09 Sep
09Sep

ערב טוב וברוכים הבאים

היום נמצאים איתנו מאסטר מטטרון, המלאכים הכרובים וישויות האור.

הדבר החשוב שאנו צריכים לדעת שיש שפע לכל האנשים על פני כדור הארץ בצורה אינסופית. מה שרואים היום את המניפולציה של השפע על ידי קומץ אנשים ומשאיר את כל הכסף השפע והיכולות של אנשים מסוימים משהו כמו 10% ורוב האנשים חיים בעוני. במיוחד בעולם השלישי והשפע הזה לא מגיע אליהם. אבל מבחינת היקום יש שפע אינסופי ביקום. אם אפשר היה לשנות את סדר העדיפויות אפשר היה להגיע לשגשוג בהרבה מקומות שהיום אין את השפע.

איך אפשר בעצם לקחת את הנושא של שגשוג ושפע ולפזר אותו על פני כל כדור הארץ כדי שיהיה לכל האנשים שפע ושגשוג. היו כל מיני ניסיונות בעבר ברוסיה ובסין אבל שוב באו קומץ של אנשים והשתלטו על השפע.

מה שבני האדם לא יודעים הצמחים העצים והחיות יודעים והם משתמשים בזה בצורה יום יומית כל הזמן וה"סוד" הזה הוא שבתוך כדור הארץ במרכזו יש אנרגיה של שפע שאם היינו יודעים לצנר אותה דרך הגוף שלנו היינו מקבלים את השפע באופן טבעי דרך האנרגיה של כדור הארץ וגם מלמעלה דרך הכתר

לפני הרבה מאוד שנים בזמן למוריה ואטלנטי היו האנשים מצנרים את האנרגיה דרך הכתר ודרך היסוד. האנרגיה הייתה נכנסת דרך האדמה ודרך הכתר והאנרגיה הייתה נכנסת לתוך הגוף בצורה שווה. ולא היו צריכים כמעט לאלול כי אם האנרגיה הייתה מפרה אותם מבפנים. כי מה קורה כשאוכלים תפוח, הוא הופך לאנרגיה. האנרגיה הטהורה הייתה מזינה את הגוף ולא היה צורך לאכול.

היום ניקח את האנרגיה הזאת ונצנר אותה דרך הגוף שלנו ונקלוט את האנרגיה ונשתמש בה כאנרגיה מטעינה ומזינה. כל דבר שיש ביקום הוא אנרגיה. השולחן, הכיסא, האדמה, הגלקסיות, הגוף שלנו, בעלי החיים, העצים, כל דבר שיש ביקום זה אנרגיה. זוהי אנרגיה דחוסה. גם הגוף שלנו זה אנרגיה דחוסה. אם נפרק את הגוף הזה נקבל אנרגיה. מה קורה כשאדם נפטר, החלק של הישות יוצא החוצה הגוף מתפרק וחוזר להיות חלק מהאדמה. כפי שנאמר מעפר באת ולעפר תשוב.

אז איך ניקח את הגוף שלנו ונחבר אנרגיה גבוהה וניצור משהו חדש, ניצור גוף אנרגטי, גוף של אור. היום אנו עוברים תהליך של טרנספורמציה. בעבר עברנו מהאדם הקדמון ולאדם המודרני. ואנו קוראים לעצמנו אדם מודרני. בתקופה הזאת אנו עוברים מהאדם המודרני לאדם המואר. אנו עוברים טרנספורמציה לכן יש כל כך הרבה קושי מחלות מלחמות ואסונות. האדמה מדברת, מזג האוויר משתנה, הכל משתנה לנו מול העיניים. ולא מבינים מה קורה. מה שקורה זה טרנספורמציה של האבולוציה. אנחנו עוברים מהאדם המודרני לאדם המואר. אנו עוברים, שלב, עוברים פאזה. המעבר הזה של הפאזה אנו עוברים לתדר יותר גבוה ואנו לא יכולים להמשיך עם הגוף הזה כפי שהוא עכשיו. כי ברגע שאנו עוברים פאזה הגוף מתפרק. לכן אנו עוברים בגוף, שינוי מנטאלי, אנרגטי, פיזי, הרבה אנשים עוברים ניתוחים כדי להסיר או לתקן או לרפא דברים בגוף שלהם כדי שיוכלו לעבור את השלב של הטרנספורמציה של הגוף שלהם. אנו עוברים להיות אדם מואר. אנו משילים את כל הגוף הכבד הקשה המאסיבי החסום ואנו עוברים לגוף אנרגטי רך נעים שלוו פתוח ומואר. ואז כולנו נהיה מוארים וכולנו נהיה אווטרים. כל האנשים על פני כדור הארץ שישרדו את המעבר הזה יהיו אווטארים. כולם יהיו מוארים. ואז יהיה גן עדן על פני כדור הארץ כי החוקים ישתנו הממשלות החסימות החסמים ייעלמו הצבאות ייעלמו הגבולות ייעלמו הרבה דברים ישתנו על פני כדור הארץ והוא ייראה אחרת. כאשר מתבוננים מהאטמוספרה על פני כדור הארץ לא רואים גבולות חסימות מלחמות, רואים כדור כחול יפהפה ימים אגמים ואוקיאנוסים. כחול וירוק. אנחנו הולכים לקראת לחיות בגן עדן. בואו נראה היכן נמצא גן העדן.


