25 Aug
25Aug

הקדמה

לפני הרבה מאוד שנים הימים האלו של ימי שער היו ימי חג שהיו חוגגים את האנרגיה שנכנסת מלמעלה כדי שהאנשים יוכלו לעשות שינוי. היום בני האדם עושים שינוי תוך כדי מעבר דרך מה שהם עוברים בחיי היום יום. הם עוברים תהליך של למידה. האנרגיה מאלצת אותם להיכנס פנימה וללמוד מתוכם. ככל שאנחנו מתקדמים ומתעצמים יותר אנחנו מבינים שאנחנו עושים שינוי.

השינוי שאנחנו עושים הוא מאוד עמוק ומשמעותי לחיים שלנו על פני כדור הארץ. מה המשמעות של החיים שלנו. הרבה אנשים לא יודעים מה משמעות חייהם. בתקופה הזאת האנרגיות מאלצות ודוחפות אותנו לעשות שינוי. האנרגיה דוחפת אותנו קדימה. אם מתנגדים אז יש בעיה. נוצר מצב של חוסר איזון ומלחמה פנימית וחיפוש ותעייה. ככל שההתנגדות הפנימית יותר חזקה לאנרגיה שמגיעה ככה קשה לנו יותר. ככל שאנחנו זורמים עם האנרגיה קל לנו יותר.

האנרגיה מאוד חזקה וככל שאנחנו מתקדמים בזמן היא נעשית יותר חזקה. מבקשים מאיתנו לזרום עם האנרגיה עם המאסה הזאת ולתת לה להרים אותנו למעלה. אם נתנגד לרוח הזאת זה לא טוב ואם נלך עם הרוח אז נרחף ויהיה יותר קל לעשות את השינוי.


תקשור

נמצאת איתנו ישות מאוד נעלה וקוראת לעצמה מלכיהו מלך יה יהווה. זוהי ישות עוצמתית ביותר והיא מגיעה לכדור הארץ בתקופה הזאת על מנת לעזור לאנושות לעשות את השינוי. הם קוראים לזה קפיצה קוונטית. סוג של קפיצה אנרגטית שתיקח את כדור הארץ והאנושות למקום יותר גבוה.

כדור הארץ עובר תהליך של שינוי טרנספורמציה. היא סוחפת כל מה שנמצא בסביבה. היא כלל יקומית. היא לא רק בכדור הארץ. היקום כולו עושה שינוי עובר איזו שהיא טרנספורמציה שינוי מאוד עמוק. והשינוי שכדור הארץ עובר סוחף את האנושות כולה. בעקבות כך גם האנושות עובר שינוי. כל אדם על פני כדור הארץ עובר את השינוי הזה. האנרגיה מאוד עוצמתית וסוחפת כל אחד. זהו תהליך של התקדמות והתפתחות אנרגטית של כל מה שיש. הבחירה היא אצל כל אחד מבני האדם. אם האדם מתקדם הולך עם הזרם, עם האנרגיה, נותן לאנרגיה להרים אותו הוא זורם עם הזרם. אם האדם מתנגד לאנרגיה אז הוא שוחה נגד הזרם וזה מאוד קשה במיוחד כשהזרם מאוד חזק כפי שהוא עכשיו. הזרם או האנרגיה אמורה להרים את בני האדם למודעות גבוהה יותר. האדם צריך רק לאפשר את השינוי ההתקדמות התקופה וללכת עם זה.

אנחנו מבטיחים לכם שאם אתם מאפשרים לזרם להרים אתכם אתם תגיעו רחוק וגבוה יותר ותקבלו את כל העזרה מרבדים עליונים. אם תלכו נגד הזרם יהיה לכם חיים קשים ותתעייפו וזה יכיל את כל חלק בחיים שלכם ותהיו עייפים ומותשים.

במשך הרבה מאוד תקופות היו אנשים שקראתם להם נביאים ומתנבאים. אנשים אלו קיבלו מסרים וניסו להעביר אותם הלאה. היו תקופות שקיבלתם אותם והיו תקופות שלא אהבתם אותם והרגתם אותם או נידתם אותם מהקהל. אותם נביאים מקבלים את המסרים מלמעלה ומעבירים לכם אותם. הם אותם אנשים ששמים מראה מול העיניים שלכם מראה של עצמכם כדי שתראו מה אתם צריכים לשנות. על מה שאתם צריכים לעבוד. איזה רגשות בתוככם אתם צריכים לשנות, איזה דפוס אתם צריכים לשנות. השינוי הפנימי שאתם עושים הוא על מנת ליצור לעצמכם חיים אחרים. על מנת לשנות דפוסים בפנים כדי להגיע להארה. איך תגיעו להארה? על ידי כך שתהיו אנשים אוהבים חומלים נותנים מנדבים מפרגנים, אנשים שרואים את טובת הכלל, אנשים שעוזרים לאחרים, אנשים שרואים את טובת האחר,  

אנחנו יודעים שאתם אומרים שאין אדם כזה, ואנחנו אומרים לכם שיש ויש. כי אתם הולכים לקראת זה ליצור את האדם החדש האוהב הנותן המאפשר. כל האנושות כעת משתנה. אתם נמצאים בתוך כור היתוך של הפחד שנעשה יותר ויותר קטן.

