02 Feb
02Feb

נמצאים איתנו מאסטר מטטרון, מאסטר קטהומי, המלאכים הכרובים ישויות האור והם ממלאכים את החדר הזה. מאסטר מטטרון בונה מרכבה של אור בצבע סגול שמכילה את כל החדר וכל האנשים שיושבים כאן וגם האנשים שמעבר לים שמחוברים לערב הזה יחד איתנו.

היום אנחנו רוצים לדבר איתכם על תדרים. תדרי האנרגיה שנמצאים ביקום הם כמו מדרגות. אפשר לעלות בהם ואפשר גם לרדת בהם. כלומר התדר האנרגטי של המקום או של האדם, לפי התדר אפשר לדעת את הרמה האנרגטית שהאדם נמצא. כאשר האדם עולה בתדרים אז הבריאות שלו טובה, יש זרימה בחיים שלו, כל מה שהוא עושה מצליח. האהבה שוררת אצלו בתוך החיים ובתוך מה שהוא עושה.

עליה אנרגטית לוקחת אתכם גבוה ומחברת אתכם אל רבדים עליונים. כדי להיות מחוברים לעצמכם ולתדרים גבוהים ולאלוהים כל מה שאתם צריכים זה לעלות. ככל שאתם עולים אתם בריאים יותר זורמים יותר ונהנים מכל מה שיש.

אז מה גורם לכם לרדת בתדרים? המחשבות שלכם, הפעולות, כל מה שאתם עושים, חושבים, כל מה שאתם יוצרים. והפעולה היא הפוכה. כאשר אתם חושבים יוצרים ועושים דברים טובים אתם עולים וכאשר אתם חושבים על דברים רעים אתם יורדים. לכן אנחנו אומרים שאתם שולטים בבריאות שלכם ובמצב האנרגטי שלכם.

אנחנו יכולים לרפא אתכם, יש לנו כלים לרפא את כל המחלות שלכם בשניות בודדות. העבודה שלכם היא להחזיק את הבריאות הזאת, להיות בתוך השפע האינסופי שהיקום נותן לכם. וזה עניין גם של בחירה. איפה אתם רוצים להיות, מה אתם רוצים לעשות עם החיים שלכם. גם להיות חולה זו בחירה וגם למות זו בחירה. ואנחנו שואלים אתכם מה אתם בוחרים. אנחנו יכולים ליישם את הבחירות שלכם. אנחנו לא מחליטים עבורכם ולא עושים במקומכם. אנחנו רק משרתים את הרצון שלכם כבני אדם.

לכן ככל שהמחשבות שלכם יותר גבוהות והרצונות יותר גבוהים ככל שאתם עולים יותר גבוה אתם מקבלים יותר אנרגיה, תדרים יותר גבוהים והופכים להיות יותר טובים, אהובים ובריאים, ואחר כך אתם יכולים לעזור לאנשים אחרים להבריא. כי בריאות זה עניין נרכש. וזה לא נרכש בכסף. הרופאים והתרופות יכולים להביא אתכם למקום מסוים ואת השאר אתם צריכים לעשות. אתם צריכים לקחת אחריות על הבריאות שלכם ועל החיים שלכם. אתם אחראים לחיים שלכם. כל מה שאתם חווים היום אלו הם בחירות שעשיתם בעבר והיום אתם מיישמים אותם. וכל הבחירות שלכם היום יעצבו את החיים שלכם בעתיד. זה חשוב לכם לדעת מה אתם בוחרים. לשם כך עליכם להיות בתודעה גבוהה ובמודעות. להיות מודע למחשבות ולמעשים שלכם בכל רגע נתון.

להבין שכל מחשבה שלכם היא בעצם מובילה אתכם עוד צעד אחד בדרך למעלה או למטה. מחשבה טובה מעלה בתדר ומחשבה רעה מורידה אתכם בתדר. אנחנו מתבוננים עליכם כאינדיבידואלים וכאומות וכאנושות. כלל האנושות על פני כדור הארץ ואנחנו רואים שרוב בני האדם נמצאים ברמה אנרגטית נמוכה. לא כולם אבל רובם הגדול. לכן יש כל כך הרבה סבל עוני וצער וכאב ומחלות. בתי החולים שלכם מלאכים. אין אפילו מקומות במסדרון. קופות החולים מלאות והרופאים קורסים מרוב עומד.

