15 Feb
15Feb

ערב טוב וברוכים הבאים

היום אנחנו בערב שער מיוחד 15/2/17 והיום הוא יום של פתיחת השערים. ביקשנו מתקווה שתארגן את הערב הזה ומחר להגיע עם האנרגיה והתדר של אוריון לכותל למנהרות הכותל ולהר הבית כדי לשנות את התדר האנרגטי של המקום.

כאשר נברא כדור הארץ בראנו שבעה שערים על פני כדור הארץ ודרך השערים האלו העברנו אנרגיות כדי להעצים את כדור הארץ והאנושות. במהלך האבולוציה השערים האלו הלכו ונסגרו. לאחר שהשערים נסגרו כמות האנרגיה שנכנסת לכדור הארץ הולכת ומתמעטת אנו מתכוונים לאנרגיות הגבוהות האנרגיות ההיוליות הראשונות שמגיעות לכדור הארץ. מאחר שהאנרגיות מתמעטות אתם הולכים ונסגרים. מאחר שנסגרתם שכחתם מי אתם מי האלוהים שלכם מה התפקיד שלכם. השער שמעל הר הבית הוא השער העוצמתי ביותר הוא שער המקור. השער הזה מחובר לכל השערים האחרים על פני כדור הארץ ומתוכו הגיעו ישויות וגם העם העברי שהגיע מעבר לגלקסיות ומעבר לכוכבים והביא לכדור הארץ את האמונה באל אחד.

היום אתם נמצאים על פרשת דרכים ואתם אמורים לשנות את המודעות שלכם והתודעה שלכם. בית המקדש נבנה פעמיים ועכשיו זה יהיה הפעם השלישית. בית המקדש השלישי כבר בנוי ישנו נוכח ברובד האתרי. אתם יכולים לראות אותו ולגעת בו ולהסתובב בתוכו כישויות. העבודה שלכם היא להביא את בית המקדש שנמצא ברובד האתרי לקבע אותו באדמה כדי ששאר בני האדם יוכלו לראות אותו ולהתפלל בתוכו.

בית המקדש הוא שער מאוד חשוב ומחובר לשער שנמצא מעל הפירמידה הגדולה שבגיזה שבמצרים. יש חיבור בין שני המקומות האלו. כשמתבוננים על הפירמידה הגדולה אתם רואים אותה מאבנים אבל בעצם היא מרכבה תלת ממדית עוצמתית במיוחד. והמרכבה הזאת הגיעה מרכבה שלימה וישויות אוריון הניחו אותה על האדמה ובני האדם בנו את הפירמידה לפי קווי המתאר של המרכבה שהם ראו. לא היה מהנדס בשר ודם שתכנן את הפירמידה ובנה אותה. אנחנו ישויות אוריון בנינו אותה תודעה שלנו. וזה מה שאנחנו מנסים ללמד אתכם לבנות דרך התודעה ולהרחיב את התודעה שלכם ולהבין שאתם יכולים יותר. בתוך הפירמידה הגדולה יש הרבה מאוד סודות. יש אפילו את השרטוטים כיצד לבנות את בית המקדש השלישי. והשרטוטים האלו חרוטים באבן. בני האדם עדיין לא גילו את כתב הסתרים הזה ועדיין אין לכם את הידע כיצד לבנות את בית המקדש.  כאשר תרחיבו את התודעה יהיו בני אדם שיוכלו לראות לקרוא ולהבין את הכתוב ורק אז תוכלו לבנות את בית המקדש הלכה למעשה על האדמה כי בית המקדש נמצא ברובד האתרי ואתם עדיין לא מוכנים לראות לקבל ולדעת שהוא ישנו שהוא קיים.


מדיטציה

תתרכזו בדופק הלב ובנשימה ותראו שאתם נכנסים לתוך מרכבה תלת ממדית בצבע כחול ואתם יושבים בתוך המרכבה שמסתובבת ומסתחררת ומגיעה לכוכב אוריון. כאשר אתם יוצאים מתוך המרכבה פוגשים אתכם ישויות לבנות זוהרות ואתם יושבים מול ישות אחת שמחזיקה לכם את הראש משני צדדיו והמוח שלכם נעשה מואר באור לבן קריסטלי זוהר. אתם יכולים לראות לדעת להבין והראיה שלכם היא מעבר לזמן ולמרחב.

