06 Jun
06Jun

ערב טוב וברוכים הבאים

אנחנו היום בערב שער 6/6 היום 7 ביוני 2015

איתנו מאסטר מטטרון מלאכים וכרובים, מועצת השתים עשרה ומועצת התשעה

יש כאן פמליה מאוד גדולה של ישויות אור ומלאכים

ישויות מגיעות מכל הרבדים ומכל הממדים. הם נמצאים פה ומכילים את כל החלל של החדר.

ברוכים אתם וברוכים תהיו בכל אשר תלכו.

בתקופה הזאת אנחנו אוספים את כל ישויות האור שהם בתוך גוף וגם ללא גוף.

זוהי תקופה מאוד חשובה ומעניינת בהיסטוריה גם של כדור הארץ ההיסטוריה האנושית וההיסטוריה של היקום בכלל.

כל הזמן נולדות פלנטות חדשות וגלקסיות חדשות וישויות חדשות ובני אדם חדשים. יש כל הזמן סירקולציה. כפי שהעץ נולד ומת הפרח נולד ומת האדם נולד ומת, גם פלנטות וגם גלקסיות נולדות ומתות. יש סירקולציה, סינכרוניזציה בכל דבר.

והיום אתם נמצאים במקום של איסוף כל הגחליליות, כל הישויות לאחדות אחת, למהות אחת.

אתם כבני אדם וכישויות הגעתם לכדור הארץ כדי לעשות עבודה פנימית ועבודה גלובאלית, אישית וגלובאלית. התפקיד שלכם הוא לזרוע זרעים של אור. ככל שאתם זורעים יותר זרעים של אור אתם מסיטים את האור למקומות יותר רחבים וגדולים. זרעתם את זרעי האור במשך חמישים השנה האחרונות ועכשיו בתקופה הזאת הגיע הזמן לאסוף את הזרעים האלו וליצור מהם קומפלקס אחד. פלנטה חדשה, יקום חדש, גלקסיה חדשה.

אתם כבני אדם הגעתם לכדור הארץ אתם בעצם נשלחתם לכדור הארץ כדי לעשות עבודה אנרגטית ורוחנית. עברתם הרבה מאוד גלגולים ובכל גלגול למדתם דברים חדשים וחשובים על עצמכם. למדתם מי אתם ומאין באתם ועכשיו אתם לומדים לאן אתם הולכים. אתם יצאתם ממקום אחד, ממהות אחת ענקית מכל היש והתפצלתם לרבבות רבות של נקודות אור. וכל נקודה כזאת של אור עושה עבודה רוחנית ברמה מסוימת. וכעת אנחנו אומרים לכם שהגיע הזמן לאסוף את כל נקודות האור האלו ולהחזיר אותם למהות אחת שהייתה.

עברתם הרבה מאוד גלגולים ובכל הגלגולים למדתם. הלמידה לא הלכה לאיבוד לאחר שסיימתם את הגלגול אלא לקחתם את הלמידה הזאת לגלגול שאחרי. וכעת הגעתם למקום שאתם יכולים לחזור ולהתמזג עם הנשמה שלכם, אותה נשמה ששלחה אתכם כדי לחוות ולהתנסות בחיים עצמם, כדי לחוות ולהתנסות בתדרים הרבים שקיימים. הבנתם איך זה לחיות בתוך תדר נמוך, מה קורה לגוף שלכם, לנפש שלכם ולרוח שלכם ומה קורה כאשר אתם מתחילים לעלות בתדרים ולהיות בתדר יותר ויותר גבוה. הבנתם שכאשר אתם עולים בתדרים אתם יותר בריאים, יותר חומלים, נקיים, מכילים, אוהבים, חומלים וחיים מתוך חסד אהבה וחמלה. כאשר אתם מגיעים לרבדים של אהבה קוסמית חמלה וחסד אתם בעצם מתמזגים עם כל היש, עם הנשמה ששלחה אתכם. והיום אתם הגעתם בדיוק למקום שאתם מתחברים ומתמזגים עם הנשמה שלכם.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו לדופק הלב ולנשמה וננסה למזג אתכם עם הנשמה ששלחה אתכם.

תתרכזו לדופק הלב ולנשימה ותתחברו לעצמכם. תנשמו דרך האף ותנשפו דרך הפה שלוש פעמים.

כעת תדמיינו שכל החדר הזה הוא צינור אור וישויות ומלאכים מושכים אתכם בתוך צינור האור כלפי מעלה. ככל שאתם עולים יותר גבוה אתם רואים שיש עוד לאן לעלות. ואתם עולים עוד ועוד יותר גבוה. מטטרון עומד למעלה ומושך אתכם למעלה. וכאשר קשה לכם אתם מושיטים יד ומלאך מושך אתכם עוד ועוד יותר למעלה ואתם כל הזמן עולים ועולים..

כאשר אתם נעצרים אתם רואים שהגעתם למעיין. המעיין שהנביעה שלו נמצאת בתוך הסלע, בתוך ההר. תכנסו לתוך המעיין ותטבלו בתוכו שבע פעמים. אתם יכולים גם לגמוע מהמים שבתוך הנביעה. מים שיוצאים מההר, מים טהורים ונקיים, מים חיים.

