03 Mar
03Mar

ערב טוב וברוכים הבאים

נדבר איתכם על אהבה ואהבה קוסמית

נמצאים איתנו מאסטר מטטרון ישויות האור והמלאכים והמון ישויות מכל מיני גלקסיות ונמצאת פה גם השכינה. השכינה היא הצד הנקבי של האל. אלוהים הוא הצד הזכרי של האל.

האנרגיה של האהבה הקוסמית היא האנרגיה של השכינה, של האלה. זוהי אנרגיה בצבע וורוד חמימה ונעימה שעוטפת ומרפאה כל אחד וכל מקום.

אתם כבני אדם חיים את החיים שלכם ובמהלך החיים אתם כל הזמן מחפשים אחר האהבה. אבל מה שאתם מחפשים זה אהבה פיזית. ואתם חושבים שהאהבה תמיד נמצאת במקום אחר. אצל האדם האחר או במקום מסוים אחר מהיכן שאתם נמצאים. וכל החיים אתם מחפשים אחר האהבה והרבה אנשים מסתובבים מסביב לגלובוס ומחפשים אחר האהבה ככל שמחפשים אותה כך היא בורחת מהם. כי אהבה זה אנרגיה. ואנרגיה של אהבה נמצאת בכל מקום. היא לא נמצאת במקום או באדם מסוים. גם לא אצל גורו, גם לא אצל מורה רוחני. האהבה נמצאת בלב של כל אחד ואחת מכם. כי ברגע שאתם יכולים ומסוגלים לאהוב את עצמכם אתם בעצם מחוברים לאהבה הכל יכולה, לאהבה הקוסמית. וברגע זה אתם מסוגלים ויכולים לאהוב גם את האחר. להתבונן על האחר מזווית יותר גבוהה ואחרת ולהתחבר גם לחמלה.

אז איפה האהבה הזאת לאן היא נעלמה למה אתם רודפים אחריה, אין לכם את ההבנה והתובנה שהאהבה בעצם נמצאת בפנים בתוך הלב שלכם . כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתבונן פנימה לתוך הלב. הלב שעובד 24 שעות ביממה ולעולם לא מפסיק. אותו לב שכאשר הוא פתוח אתם יכולים להרגיש את האהבה של האדם שמולכם. כי ברגע שאתם נותנים אהבה אז אתם גם מקבלים אהבה. תבינו יקירים שכשאתם נותנים אהבה אתם מתבוננים על האדם שמולכם והוא המראה שלכם. כל מה שאתם מרגישים בפנים  וכל מה שאתם חווים בתוככם אתם רואים כהשתקפות באדם שמולכם. אנחנו יודעים שקשה לכם לחשוב במובנים האלו כי אתם מתבוננים באדם שמולכם ורואים את כל הכאוס והאגו והפחד שנשקף מעיניו ואתם אומרים זה אני? מה פתאום. אני לא כזה. תתבוננו על הבבואה שלכם ותתחילו לקבל את מי שאתם באמת. לקבל את הרגשות שלכם ולאהוב אותם. לאהוב את עצמכם כפי שאתם. זה בסדר לכעוס או לפחד מידי פעם אבל לא לשמור את הרגשות האלו כחלק מההוויה שלכם.

ברגע שתבינו ותקבלו שאתם בעצם העתק מדויק של הבורא, וברגע שתבינו ותקבלו את העובדה שאתם כל יכולים ושאתם אהובים, אתם תוכלו גם לקבל את עצמכם כאהבה. כי אתם אהבה. הגוף שלכם אהבה. המהות שלכם אהבה. וכל האהבה שבעולם נמצאת אצלכם בתוך הלב.

אז הגיע הזמן שתפסיקו לחפש את האהבה בחוץ. כי ברגע שאתם אוהבים את עצמכם מספיק אתם תמשכו לתוך החיים שלכם אנשים שיאהבו אתכם, וירצו להיות במחיצתכם ויהיה לכם כיף ונעים להיות איתם. שלא יהיה ביניכם חיכוכים וכאוס ושתוכלו לחיות ביחד בהרמוניה ובאהבה וברוגע פנימי.

אמרנו לכם בתחילת התקשור שאהבה קוסמית זה אנרגיה כל יכולה והיא האנרגיה של השכינה, של האלה. אנחנו רוצים כעת לחבר אתכם לתדר הזה של האהבה הקוסמית כדי שתוכלו לצנר את האנרגיה הזאת דרך הגוף שלכם ולחוש את האנרגיה של החמימות והנעימות הזאת שפותחת את כל המרדיאנים והצ'קרות והאיברים ומאווררת אותם ואז יש לכם יותר מרחב פנימי, הנשימה שלכם נפתחת ואתם מרגישים את כל האיברים נפתחים נעשים יותר שקופים, נעימים.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה.

