21 Jun
21Jun

ערב טוב וברוכים הבאים

נמצאים איתנו מאסטר מטטרון, המלאך מיכאל גבריאל רפאל ואוריאל ושכינת האל.


הקדמה

לפני הרבה מאוד שנים בתקופת תרבות המאיה היו חוגגים את הערבים האלו של ימי שער בצורה מאוד מיוחדת. הנביאים שלהם היו מתנבאים לעתיד. כך הם כתבו את כל החוקים שלהם להרבה מאוד שנים. והרבה מאוד תרבויות הלכו אחריהם.

מהם ימי השער?

כדור הארץ אנו יודעים שהוא בנוי עגול. ואנחנו חושבים ששום לדבר לא נכנס לתוכו כי הוא קליפה ואנחנו חיים על גבי הקליפה של כדור הארץ. אבל מבחינה אנרגטית יש לכדור הארץ יש כל מיני שערים אנרגטיים שבתאריכים מסוימים השערים האלו נפתחים.

בזמן שכתבו את התנ"ך לפני אלפי שנים, הנביאים היו מתנבאים דווקא בימים האלו והיו מספרים לעם את כל מה שהולך להיות בעתיד. הם ידעו מתי השערים נפתחים והם קיבלו את הידע. בימים אלו השערים נפתחים והאנרגיה נכנסת ביתר קלות.

אנחנו נדבר היום על ארבעת ימי השער שאנו חוגגים במהלך השנה: 21/3  ו- 21/9 הם ימי השוויון כלומר שהיום והלילה הם באותו אורך,  21/6 הוא היום הארוך ביותר בשנה,  ו-21/12 הוא היום הקצר ביותר בשנה. אנו מציינים את הימים האלו כי הם מאוד עוצמתיים מבחינה אנרגטית. בימים אלו השערים נפתחים מעל כדור הארץ. כאשר השער נפתח אנרגיה רבה נכנסת לכדור הארץ.

כאשר האנרגיה נכנסת זה עושה משהו לאנשים. בירח מלא (והערב יש ירח מלא) קורים דברים לאנשים כי הגוף שלהם לא מסונכרן עם האנרגיה שנכנסת ואז יש קונפליקט פנימי. ואז האדם לא מרגיש טוב או קורה לו משהו. חשוב שבימי השער נהיה פתוחים כדי לקבל את האנרגיה החדשה. ואז האנרגיה עושה לנו שינוי אנרגטי בפנים. ואז אנו משנים את הגוף שלנו ואת החיים שלנו. אם תתבוננו אחורה על הילדים שנולדים היום ולעומת ילדים שנולדו לפני 50 שנה תוכלו לראות את השינוי של האנושות. לפני 30 שנה דיברנו על ילדי האינדיגו ואחר כך ילדי הקריסטל והיום מדברים על ילדי האור שהם ילדים מיוחדים שנכנסים ישר לתוך הטכנולוגיה עם האיפון ועוד. ימי השער הם ימים שאנו עושים בהם את השינוי. אנו לא מרגישים את השינוי הפנימי. לפעמים אנו שמים לב לזה אבל רוב האנשים לא מבינים למה קרה להם משהו. כי האנרגיה השתנתה בתוכם.

מעבר לערב שער, אני רוצה לעשות איתכם היום עבודה מאוד עמוקה בנושא הלב.

אנו יודעים שהלב הוא מרכז הגוף ומרכז החיים שלנו. ברגע שקורה משהו ללב אז יש לו בעיה. הלב מנקה את הדם ומעביר דם יותר נקי לכל האיברים. הלב לא נח גם כשהאדם ישן.

יש לנו 7 צ'קרות. בצ'קרות הלב יש לנו שתי צ'קרות. יש את הלב הפיזי שנוגע לאהבה בין האדם לחברו, אני אוהבת את הילדים שלי, את הבן זוג שלי, התלמידים שלי וכו'.