מדיטציה

נעצום עיניים ונתבונן בדופק הלב ובנשימה.

הדופק מחבר אותנו לגוף והנשימה מחברת אותנו לנשמה שלנו.

תדמיינו כדור לבן מעל הראש תכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן.

תתבוננו בתוך צ'קרת הלב ותמשכו חוט שני מהבל ותרדו כלפי מטה ותצאו מצ'קרת הבסיס אל מרכז כדור הארץ מרכז האדמה. במרכז כדור הארץ יש עורק ראשי מזהב. תתחברו לעורק הראשי מזהב ותמשכו אותו כלפי מעלה ותתמלאו בכל הגוף שאנרגית זהב.

תמשיכו לעלות דרך הכוכבים והגלקסיות והשמש שלנו עד השמש המרכזית שהיא לב האל. תמשכו מלב האל אנרגיה לבנה וזוהרת ותחזרו באותה דרך לצ'קרת הכתר והלב ותפזרו את האנרגיה בכל הגוף. תרדו עם האנרגיה הלבנה והזוהרת דרך צ'קרת הבסיס למרכז כדור הארץ.

כעת תמשכו שוב אנרגיה זהב ממרכז כדור הארץ לצ'קרת הבסיס עולים דרך כל הצ'קרות ויוצאים מהכתר ונותנים לאנרגיה להישפך מסביב לגוף שלכם וליצור בועה של אנרגיה מסביב לגוף.

שוב תרדו למרכז האדמה תמשכו אנרגיה זהב תעלו לצ'קרת הבסיס ותנו לאנרגיה לעלות ולצאת מצ'קרת הכתר ועוטף את הגוף שלכם באור זהב.

שוב תרדו למרכז האדמה תמשכו אנרגיה זהב דרך כל הצ'קרות ותנו לאנרגיה לצאת מהכתר ולעטוף את הגוף שאנרגית זהב. תראו שהפעולה הזאת נעשית באופן אוטומטי עולה דרך כל הצ'קרות יוצאת מהכתר ועוטפת את הגוף באור זהב שוב ושוב ושוב… תמשיכו לראות את זה קורה.

כעת תתבוננו ותראו שאתם נמצאים במרכז כדור הארץ כאשר האנרגיה המרכזית של כדור הארץ עוברת דרככם. תראו שמגיעה אנרגיה דרך הקוטב הדרומי עוברת דרך כל הציר המרכזי של כדור הארץ ויוצאת דרך הקוטב הצפוני ועוטפת את כל כדור הארץ באנרגיה לבנה וזוהרת מסביב לכדור הארץ.

שוב מגיעה אנרגיה לבנה וזוהרת נכנסת דרך הקוטב הדרומי עולה לאורך הציר המרכזי של כדור הארץ ויוצאת כמו מזרקה ענקית דרך הקוטב הצפוני ועוטפת את כדור הארץ באנרגיה לבנה וזוהרת.

שוב מגיעה אנרגיה לבנה וזוהרת נכנסת דרך הקוטב הדרומי עוברת את כל הציר ויוצאת דרך הקוטב הצפוני ועוטפת את כדור הארץ באנרגיה לבנה וזוהרת. תראו את זה כל הזמן קורה. האנרגיה כל הזמן עוברת דרך הציר המרכזי. אתם עומדים במרכז והאנרגיה עוברת גם דרככם.

תראו שמיליוני בני אדם מצטרפים לתהליך שאנו עושים. תראו אותם עומדים ומצנרים את האנרגיה דרכם ויוצרים את התהליך הזה. לתהליך הזה קוראים טורוס. הרבה אנשים מצטרפים ועומדים בתוך כדור הארץ ונותנים לאנרגיה לזרום דרכם. כאשר האנרגיה זורמת זה יוצר זרימה בתוך הגוף ואז החיים זורמים והשגשוג קורה.

תראו את כדור הארץ מסתובב סביב צירו והאנרגיה בתוכו וסביבו רכה זורמת

כעת תראו את כדור הארץ מסתובב סביב השמש.

