02 Jun
02Jun

אני מטטרון וכמו תמיד אני מלווה אתכם בכל צעד וצעד שאתם עושים בהתפתחות הרוחנית והאנרגטית שלכם. אני למעשה מלווה את כל האנושות. ויש הרבה מאוד אנשים על פני כדור הארץ אני בקשר איתם והם מתקשרים את האנרגיות שלי ואת הידע שאני מעביר. היום אתם נמצאים באנרגיה מאוד מתסכלת ועוצמתית ומרגישים מבפנים את הכאוס והכובד של האנרגיה ואת הבלבול. אתם מבולבלים, קשה לכם לישון ולתפקד ומרגישים מעמסה כבדה על הכתפיים שלכם ואתם לא מבינים מה קורה. יש כאוס אנדרלמוסיה גם בחוץ וגם בפנים. כל מה שיש בפנים אתם חווים מבחוץ. מה שקורה בחוץ זה שיקוף של מה שקורה לכם בתוך המוח בתוך התודעה ובתוך האנרגיה . כל הסערות שאתם רואים בחוץ זה הסערות הפנימיות שלכם. זה נובע מכך שאתם עוברים אבולוציה. כבניה אדם וכפלנטה. כל האזור שלכם כל הגלקסיה שלכם עוברת שינוי. כל הכוכבים בגלקסיות ובפלנטות סביבכם עוברים כעת שינוי. וכל גלקסיה וכל כוכב עולה בתדר האנרגטי. מה שהיה הוא לא מה שיהיה. כל הדברים מתחילים להשתנות. האנרגיה משתנה התדר משתנה האיכות של התדרים משתנה והעומק שאתם יכולים להגיע אליהם גם משתנה.

אתם נמצאים במכלול של תדרים שמשפיעים עליכם מכל הכיוונים. לא פלא שכל כך קשה לכם. כדי שיהיה לכם יותר קל תקבלו את הדברים כפי שהם לא להילחם בכם ולא להתעלם מהם. תקבלו את זה כפי שזה. כאשר אתם מקבלים את הדברים כפי שהם אז הרבה יותר קל לכם להתמודד איתם. אין מלחמה פנימית ואז הקבלה יותר קלה ונעימה וזורמת. כל הגוף שלכם כעת משתנה זה לא פלא שהרבה אנשים חולים. והם חולים מפני שהם לא מוכנים לקבל את התדרים החדשים. יש בתוכם התנגדות מאוד גדולה ואז הם מביאים את עצמכם למחלות כאבים וכאוס פנימי כי רוב המחלות הם פסיכוסומטיות וזה יותר נפשי מאשר פיזי וכמובן שזה מתבטא באופן פיזי בתוך הגוף. אנו מבקשים מכם כעת זה פשוט להיות בתוך המרכז של עצמכם. לא משנה מה קורה בחוץ אתם הכיוון שלכם הוא למצוא את האמצע בתוך המרכז של עצמכם ואז שום דבר לא יכול להזיז אתכם מהמרכז הזה. זה כמו עץ שנמצא מאוד עמוק בתוך האדמה ואז אף סופה לא יכולה לעקור מהשורש את העץ. העיקר זה לעשות שורשים בתוך האדמה. תדמיינו את עצמכם שאתם עץ ולעשות שורשים בתוך האדמה וגם לעשות עמוד אור שלמדנו לעשות בעבר ולהיות בתוך עמוד האור הזה. האור זה גם אור וידע אתם יכולים לקבל ידע באופן עקבי והאור הוא גם הגנה. תדמיינו שאתם בתוך עמוד אור לבן ואתם תהיו מוגנים. אתם יכולים לעשות הגנה לעצמכם לאנשים שאתם אוהבים ולכדור הארץ שאתם עוטפים בתוך עמוד אור וכדור הארץ עולה בתוכו. כשאתם עושים את העלייה האנרגטית הזאת בתוך עמוד האור אתם יוצרים אנרגיות יותר עדינות בתוך הגוף שלכם ואז הקבלה של אנרגיה חדשה יותר קלה. כי אתם נמצאים במקום של רוגע ושלווה ואז האנרגיה נכנסת יותר בקלות. האנרגיה שנכנסת כעת לכדור הארץ זוהי אנרגיה שמשנה. היא משנה אותכם עד ה-DNA שלכם. אתם תשתנו לחלוטין. לא תהיו מה שאתם כעת. אתם תשתנו. יהיה לכם ראש יותר גדול הגוף שלכם משתנה. תשתמשו יותר בראש באינטליגנציה בידע הגוף שלכם יתקצר עם הזמן לאט לאט  עד היום הגוף התארך ומעכשיו הגוף יתקצר והאנשים יהיו יותר נמוכים אבל עם ראש יותר גדול. זוהי האבולוציה שאתם עושים. זה לא יקרה עכשיו אבל יקרה בעוד 100 או 200 שנה ואז אתם נמצאים בתוך שינוי וכל דור יהיה שונה מהדור הקודם. אם אתם מסתכלים אחורה אתם לא אותם בני אדם שהיו קודם. כל 100 שנה בני האדם משתנה. עכשיו התחלתם מאה חדשה המאה ה-21 והתחלתם אותה בתדרים שמשתנים. ומשנים את האבולוציה את התדר שלכם ואת מי שאתם. אתם לא תהיו מה שהייתם הכל משתנה וגם ה- DNA שלכם משתנה. זוהי הנוסחה שלכם. עם הנוסחה המתמטית הזאת אתם והיקום נוצר. והנוסחה הזאת הולכת להשתנות. לכן אתם משתנים ברובד האבולוציוני הכי גבוה שאפשר. אתם התחלתם את התהליך הזה בתחילת שנות ה- 2000 וזה נעשה יותר חזק אתם תראו את השינוי בפנים וגם בחוץ. המשטרים שלכם ישתנו המגבלות ישתנו כבר לא יהיו גבולות אתם תתייחסו בצור שונה אחד לשני תקבלו אחד את השני תבינו זה את זה וזה לא יהיה כמו מגדל בבל שהיה עד עכשיו. עד עכשיו אנשים שאפילו דיברו באותה שפה לא הבינו זה את זה. אם יותר תבינו את האנרגיה אחד של השני. כשאתם מבינים את האנרגיה אתם מבינים זה את זה אפילו שהאדם השני מדבר בשפה אחרת אפילו שהוא מדבר סינית אתם מדברים עברית אתם תבינו. 

