07 Jul
07Jul

נמצאים איתנו המאסטרים מאסטר קטהומי, מאסטר מטטרון, מועצת השתים עשרה מועצת התשעה ישוע, יהווה

היום נדבר איתכם על ריפוי הלב.

הלב שלכם הוא המרכז. הוא הלב של הגוף שלכם. כשאתם מתבוננים על הצ'קרות אתם רואים שיש שלוש צ'קרות מתחת לצ'קרת הלב ושלוש צ'קרות מעל צ'קרת. הלב. כלומר צ'קרת הלב שלכם היא במרכז באמצע.

מאחר שאתם רב ממדיים אתם לא חיים רק בממד הפיזי – הממד השלישי אלא חיים בעוד ממדים במקביל. כלומר מה שאתם חווים בחיים הפיזיים שלכם אתם חווים בממדים אחרים, ומה שאתם חווים בממדים אחרים אתם חווים גם בממד הפיזי שלכם. זאת הסיבה שלא תמיד אתם מבינים את התהליכים שאתם עוברים. לפעמים אתם עוברים תהליכים קשים ולפעמים תהליכים יותר קלים. התהליכים הקשים זה עניין של פרספקטיבה איך אתם מתבוננים על החוויות שלכם. איך אתם מקבלים או לא מקבלים את מה שאתם עוברים. בחיים הפיזי אתם רואים את העולם בצורה של דואליות. למעלה למטה רזה שמן גבוה נמוך יפה מכוער אתם חיים בקצוות. ואתם לקוחים את הקצוות האלו וחווים אותם עד הסוף. זאת הסיבה שהחיים שלכם כל כך קשים.

ככל שאתם עולים בתדרים יותר גבוה אז הדואליות מתמוססת ואז אתם חיים את החיים היותר גבוהים של עצמכם. כלומר אתם חיים את עצמכם בממדים גבוהים יותר. כאשר אתם יכולים לעלות גבוה ולהתעלות ברמות הגבוהות יותר של עצמכם מתוך העצמי הגבוה אתם בעצם בוראים. אתם בוראים את העולמות שלכם, את החוויות שלכם בחיי היום יום. ומה שאתם חווים זה אתם.

אתם גם יוצרים את החוויות סביבכם. כלומר אתם חווים את החוויות סביבכם שוב ושוב. לפעמים זה מעגל סגור שקשה לכם לצאת משם. תתבוננו על החיים כמו על מערבולת. כאשר אתם נמצאים בתוכה קשה לכם לצאת. אם יש לכם במודעות שאם אתם יורדים לתחתית של המערבולת שם היא יותר צרה ואתם יכולים לצאת משם ולהשתחרר. הידיעה הזאת שאתם יכולים לצאת מהמערבולת, זאת הידיעה הגבוהה שלכם. זאת הידיעה שיש אפשרות ויכולת לצאת מכל מצב שאתם נכנסים אליו כי אתם נכנסים לשם ואתם גם יכולים לצאת משם.

כאשר אתם מבקשים עזרה מאנשים אחרים אתם מעמידים את עצמכם במצב של מסכנות, שאתם צריכים לקבל, של חוסר, וכשאתם נמצאים במקום של חוסר אתם מרגישים יותר נמוכים מאחרים. זאת הדואליות. כאשר אתם משווים את עצמכם לאדם אחר זאת הדואליות שאתם מכניסים עצמכם לשם. כאשר אתם מפסיקים לחשוב אתם נמצאים שאתם נמצאים במקום הנכון. כי אין טוב ורע גבוה ונמוך אור וחושך בעולם הרוחני. יש רק מצב סטטי. יש רק מצב שאתם יכולים לקבל אותו או ממאנים לקבל אותו ונלחמים בו. כאשר אתם נלחמים בחוויה שלכם אתם מקבעים אותה כי אתם יוצרים אותה שוב ושוב בתוך החיים שלכם ונורא קשה לכם לצאת משם. מתי אתם יכולים להשתחרר ממנה? כאשר אתם מקבלים אותה כחוויה. כאשר אתם מתבוננים עליה ממעוף ציפור. כשאתם יודעים שחוויה זו היא חוויה ולא יותר מזה. ואז אתם ממשיכים הלאה ואתם לא יוצרים אותה בחיים שלכם שוב ושוב. זה כמו אישה שמתגרשת מאדם שלא טובה לה איתו היא מוצאת אדם אחר עם אותן תכונות.

אז אם נחזור ללב, אמרנו שהלב הוא המרכז והלב הוא האיבר והצ'קרה שכשאתם נפגעים הלב הוא הראשון שנפגע, וכשאתם מתחילים לרפא את עצמכם, הלב הוא האחרון שמחלים. צ'קרת הלב היא מאוד עוצמתית והיא פוגעת בכם לאורך זמן. אם נפגעתם בלב בגלגול קודם, אתם יכולים לבוא עם הפגיעה הזאת גם לגלגול שאחרי כן. אז אתם נסגרים בפני אנשים שמקרבים אתכם לאהבה. ואתם בורחים מהאהבה כי בתוך הDNAובתוך הלב נמצאת הפגיעה שאומרת לכם שאהבה זה פגיעה ואהבה זה כאב.