מטטרון ישויות האור והמלאכים:

היום אתם נמצאים על פרשת דרכים בתהליך של שינוי אבולוציוני, שינוי תדר של כדור הארץ של הגלקסיה שלכם. התהליכים שאתם עוברים ישפיעו על היקום כולו כי כל היקום מחובר בצורה אינסופית וכל גלקסיה וכל כוכב משפיע על כל הכוכבים והגלקסיות ביקום.

אתם כאנושות ככדור הארץ בפרט זהו תהליך ראשון מסוגו שאתם עוברים. הניסיון שאתם רוכשים היום יעזור בעתיד לגלקסיות אחרות ולחיים תובניים שנמצאים במקומות אחרים ביקום. היום אתם עושים צעדים ראשונים לשחרר את החסימות הרבות ולטהר את כדור הארץ את הגלקסיה שאתם חיים עליה. וברגע שאתם מטהרים את הגלקסיה אתם מטהרים גם את עצמכם ואז אתם יכולים גם לעלות ולהיות יותר. למצות מעצמכם יותר למצות מהמשאבים שלכם יותר. כדור הארץ שלכם נמצא היום במצב של הידלדלות המשאבים. כדי לחדש את המשאבים של כדור הארץ עליכם לעבוד כאחד מבחינה אנרגטית ולהחזיר לו את החיות והחיוניות שלו. כל מה שאתם עושים בדמיון ובאמצעות האנרגיה משפיע על כדור הארץ והאנושות. אפילו אם אדם אחד יעבוד אנרגטית יוכל לשנות את התדרים על פני כדור הארץ אל תגידו אני קטן ואין לי כוחות, כי יש הרבה אנשים קטנים כמוכים שעושים עבודה ומלמעלה אנו רואים את התמונה הכוללת והיא יפה מאוד. והתמונה הכוללת אנו רואים את מה שנעשה ואת מה שעתיד לקרות.

כאשר אתם מצנרים דרככם את האור אתם מאפשרים לאנרגיה לזרום דרככם. ולשנות את הסביבה שלכם. כל אדם כל חפץ שאתם נוגעים בו או מתקרבים אליו אתם משנים לו את התדר מעצם הנוכחות שלכם לידו. כל מה שאתם צריכים זה להאמין בעצמכם ובישות שלכם ולהאמין שזה אמת. ברגע שיש לכם חששות ופחדים ובקורת ושיפוטיות אתם מתרחקים מהמהות שלכם וממי שאתם באמת. ומי אתם באמת? אתם אור. זה מה שאתם. אתם זיק או ניצוץ של אור. וכשאנו מתבוננים עליכם מלמעלה אנו רואים מיליארדים של ניצוצות מנצנצות באור נגוהות.

ומלמעלה אנו מנסים לחבר את הניצוצות האלו ביחד. כדי ליצור מארג כמו מארג של עכביש שמחבר את כל הניצוצות אחד לשני מסביב לכדור הארץ. תדמיינו שאתם מתחברים עם הרבה מאוד אנשים סביבכם והם מתחברים לעוד אנשים ועוד, כל האנשים על פני כדור הארץ מתחברים על ידי חוטים של אור שמתחברים דרך הלב. הלבבות של כל האנשים על פני כדור הארץ מחוברים בחוטי משי של אור. וכאשר אדם אחד מדליק את האור של עצמו והופך מואר האור הזה מתפשט דרכו לכל האנשים על פני כדור הארץ. תראו איך אדם אחד שהוא אווטאר שולח את האור על פני כדור הארץ מוארים דרך הלב שלהם.

תראו את זה אמיתי. תתבוננו על כדור הארץ החדש ותראו את כל הנהרות והנחלים זורמים, המים נקיים ומפכים, אפשר לשתות מהמים בכל מקום על פני כדור הארץ, השדות ירוקים ומניבים פירות ירקות כל הצמחים פורחים ומלבלבים, יש שפע בכל מקום על פני כדור הארץ, הכל משגשג הכל נקי, האוויר נקי, המים נקיים, החשמל מופק מטורבינות של רוח, כלי הרכב מונעים באמצעות אנרגית השמש, האוויר נקי, המים נקיים, האדמה נקייה, העצים שמחים ורגועים, בני האדם מאושרים ומלאי שפע ומשגשגים.

שימו לב מה קורה לגוף שלכם, תנו לאנרגיה להמשיך לזרום, תראו את האנרגיה ממשיכה לעלות כלפי מעלה ולצאת מהכתר ולעטוף אתכם באנרגית זהב. תאמינו בעצמכם תאמינו שזה קורה תאמינו שזה אמת. שימו את כל הספרים שלכם בצד ותתחברו ללב ותתנו ללב לדבר דרך הגרון שלכם. תנו ללב להרגיש. תנו ללב להבין. כאשר אתם מבינים דרך הלב אתם יודעים שזה אמת אז אין ספקות. אתם שמים בצד את המחשבות הרצונות והספקות שלכם.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.