23 May
23May

הקדמה

היום זה המוות של האדם שהיה בודהה.

מתוך המוות הזה נולד הבודהה עצמו. הפירוש של בודהה זה המואר.

בתוך העבודה האנרגטית שלנו על פני כדור הארץ כל אחד רוצה להגיע להארה.

זהו מצב תודעתי שבו האדם מגיע למקום שהתודעה מתרחבת בצורה כזו שהוא מרגיש שכל העולם נמצא בתוך התודעה שלו והוא מרגיש שהוא העולם. כלומר שהוא מזדהה עם כל דבר שנמצא מולו. הוא מזדהה עם הים ועם ההר ועם האדם שמולו ועם הצער והכאב ועם כל דבר שנמצא מולו. התחושה שלו היא שכל מה שנמצא בחוץ נמצא בפנים. אנחנו יודעים שהאדם שמולנו הוא המראה שלנו.

בהקשר לזה הבודהה זה מצב תודעתי. זה לא להיות אדם כמו.. או להרגיש כמו.. אלא שהאדם נמצא במקום שהוא אלוהים. כי מה זה אלוהים. האדם לא ידע מה זה אלוהים. האדם המציא את המושג הזה כי לא ידע להסביר את התופעה. לפני מאות אלפי שנים סגדו לכל מיני תמונות ופסלים כדי שהאלוהים כפי שהם הכירו אותו יהיה להם נגיש. והיום אנחנו הולכים ומתקרבים למצב התודעתי הזה של ההארה. זה כבר לא יהיה הארה של יחידים. פה ושם נעשה אדם מואר, אלא ההארה תהיה קולקטיבית. וזה השינוי המאוד מאוד משמעותי שהאנושות הולכת לעבור. זה לא קפיצה קוונטית. קפיצה קוונטית זה לקחת את מה שיש היום ולשדרג אותו למשהו הרבה יותר עוצמתי כאילו קופצים. הקפיצה הזאת תביא את האנושות למקום תודעה אחר. ואז העולם שלנו משתנה והעולם כפי שאנחנו מכירים אותו היום כבר לא יהיה ובמקומו יהיה עולם שאנחנו כל כך שואפים אליו.

כעת אנסה לקבל מסרים לגבי הבודהה וההארה.


תקשור

נמצאים איתנו מאסטר מטטרון ישויות האור והמלאכים ונמצא כאן גם הבודהה. הוא יושב פה באמצע החדר ומתחבר לכל אחד ואחת מאיתנו דרך התודעה הגבוהה. הוא משדר לנו את האיכויות באנרגיה שהוא מצנר מלמעלה.

כן זה נכון. הבודהה זה מצב תודעתי וכל אחד מכם יכול להגיע למצב של הארה. המצב התודעתי הזה של הארה עובר דרך הלב דרך פתיחת הלב דרך פתיחת הלב הקוסמי. דרך הלב הקוסמי אתם יכולים להרגיש לדעת להבין ולקבל את האנרגיה האלוהית האינסופית.

הלב הקוסמי הוא מרכז היקום. הוא מרכז הידיעה. הוא המרכז שלאלוהים בתוך הגוף של האדם. אני מתחבר אליכם דרך הלב ברגע זה ואני מושיט לכם את אנרגיית החיים במתנה. אנרגיית החיים פותחת לכם את הלב ומשקה אתכם בנקטר החיים.

אני מניח לכל אחד מכם בודהה קטן בתוך הלב. זוהי יצירה קטנה ואנרגטית מאוד שמסתובבת בתוך הלב שלכם בלי סתירה והאנרגיה הזאת של הבודהה מנקה מאזנת ומביאה להרמוניה את הלב שלכם.

כעת תרגישו את האנרגיה הזאת של הבודהה עולה כלפי מעלה ומתחברת לכם לצ'קרת הכתר לבלוטת האצטרובל. תראו שבלוטת האצטרובל מתחילה לגדול ולקבל צורה של עין. והעין הזאת נפתחת כלפי מעלה ואתם יכולים לראות דרך בלוטת האצטרובל כלפי מעלה כאשר הכתר שלכם פתוח לרווחה. תתבוננו ותראו.