מדיטציה

 תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה הדופק מחבר לגוף והנשימה מחברת לנשמה תדמיינו כדור האור לבן מעל הראש תכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן. כשאתם בתוך אור לבן תדמיינו שאתם עטופים בתוך עמוד אור שמתחיל בתוך מרכז כדור הארץ עד לב האל ואתם עולים בתוך עמוד האור הזה כמו בתוך מעלית של אור. ואתם עולים עוד ועוד יותר גבוה. ככל שאתם עולים יותר גבוה אתם רואים שהגוף שלכם מתחיל להתקלף ולהשיל מעליכם קליפות. ככל שאתם עולים יותר גבוה הגוף שלכם מתקלף יותר ויותר. כשאתם מגיעים למעלה אתם מתבוננים על עצמכם ורואים שאתם מהות של אור. אתם אור קריסטלי עדין. אתם ממשיכים לעלות. כעת אתם מכניסים לתוך עמוד האור הזה גם את כדור הארץ עם כל האנושות בתוכו ואתם רואים את כדור הארץ עולים בתוך עמוד האור וגם הוא מתחיל להתקלף כמו בצל. וכך גם בני האדם שנמצאים על פני כדור הארץ הם מקלפים מעצמם קליפות. עוד ועוד קליפות מתקלפות לתוך היקום האינסופי ומתפוגגות בתוכו. כעת תוסיפו לתוך המרחב של עמוד האור את כל הגלקסיות מסביב לכדור הארץ וגם הן מתקלפות. תמשיכו לעלות למעלה למעלה. כשאתם מתבוננים מלמעלה על כדור הארץ אתם רואים שהוא נעשה בהיר ועדין וורדרד לבן וורוד. ומלמעלה אתם לא רואים גבולות. אין גבולות. אין מחיצות אין חומות הכל מאוחד לכדור האחד עגול יפהפה ובהיר ואנרגטי. הכדור ממשיך לעלות עוד ועוד יותר גבוה. כעת תראו את בני האדם שהם מלאים פתוחים אוהבים מאושרים ואתם פתוחים ומאושרים ומחייכים. ככל שתעשו יותר את המדיטציה הזאת יהיה לכם יותר קל לעבור את התקופה המאוד מאתגרת עבור כל אחד ואחת מכם. אם תרגישו אנרגיות כבדות ויהיה לכם קשה לישון תעלו בעמוד האור זה יעשה לכם טוב וייתן לכם אינדיקציה להתבונן מזווית גבוהה יותר ויחבר אתכם לאהבה הקוסמית לאהבה ללא תנאי. 

אנחנו רוצים להודות לכם על העבודה המדהימה שאתם עושים. כי מה שאתם עושים בדמיון קורה הלכה למעשה באמת. והעבודה מאוד חשובה עבור האנושות ועבור העולם הרוחני בכלל. אז תמשיכו בעבודה הנפלאה הזו. 

אנחנו אוהבים אתכם ומלווים אתכם בכל צעד שאתם עושים על פני כדור הארץ ושולחים לכם המון אהבה והמון חמלה 

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.