06 Jun
06Jun

ערב טוב וברוכים הבאים

נמצאות איתנו היום ישויות מכוכב אוריון עם מלאכים כרובים ומאסטרים גדולים.

אנחנו ישויות אוריון אנחנו הישויות שבראנו אתכם ואתם רואים בנו את האימא והאבא שלכם אנחנו יצרנו אתכם כפי שאתם.

כדור הארץ בנוי כך שיש לו הרבה מאוד שערים אנרגטיים. הוא בנוי כפי שהגוף שלכם בנוי. בגוף שלכם יש צ'קרות. כאשר הן נפתחות אתם מרגישים טוב ואנרגיות זורמות טוב בתוך הגוף שלכם. כאשר הן סגורות וחסומות אתם מרגישים רע כי האנרגיה לא זורמת. ואז אתם חווים תדר נמוך בעיות כאבים מחלות. השערים על פני כדור הארץ הם מקומות שכאשר הם פתוחים אנרגיה אלוהית גבוהה נכנסת לתוך כדור הארץ ויוצרת שינוי טרנספורמציה בתוך הכדור. ככה אתם מתקדמים. בכל פעם שהשערים נפתחים האנרגיה נכנסת ומשנה את התדר של האדמה האנשים וכל מה שיש. ואז האנרגיה מתעצמת ואז האנושות וכדור הארץ משתנה וככה אתם מתקדמים.

היום במיוחד זהו שער מאוד חשוב. זהו שער האחווה והאחדות.  אתם הפרדתם את עצמכם מהמקור ואחד מהשני. מה שגרם להפרדה זה הפחד והאגו. שני אלו שולטים בכם ומפרידים אתכם מהמקור וממי שאתם באמת. ברגע שאתם מוותרים עליהם ופוקחים את העיניים ועולים בתדר האנרגטי אתם רואים את הדברים אחרת ומודעים לזה שאתם והאדם שמולכם זה אחד. אתם והאדמה אחד. אתם והאדמה אחד אתם והגלקסיות אחד. כל מה שיש הוא אחד. מרקם אחד.

כאשר אתם מצנרים את האור והאנרגיה הגבוהה אתם מתחילים לעלות בתדרים וכדי לצנר את האנרגיה אתם צריכים להיות פתוחים לקבל כאשר אתם משילים מעליכם את הפחד שחוסם אתכם מלקבל.

השערים שעל פני כדור הארץ נמצאים בכל מקום. יש שערים גדולים שנפתחים בתאריכים מסוימים ושערים קטנים יותר שנפתחים מידי פעם. האנרגיה כל הזמן זורמת לתוך כדור הארץ. אתם צריכים להיות ברמת מודעות גבוהה כדי להבין לדעת ולהרגיש אילו אנרגיות מסתובבות סביבכם. אנחנו רוצים לתת לכם את השרביט, את האחריות כדי שתהיו אחראים לכדור הארץ ולגלקסיה שלכם. כאשר אתם מודעים אילו אנרגיות נמצאות סביבכם אתם יודעים עם אילו אנרגיות אתם יכולים להתחבר ועם אילו אנרגיות לא להתחבר. כאשר נפתחים השערים גם אנרגיות יותר נמוכות נכנסות והן עושות כאוס בתוככם וסביבכם. האנרגיה משפיעה עליכם באופן קבוע. כאשר אתם יורדים בתדר האנרגטי וסובלים ממחלות כאבים טראומות ואתם חווים את החיים בצורה קשה. מצד שני כאשר אתם פתוחים ועולים בתדרים אז אתם מוכנים לקבל את האנרגיה הגבוהה שמנקה מאזנת מרפאה ומעלה אתכם בתדר האנרגטי. כאשר אתם עולים בתדר אז אתם חווים את החיים כשלם ממקום מואר מקום עוצמתי ואז אתם מתבוננים סביבכם ורואים את העולם כפי שהוא בלי פחד אגו וחשיבות עצמית וכאשר אין שיפוטיות בהתבוננות שלכם ורואים את הדברים כהווייתם אתם יכולים לעזור לאנשים סביבכם ממקום של אהבה ממקום של חמלה ממקום של אחווה ואחדות.

פעמים רבות אמרנו לכם בעבר שאתם אמורים להתאחד. המהות שלכם היא להתאחד כשהגעתם לכדור הארץ קיבלתם על עצמכם קארמה בחרתם לעצמכם מטרה רוחנית. ובחרתם גם בכמה גלגולים תיישמו את המטרה הרוחנית הזאת. וחשבתם שאתם לבד והמטרה רוחנית היא רק שלכם. אבל אנחנו אומרים לכם שאתם חלק ממכלול. אתם חלק מהאור הגדול. והמטלה שלכם הקארמה שלכם התפקיד שלכם הוא רק חלק קטן מהיריעה הגדולה הוא חלק קטן מכלל התפקידים של כל הישויות. לא רק על פני כדור הארץ אלא כל הישויות בכלל ביקום. כל אחד מכם מבצע חלק קטן מאוד מהמכלול הגדול. וכאשר אתם מצרפים כמו תצרף כמו פאזל כאשר אתם מצרפים את כל הישויות יחד אתם מגיעים לאור הגדול. כל אחד מכם הוא ניצוץ שהתרחק מהאור הגדול המקור מאלוהים. המגמה היא כעת לחזור למקור להיות חלק מהאור האינסופי האלוהי. זהו תהליך של מודעות, להרחיב את המודעות והתודעה ולהבין שאתם אור. אתם ניצוץ של האור הגדול. וכאשר אתם מבינים זאת אז יש לכם דרך כיוון ומבינים שאתם התרחקתם מהאור הגדול וכעת זה הזמן לחזור הביתה להתחבר ולהיות חלק מהאור הגדול חלק מהאור של אלוהים.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה.

