15 Aug
15Aug

תקשור עם מטטרון 15/8/21הביטו סביבכם ותראו איך אתם חיים ומה אתם עושים לעצמכם ולכדור הארץ שאתם יושבים עליו. זכרו שהגעתם לכאן כאורחים. וכאורחים אתם הורסים כל חלקה טובה. אתם חושבים שרק אתם חשובים ולא שמים לב שכאשר אתם "חיים ונהנים" אתם הורסים את סביבתכם.תבינו שהחיים אומנם ניתנו לכם במתנה ואתם בוחרים אם לשמור עליהם או לא אבל הבחירה היא גם לגבי הבית השכונה העיר הארץ היבשת וכל כדור הארץ. הכל אחד. כל מה שאתם עושים משפיע על הרבה אנשים ומקומות ברחבי העולם.הגיע הזמן להיות מודעים למה שאתם אוכלים ולובשים, כמה חשמל ודלק אתם צורכים ועוד... המודעות היא לא רק לעצמכם אלא גם לסביבה שלכם.לדוגמא אם תאכלו פחות בשר ותלבשו פחות פרוות של בעלי חיים אז פחות בעלי חיים יומתו כדי לספק את הצרכים שלכם.צמחונות איננה דת אל דרך חיים. תאמצו לעצמכם את דרך החיים הזו ואז גם תרוויחו את הבריאות שלכם וגם תאבקו בהרג הבלתי פרופוציונאלי של החיים על הפלנטה.את גזי החממה האדם יוצר בגלל הצריכה המרובה של פחם ונפט. תפסיקו לקדוח ולחפש נפט ופחם ולצרוך אותם ובמקום זה תנצלו את אור וחום השמש ברוב ימות השנה.כדי לשקם את כדור הארץ והאנושות עליכם לעשות כמה דברים חשובים מאוד:

  1. לזרוע הרבה מאוד פטריות בכל מקום שיש בו זיהום. הפטריות מעכלות את הזיהום מכל סוג ומכינות את התשתית לצמיחה של צמחים ועצים. זה כמו אנטיביוטיקה לאדמה.
  2. תפסיקו לכרות עצים ולבער את היערות כי כך אתם הורסים את התשתית של החמצן על פני כדור הארץ
  3. תשתלו הרבה מאוד עצים חדשים כדי שהם ישקמו את האדמה ויפלטו יותר חמצן כדי לנקות את האוויר ולתת לבני האדם ולבעלי החיים מרחב נקי ומאוזן למחיה לאורך שנים.
  4. את השינויים האלו אתם עושים גם עבור עצמכם וגם עבור הדורות הבאים. הילדים הנכדים הנינים ובני הנינים שלכם.
  5. במקום לומר "אחרי המבול" אמרו: "נעשה שינוי למען האנושות והפלנטה ארץ" לטובתי ולטובת כדור הארץ והאנושות"

וכך הוא 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.