וכל זה קורה בגלל שאין לכם מודעות. וקשה לכם להבין שבעצם אתם יכולים לקחת את האחריות על החיים שלכם ולהבריא  בין רגע. זו רק החלטה. האם אתם רוצים להיות בריאים או חולים. ולמה אתם בוחרים להיות חולים? כי זה משרת אתכם באיזה שהוא מקום. זה נותן לכם איזו שהיא מתנה. מתנה לאגו. תשאלו את עצמכם איזו מתנה יש לי מהחמלה הזהו, או מהכאב הזה או מהמצב הכלכלי הקשה. איזו מתנה אני מקבל משם? והמתנה היא תמיד היא נפשית ותלויה וקשורה לחוויות מהעבר שלכם שקיבעו אתכם במקום הזה ולא נתנו לכם לזוז ולהתקדם ולהתפתח. הבסיס לכל אלו הוא הפחד. הפחד הוא מושרש מאוד עמוק  בהוויה שלכם כבני אדם. משחר ההיסטוריה ובמשך הדורות הוא נעשה עוצמתי יותר. ואתם לוקחים את הפחד הזה וממשיכים איתו בכל הגלגולים. לכן חשוב להסתכל על הגלגולים הקודמים ולנקות את הפחדים שנמצאים בתוככם. כי הפחדים משרתים אתכם ומובילים אתכם. הם שולטים בכם.

איך אנחנו יכולים לרפא אתכם בין רגע בזה שאנחנו נביא את האנרגיה האלוהית היא האנרגיה של הבורא מהבורא כל שישנו, מהבורא האחד ונוריד אותה ונכניס אותה אל תוך הלב שלכם. כי כאשר אנחנו מרפאים לכם את הלב אז הוא עושה את שאר העבודה לרפא את שאר האברים בגוף שלכם.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה. כאשר אתם נושפים תנשפו את כל מה שאתם לא צריכים החוצה מהגוף שלכם.

תדמיינו שכולנו יושבים בתוך מרכבה בצבע סגול והיא מתחילה להסתחרר. מסביב למרכבה ובתוכה נמצאים ישויות האור והמלאכים ועוזרים לקחת את המרכבה כלפי מעלה. המרכבה מסתחררת ועולה למעלה בתוך עמוד של אור שמתחבר לבורא.

תראו שהמרכבה מגיעה לתוך הכיל לבן שקוף, כאשר בתוך ההיכל יושבות ישויות אור שקופות ומלאכים עם כנפיים זוהרות. הישויות יושבות במעגל ואתם מתבקשים לשבת בתוך המעגל כאשר כל המלאכים מסביב עוטפים אתכם באור נגוהות אור אלוהי.

תושיטו את שתי הידיים לפנים ותראו שמגיע מלאך ומניח לכם על כפות הידיים קריסטל בצבע סגול שהופך לאור סגול. קחו את שתי הידיים שלכם ותניחו אתה על הלב.

תרגישו את הריפוי של הלב שלכם. תנו לאנרגיה הסגולה הזאת לזרום בתוך הגוף שלכם. תראו שהמלאך נוגע לכם בעין השלישית ופותח לכם את העין השלישית כדי שתוכלו לראות מעבר לחמשת החושים.

תראו שהמלאך נוגיע לכם בצ'קרת הכתר והיא נפתחת לרווחה. ואור אלוהי מגיע מלמעלה ונכנס דרך צ'קרת הכתר וממלא אתכם באור נגוהות אור של הבורא הראשוני.

תראו שאתם מתחילים לקלף קליפות מסביב. קליפות נופלות אלו כל האנרגיות שאתם לא זקוקים להן יותר. תראו שמה שנותר מכם זוהי הליבה.

ואתם נראים ישות של אור. ישות מוארת. וכל האיברים שלכם מוארים. כשאתם מתבוננים דרך הכתר כלפי מעלה אתם יכולים לראות עוד ישויות אור ומלאכים שמגיעים ומשתתפים בריפוי שלכם.

כעת תראו שהרבה מאוד בני אדם מגיעים ויושבים בתוך המעגל ווהמעגל של יושיות האור והמלאכים הולך ומתרחב ועוד בני אדם מגיעים כדי לקבל את האנרגיה של המקור האלוהי. אנשים מגיעים מכל קצווי תבל. אלו הם אנשים שהרחיבו את התודעה והמודעות שלהם ומוכנים לעשות צעד אחד קדימה ולרפא את עצמם. אלו אנשים שמוכנים לומר "הנני" וליישם את הייעוד שלהם בחיים האלו על פני האדמה. תראו שהמעגל הולך ומתרחב וגדל ומתעצם. והאנשים משילים מעצמם את הקליפות והופכים לאור.

כעת תראו שכל האנשים שהפכו לאור מגיעים חזרה לכדור הארץ ונוגעים בלבבות של אנשים אחרים כדי להאיר אותם. זהו בעצם היעוד שלכם. להתפתח ועזור לאחרים להתחבר לאור. ואז גם הם מתפתחים ועוזרים לאחרים וכך המעגלים של האור הולכים וגדלים.

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.