דורות רבית הפחידו אתכם ואנחנו רוצים לומר לכם משפט חשוב. במקום שיש פחד אלוהים לא נמצא שם. לא משנה איך קוראים לאדם שמפיץ את הפחד. זה יכול להיות רב גדול או אפיפיור או איש דת גדול, לא משנה. דע שבמקום פחד אלוהים לא נמצא שם. אלוהים נמצא איפה שיש אהבה, חמלה, נתינה. במקומות הקטנים אצל האנשים הקטנים. אז אל תנסו להיות מפורסמים, אל תנסו שאנשים ירצו להיות כמותכם, תהיו ענווים. תהיו אוהבים, תהיו נותנים, ותאבו כל דבר על פני כדור הארץ. תאהבו בעיקר את עצמכם. הכל מתחיל באהבה עצמית.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה.

תדמיינו שמעל הראש יש כדור אור לבן ותכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן.

תתמלאו באור ותראו שהחדר הזה מלא ישויות אור ומלאכים.

תראו שמולכם נעמד מלאך ומבקש מכם להשתחרר מכל הקשיים המחלות הכאבים שיש לכם בתוך הגוף ובתוך החיים. תנו למלאך שלכם את כל מה שאתם לא צריכים בחיים. את הכאב את הפחד תנו למלאך שלכם את החששות את הטראומות הישנות גם את טראומות הילדות תנו לו אותם ותראו שהוא מחזיר לכם אנרגיה של אהבה קוסמית אהבה ללא תנאי וממלא אתכם בחמלה.

תראו שהמלאך מתקרב אליכם עוד יותר ועוד יותר עד שהוא מתמזג איתכם ואתם המלאך שלכם אחד. כשאתם מתמזגים עם המלאך זה הזמן לספר לו מה אתם רוצים. מה הייתם רוצים ליצור בחיים שלכם מה הייתם רוצים להיות את מי הייתם רוצים לפגוש, איזו דמות היא סמל עבורכם והייתם רוצים להיות כמותה? תספרו למלאך שלכם.

תרגישו את הכנפיים המלאכיות תרגישו שבית החזה שלכם נפתח תראו שיכולת הראיה העל חושית שלכם התחדדה ואתם יכולים לראות את החדר מרמה גבוהה יותר אתם יכולים לראות את ישויות האור, את המלאכים ואת הסולם שמגיע מלמעלה לתוך החדר הזה ודרך הסולם מגיעות ישויות אור רבות ומתערבבות בתוך החדר הזה ומביאות אנרגיה מאוד חזקות לחדר הזה.

תראו שהמלאך נותן לכם ביד שרביט. ועם השרביט הזו אתם יכולים לרפא כל דבר בחיים שלכם. תעשו סקירה אחורה על החיים שלכם ותגעו בשרביט במקומות שהיו לכם קשים, מקומות שעברתם טראומה, סבל או כאב ותראו שהשרביט מרפא את המקומות האלו. שימו לב איך אתם מרפאים באמצעות השרביט את כל השנים מרגע הלידה ועד היום. תרגישו את הריפוי וכשאתם חוזרים לכאן ועכשיו אתם מרגישים מחודשים. הגוף שלכם בריא לחלוטין נקי ועוצמתי.

עכשיו יש לכם יכולת לרפא. אתם יכולים לקחת את השרביט הזה ולהגיע לכל מקום על פני כדור הארץ ולכל אדם ולגעת בו במקומות הכואבים אם זה בלב או בבטן או ברגל ותראו שברגע שאתם נוגעים בו עם השרביט הוא מבריא. תלכו לבתי חולים, לשדות קרב ותגעו באנשים עם השרביט המרפאה הזאת.

ברגע זה הוכתרתם למרפאים. ואתם יכולים באמצעות השרביט לרפא כל דבר וכל אחד. גם את האדמה, המים, בני אדם, צמחים, עצים, וכל דבר שאתם נוגעים בו עם השרביט. 

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.