05 May
05May

ערב טוב וברוכים הבאים

נמצאים איתנו מאסטר מטטרון מאסטר קטהומי

ישויות מועצת התשעה ומועצת השנים עשר ישויות אור ומלאכים.

אתם מבורכים באשר הנכם

היום אתם נמצאים במקום של פרשת דרכים. אותה פרשת דרכים שאתם נמצאים בה מידי פעם במהלך ההתפתחות האנושית שלכם. בכל פרק זמן מסוים אתם צריכים להחליט מחדש איך הייתם רוצים שכדור הארץ ייראו בדורות הבאים.

במקום הזה שאתם נמצאים בפרשת הדרכים אתם מעצבים מחדש את העתיד שלכם של הילדים והנכדים שלכם ועוד הרבה דורות קדימה.

היו לכם הרבה נבואות בשנת 2000 שהאנושות תיכחד. אבל מאחר שאתם עושים כל הזמן שינויים פנימיים הנבואות האלו השתנו. אמנם אתם עוברים תקופות קשות גם מבחינה אישית וגם מבחינה גלובאלית אנושית אבל בסך הכל האנושות שורדת. וזה בעיקר בזכות אותם אנשים נאורים שנידבו את הגוף והחיים שלהם למען האשונות. אותם אנשים שהיו מוכנים להיות צינור כדי לצנר את האנרגיה של הריפוי האהבה החמלה וההכלה עבור כלל האנושות.

יש ביניכם קבוצות של אנשים שהתפתחו ומתפתחות ויתפתחו בעתיד לרמות תודעה גבוהות יותר. אנחנו עובדים עם האנשים האלו אותם אנשים שיכולים לראות לחוות ולקבל יותר ידע ותובנות ולהעביר אותם הלאה  לכלל האנושות.

אנחנו רוצים לבשר לכם שאם בעבר הרחוק היו פעמים שהאנושות נכחדה והיה צורך לבנות אותה מחדש, הפעם הזאת אתם נמצאים על פרשת דרכים הזאת האנושות תמשיך לשרוד ותגיעו לרמות תודעה הרבה יותר גבוהות והרבה הבנות ותובנות ישטפו אתכם ואתם פשוט תדעו. אתם תגיעו למקום שלא תצטרכו ללכת למתקשר כדי שיגיש לכם לאיזה כיוון לפנות. אתם תגיעו למקום שבו תהיו מחוברים לתודעה הרחבה הכלל יקומית אותה תודעה אלוהית. כאשר אתם מחוברים לתודעה האלוהית התודעה של הבורא אתם מקבלים את ההבנות והתובנות לתוך התת מודע שלכם. כאשר התת מודע שלכם נקי מטראומות ישנות פחדים וחרדות וחסמים אתם מקבלים את התובנות כפי שהם ואז אתם יכולים גם להעביר אותם הלאה.

יש הרבה מאוד ידע ביקום שעדיין לא נחשפתם אליו. מפני שאתם עדיין לא נמצאים במקום שאתם יכולים להבין לקבל ולקלוט את הידע הזה ולהשתמש בו. כאשר תהיו מוכנים אז הידע הזה פשוט יפרוץ ואז תדעו.

כשאנחנו אומרים שהאנושות נמצאת על פרשת דרכים אנו מתכוונים לכך שאתם עדיין לא מוכנים להתחבר לתודעה העליונה, לבורא כל שישנו להתחבר לאלוהים. התהליכים שאתם עוברים היום מכינים אתכם כדי להיות מוכנים להבין ולקבל את המשמעות של החיים שלכם. להבין את הדרך שאתם הולכים בה ולקבל אותה.

כל החוויות שלכם מהעבר הם כמו קליפות שחוסמות אתכם ומפריעות לכם להיות יותר פתוחים כדי לקבל את התובנות. התובנות נגישות הן נמצאות הן נוכחות. ברגע שתהיו מוכנים לקבל אותם הן יופיעו.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה

תדמיינו כדור אור לבן מעל הראש ותתמלאו באור לבן.

