07 May
07May

פתיחת שערי התודעה

תקשור מערב שער 5/5/18

ערב טוב וברוכים הבאים היום אנחנו בערב שער 5/5/18 והיום נדבר על עלייה אנרגטית חניכה לרמות תודעה גבוהות יותר פתיחת התודעה ועוד.

ערב טוב וברוכים הבאים אנחנו ישויות אוריון אנחנו נמצאים איתכם כל הזמן. אמנם הערב הזה אתם מתחברים אלינו במיוחד והתדרים מאוד עוצמתיים וחזקים בגלל שאתם מתכווננים אלינו אל האור אל המקור ואז אתם מרגישים יותר את האנרגיות.

אנחנו קודם כל רוצים לדבר איתכם על הגוף שלכם שבנוי גם מאיברים וגם מאנרגיה שמכילה את האיברים. לדוגמא יש לכם גם לב אנרגטי וגם לב פיזי שיושב בתוך הלב האנרגטי יש לכם ריאות אנרגטיות וריאות פיזיות שיושבות בתוך הריאות האנרגטיות כלומר כל איבר וכל תא עטוף באנרגיה. כאשר אתם עוברים תהליך של ניתוח פיזי או תאונה לא רק האיבר הפיזי נחתך אלא גם האנרגיה שסביבו. לכן אנחנו מאוד ממליצים שכאשר אתם עוברים תהליך כזה לגבות או להעצים אותו באמצעות הילינג כי הטיפול בהילינג ישלים את הטיפול הפיזי שאתם עוברים וכך לא יהיו לכם יותר כאבים והבעיה לא תחזור יותר.

כאשר אתם עולים בתדר האנרגטי אתם עוברים פאזה או מימד והתדר שלכם מתחיל לעלות ואתם מקבלים חניכה שמשנה את הכוונון שלכם. זה כמו  רדיו או טלביזיה שמכוונים בהתאם לערוץ שרוצים לשמוע או לצפות. כשאתם עוברים חניכה ההילר שמעביר לכם את החניכה מכוון אתכם לתדר האנרגטי הנכון עבורכם כדי שתקבלו את האנרגיות מהרמות הגבוהות וכך התדר שלכם מסתנכרן עם האנרגיה שמגיעה מלמעלה. כשאתם עולים גבוה אתם מתחברים לתדרים גבוהים יותר ומקבלים הבנות תובנות וידע רב וגם יכולות ריפוי. אז אתם יכולים לרפא את עצמכם ואנשים אחרים. 

אתם יכולים לחיות חיים בריאים ועוצמתיים ולחיות לנצח. ברגע שאתם בוראים את עצמכם מחדש לא תהיה לכם סיבה למות. תשתחררו מהמחזוריות האינסופית של לידה ומוות מפני שתשנו את הקארמה שלכם. 

כדי לעלות ברמה האנרגטית אתם צריכים שני דברים: כיוון ומיקוד. כיוון זה לדעת לאן אתם הולכים ומהי המטרה והיעוד שלכם, ומיקוד זה להתמקד במטרה שהצבתם לעצמכם. כך תוכלו להגיע הרבה יותר רחוק ותוכלו לחיות מתוך שלווה אהבה שמחה אושר ושפע.

אנחנו שומעים אתכם שאתם אומרים שחיים כאלו יהיו חיים של שעמום. כאשר אתם משועממים אתם מחפשים משהו לעשות כלומר אתם מרגישים שאתם לא שלמים. אבל כאשר אתם שלמים ומושלמים אז אין לכם שום דבר לעשות אתם פשוט חיים בהוויה והכל זורם בחיים שלכם ומגיע אליכם ונעשה עבורכם. אתם לא צריכים למות  כי אין לכם צורך בכך מפני תסיימו את הקארמה שלכם מעכשיו ועד עולם. כשאתם עוזבים את הגוף ועוברים לשלב אחר בהוויה שלכם אתם הולכים לשם כדי ללמוד בתדר אחר וברמה אחרת ממקורות אחרים ולהיות פתוחים ולהיתרם מכל היקום מכל המרחבים לקלוט ידע להבין ולדעת.  אתם עושים זאת כדי לא להיות מוגבלים בתוך הגוף כי הוא מאוד מגביל אתכם וגם את התודעה שלכם. 