תדמיינו כדור אור כחול מול האף ותנשמו אותו פנימה לתוך הגוף שלכם. תנשמו את כדור האור הכחול לתוך הבטן ותנשפו מהבטן כאב או פחד או מחלה תנשפו אותה החוצה. תנשמו אור כחול לתוך הלב ותנשפו את הפחד החוצה וכל מה שאתם לא צריכים. תנשמו אור כחול לתוך המקומות הכואבים בגוף ונשפו את הכאב החוצה. תנשמו מהאף את האור הכחול ותנשפו החוצה מהפה את הכאב והכאוס שיש בתוך הגוף. ותמשיכו להנשים את כל האיברים שלכם בגוף.

כעת תראו שכל הגוף שלכם מלא באור כחול. ואתם מרגישים רגועים ונינוחים ושלווים. כעת תראו שמעל הכתר מגיעה קרן של אור בצבע וורוד. האור הזה נכנס לתוך הכתר וממלא את כל הגוף באור וורוד מוזהב. וכל בית החזה שלכם והכל מתמלא באור וורוד מוזהב. והלב מתחיל להתרחב ולגדול ומקבל נפח. ובתוך הנפח הזה נכנסת האנרגיה של האהבה הקוסמית. והלב שולח בתוך ערוצי הדם את האנרגיה של האהבה הקוסמית לכל מקום לכל איבר עד קצות האצבעות של הידיים והרגלים הכל מלא באהבה קוסמית של אור וורוד.

תראו את עצמכם מלאים באור וורוד. כל האיברים. תרגישו את החמימות והנעימות של האנרגיה הזאת שמחממת אתכם מבפנים ומטעינה אתכם באנרגיה.

כעת תראו שהאנרגיה של האהבה הקוסמית מתחילה לצאת החוצה מתוך הגוף שלכם ועוטפת את הגוף שלכם באור וורוד ומסביבו יש אור זהב.

תראו שהאור הזה מתרחב וגדל ומכיל את כל החדר הזה. כעת תראו שהאור ממשיך להתרחב ומכיל את כל העיר וכל האנשים שנמצאים בתוך העיר, כל הבתים, העצים, בעלי החיים, בני האדם, כולם בתוך האור הוורוד

האור ממשיך להתרחב ולגדול ומגיע עוד ועוד אור וורוד מלמעלה ומכיל את כל הארץ. כל האנשים, העצים, הצמחים, בעלי החיים

האור מתרחב וגדל ומתרחב ומכיל את כל המזרח ותיכון וכל מה שיש בתוכו. האנשים מקבלים את האור הוורוד לתוך הלב שלהם והלב שלהם משתנה, התדר של הגוף שלהם משתנה, התודעה שלהם משתנה, והם עושים שינוי.

תראו שהאנרגיה של האור הוורוד ממשיכה להכיל יבשות, ימים, אגמים ואת כל כדור הארץ. תראו שהאור הוורוד עוטף את כל כדור הארץ ומסביבו עוטף אור זהב.

תתבוננו על כדור הארץ ותראו שמלמעלה מגיעות קרן אחת של אור זהב וקרן שנייה של אור וורוד ועוטפות אל כדור הארץ מסביב. האור גדל עוד ועוד ומכיל עוד גלקסיות וכוכבים והאור מתפשט בכל היקום. כל היקום מלא באור וורוד מוזהב. תראו את זה, תחוו את זה, תרגישו את זה, ככל שתחוו ותרגישו את זה יותר כך זה יהיה אמיתי יותר. ככל שיותר אנשים יעשו את המדיטציה הזאת זה יהיה אמיתי יותר.

כך נוכל לשנות את התודעה של בני האדם, של הממשלות ושל היקום.

כעת תחזירו את המודעות שלכם לחדר ותראו שמולכם עומד מלאך. והוא נוגע בכף ידו על הלב שלכם. תרגישו את כף היד של המלאך על הלב. תרגישו את החום שהוא מעביר לכם ואת האנרגיה. תכילו את האנרגיה הזאת. זה בשבילכם, זה עבורכם. תקבלו ותכילו את זה, תאהבו את זה, תאהבו את עצמכם. תתבוננו שוב על האיברים בגוף ותטעינו באנרגיה של אהבה קוסמית את המקומות שעדיין אתם מרגישים שהם לא מאוזנים. תעבירו את המודעות שלכם למקום הזה ותבקשו מהמלאכים לרפא את המקום. אם אתם רוצים לרפא את הלב, או הבטן או הגב או הברכיים או האגן או העיניים, היכן אתם רוצים רפואה, תתמקדו במקום הזה שאתם רוצים ריפוי, אהבה. ותהיו עם האנרגיה הזאת.

תהיו כמה שיותר זמן בתוך התדר של האנרגיה הזאת. תיהנו ותתעצמו.

אתם אהובים, אתם אהובים, אתם אהובים

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.