05 May
05May

ערב טוב וברוכים הבאים

היום נדבר על ריפוי. ריפוי בכל הרבדים בכל הגופים ובכל הממדים.

אנחנו ישויות אוריון הגענו אליכם כדי לעזור לכם לרפא את עצמכם.

אמרנו לכם בעבר שאנחנו ישויות שבראנו אתכם בעידן הזה. היו מספר פעמים שהאנושות נכחדה ונבראה מחדש. ובפעם הזאת אנחנו ישויות מכוכב אוריון בראנו את האנושות את הגלקסיות והכוכבים וכל מה שיש.

היום אתם נמצאים על פרשת דרכים במקום שאתם צריכים לשנות את האנרגיות שאתם נמצאים בהן. אתם נמצאים במקום שבו אתם תוכלו לעשות דחיפה קוונטית אנרגטית כדי לשנות את עצמכם ואת המקום שאתם נמצאים בו.

כאשר תעשו שינוי פנימי אתם משנים לא רק את עצמכם אלא את כל הסביבה שלכם. כאשר אתם עולים בתדרים אתם מושכים אחריכם את כל הסביבה שלכם. אנחנו יודעים שמה שעוצר אתכם לעלות ולהתקדם זה הפחד לאבד את היקירים לכם. יש לכם בראש דימוי או אמונה או מחשבה שכאשר אתם עולים בתדרים אתם משאירים מאחור את האנשים שאתם אוהבים, את המשפחה החברים והמכרים. אנחנו אומרים לכם שזה לא כך. כאשר אתם מתקדמים ועולים בתדר אתם נמצאים במקום שאתם יכולים למשוך אותם אחריכם ואז הם מתקדמים יחד איתכם ולא נשארים מאחור. כאשר אתם עולים מתפתחים ומתקדמים אז האנרגיה סביבכם היא מעגלית שעוטפת אתכם וכאשר אתם עולים האנרגיה עוטפת את האנשים שנמצאים ברדיוס שלכם וכך אתם מתקדמים יחד איתם.

אין צורך לשכנע אנשים אחרים לבוא איתכם. עצם הנוכחות שלכם בתדר גבוה היא כמו מגנט ואז האנרגיה ממגנטת וככל שאתם עולים יותר גבוה אתם יכולים למגנט מרדיוס יותר רחב. ואז יותר אנשים הולכים אחריכם.

היקום בנוי ממעגלים מעגלים לפעמים אתם רואים את האנרגיה כמעגל ולפעמים כספיראלה. בעצם האנרגיה היא ספיראלית והיא תמיד עולה כלפי מעלה. כאשר היא מסתובבת ומסתחררת היא עולה והרדיוס שלה עולה כלפי מעלה ומתרחב והעלייה היא אינסופית. ככל שאתם עולים גבוה יותר אתם יכולים לעלות עוד יותר גבוה וכאשר נדמה לכם שעליתם גבוה מידי, תמיד יש לאן לעלות ולהתפתח. העלייה היא אינסופית. לכן כאשר אנו אומרים שאתם משנים את התפישה אתם מרחיבים גם את התודעה. ואז אתם יכולים לראות את הדברים מרמה גבוהה יותר. ואז אתם יכולים להתבונן על החיים שלכם מזווית אחרת. אם חשבתם בעבר שעברתם טראומה מסוימת ואתם הולכים עם תחושה שעשו לכם עוול, כאשר אתם עולים אתם רואים את הדברים ואומרים או-קי זו היתה חוויה זה קרה ואפשר להמשיך הלאה. כי אתם רואים את החוויה ולא את הטראומה. כי אין טראומות ביקום, אין רוע ביקום. בתפישה שלכם אתם מחלקים את העולם לטוב ורע. אין עולם טוב ועולם רע. יש עולם. אין גבוה ונמוך, יש נוכחות. ועל זה אנחנו מדגישים. יש נוכחות. יש הוויה. יש יש.