כאשר אתם מרחיבים את התודעה אתם יכולים להגיע להרבה יותר. היום אתם נמצאים על פרשת דרכים של התודעה. התודעה שלכם משתנה ולאט לאט אתם עוברים פאזה. זאת הסיבה שהרבה מאוד בני אדם חולים כי מאוד קשה להם להתנהל בתוך האנרגיה הגבוהה שמגיעה כי מצד אחד הם עדיין לא עשו את השינוי ונמצאים עדיין בתדר הנמוך ומצד שני מגיעה אנרגיה גבוהה שאין לה מקום מאחר שהאנרגיה הישנה עדיין לא עזבה ולכן נוצר מתח אנרגטי בתוך הגוף וזה מה שיוצר את הבעיה המסוימת במקום המסוים כך שבני האדם חולים בכל מיני מקומות בגוף.

היום אנחנו רוצים לתת לכם חניכה להתחבר לרמת תודעה גבוהה יותר ולהיפתח. כאשר אתם נפתחים אתם יכולים לצנר את האור. 

מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה

תדמיינו שאתם רואים שמגיעה מרכבה תלת ממדית של אור סגול ואתם יושבים בתוכה. המרכבה מתחילה להסתחרר ולעלות למעלה למעלה ואתם מגיעים לכוכב אוריון. כאשר אתם יוצאים מהמרכבה לתוך אור אינסופי אור קריסטלי לבן זוהר ואתם נטמעים בתוך האור הזה. 

כשאתם מתרגלים לאור אתם רואים שמסביבכם עומדות הרבה מאוד ישויות מוארות. ניגשת אליכם ישות אחת מוארת במיוחד זהו סת. סת נוגיע לכם בעין השלישית ובכתר. תראו שצ'קרת הכתר  שלכם נפתחת כמו ספר והרבה מאוד אותיות ומילים עפות משם. זה כל העבר שלכם כל המחשבות שלכם כל הטראומות שלכם כאילו יוצאות ובורחות מתוך המודע והתת מודע יוצאות מתוך הספר הזה שנפתח. 

כעת לאחר שכל המילים והאותיות נעלמו תראו שסת לוקח אור ומניח לכם את האור הזה בתוך המוח וסוגר אותו כמו ריצ'רץ והספר נסגר והראש נסגר. כעת תראו ותרגישו שהמוח שלכם ריק. ריק ממחשבות. עכשיו כשהמוח שלכם ריק אתם יכולים להתנסות בהוויה. להיות הווה. להיות נוכח. לקלוט בכל החושים להבין לדעת תרגישו איך רעיונות ותובנות מתחילות להיכנס לתוך המוח שלכם לאחר שעשיתם שם מקום. יש כעת מקום לרעיונות ויכולות חדשים. 

תראו שהישויות שמסביב נוגעות לכם בעין השלישית ובלב והלב נפתח וכל מה שיש בלב הרגשות של פחד כאב בושה טראומה הכל יוצא החוצה ונשטף בתוך האור. אחרי שהלב מתנקה מכל רגשות העבר הוא מתחיל לקבל אנרגיה של אהבה. 

עכשיו אתם יכולים להתבונן על החיים החדשים שלכם מזווית אחרת. לראות את החוויות שלכם מזווית גבוהה יותר ממקום של אהבה חמלה וידיעה. 

כעת תכנסו חזרה לתוך המכבה תראו שהמרכבה מסתובבת ומסתחררת מגיעה לתוך החדר הזה ואתם יושבים במקום שלכם אתם יכולים להתבונן על החיים שלכם מתוך חמלה ואהבה ללא שיפוטיות וללא ביקורת. כי רק אתם שופטים ומבקרים את עצמכם. כעת אתם מתבוננים על החיים שלכם מזווית שונה הרבה יותר גבוהה מתוך תודעה מאוחדת ואהבה קוסמית.

כעת לאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף תנשמו עמוק ותפקחו עיניים.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.