21 Jun
21Jun

ערב טוב וברוכים הבאים, היום אנחנו בערב שער היום הארוך ביותר 21 ביוני 2017 נמצאות איתנו ישויות האור מלאכים וישויות מכוכב אוריון.

אנחנו ישויות אוריון מברכים אתכם בכל ההוויה שלכם. אנחנו אספנו אתכם היום כדי לומר לכם מה שאמרנו בעבר שאתם ילדי טיפוחינו. אנחנו האימא והאבא שלכם אנחנו יצרנו אתכם ושלחנו אתכם לכדור הארץ על מנת לחוות חוויות ולהתעצם. החוויות הם אבני הדרך שלכם שמובילות אתכם אל המקומות שבהם אתם מתעצמים ורבים.

היום הזה הוא יום מיוחד ואנחנו ניקח אתכם למקום שבו תלמדו איך לרפא את עצמכם ולרפא אחרים. כדי לרפא כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעלות בתדרים. הכוונה היא שהאנרגיה האלוהית נמצאת בכל מקום בעצם. ואתם כל הזמן מקבלים את האנרגיה הזאת. אבל מאחר שהתרחקתם מהמקור מאוד קשה לכם לצנר אותה. תדמיינו שאתם נמצאים בתוך אמפיתיאטרון ובמרכזו יש מקור אור שמקרין לכל האנשים שמסביב. האנשים שנמצאים קרוב למקור האור הזה מקבלים יותר אנרגיה וככל שמתרחקים ממקור האור האנרגיה הולכת ופוחתת. ואלו שנמצאים מחוץ לאמפיתיאטרון האנרגיה כמעט ולא נוגעת בהם. זה מה שקורה כשאתם מתרחקים. יש סקאלה של אור וככל שאתם מתרחקים מהמקור על פני הסקאלה הזאת אתם מקבלים פחות אור.  ככל שאתם מתקרבים למקור האור אתם מקבלים יותר אור ואז אתם מתחברים למקור, לאיכויות נעשים יותר עדינים יותר איכותיים, יותר חומלים, יותר נותנים, יותר אוהבים.

לכן אנחנו אומרים לכם שכדי לרפא כל מה שאתם צריכים זה להתקרב למקור האור שהוא המקור האלוהי. כאשר אתם נמצאים קרוב מאוד למקור ואתם מצנרים את האנרגיה שהיא אנרגיה טהורה אתם הופכים להיות לחלק מהאנרגיה האלוהית. ואתם מאבדים את האינדיבידואליות שלכם. וזה מה שמפחיד אתכם באמת בעצם. לאבד את האינדיבידואליות לאבד את האני. כי התרגלתם להפריד את עצמכם מהמקור, מהמקום שבו אתם גרים, מאנשים סביבכם, התרגלתם לראות את עצמכם כיחיד. ככל שאתם רואים את עצמכם כיחיד יותר ככה אתם יותר ויותר נפרדים, מתבודדים, נעשים בודדים, מצד אחד אתם רוצים להיות חלק מקבוצה, חלק מקהילה, חלק מעם, חלק מלאום, חלק מהאנושות, מצד שני אתם מפרידים את עצמכם. כאן נמצא הקונפליקט שלכם. מצד אחד אתם רוצים לעלות בתדרים ולהתעלות ומצד שני אתם לא מאפשרי את זה לקרות בגלל הפחד לאבד את עצמכם את מי שאתם את האני שלכם. לאבד את האגו שלכם. לאבד את החשיבות העצמית שלכם אתם לא מוכנים לוותר על זה. ברגע שתהיו מוכנים לוותר על זה ותעלו בתדרים תהיו קרוב למקור האלוהי. תעלו בתדרים ותהיו חלק מהמקור כי אתם והמקור תהיו  אחד. ברגע שעשיתם את זה תהיה לכם האפשרות והיכולת לרפא. כי ברגע שתגעו באדם אחר הריפוי יקרה מאליו. כי אתם תעבירו לו את האנרגיה האלוהית דרככם. ואז הריפוי יקרה כמו בקסם. יהיה קסם של ריפוי.