תראו שנפתח למעלה נפתחה מנהרה ואתם יכולים לראות דרך המנהרה הזאת מאוד מאוד עמוק ולדעת. דרך המנהרה שפתחנו אל תודעת האינסוף אתם מקבלים הבנות תובנות ידע ואנרגיה מהבורא הראשוני.

אתם יושבים במעגל מסביב לבודהה הוא מחובר אליכם מהלב שלו ללב שלכם והחיבור הזה יוצר הרמוניה ביניכם מעגל אנרגיה מאוד עוצמתי. והאנרגיה מסתובבת ומתרחבת וגודלת. אתם גם מחוברים דרך הכתר לבלוטת האצטרובל ולמנהרה שמביאה לכם ידע מידע ואנרגיה אינוספית ואהבה אינסופית פנימה לתוך הלב. אתם גם מחוברים לבודהה וגם מחוברים אחד לשני. תראו את זה. איך אתם יושבים במעגל ומתחברים. כאשר הבודהה במרכז המעגל.

כעת תראו שהמעגל מתרחב עוד ועוד ועוד ומכיל עוד מקומות ועוד בני אדם ועוד מלאכים. הוא מכיל בתוכו את כל כדור הארץ וכל מה שיש בו. שוב תראו את הבודהה במרכז והוא מחזיק את כדור הארץ בחיקו וגם אנחנו מסביב לבודהה.

תראו שהרבה מאוד הבנות תובנות ידע ואנרגיה מגיעים אליכם.

תראו שהרבה מאוד מלאכים עומדים מסביב עוזרים ותומכים לתהליך הזה של ההארה של האנושות. תראו שיותר ויותר בני אדם נעשים מוארים מתקלפים ומקלפים את כל מה שהם לא צריכים בגוף ובחיים שלהם. ורואים רק את החלק המואר שלהם. רק את גוף האור. תראו מיליארדים של גופי אור מתהלכים על פני כדור הארץ ומפזרים את אור האינסוף דרך הלב.

שימו לב מה קורה לכם בגוף מה קורה לכם בתודעה מה אתם מקבלים איזה תובנות איזה הארות מה קורה בלב מה קורה במוח שימו לב לתחושות הפנימיות

תהיו בתוך הלב תתחברו למהות הפנימית שלכם תתחברו למי שאתם לא לשם שלכם אלא למי שאתם באמת. ישות אור מהרבדים הגבוהים ביותר שבאה לעשות פה שינוי ולשים את תביעת האצבע שלה על פני כדור הארץ. כל אחד ואחת מכם יש לו תפקיד בתהליך המדהים הזה של ההארה של האנושות.

כל אחד ואחת מכם אמורים ליישם את מה שקבעתם מראש את מה שבחרתם מראש לפני שהגעתם לכדור הארץ בתוך הגוף המסוים הזה.

כאשר אתם מתבוננים בתוך הלב אתם יכולים לגלות מה המטלה שלכם או מה המטרה שלכם או היעוד בחיים האלו. כשאתם מתבוננים בלב אתם נמצאים בתוך המרכז שלכם. בתוך המקום העוצמתי ביותר בחיים שלכם וזהו הלב.

שימו לב שהבודהה שיושב כאשר כדור הארץ בחיקו מאיר עם הידיים שלו את הכדור. כדור הארץ נראה כעת כולו מואר באור נגוהות. הכל מואר על פני כדור הארץ וגם הכדור עצמו מואר. כדור הארץ נראה כמו כוכב מנצנץ ביקום. כוכב מיוחד. כוכב שיש עליו מיליארדים של גופי אור שמתהלכים וכולם כולם כולם מחוברים אל הבודהה וכולם כולם מחוברים דרך הבודהה המואר לאלוהים כל שישנו לבורא הראשוני לבריאה הראשונית.

כעת לאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לגוף

תרגישו את ההתרחבות של הלב ההתרחבות של המוח

תרגישו את החיבור בין הראש ללב שיוצרת אחדות והרמוניה בין שני המקומות האלו. הרמוניה בין הלב בין האהבה לראש לשכל. ליצור את החיבור את האיזון בין שני המקומות האלו.

תרגישו את עצמכם מלאים באור מלאים בתובנות הבנות וידע חמלה אהבה ואור.

לאט לאט תנשמו עמוק ותפקחו עיניים.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.