כאשר אתם יוצאים מהמים אתם מתבוננים על עצמכם ורואים שאתם שונים, אחרים. אתם עברתם תהליך של טיהור וניקיון אנרגטי בתוך המעיין. אחרי שעברתם את הטיהור הזה אתם ממשיכים לעלות בתוך עמוד האור. תראו שהמלאכים לוקחים אתכם עוד ועוד יותר גבוה..

אתם ממשיכים לעלות ועוד יותר גבוה. אם קשה לכם אתם מושיטים יד והמלאך מושך אתכם למעלה. תלכו עם המלאך בלי פחד או מורא. בלי עכבות, תלכו איתו. תראו שהמלאך מביא אתכם לתוך גן. אתם עומדים בגן על שביל ורואים שיש הרבה מאוד עצים מסביב.

אתם הולכים בשביל ועומדים מול אחד העצים. תתבוננו על העץ הזה. זהו עץ הנשמה שלכם. תתבוננו על הגזע, על הענפים, על העלים, תראו את הפירות. תראו שהפירות שעל העץ הם פירות שלא ראיתם כמותם מעולם על פני כדור הארץ. הם לא קיימים כאן, הם קיימים רק שם על אותו עץ שאתם מתבוננים בו.

תראו שלאט לאט אתם נשאבים כאילו העץ ממגנט אתכם לתוכו ואתם מתמזגים בתוך הגזע של העץ. כאשר אתם נמצאים בתוך הגזע של העץ אתם רואים שאתם נמצאים בתוך צינור של אור והוא מעלה אתכם כלפי מעלה. אתם עולים בתוך הגזע והאור מביא אתכם לאחד הענפים ומהענף אתם מגיעים לאחד העלים. כלומר אתם עלה אחד בתוך העץ הגדול והרחב והעוצמתי הזה. אתם מרגישים את האחדות שיש בתוך העץ. אתם יונקים את האנרגיה מתוך השורשים של העץ. ואתם יודעים שגם שאר הענפים ושאר העלים יונקים את האנרגיה מאותם שורשים. כי כולכם יחד שייכים לאותו עץ של הנשמה.

תרגישו את האחדות של כל הענפים וכל העלים של העץ. ותדעו ותחושו את השורשים שהם מתארכים כלפי מעלה ולצדדים ופוגשים שורשים של עצים נוספים שמתמזגים איתם ויוצרים אחדות עם כל שאר עצי הנשמה שנמצאים בגן.

תרגישו את האחדות את היחד, תרגישו ותדעו שעלה שנמצא אי שם על אחד הענפים על העץ שממול הוא גם אתם. תרגישו את העלה ההוא. תדעו ותבינו שהכל אחד.  כעת תראו שכל העצים בגן מתלכדים ומתמזגים לעץ אחד.  תבינו שאתם אחד עם כל היש. יש חיבור עם כל הנשמות ביחד בתוך הגן.

והרוח האלוהית נמצאת שם ומלטפת את העלים את הענפים את העצים ואתם יודעים ומרגישים שחזרתם הביתה.

חזרתם לעץ הנשמה. חזרתם למהות ששלחה אתכם. עשיתם דרך ארוכה כשעזבתם את הנשמה כשנשלחתם כדי לחוות ולהיות. עברתם הרבה מאוד גלגולים וחוויתם הרבה מאוד חוויות וכעת הגעתם לשקט ולשלווה כשאתם לומדים להיות בהוויה. להיות כפי שאלוהים הווה. להיות מתוך מודעות. מתוך הכלה. מתוך אהבה. מתוך חמלה חסד ואמת.

אתם אומנם ישות אחת עלה אחד בענף בעץ של הנשמה אבל המהות שלכם היא גדולה ענקית ומכילה. כעת אתם יודעים מי אתם. אתם יודעים שאתם יכולים יותר. יותר לאהוב, יותר לקבל אהבה, יותר לתת, יותר לחמול, יותר להיות.

ואתם מבינים שהנתינה היא הקבלה. כשאתם נותנים אתם גם מקבלים. אז תתנו זה לזה אהבה, חמלה, שמחה, פירגון, עזרה, אל תעשו חשבונות. תתנו כדי לתת. תעזרו כדי לעזור. תהיו כדי להיות נוכחים. תבינו כדי להבין.

אמרו לכם שהכל עניין של כסף שררה מעמד ואנחנו אומרים לכם שזה הכל עניין של אנרגיה. ככל שאתם באנרגיה גבוהה יותר אתם עוצמתיים יותר ויכולים יותר.

הישארו בתוך עץ הנשמה, תרגישו, תקבלו הבנות, תובנות, לגבי החיים שלכם בפרט התהליכים שאתם עוברים או עברתם בעבר, וגם לגבי האנשים שסביבכם. תהיו פתוחים. תקבלו את הדברים באהבה ובשמחה. תבינו שכל מה שאתם עוברים ועברתם בעבר זה לטובתכם הגבוהה ביותר והחוויות האלו יובילו אתכם הרבה יותר גבוה. ואז תבינו את המהות ואת התכלית של החיים שלכם על פני האדמה. ואז גם תיישמו את התפקיד שלכם כאן ועכשיו.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.