הלב הקוסמי זהו הלב של האהבה שלא תלויה בדבר, אהבה אוניברסאלית. אם היינו יכולים לאהוב אחד את השני מהמקום של הלב הקוסמי באהבה הזאת, אז העולם היה נראה אחרת. היום  אני מבטיחה לכם שאתם תרגישו את האהבה הקוסמית הזאת.

בחלק הראשון אני עושה תקשור עם ישות בשם מטטרון שהיא ישות מאוד גבוהה דרכו אני מקבלת הרבה מאוד אנרגיה ואהבה וידע קראתי לה אליהו הרבה שנים והיום היא מטטרון. זוהי ישות אור שמחוברת אלי ודרכה אני מקבלת את כל האינפורמציה והאנרגיה. ואת האנרגיה הזאת אני מצנרת דרכי ומעבירה לכם דרך צ'קרת הלב הגבוה עם המון אהבה וחמלה.


תקשור עם מטטרון

אני מטטרון והגעתי אליכם מהרבדים הגבוהים. הגעתי כדי להיות איתכם לגעת לכם בלב ולנסות לחבר לכם את הלב עם הראש. במהלך דורות רבים התרגלתם לחשוב דרך השכל ולימדו אתכם שהשכל הוא החשוב. לימדו אתכם שכל מה שאתם רואים הוא אמת וכל מה שאתם לא רואים הוא לא אמת. לימדו אתכם להאמין במה שהעיניים שלכם רואות ושכחתם לראות דרך הלב, שכחתם לערב את הלב שלכם בכל תחום בחיים שלכם ובעיקר באינטראקציה או בשיתופים שלכם אחד עם השני כבני אדם. הלב שלכם הוא המרכז שלכם. וזה לא רק ברובד הפיזי. אם תתבוננו על הצ'קרות שלכם תבינו שצ'קרת הלב נמצאת במרכז הגוף. יש לכם 3 צ'קרות מלמטה, צ'קרת הבסיס צ'קרת המין ומקלעת השמש, ו-3 צ'קרות מלמעלה: צ'קרת הגרון, העין השלישית וצ''קרת הכתר.  כך יוצא שצ'קרת הלב שלכם היא במרכז הגוף שלכם והיא גם במרכז החיים שלכם. אתם מחליטים מה להכניס ללב שלכם ומה לא. אתם מרגישים אל מי להתייחס ואל מי לא. כאשר אתם צריכים להחליט על משהו חשוב ואתם מתבוננים בתוך הלב שלכם אתם יודעים בוודאות מה עליכם לעשות ואין לכם שום התלבטות. אבל כאשר אתם מתבוננים דרך הראש יש לכם הרבה מאוד התלבטויות ואתם לא יודעים מה להחליט ואז אתם צריכים עזרה מאחרים. אבל אם אתם מתבוננים לתוך הלב שלכם אז הלב יודע.

כאשר אתם מתבוננים מתוך הלב ההתבוננות שונה ואחרת. כי אתם מתבוננים מתוך הרגש הגבוה של האהבה לעומת הרגשות הנמוכים שנמצאים במקלעת השמש. לכל יצור חי יש צ'קרת לב. לכל בעל חיים יש צ'קרת לב, לבני האדם וגם לכדור הארץ יש צ'קרת לב. והיא נמצאת במרכז הליבה של כדור הארץ. כאשר אנחנו שולחים אנרגיה לכדור הארץ, האנרגיה נכנסת לתוך הליבה והלב של כדור הארץ ומשם היא מופצת לכל מקום על פני כדור הארץ. כך אנו שולחים לכם אנרגיה כדי שתמשיכו לשגשג וללבלב על פני כדור הארץ.

