16 Feb
16Feb

נמצאים איתנו מאסטר מטטרון והמלאכים המלווים של כדור הארץ והאנושות

ברוכים תהיו באשר אתם.

אנחנו מברכים אתכם ושולחים לכם הרבה מאוד אהבה קוסמית. ומאוד מרוצים מהעבודה שאתם עושים. כל אחד שעושה עבודה אנרגטית גלובאלית העבודה שהוא עושה משפיעה על הרבה מאוד בני אדם בכל הרבדים. העבודה שאתם עושים משפיעה גם ביקומים אחרים בגלקסיות אחרות ובמקומות אחרים ביקום. וכמובן היא משפיעה על כדור הארץ והאנושות.

העולם שאתם חיים בו הוא עולם מלא אתגרים ואתם עוברים מאחד לשני. תבינו שאת האתגרים האלו אתם מושכים לחיים שלכם אם זה אנשים אינדיבידואלים או כאומה וכאנושות בכלל. יש מגמה של השליטים שלכם להשאיר אתכם במצב הכי נמוך שאפשר כדי שיוכלו לשלוט בכם. פעם לפני הרבה שנים לא הרשו לאנשים הפשוטים ללמוד קרוא וכתוב. אבל היום כל אחד יודע לקרוא ולכתוב. אבל יש דברים אחרים שמשאירים לוט בערפל.

ככל שאתם עולים בתדרים גבוה יותר העננה או המסך הזה הולך ומתפוגג ואז אתם יכולים לדעת הרבה יותר דברים ממה שידעתם קודם. המצב הזה של המלחמות בין בני אדם, ארצות, מדינות, צבאות, זה לא כורח המציאות. אלא עם עצם זה שיוצרים את המלחמות השליטים יכולים לשלוט טוב יותר. ככל שיש יותר כאוס ככה הם יכולים לגן את השליטה שלהם. כל הממשלות בכל העולם מתנהלות באותה צורה. זוהי מגמה של השליטה. אז מה התפקיד שלכם?

התפקיד שלכם לעלות מבחינה אנרגטית ולמשוך אחריכם הרבה אנשים פשוט למגנט אותם אליכם. ככל שאתם עולים יותר גבוה אז המגנוט שלכם מתרחב ואז יותר אנשים מתחברים אליכם ועולים בתדרים. ככל שעולים גבוה יותר ככה הם מבינים את המקום שהם נמצאים בו.

אנחנו מודים בזה שאתם מוכנים לתת את הגוף והאנרגיה שלכם כדי שאנחנו נעבוד איתכם מלמעלה וליצור שינוי. ככל שהמעגל יהיה יותר גדול ויתרחב ככה העבודה תהיה יותר פשוטה ויותר מזינה. אנשים יכולים להתחבר אליכם. כאשר אתם מפרסמים את המדיטציות והתקשורים האלו באינטרנט אז יותר אנשים מתחברים ואז התדרים הולכים ומתרחבים. המגמה היא ליצור אחדות של אנרגיה. לא חייבים לתת ידיים אלא האנרגיה שלכם מתחברת. אנחנו רואים את זה מלמעלה. ושמחים לראות שיותר בני אדם מתחברים לתדרים גבוהים ועושים עבודה אנרגטית. העבודה איננה רק אישית, כאשר אתם עולים בתדרים אתם מקבלים מתנות בדרך אבל העבודה שלכם היא גלובאלית כלל יקוומית. כאשר אתם עושים שינוי ברובד האנרגטי אתם עושים שינוי ברמות תדר גבוהות יותר.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה

תדמיינו את עצמכם מעל לעיר עזה. תביאו לשם את האור. תדמיינו שכדור אור ענקי עומד מעל העיר הזאת. והאור עובר דרככם ונשטף הלאה ושוטף את כל העיר, את כל האנשים, האדמה, ואת כל המנהרות. תמלאו את המנהרות האלו באור. ותראו שהאור הרב שנכנס לתוך המנהרות והאדמה הופך את האדמה וכל המנהרות נופלות והכל מתמוטט. כל המנהרות מתמוטטות. ובמקום מנהרות מיישרים את האדמה ושותלים עצים, פרחים, עצי פרי, והעיר עזה משגשגת והאנשים מחייכים ומאושרים.

תראו שנוצר עמוד של אור שכל הזמן מזין את המקום באור. והאנשים עושים שינוי תודעתי והם זורקים את כלי הנשק, ומשנים את התודעה שלהם מתודעה של מלחמה לתודעה של שלום אחווה ואחדות ושמחה ואושר.

תראו שבונים הרבה גנים, נשתלים הרבה עצים ופארקים, יש הרבה מים זורמים, והרבה שמחה. כעת תעברו לצפון לאזור של רמת הגולן תגיעו למקומות של המלחמה ותראו את החורבות, תראו מה קורה שם, ותראו שמלמעלה הגיעה עמוד של אור ומפיץ אור בכל מקום. אור כחול זוהר שעובר ומרפא ומאזן את כל מה שנקרה בדרכו.

תראו את השינוי שנעשה במקום. אנשים חולים ופצועים מבריאים, הלוחמים זורקים את כלי הנשק ומוכנים לעשות שינוי תודעתי. תראו את זה קורה. תראו שמשקמים את כל הערים בסוריה, והעם הסורי הזה חוזר לארצו וחי שם חיים טובים ומאושרים ושמחים.

כעת תראו שעמוד האור מתרחב ומכיל את כל מדינת ישראל וכל המזרח התיכון. עמוד האור מכיל את כל המזרח התיכון. תראו איך אנשים משתנים, משנים את המודעות והתודעה, תראו את השמחה, את האושר מהעיניים של האנשים,

תראו שעמוד האור מתרחב ומכיל יותר מקומות ואנשים עד שהוא מכיל את כל כדור הארץ בתוכו, את כל האנשים, כל המקומות, האדמה, צמחים, בעלי חיים, בני אדם, כולם ניזונים מהאור וכולם עולים באור.

אתם מבורכים, אתם מבורכים, אתם מבורכים

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.