תראו שכולנו יושבים בתוך מרכבה שבנויה בצורה של מגן דוד תלת ממדי.

בכל קצה של המגן דוד עומד מלאך. ובקצה העליון עומד מטטרון.

תראו שהמרכבה מסתובבת ומסתחררת ועולה למעלה למעלה.

עולה עוד ועוד יותר גבוה ועוד יותר גבוה…

המרכבה מגיעה לגלקסיה שהיא כולה אור.

אתם יוצאים מהמרכבה ונכנסים לתוך היכל של אור.

בתוך ההיכל אתם רואים הרבה מאוד מלאכים מכל הסוגים מכל הצבעים ומכל המינים. גם תינוקות גם ילדים. ישויות אור מלאכיות לבנות בוהקות.

תראו שניגשים אליכם כרובים קטנים שהם מלאכים קטנים, מלאכים תינוקות.

הם עומדים מולכם. ומבקשים רשות להיכנס לתוך הלב שלכם.

תאשרו את הבקשה ותנו לכרוב הקטן הזה להיכנס לתוך הלב שלכם ולהתמזג איתכם.

תרגישו אותו בתוך הלב שלכם, תרגישו את האהבה החמלה הצמיחה היופי ההתרחבות של הלב, תרגישו שבתוך הלב עולים הרגשות של אהבה חמלה שמחה יופי ממלאים את המוח, המודע והתת מודע ומתוך התת מודע שלכם משתחררים רגשות שליליים כדי לעשות מקום לרגשות החדשים. כאשר השליליים משתחררים מהתת מודע שלכם הם מתפוגגים והפכים לאור ויש לכם הבנה ותובנה  שכל מה שהיה בפנים היה אשליה. כל הרגשות הקשים והחסימות הם אשליה. הם יוצאים מתוככים והופכים לאור.  תראו שבמרחב שנוצר אתם מכניסים את הרגשות של אהבה חמלה שמחה אושר נתינה.

תפקחו את העיניים בתוך ההיכל ותראו שמגיעה אליכם דמות מלאכית יפהפיה והמלאך הזה שעומד מולכם אומר לכם אני זה את או אני זה אתה. תראו איך הוא מתמזג איתכם. זהו העצמי הגבוה שלכם. זה אותו חלק שהשארתם למעלה כדי לרדת לאדמה על מנת לחוות עולם אחר ושונה. כדי שתגיעו לרגע הזה שבו אתם יכולים להעריך את האור שאתם. להעריך את מי שאתם. להעריך את מה שבניתם והצלחתם.

תרגישו איך הגוף שלכם מתרחב. המודע והתת מודע שלכם מתרחבים, המוח שלכם מתרחב ואתם יכולים לקלוט להבין לדעת לראות כפי שאלוהים רואה. ואתם יודעים. אתם נמצאים במקום של תודעה רחבה, תודעה של אמת.

קבלו את מי שאתם, תתחברו למי שאתם, תבינו שכל העולם הזה נברא עבורכם כדי שתבואו לכאן בתור בני אדם לשחק במשחק ולעשיר את הנשמה, להעשיר את הישות, להעשיר את העולם. תבינו שאתם חלק מכל היש. אתם חלק של אלוהים. וכל חלק של אלוהים הוא עולם ומלואו. הוא יחיד במינו. הוא אלוהי בדיוק כפי שאלוהים נמצא בכל מקום. כל הידע שנמצא ביקום נמצא גם בתוך כל אחד ואחד מבני האדם. כעת כשהוצאתם את החסמים והחסימות אתם יכולים לחשוף את הידע שכבר ישנו בתוככם.

וכעת לאט לאט תחזרו לתוך המרכבה ותחזרו לכאן ועכשיו לתוך כדור הארץ ולתוך החדר הזה. תרגישו את השינוי שעשיתם.

תנשמו עמוק ותפקחו עיניים.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.