כל הזמן אנו שולחים לכם אנרגיה מעצימה. אבל לדאבוננו לא כולכם פתוחים כדי לקבל את האנרגיה  הזאת. הרבה פעמים האנרגיה חוזרת  בגלל הסגירות של הלב של בני האדם. בגלל שבני האדם שכחו את המהות שלהם, שכחו את עצמם, שכחו מאיפה הם באו, שכחו מה היעוד שלהם, או מה התפקיד שלהם פה, לכן כאשר אתם פותחים את הלב כל הידע הזה נהיר לכם. אתם פתאום יודעים ומקבלים ידע ויודעים מי אתם ומה אתם צריכים לעשות עבור עצמכם ועבור האדם שמולכם.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה

תדמיינו כדור אור כחול מול האף ותכניסו אותו פנימה לתוך הגוף ולתוך הבטן. כאשר אתם נושפים תשחררו את הפחד, הכעס, החבלה וכל מה שאתם לא צריכים בגוף שלכם, תכניסו אור כחול לתוך הכאב או המחלה ותנשפו החוצה כל מה שאתם לא צריכים בגוף. האנרגיה מתחלפת בתוך הגוף שלכם ואתם מבריאים לאט לאט. תראו איך הגוף שלכם מתחיל להשתנות ואתם מתחילים להיות כחולים מבפנים. תראו שהאנרגיה הכחולה ממלאה את הגוף שלכם. כל תא וכל מולקולה בגוף שלכם מתמלאת באור כחול.

תתבוננו בצ'קרת הבסיס שנמצאת בעצם הזנב ותדמיינו אותה כמו פרח אדום ותשבו עם הפרח האדום על להבה בצבע סגול, הלהבה קרה ולא שורפת, אבל אוכלת את כל השליליות, הפחד מהישרדות. תראו את צ'קרת הבסיס נעשית זוהרת והפרח האדם שלה זוהר.

כעת תעלו לצ'קרת המין שתי אצבעות מתחת לטבור ותראו שהלהבה הסגולה אוכלת את הפחד מיצירתיות, הפחד לחשוף את עצמכם, הפחד שידעו מי אתם, כל העשייה, הפחד לעשות, ליצור, תראו שהלהבה אוכלת את כל השליליות הזאת. תראו שהפרח הכתום הופך להיות זוהר ונקי

כעת תעלו לצ'קרת מקלעת השמש מעל הקיבה מתחת לצלעות והצבע שלה צהוב. הלהבה הסגולה עולה ומנקה את כל הפחד הכעס החרדה הטראומות הישנות, ותראו שלאט לאט הפרח הצהוב נראה נקי וזוהר.

כעת תעלו לצ'קרת הלב במרכז בית החזה. תראו שהלהבה אוכלת את הפחד לאהוב ולהיות נאהב על ידי הסביבה על ידי הבן/בת הזוג ההורים המורים הילדים ועוד. תראו שהלהבה אוכלת את כל הפחדים האלו וצ'קרת הלב הירוקה זוהרת והפרח ירוק וזוהר.

כעת תעלו לצ'קרת הגרון שנמצאת במרכז הגרון ותדמיינו שם פרח בצבע כחול והלהבה הסגולה אוכלת את כל הפחד לבטא ולהתבטא ולהגיד את מה שאתם רוצים, אוכלת את החסימות ומרפאה את בלוטת התריס. תראו שצ'קרת הגרון בצבע כחול זוהר ונקי.

כעת תעלו לצ'קרת העין השלישית שנמצאת במרכז המצח בין שתי הגבות. תראו שהלהבה הסגולה אוכלת את הפחד לראות מעבר לחמשת החושים. הפחד לראות ישויות ואנרגיות, הפחד לדעת, להבין, לקבל ולתת. תראו שהלהבה הסגולה אוכלת את כל הפחדים האלו ואתם מתבוננים על צ'קרת העין השלישית ורואים שהפרח הסגול זוהר ונקי.

כעת תתבוננו בצ'קרת הכתר ותראו שהפרח לבן. הלהבה הסגולה אוכלת את כל הפחד לראות להיות לדעת ולהבין דברים מעבר לעולם הפיזי, הפחד לראות ישויות מלאכים אנרגיה, תראו שהלהבה הסגולה אוכלת את כל הפחדים ואתם רואים פרח לבן וזוהר. תתבוננו מהצד על הצ'קרות שלכם ותראו שהן זוהרות ונקיות.