תראו איך הראיה שלכם נפתחת. כעת תראו שהישות הזאת נוגעת לכם בלב והלב הופך ללב של אור קריסטלי זוהר. ואתם מבינים דרך הלב. אתם יודעים דרך הלב ומרגישים דרך הלב כל מה שקורה כל מה שהיה וכל מה שיהיה בעתיד.

תראו שכל הגוף שלכם הוא גוף של אור קריסטלי לבן זוהר. אתם יודעים שאתם יכולים לעוף או לחשוב על מקום מסוים ולהיות שם.  אתם יכולים להעתיק את עצמכם לכל מקום. זה בדיוק מה שישויות אוריון עושות כאשר הן עוברות מגלקסיה אחת לשנייה מכוכב לכוכב מיקום ליקום.

כעת תתבוננו על בית המקדש השלישי זה שנבנה מאור לבן קריסטלי זוהר. תראו שיוצאות משם קרניים שמתחברות לחלק העליון של הפירמידה הגדולה. יש קרניים נוספות שמתחברות לכל הפירמידות על פני כדור הארץ. קרניים יוצאות מתוך בית המקדש ומתחברות לפירמידות בפרו דרום אמריקה בריטניה ובכל המקומות על פני כדור הארץ בהימלאיה תראו שיוצאים קרניים כמו חוטים תראו שהאנרגיות מגיעות מכוכב אוריון נכנסות לתוך בית המקדש ויוצאות דרך הקרניים שמחברות את בית המקדש עם כל הפירמידות על פני כדור הארץ. זוהי רשת אנרגטית מאוד חשובה שאנחנו יוצרים עכשיו מחדש. פעם הייתה הרשת ועבדה אבל במהלך הדורות היא נותקה ועכשיו אנו מחברים את הרשת הזאת אנרגטית מחדש. תראו שנוצר כמו קורי עכביש חיבורים של שתי וערב על פני כל כדור הארץ. יש פירמידות בתוך האוקיאנוסים שלכם יש פירמידות בתוך מכתשים ובתוך האדמה. הפירמידות שאתם רואים על פני האדמה הם רק חלק קטן מכל הפירמידות שיש על פני כדור הארץ. כל פירמידה כזאת היא מרכז אנרגטי. ברגע שהמרכזים האנרגטיים האלו יתחילו לפעול אז התודעה של כדור הארץ והאנושות תשתנה ואתם תתחילו להבין את המסרים ותבינו שכדור הארץ שלכם הוא בעצם מרכבה וברגע שתלמדו להפעיל את המרכבה האנרגטית הזאת מסביב לכדור הארץ תוכלו להעתיק את כדור הארץ למקום אחר ביקום ואז האנושות תיראה אחרת ושונה.

מה שאנחנו מנסים לומר לכם שאתם בחרתם להיות בקבוצה הזאת ולהיות החלוצים הראשונים לשנות את התדר להרחיב את המודעות והתודעה שלכם ולנסוק לגובה. אתם המורים והמדריכים של האנשים שיבואו בעקבותיכם ואנחנו המורים שלכם.

כאשר אתם הולכים מחר לכותל אתם מביאים לשם את האנרגיות מכוכב אוריון. רק תדמיינו שבית המקדש קיים. תדמיינו את בית המקדש הקריסטלי מעל הר הבית ותביאו את הדימוי הזה אתכם כאשר תגיעו לשם. תבינו שכל העבודה שלכם היא אנרגטית ובדמיון. הדמיון הוא כלי מאוד חשוב עבורכם וגם האמונה שזה נעשה. האמונה בעצמכם והאמונה שכך הוא.

כעת תכנסו חזרה לתוך המרכבה ותראו שהיא מסתובבת ומסתחררת ומגיעה לחדר הזה. תנשמו עמוק תניעו ידיים ורגליים ותניעו את הראש מצד לצד, שימו לב מה קורה לכם בפנים, איך אתם מרגישים ותפקחו עיניים לאט לאט.

וכך הוא.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.