08 Aug
08Aug

ערב טוב וברוכים הבאים אנחנו ישויות אוריון הגענו היום על קרן הקריסטל

בעבר אמרנו לכם שאתם הבוראים. אתם בוראים את החיים והעולם שלכם. רצינו להבהיר כמה דברים כדי שיהיה ברור מה אתם רואים וחווים. כאשר אתם עוצמים עיניים ונכנסים למדיטציה מה שאתם רואים זה מה שיש בתוככם בתוך התת מודע שלכם. בתוככם פנימה יש את כל העולמות את כל החוויות את כל הידע גם ידע אישי ידע שחוויתם בגלגולים קודמים וגם ידע גלובאלי. כאשר אתם מנסים לתקשר ומנסים לראות אתם שולים מתוך התת מודע שלכם את הידע. ככל שאתם פתוחים יותר מתגלה לכם ידע רב יותר. ככל שאתם חסומים יותר הידע הולך ונעלם. אז מה זה בשפה שלכם להיות פתוח? להיות פתוח זה לאפשר. זה לתת לדברים לקרות ולהיות. לא לכוון, לא לשפוט, לא לבקר, אלא לקבל את הדברים כפי שהם. לפעמים אתם מקבלים מסרים הבנות תובנות אבל יש לכם חסימה ולכן אתם לא מוכנים לקבל את הדברים ואז זה נעלם. דברים שאתם רואים וחווים אלו הם חוויות שנמצאות אצלכם בפנים. וידע שיוצא מתוככם החוצה. כאשר אתם עוצמים עיניים אתם לא יוצאים מעבר לגלקסיות ולכוכבים אלא כל הכוכבים והגלקסיות נמצאות בפנים וכל מה שיש לכם בחוץ זה השתקפות של מה שיש לכם בפנים. אתם הבוראים כי כל הזמן אתם בוראים את העולם שלכם.

זה דומה לאדם עיוור ועובר ניתוח ומחלים. כשמוציאים ממנו את הרטיות הוא לא רואה שום דבר לא מפני שהעיניים שלו לא רואות אלא שהוא אף פעם לא ראה ולכן הוא לא יודע לזהות ולהבדיל. ולאחר שמסבירים לו מה הוא רואה הוא מתחיל לראות.  כך גם אתם כאשר אתם עוצמים עיניים ומקבלים ידע הבנה או תובנה חדשה הרבה פעמים אתם זורקים אותה הצידה כי זה משהו שאתם לא מכירים ולא יודעים ואז הידע הזה נשמט מכם. אבל כאשר אתם פתוחים לקבל ונותנים לידע הזה להגיע אז אתם מבינים את זה ויכולים להתקדם. יש פער מאוד גדול בין מי שאתם באמת בין העצמי הגבוה שלכם ששלח אתכם לכדור הארץ על מנת לחוות וללמוד לבין מי שאתם בעולם הפיזי. כאשר אתם לומדים מתקדמים ועולים בתדרים אתם לאט לאט סוגרים את הפער הזה ומתקדמים אל הנשמה והעצמי הגבוה שלכם. אתם מנסים לעשות זאת במשך הרבה מאוד דורות ובכל פעם אתם מתקדמים אבל כאשר אתם עושים מדיטציה ומתבוננים פנימה ההתקדמות שלכם הרבה יותר מהירה. כאשר אתם פתוחים ומקבלים ידע הבנות ותובנות.

תתבוננו דרך העיניים הפנימיות שלכם ותראו שלתוך החדר הזה הגיעה קרן קריסטל עוצמתית והתמקמה באמצע החדר. שמתוך קרן הקריסטל יוצאת אנרגיה בצבעים שונים לכל הכיוונים אבל הצבע הקריסטל הצבע הדומיננטי. תדמיינו שאתם עומדים במרכז ונותנים לאנרגיה הזאת לעבור דרככם ולמלא אתכם באנרגיה של קריסטל. האנרגיה יוצאת כאילו מתוך האדמה בצורה של מזרקה.  אתם מתמלאים באנרגית הקריסטל. כאשר אתם יוצאים מתוך המזרקה אתם מתבוננים על עצמכם שאם מקרינים אור קריסטל מתוככם ואתם נראים כמו שמש שמקרינה אור לכל עבר.

