05 May
05May

אני השכינה והאלה באתי לומר לכם שאתם חלק ממני. אני ואתם אחד. אני מחוברת לחמלה. החמלה היא גם כן חלק ממני. כאשר אתם מחוברים לחמלה אז אתם מחוברים אלי. כאשר אתם מחוברים לחמלה אתם מחוברים לאלוהים. החמלה זהו התדר הכי גבוה שיש ביקום בכלל. וכשאתם מחוברים לחמלה אתם יכולים לברוא כל דבר בתוך עצמכם. וכאשר אתם בוראים את הדבר בתוך עצמכם אז אתם יכולים לברוא את הדבר גם בחוץ. כל מה שיש לכם בחוץ זהו המראה של מה שיש לכם בפנים. אתם אחד איתי אני אחד איתכם ואתם אחד עם כל אחד ואחד מסביבכם. כלומר האדם שמולכם הוא אתם. האדם שאתם פוגשים, גם אם אתם כועסים עליו, גם אם אתם לא מסכימים איתו, הוא משקף אתכם. הוא משקף את הרגשות, המאווים ואת מי שאתם באמת. לא תמיד נעים לראות את זה. אתם לא מוכנים לקבל שאתם כאלה וכאלה. ואז אתם מתחילים לריב או לכעוס עליו. זה לא אני. אני בן אדם נחמד, טוב, ישר, אבל זה לא אני. מה פתאום אתם מראים לי את המראה הזאת? זה לא אני. אבל בכל זאת אנחנו אומרים לכם שזה אתם. כל האנשים שבאים אליכם הם השתקפות שלכם. זה המראה שלכם. תקבלו את זה, תאהבו את זה, תזרמו עם זה, ותתחילו להשתנות. רק כאשר אתם משתנים אתם משנים את המראות סביבכם. כאשר אתם משתנים בפנים אתם יכולים לעשות שינוי חיצוני. ואז העולם שלכם משתנה ומשקף משהו אחר.

כאשר אתם עושים שינוי פנימי אז כל מה שיש בחוץ משתנה. אני אומרת לכם אני החמלה, אני האלה, אני אהבה ללא תנאי, אני השכינה, ואני באה כל יום וכל לילה ועוטפת אתכם באהבה ובחמלה. חלק מכם מקבל את זה, מעריך את זה ומודה על זה, וחלק מכם כועס,  מתנגד, ומתהפך. ואני באה אליכם כל לילה ועושה אתכם עבודה מהרגע שאתם נולדים ועד לרגע שאתם עוזבים את הגוף. וכאשר אתם עוזבים את הגוף, עצם עזיבת הגוף שאתם קוראים לה מוות זה בעצם לעשות שינוי מאוד עוצמתי וחזק. כי אתם מקלפים לעליכם את הגוף והופכים להיות למשהו אחר, הופכים להיות לישות, ואתם חופשיים ויכולים לעוף. אני אומרת לכם שאתם יכולים לעוף גם כאשר אתם בתוך הגוף בצורה אחרת, דרך הדמיון והתת מודע.

ועכשיו הייתי רוצה לקחת אתכם איתי ולהכניס אתכם לתוך הרחם שלי. ושם בתוך הרחם הקוסמי אני אכניס אתכם אליה, שם תיוולדו מחדש.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה.

תדמיינו שמעל הראש יש כדור אור לבן תכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן.

אתם מלאים באור לבן, עומד לפניכם מלאך לבן זוהר ונוגיע לכם בלב. והלב שלכם נפתח לרווחה. נוגיע לכם בעין השלישי והיא נפתחת לרווחה ואתם יכולים לראות. תראו שהמלך עוטף אתכם באנרגיה מיוחדת וזוהרת. מכניס אתכם לתוך מרכבה כחולה שבקצוות שלה עומדים מלאכים לבנים וזוהרים. מטטרון עומד בקצה העליון של המרכבה. תראו שכולכם יושבים בתוך המרכבה והיא מתחילה להסתובב ולהסתחרר ולעלות למעלה למעלה, מעבר לכוכבים, לגלקסיות ולממדים. תראו שהמרכבה ממשיכה לעולות ועולה לממד הרביעי, והחמישי, וממשיכה לעלות עוד ועוד ועוד למעלה. עוד יותר גבוה ועוד יותר גבוה…

כשהמרכבה מגיעה למקום מאוד עוצמתי זוהר, לבן, אתם יוצאים מתוך המרכבה ורואים שאתם נמצאים בתוך מקדש ובתוכו יש היכל לבן וזוהר. עם אור מסנוור. אתם מתרגלים לאור ורואים שבמרכז ההיכל יש מבנה כמו קפסולה מאור זהב. תכנסו לתוכה. זהו הרחם הקוסמי. תכנסו לתוכו ותשבו בתוכו כמו עובר בתוך רחם. תרגישו איך האנרגיה מתחילה לחדש אתם ולעבוד איתכם.