מלמעלה מגיעה מרכבה תלת ממדית בצבע סגול. בתוך המרכבה יושבות ישויות בצבע סגול ומזמינות אתכם פנימה לתוך המרכבה. ישויות אוריון יושבות מסביב ובתוך המרכבה. כולנו נכנסים לתוך המרכבה שמסתובבת ומסתחררת ועולה למעלה למעלה.

המרכבה מגיעה לכוכב אוריון ואתם יוצאים מתוך המרכבה  ונפתח לפניכם מסך פנוראמי ענק ודרכו אתם רואים את כדור הארץ. תראו שהוא עומד בתוך היקום ואנרגיות אלוהיות עוצמתיות במיוחד מגיעות אליו והשערים שלו נפתחים. השערים נפתחים והאנרגיות נכנסות פנימה לתוך המרחב האטמוספרי של כדור הארץ הישויות האלו בצבע לבן וורוד וסגול. האנרגיות נכנסות לתוך המקומות הבעייתיים המקומות שזקוקים לאור. תראו איך המקומות האלו משנים את התדר שלהם ולהיות יותר מוארים. כל המקומות שיש בהם קונפליקטים, מלחמות, צער, עוני, רעב, תראו שהאנרגיות נכנסות מתחת למקומות בתוך האדמה ומזינות את המקומות האלו. תראו שהאדמה משנה את התדר שלה ונעשה יותר אוורירי ופתוח וכך גם בני האדם על פני כדור הארץ. תראו שכל המורים הרוחניים נותנים ידיים ומתחברים בתוך התדר הנעלה  אנרגיה לבנה וזוהרת מאחדת את כל המורים הרוחניים על פני כדור הארץ. המורים האלו בתוך דת או מחוצה לה, כל המורים, המרפאים, הרופאים, האחיות, כל האנשים שנותנים מעצמם למען אחרים מתחברים בתוך התדר הזה של הלבן זוהר. תראו שכולם נותנים ידיים בתוך מעגל אינסופי ומתחילים להסתחרר בתוך ספיראלה בתוך כדור הארץ. מצטרפים עוד אנשים שנותנים ידיים ועולים בצורה של ספיראלה מסביב לכדור הארץ. ואחרונים חביבים תראו את הילדים. הילדים הם העתיד של כדור הארץ. תראו שאנרגיה וורודה מגיעה ונכנסת לתוך כל הילדים על פני כדור הארץ ומעצימה אותם, מחברת אותם לאהבה לחמלה ולשמחה. תראו שהספיראלה כשאתם מתבוננים עליה מלמעלה מכילה את כל כדור הארץ בצבעים של לבן סגול ורוד.

שימו לב איך כדור הארץ מתחיל לשנות את התדר שלו ולעלות למעלה למעלה וישויות האור והמלאכים עומדים ומכוונים את כדור הארץ כלפי מעלה. כמו שכדור הארץ מתחיל להתקלף ומשיל מעליו קליפות ואתם מתבוננים עליו ורואים את המהות הפנימית שלו את המקור שלו. אתם יודעים שאתם חלק מהתהליך הזה.

אתם נכנסים לתוך המרכבה וחוזרים חזרה לכדור הארץ והמרכבה עומדת מעל הקוטב הצפוני. והופכת להיות כמו שמש שמאירה באנרגיה לכל הכדור. תראו שיש מרכבה נוספת שמגיעה ועומדת בקוטב הדרומי. יש אנרגיה שמחברת את שתי המרכבות דרך מרכז כדור הארץ. שתי המרכבות מוזנות מאור האינסוף והן מתחברות אחת לשנייה כמו שפופרת בתוך כדור הארץ ומעבירה אנרגיה בתוך הכדור מבפנים החוצה. תראו שכל מה שיש על פני כדור הארץ מקבל את האנרגיה הזאת. בני האדם מקבלים את האנרגיה דרך הרגלים, גם בעלי החיים והעצים והצמחים דרך השורשים. תראו איך כדור הארץ הופך לגן עדן, הכל פורח, המים זורמים נקיים ומפכים, אתם רואים עולם אחר עולם חדש עולם מאוחד.

כעת תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף תנשמו עמוק ותפקחו עיניים לאט לאט.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.