תראו שישויות האוריון עומדות מולכם ומתמזגות איתכם. כאשר זה קורה אתם הופכים להיות למקור אור אפילו חזק יותר. יש לכם יכולת לשלוח את אנרגיית הקריסטל לכל החיים שלכם. לעבר שלכם בין אם אתם זוכרים או לא בין אם אתם מודעים או לא מודעים אליהם. לכל החוויות שלכם מהעבר תשלחו אנרגית קריסטל ותעטפו אותם באנרגית קריסטל. בלי שיפוטיות בלי ביקורת בלי פחד או אגו פשוט תשלחו את אנרגית הקריסטל לכל העבר שלכם. תראו שאנרגית הקריסטל עוטפת את כל הגלגולים הקודמים שלכם באנרגית קריסטל. אתם חוויתם על פני כדור הארץ הרבה מאוד גלגולים. הרבה מאוד חוויות. לפעמים חוויות יפות ונעימות ולפעמים חוויות קשות. החוויות האלו השאירו חותם בנפש ובגוף שלכם. והיום אתם יכולים לתקן את החוויות האלו בכך שאתם שולחים לשם אנרגית קריסטל זוהרת מתוך המזרקה שנמצאת במרכז החדר.

אתם לא חייבים לדעת מה עברתם בגלגולים הקודמים. זה בסדר לא לדעת. רק תשלחו לשם את אנרגית הקריסטל שמאזנת ומרפאה. כל החוויות מגלגולים קודמים יושבים בתוך המרווח של חוליות עמוד השדרה שלכם. עמוד השדרה הפיזי וגם עמוד השדרה האנרגטי. החוויות נמצאות בכל הרבדים של הקיום שלכם. לכל כאשר אתם עובדים על החוויות האלו אתם עובדים בכל הרבדים.

תראו שכאשר אתם מטפלים בעצמכם אתם בעצם מטפלים בכל הסביבה שלכם. כי האנשים סביבכם מחוברים אליכם דרך התת-מודע. התת-מודע שלכם בנוי כמו קורי עכביש אנרגטיים ואתם מחוברים אחד לשני עם החוטים הדקיקים האלו האנרגטיים. כך שגם אדם שנמצא בעיר אחרת במדינה אחרת או ביבשת אחרת מחובר אליכם. גם ישות שנמצאת בגלקסיות אחרות ובכוכבים אחרים מחוברת אליכם ואתם מחוברים לכל מה שיש. אתם קולטים מכל עבר ואתם גם משדרים לכל עבר.

הסיבה שאתם נמצאים היום בכאוס פנימי זה שאתם לא נמצאים בתדר שאתם יכולים להכיל את כל מה שאתם חווים. לכן אתם ממדרים חלק מהדברים. ואז אתם לא מבינים את מה שאתם קולטים ברבדים היותר עמוקים שלכם. יש יותר מידי רעשים חיצוניים שמפריעים לכם להיכנס פנימה ולהבין את עצמכם מי אני מה המהות שלי מאין באתי ולאן אני הולך מה אני עושה פה על פני האדמה מה הפקיד שלי מה היעוד שלי אלו שאלות שאתם שואלים את עצמכם כל הזמן ואין לכם תשובה מפני שאתם לא מסוגלים לחבר בין מה שאתם קולטים בתת מודע לבין המודע. אין קשר או חיבור בין המודע לתת מודע שלכם. והעלייה האנרגטית שלכם תעזור לכם לחבר את שני האלמנטים האלו כי אתם בוראים. אתם לא שונים מאיתנו הבוראים שלכם. אבל אתם עדיין לא יודעים את זה. זה כל ההבדל בינינו לביניכם. ברגע שתדעו תבינו ותקבלו את זה אתם תשנו את החיים שלכם לחלוטין. אנחנו מדברים באופן גלובאלי על כל העולם שלכם. והעולם לא מסתכם רק בכדור הארץ. הוא מסתכם ביקום כולו. יש הרבה מאוד עולמות שאתם עדיין לא מודעים אליהם אבל הם קיימים.

כעת תתבוננו על עצמכם ותראו שאתם נראים כמו עמוד אור קריסטל. אור קריסטל לבן זוהר בוהק. ותראו שמסביבכם יש עוד עמודים מקריסטל. תראו שכל עמודי הקריסטל מתחברים ומתמזגים יחד לעמוד אחד ענקי שמחובר לקרן הקריסטל שמגיעה מלמעלה ועוברת דרך עמוד הקריסטל שבניתם ונכנסת לתוך כדור הארץ ומכילה את כדור הארץ מבפנים.

אתם שנמצאים כאן היום וגם אלו שישמעו את ההקלטה מאוחר יותר אתם עמודי התווך של האנרגיה הזאת ויש לכם יעוד שהוא כל יום להיות בתדר הזה וליצור בכל פעם מחדש את החיבור האנרגטי הזה בין עמוד אור הקריסטל ואנרגית הקריסטל שמגיעה מלמעלה כל הזמן תדמיינו ותיצרו את זה. ככל שתיצרו את זה יותר זה יתממש ויהיה אמיתי יותר וממשי יותר בעולם שלכם.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.