מכיוון שהיו מחוברים לרבדים עליונים וידעו שיגיעו ישויות אור ומלאכים כדי לעזור לתושבים. ככל שפיתחתם את הטכנולוגיה שלכם כך סגרתם את החיבור האינטואיטיבי שלכם עם העולמות הגבוהים.

בעצם חוצנים הם אלו שעזרו לכם לפתח את הטכנולוגיה על פני כדור הארץ. במהלך המאה העשרים הגיעו הרבה מאוד חוצנים לכדור הארץ והאיצו את הטכנולוגיה והידע על פני כדור הארץ. כך התקדמתם בצעדי ענק אל המאה העשרים ואחת. אבל ההתקדמות בטכנולוגיה הסיטה אתכם מדרך ההרמוניה ושכחתם לשלב את הרוח עם החומר. וכך קרה שאתם מאוד טכנולוגים מצד אחד אבל לא מחוברים לרבדים עליונים מצד שני.

כעת אתם ניצבים לפני קפיצה נוספת והפעם הקפיצה היא בתודעה. תודעה גבוהה תביא אתכם לידע עמוק על מהות היקום ותיתן לכם הבנה עמוקה לגבי החיים שלכם. מהיכן באתם ולאן אתם הולכים. מהי מהות החיים שלכם. מה אתם יכולים לעשות על מנת להתפתח לרמות תודעה גבוהות יותר. כיצד תוכלו לקפוץ בתודעה כך שתראו, תבינו ותקבלו את מי שתהיו בעתיד. כי בעתיד הלא רחוק תהיו אנשים אחרים. אתם עוברים תהליך של שינוי אבולוציוני. גם הגוף שלכם יתחיל להשתנות בהתאם לשינויים האנרגטיים והרוחניים שאתם עוברים. השינוי שאנחנו מדברים עליו לא יקרה בין לילה אלא בהדרגה. זה יכול לקחת מאות שנים. בכל דור התינוקות ייוולדו שונים מהדור הקודם. כך שהשינוי יקרה לאט לאט.

אינכם צריכים להתכונן לשינוי שמתהווה. עליכם רק להיות מסונכרנים והרמוניים עם האנרגיות שמגיעות ולהתמזג איתן. כל השאר יקרה מעצמו. אינכם צריכים להוביל שום דבר או לשלוט בשום דבר. האנרגיות יודעות מה לעשות, היכן, כמה ולמה. כל מה שעליכם לעשות זה להיות. ללמוד להיות בהוויה פנימית זוהי יכולת נלמדת שאותה לומדים ומלמדים כל המאסטרים הגדולים שלכם. מאוד קשה לכם להיות בהוויה פנימית כאשר המוח שלכם מקשקש ללא הפסקה, יש סביבכם הרבה מאוד פעילות, דיבורים, אנשים, תקשורת, רדיו, טלביזיה, עיתונים וכו'.

לכן כדי להיות נוכחים בתוך התדר של השינוי ולעשות את הקפיצה הקוונטית של התודעה עליכם להיות במקום של שקט ושלווה פנימית. ללא הסחת הדעת. ללא רגשות, כאב או מחשבות. כאשר תוכלו להסיט מעליכם את כל אלו, תוכלו להיות בתוך האנרגיה של האינסוף. היא האנרגיה של הבורא, היא האנרגיה של הבריאה הראשונית. שם, בתוך האנרגיה שבוראת תוכלו להיברא ולברוא מחדש את עצמכם האמיתי. את המהות העמוקה ביותר שלכם. ואז תבינו שהבריאה נובעת מתוככם. כל בריאה נובעת מתוככם פנימה. אין לשום דבר חיצוני אפשרות או יכולת להתערב בבריאה שלכם. כי הבריאה שלכם היא הרצון של הנשמה שלכם. והרצון של הנשמה שלכם הוא הרצון של הבורא כל שישנו.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה.

תנשמו שלוש נשימות עמוקות דרך האף ותנשפו דרך הפה.

תדמיינו כדור אור לבן מעל הראש ותכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן.

כעת כשאתם מלאים באור לבן תדמיינו שאתם הולכים על ענן לבן. הענן רך ונעים למגע כף רגליכם. כאשר אתם נעים אל תוך העננים הלבנים אתם רואים לפניכם מקדש מאור לבן זוהר. אתם נכנסים אל תוך המקדש ועומדים בתוך היכל שקוף של קריסטלים. הקריסטלים וורודים ולבנים.

תראו שמולכם יש קריסטל מאוד גדול בצבע וורוד. אתם נוגעים בקריסטל ורואים שהוא רך ועדין כך שאפשר להיכנס לתוכו. תכנסו לתוך הקריסטל הוורוד השקוף ותשהו בתוכו. תרגישו את האנרגיות של האהבה הקוסמית, האהבה ללא תנאי נכנסת לכל תא ואיבר בגופכם. תנשמו עמוק ותפנימו את האנרגיות. תרגישו את האהבה ממלאה אתכם מכף רגל ועד ראש. כעת אתם מתמזגים עם אור הקריסטל הוורוד ועם האנרגיה של האהבה הקוסמית.

תתבוננו סביבכם ותראו שמסביב יש עוד הרבה מאוד בני אדם שעושים את התהליך הזה יחד איתכם. כעת אתם מתקרבים זה לזה והקריסטל של כל אחד מכם נוגיע בחברו. תראו שאור הקריסטל מכל בני האדם מתמזג לאור אחד.

תראו שממול נפתח מסך פנוראמי גדול ואתם יכולים לראות את כדור הארץ מלמעלה. אתם מתבוננים על כדור הארץ ורואים אותו נע בתוך החלל. תשלחו כאיש אחד אנרגיות קריסטליות וורודות לתוך כדור הארץ ותעטפו אותו באנרגיות הקריסטל האלו. תנו לאנרגיות הללו להיות חלק בלתי נפרד מהפלנטה.

כאשר אור הקריסטל מגיע לכדור הארץ הוא נכנס לכל מקום ומתמזג איתו. לאדמה, לאוויר, למים, לעצים, לבעלי החיים ולבני האדם.

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.