כעת תראו שמולכם עומד מלאך. זהו המלאך רפאל והוא בא לעזור לכם לפתוח את הלב. תודו למלאך רפאל על הנדיבות והעזרה שלו. תתבוננו לתוך צ'קרת הלב ותראו שהיא מפוצלת לשתיים. מעל צ'קרת הלב הפיזי הירוקה יש צ'קרה נוספת שהיא צ'קרת הלב הקוסמית שהצבע שלה הוא וורוד.  תראו שהצ'קרה הזאת סגורה ולכן אתם לא יכולים עדיין לקבל את האהבה שהמלאך רפאל רוצה לתת לכם.

כעת תתבוננו עליו ותבקשו עזרה מהמלאך רפאל ותראו שהוא נותן לכם מפתח מזהב. תתבוננו בלב ותראו שיש שם מנעול שסוגר את הלב שלכם. תכניסו את המפתח לתוך המנעול ותפתחו אותו. אם אתם לא מצליחים לעשות זאת תבקשו עזרה מהמלאך רפאל.

כעת כאשר הלב שלכם פתוח, תראו שהמלאך רפאל מניח את כף ידו על הלב שלכם. והוא מעביר לכם אנרגיה בצבע וורוד, אנרגיה של אהבה קוסמית, אהבה שלא תלויה בדבר, אהבה רוחנית. תרגישו את האנרגיה של האהבה הקוסמית נכנסת לתוך הלב הגבוה לתוך צ'קרת הלב הקוסמית ומשם עוברת לצ'קרת הלב האישית ודרכה האנרגיה זורמת לכל הגוף דרך הצ'קרות. היא נכנסת לכל איבר ולכל מולקולה בתוך הגוף שלכם. תרגישו איך הגוף שלכם מתעורר לחיים. תרגישו איך הגוף שלכם נולד מחדש. ברגע שפתחתם את הלב לאהבה הקוסמית והיא זורמת בתוך הגוף שלכם אתם נולדתם מחדש. הגוף שלכם מתעורר מתנומה של מאות ואלפי שנים. תרגישו את ההתרחבות של הלב. תרגישו את ההתרחבות של האברים ואת ההתרחבות של הגוף שלכם. תרגישו שאתם יכולים עכשיו יותר. הרבה יותר ממה שיכולתם קודם.

תראו שהגוף שלכם גדל גם לצדדים וגם לגובה. עכשיו אתם יכולים להתבונן על החיים שלכם ודרך התודעה והלב שלכם לשלוח את האנרגיה הזאת של האהבה הקוסמית לכל החיים שלכם אחורה עד הלידה שלכם. תשלחו את האנרגיה של האהבה ללא תנאי לכל האירועים שהיו לכם בחיים. לכל הטראומות, לכל הטעויות שלכם, תמשיכו לשלוח את האנרגיה של האהבה ללא תנאי לכל רגע ורגע בחיים שלכם. מבלי לשפוט או לבקר. מבלי להצטער, תהיו בנוכחות של האהבה הקוסמית ותשלחו את האור הוורוד לכל מהלך בחיים שלכם.

כעת תשלחו את האהבה הקוסמית לכל האנשים במשפחה שלכם. מבלי לשפוט או לבקר אף אחד. בלי שיפוטיות או ביקורת. תשלחו את האנרגיה הזאת למשפחות שלכם באהבה. מי שמוכן יקבל ומי שלא מוכן לקבל האנרגיה תחזור ליקום. יש סדר בכל דבר. תשלחו את האהבה ללא תנאי למשפחות שלכם. לילדים, להורים, לאחים, לבני הזוג ולכל האנשים שנגעו בחיים שלכם בצורה זו או אחרת.

כעת כששלחתם את האנרגיה הזאת למכרים שלכם, תתבוננו שוב על הגוף שלכם מבפנים ותראו איך אתם מרגישים, מה קורה לכם בתוך הגוף והלב, איך הלב שלכם מרגיש.

כעת לאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף, תנשמו עמוק, תניעו כפות ידיים וכפות רגלים ולאט לאט תחזרו לכאן ועכשיו.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.