רוב בני האדם על פני כדור הארץ לא מאמינים ביכולות האלו. והם עוברים תהליך של סבל כאב מחלות טראומות תאונות ואנחנו אומרים לכם שזה לא חייב להיות וזה כן בחירה שלכם. זה בחירה שלכם. אתם יוצרים את זה. אתם יוצרים את זה בדמיון במחשבה כי אתם בוראים. מאחר שאתם בוראים בדיוק כפי שאלוהים בורא אתם יוצרים את מה שאתם חושבים עליו ומדמיינים. כאשר תהיו ברבדים גבוהים באנרגיה מתעלה לא יהיו שם מחשבות. לא יהיו שם אסונות תהיה רק הוויה. אתם תהיו בנוכחות אלוהית. בנוכחות עם המקור. אלוהים הווה וגם אתם הווים.

לפעמים אתם חושבים שמדיטציה זה כאילו לשבת ולא לעשות כלום כי אתם רגילים לעשות כל הזמן להיות כל הזמן בעשייה וזה מתיש אתכם. תיקחו לעצמכם כמה רגעים במהלך היום ותשבו לעשות מדיטציה ותתחברו לאני הפנימי שלכם למהות שלכם למקור שלכם ותהיו שהפעולה הזאת תשנה לכם את החיים לטובה. זה בסדר לשבת  ולא לעשות כלום כביכול. ודעו כי במהלך המדיטציה אתם עושים המון. כי אתם עושים ברבדים הרבה יותר עמוקים בתוככם.

איך אתם יכולים לרפא ברבדים גבוהים?


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה

תראו שאתם יושבים בתוך מרכבה בצבע כחול טורקיז והיא מסתובבת ומסתחררת ועולה למעלה למעלה עוד ועוד יותר גבוה. היא מגיעה לכוכב אוריון. כשאתם יוצאים מתוך המרכבה אתם מרגישים את התדר הגבוה והעוצמתי שנמצא במקום והגוף שלכם מתחיל להשתנות, לקבל ויירבציה אחרת, לאט לאט כל הגופים שלכם מתחילים לקבל אנרגיה ולשנות את התדר שלהם. אתם רואים את עצמכם מתפצלים ומתחברים חזרה. כשאתם מתחברים חזרה לעצמכם אתם מרגישים אחרת. משהו בעין השלישית נפתח ואתם רואים את כל המלאכים שעומדים מסביב. הם היו גם קודם אבל לא יכולתם לראות אותם. כעת אתם יכולים לראות את המלאכים שעומדים סביבכם ומטעינים אתכם כמו מצבר באנרגיה מהמקור הראשוני. אנרגיה מהבורא הראשוני. מאלוהים כל מה שישנו.

תראו שלאט לאט אתם מקבלים צורה אחרת, צורה של מלאך, אתם מרגישים את הכנפיים מאחוריכם והגוף שלכם משתנה נעשה יותר עדין רך ואוורירי.

עכשיו כשאתם מלאך יש לכם את היכולת לרפא. לרפא כל דבר שאתם נוגעים בו. שימו יד על עצמכם במקום שאתם זקוקים לאנרגיה ריפוי בגוף שלכם ותנו לאנרגיה לעבוד. אתם יכולים לשים יד על הלב או על הבטן או בכל מקום שזקוק לריפוי. אתם לא צריכים לחשוב על שום דבר ולא לבקש שום דבר. האנרגיה עובדת לבד מעצמה. זוהי אנרגיה חכמה עם חוכמה אלוהית. והנגיעה הזאת שלכם מרפאה.

מאחר שאתם מלאכים ויש לכם יכולת ריפוי אתם יכולים לרפא כל אחד וכל דבר. תשאלו את ישויות אוריון איך אני יכול/ה לעזור לאדם שלידי. תהיו בשקט פנימי ותקשיבו. כעת תניחו את היד שלכם על האדם השני שיושב לידכם במקום שנאמר לכם להניח. ותנו לאנרגיה לעשות את העבודה. כשאתם נמצאים בתדר גבוה הריפוי פשוט קורה מעצמו. גם כאשר האדם השני לא ביקש. אם הוא נמצא לידכם זה אומר שהנשמה שלו כיוונה אותו אליכם.