אז איך אתם יכולים לשחרר את הכאב והפגיעה הזו מהאהבה?

א.      על ידי אמונה בעצמכם. להאמין בעצמכם ולהבין שהחיים שלכם זה תהליכים של חוויות. זה רצף של חוויות. תתבוננו על החיים שלכם כעל רצף של חוויות שמתחיל אבל לא נגמר. אין סוף לחוויות שחוויתם בעבר ושתחוו בעתיד. מאחר שבעולם הרוחני אין הבדל בין עבר הווה ועתיד אלא זה מקשה אחת, אז תתבוננו על החוויות כעל חוויה ותלמדו ממנה. ברגע שלמדתם את מוסר ההשכל מאחורי החוויה היא לא תחזור יותר כי הלב שלכם למד. יש תיעוד לחוויה הזאת בתוך החיים שלכם.


מדיטציה

בואו נעצום עיניים ונתבונן בדופק הלב ובנשימה

תדמיינו כדור אור לבן מעל הראש ותכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן.

 

כעת תתבוננו בלב שלכם. תראו איך הוא נראה, איך הוא מרגיש. באיזה מצב הלב שלכם נמצא?

תשאלו את הלב: מה אני יכול/ה לעשות בשבילך כדי שתהיה שמח ומאושר?

תראו שעומד מולכם מלאכך. זה המלאך השומר שלכם. הוא נוגע לכם בצ'קרת הלב. תראו שהצ'קרה נפתחת כמו פרח והפרח לאט לאט הופך מפרח ירוק לפרח וורוד. ואתם מקבלים לתוך הלב אנרגיה של אהבה קוסמית אהבה ללא תנאי.

תראו שמטטרון מגיע בתוך מרכבה סגולה. וכולנו יושבים בתוך המרכבה והיא עולה למעלה למעלה עוד ועוד יותר גבוה. עוברת ממדים ומגיעה למקום שהוא כולו מים. ים אינסופי ענקי של מים כחולים. אתם נכנסים לתוך המים הכחולים וצוללים פנימה.  אתם צוללים עוד ועוד יותר עמוק לתוך המים הכחולים. ככל שאתם צוללים יותר עמוק אתם מרגישים שהגוף שלכם נפתח והנשימה שלכם חלקה ואתם יכולים לנשום בתוך המים כמו הדגים. וכשאתם צוללים לתוך האוקיאנוס האינסופי של המים הכחולים, אתם רואים אור מרחוק ומתקרבים אל האור שבתוך המעמקים. אתם מתקרבים לאור ואתם רואים מקדש שהוא כולו אור. אור לבן קריסטלי עדין. ישויות לבנות זוהרות מקדמות את פניכם ומכניסות אתכם לתוך המקדש.

בתוך ההיכל יושבות ישויות אור ומלאכים בצורה של חצי גורן. והן מבקשות מכם לבוא ולשבת בתוך המעגל. אתם יושבים בתוך ושוכבים בתוך המעגל ותראו שקרן של אור בצבע וורוד מגיעה מלמעלה ונכנסת לכם לתוך הלב. ואתם מתחילים לקלף מהלב עוד. את כל הפגיעות הישנות, את כל החוויות הקשות, את כל המחשבות והאמונות שיושבות לכם בראש והאור הוורוד בונה ממש בונה לכם לב אנרגטי חדש. הוא בונה לכם את הלב האנרגטי שלכם מחדש. הוא מחדש אתכם. תראו את זה קורה.

תראו כעת שהגוף שלכם הופך לגוף של אור קריסטלי זוהר ואתם ממש כמו נראים המלאכים שמסביבכם. אתם חלק מהם. אתם אחד עם המלאכים.

כעת אתם יודעים שהחיים שלכם  משתנים. יש לכם לב חדש, לב זוהר, לב של אהבה קוסמית. אהבה ללא תנאי. ואתם מייצגים את אלוהים, אתם מייצגים את האהבה האלוהית כאן על פני כדור הארץ.

אנחנו רוצים להגיד להם שכל אחד ואחת מכם שנמצאים פה ומקבלים את התדר הזה וכל מי שישמע או יקרא את התקשור הזה מאוחר יותר, הוא טרנספורמטור, הוא מתאם, הוא זה שיאפשר לאנרגיה האלוהית האנרגיה של אהבה ללא תנאי לזרום דרכו אל הסביבה שלו, אל האנשים שהוא מתרועע איתו, משפחה, חברים, אנשים ברחוב, במכולת, כל האנשים שאתם פוגשים ייתרמו יותר מאוחר מהאנרגיה הזאת. כל מה שנדרש שלכם הוא להשאר בתדר לשמור על התדר הזה. ולאהוב את עצמכם. כי את האהבה הזאת אתם שולחים הלאה. וכך אתם יכולים להשפיע על התדר של האנושות ושל כדור הארץ.

תמשיכו להיות בתוך התדר הזה של האהבה.

וכך הוא.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.