אתם מרגישים שכל האיברים מתחילים להתחדש. כל האיברים, העצמות, הגידים, השרירים, כל החלקים שלכם, העור, השיער, הכל מתחדש. אם יש בעיה בגוף, אם יש מחלה אתם מבריאים, הכל מתחדש. הכל נעשה חדש. הכל נבנה מחדש. תראו את זה, תרגישו את זה, תחושו את זה, תחוו את זה.

כעת תתבוננו לטבור שלכם ותראו שמתוך הטבור יוצא צינור של אור והוא עולה למעלה למעלה עוד ועוד יותר גבוה. אתם לא יכולים לראות את הקצה שלו. תראו שהצינור שואב אנרגיה מהמקור. מהאנרגיה הבראשיתית האנרגיה שיצרה את כל מה שיש. אתם שואבים את האנרגיה הזאת מהמקור אל תוך הטבור והיא מתפשטת בכל הגוף שלכם. זוהי האנרגיה של האלה, השכינה, זוהי האנרגיה של החמלה. ואתם שואבים את האנרגיה של החמלה ומתמלאים באנרגיה הזאת.

והאנרגיה של החמלה ממלאת אתכם מקצות האצבעות של הידיים והרגלים בכל הגוף עד הקודקוד אתם מלאים באנרגיה של חמלה, אנרגיה של הבריאה הראשונית, אנרגיה של כל היש.

תנו לאנרגי הזאת למלא כל תא, כל מולקולה וכל איבר בגוף שלכם. תרגישו שכל הכאבים מתפוגגים, כל הבעיות נעלמות ואתם מחודשים. כל הגוף שלכם מתחדש.

תכנסו לתת המודע שלכם ותשלחו גם לשם את האנרגיה של הבריאה. תראו שגם התת מודע שלכם מתחדש ומשיל מתוכו את כל החוויות הקשות שחוויתם אי פעם בכל הגלגולים. תנו לתת מודע שלכם להתחדש ולשחרר מתוכו את כל הישן, כל מה שלא משרת אתכם יותר.

תמשיכו לשבת בתוך הרחם, בתוך האנרגיה של השכינה ותכניסו את האנרגיה של הבריאה לתוך התת מודע שלכם, תראו איך שאתם משיכים את כל מה שאתם לא צריכים. הכל מתפוגג מתוך התת מודע. כל החוויות הקשות שחוויתם בכל הגלגולים מתפוגג ונעלם.

כעת תצאו מתוך הקפסולה, מתוך הרחם ותעמדו בתוך ההיכל ותראו שעומדות מסביבכם הרבה ישויות מסביבכם במעגל. לאט לאט אתם מתחילים להיות דומים לישויות האלו. תראו שיש לכם כנפיים ואתם נראים זוהרים ולבנים כמו המלאכים סביבכם. כעת אתם יודעים שאתם מחוברים לאנרגיה של הבריאה, האנרגיה של החמלה. ואתם יכולים לרפא באמצעות האנרגיה הזאת מעצם הנוכחות שלכם במקום אתם מרפאים את האנשים.

כעת תראו שאתם חוזרים לאט לאט לממד השלישי לכדור הארץ. ואתם יכולים ללכת ולגעת באנשים, במקומות, באדמה, במים, ולרפא אותם. לרפא את המים שאנשים שותים, לרפא את האדמה, את העצים, לרפא את בני האדם ובעלי החיים. עצם זה שאתם נמצאים ונוגעים באדמה אתם מרפאים אותה. אתם נוגעים באנשים אתם מרפאים אותם, אתם נוגעים בבעלי חיים ומרפאים אותם. כי אתם מחוברים לחמלה. החמלה זוהי אנרגיה של האלה, היא השכינה, היא האנרגיה של אלוהים.

תלכו לאנשים שאתם מכירים ויודעים שהם חולים, שימו עליהם יד ותרפאו אותם.

תכנסו חזרה לתוך הגוף, ותתבוננו על האיברים שלכם ותראו את המקומות שאתם רוצים לרפא. תתבוננו על המקומות האלו ותרגישו מה אתם מרגישים. כך אתם יכולים לרפא את עצמכם. כי יש לכם את היכולות אבל אין לכם את האמונה שאתם יכולים. אז תאמינו. זה אתם ואתם יכולים לרפא את עצמכם.

תרגישו את הכנפיים מאחור, תרגישו איך הגוף שלכם השתנה. תראו שגבהתם, קיבלתם גוף של אור.

עכשיו בעיניים המלאכיות אתם יכולים להתבונן על הסביבה שלכם ולראות בעיניים של האדם שיושב לידכם, לראות שם את אלוהים, לראות שם את השכינה, לראות שם את החמלה.

כעת תפקחו עיניים לאט לאט, להתבונן סביבכם ולראות בעיניים של האדם שיושב לידכם את אלוהים. כל אחד ואחת מכם הוא אלוהים. כל אחד ואחת מכם הוא הבריאה בהתגלמותה.

תראו את עצמכם, תאהבו את עצמכם, כי רק כשאתם אוהבים את עצמכם אתם יכולים לאהוב את האחר, רק כאשר אתם נותנים לעצמכם אתם יכולים לתת לאחר, ורק כאשר יש לכם חמלה כלפי עצמכם אתם יכולים שתהיה לכם חמלה גם כלפי האחר.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.