כעת אתם יכולים לעבוד עם הדמיון ולשלוח את אנרגית הריפוי לממשלות לצבאות לבני אדם למקומות, תשלחו את האנרגיה של הריפוי לבעלי החיים לאדמה למים לאוויר לכל מקום על פני כדור הארץ ובתוכו. אתם יכולים לשלוח את אנרגית הריפוי לכדור הארץ לגלקסיות שמסביב לכוכבים וליקום כולו. לכל מה שיש ביקום. אם אתם יודעים או שאינכם יודעים על קיומו של אותו מקום. האנרגיה תגיע לשם. האנרגיה הזאת היא אנרגיה עם חוכמה אלוהית. היא תגיע במהירות הבזק.

כעת אתם יודעים שיש לכם יכולות. אתם יודעים שאתם ישויות בוראות. ואתם יודעים שאתם יכולים לעשות שינוי בעולם שלכם. אנחנו מלמעלה רואים את השינוי בקורה. הוא קורה. כל הזמן הדברים משתנים לטובה. אף על פי שאתם רואים את הכאוס. אנחנו אומרים לכם שבהחלט יש שינוי לטובה. ובשנים הבאות תהיה תאוצה של אנרגית הריפוי. 

הכפר האקולוגי שאתם עומדים להקים בנגב יהיה מרכז לריפוי אלוהי, זה יהיה מרכז של ריפוי עם האנרגיה של המקור. אתם הולכים בדרך הנכונה תמשיכו בה ואנחנו נגבה אתכם נעזור לכם ונתמוך בכם. אתם מקימים את הכפר האקולוגי לא רק בשביל עצמכם או בשביל הדור הזה או הדורות הבאים זה יהיה מרכז ריפוי עולמי. אנשים לא ילכו יותר לבתי חולים אלא יבואו לכפר הזה ואתם תשכפלו את הכפר הזה להרבה מקומות בעולם. אנחנו נמצאים לידכם כל הזמן אנחנו שולחים אליכם אנרגיה מרפאה כל הזמן. אתם צריכים רק לעשות מדיטציות ולעלות. ככל שתעלו גבוה יותר אתם תצנרו יותר מהאור האלוהי. ככה אתם מתקדמים. ככל אתם משתנים. התדר בגוף שלכם משתנה, המודעות שלכם משתנה התודעה שלכם משתנה, אתם תהיו אנשים אחרים עם הרבה מאוד מודעות והרבה יותר יכולת. אתם תדעו כל דבר, אפילו שלא תלמדו את זה. אתם פשוט תדעו. תדעו מתמטיקה, תדעו שפות, לחשב דברים, תבינו אסטרטגיה, תבינו פתאום בבניה ויהיו לכם עוד יכולות.

היום הזה עליתם בתדרים ואנחנו מבקשים מכם לצרף לאנרגיה לתדר הזה עוד קבוצות. תדמיינו שעוד קבוצות מתחברות אליכם בארץ וגם ברחבי העולם. אתם נותנים ידיים ומעבירים לקבוצות האחרות את התדר של המקור האלוהי. תנו לאנרגיה לזרום דרככם, זו לא האנרגיה שלכם, זו אנרגיה שעוברת דרככם, אתם צינור שמעביר דרכו את האנרגיה. תהיו צינור, תהיו העד, תהיו המתבונן, שימו בצד את האני שלכם ותנו לאנרגיה לזרום מאליה. האנרגיה היא חוכמה אלוהית היא יודעת לאן לזרום ובאיזו כמות כדי להשאיר את הגוף שלכם שלם. ככל שתעלו גבוה יותר תוכלו לצנר יותר אור שיעבור דרככם ירפא אתכם וימשיך הלאה לרפא אחרים. הריפוי הוא לא רק בעולם הפיזי הוא גם בעולם הרוחני, האור האלוהי יעזור גם לישויות להתעלות וגם ישויות שאיבדו את מקור האור יכולות להיאחז באור הזה ולעלות. תבינו שאתם לא עושים עבודה מקומות אלא אתם עושים עבודה כלל יקומית. משהו שעוטף את כל היקום. זוהי פעם ראשונה שזה קורה ואתם החלוצים אתם הראשונים ואנחנו מברכים אתכם על כך. אנחנו אוהבים אתכם מאוד ותומכים בכם כל הזמן.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.