כשאלוהים דיבר על עצמו הוא אמר : "אנוכי אדוני" כלומר אני נוכח, אני ישנו, אנו הווה. והנוכחות הזאת היא תכונה אלוהית. תשאלו את עצמכם האם אני יכול להיות בנוכחות, בהוויה, מה זה להיות בנוכחות והוויה?  להיות בהוויה זה פשוט להיות בלי מחשבות, בלי טראומות, בלי כעס, בלי צער, בלי כאב.  האם אתם יכולים להיות בלי כל אלו, האם אתם יכולים להתבונן על החיים שלכם בלי תחושת אשמה או תחושה שפספסתם משהו, האם אתם יכולים להתבונן על עצמכם ולהחליט שאתם בריאים? כי החולי הוא יצירה שלכם. זה משהו שאתם בוראים בתוככם. כל הכאבים שאתם חווים כל הצער, הכאב, אתם יוצרים אותם ולא בגלל שאתם לא אוהבים את עצמכם, אלא בגלל ששתלו בתוככם את האמונה שאם אתם לא מרגישים כאב אז זה אומר שאתם לא חיים. אם אין לכם כאב כלשהו בתוככם, כל מחלה וכל כאב שהוא, לימדו אתכם שאם אתם לא מרגישים את הכאב סימן שהגוף איננו והוא לא קיים. לכן כל פעם שאתם עושים מדיטציה ואתם לא מרגישים את הגוף שלכם אתם נבהלים כי אתם רוצים לחזור לגוף ולהרגיש אותו. יש מדיטציות שאנשים נכנסים פנימה ולא מרגישים את הגוף כאילו הוא לא קיים ולפעמים זה מבהיל אותם כי הם לא רגילים להרגיש את התחושה הזאת של אי קיימות, אי נוכחות. אבל דוקא בנקודה הזאת שאתם לא מרגישים את הגוף זוהי הנקודה שלוקחת אתכם לתודעה הגבוהה יותר ומחברת אתכם לאני העליון שלכם ולמהות הגבוהה ביותר שלכם ולנשמה שלכם. כי הנשמה שלכם מחכה לכם ומשוועת אליכם מחכה לכם במודעות בנוכחות ולא רק בחלומות כאשר אתם מאבדים את היכולת להבין שקורה משהו שם. אנחנו רוצים להביא אתכם למקום שכאשר אתם ישנים וחולמים אתם גם ערים. כלומר לראות את החלום תוך כדי ערות להבין את מה שאתם רואים, לפענח, רק כך אתם יכולים באמת להתקדם כי דרך החלומות אנחנו מראים לכם את עצמכם בצורה הטובה ביותר וגם את התהליכים שאתם עוברים.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה תדמיינו כדור אור מעל הראש ותכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן.

תראו שמלמעלה מגיעה מרכבה תלת ממדית בצבע כחול. ישויות אוריון נמצאות בקצוות המרכבה ומניעים אותה.

כולנו יושבים בתוך המרכבה והיא מסתובבת ומסתחררת ועולה למעלה למעלה עוד ועוד יותר גבוה וכל הזמן היא מסתחררת ומסתובבת ועולה למעלה.

תראו שהמרכבה הגיעה לכוכב אוריון. אתם יוצאים מתוך המרכבה ורואים שהרבה מאוד ישויות מקבלות את פניכם. ישויות לבנות זהובות. הן מובילות אתכם לפרוזדור ארוך ואתם מגיעים להיכל מאוד גדול. ישויות עומדות סביבכם בתוך ההיכל ושולחות אליכם אנרגיה.

תראו שכל אחד מכם עומד בתוך ההיכל והגוף האסטראלי יוצא מתוככם ונכנס לתוך קפסולה מאור כחול ועובר שם טרנספורמציה. הגוף האתרי יוצא ונכנס לתוך קפסולה נוספת באנרגיה בצבע ירוק ועובר שם טרנספורמציה. הגוף הרוחני יוצא ונכנס לתוך קפסולה בצבע זהב שמסתובבת בתוך עצמה ועובר שם טרנספורמציה. הגוף הנפשי יוצא ונכנס לתוך קפסולה בצבע טורקיז ועובר שם טרנספורמציה. תתבוננו על כל הגופים שלכם ומסביב לגוף הפיזי גם כן עומדת קפסולה בצבע לבן שמסתובבת ויוצרת שינוי בגוף הפיזי עצמו. כעת תראו שכל הגופים מתאחדים ונכנסים לתוך הגוף הפיזי שהופך להיות לבן זוהר.

כעת אתם נולדתם מחדש. בראנו אתכם מחדש. בראנו את כל האנרגיות שלכם מחדש. בראנו גוף בריא אנרגטי ועוצמתי. תרגישו את העוצמות בתוך הגוף שלכם. תראו שלאט לאט הגוף שלכם גדל לגובה ואתם כאילו נמתחים. אתם מרגישים בריאים עוצמתיים ומוכלים בתוך האנרגיה של הבריאה. אתם מרגישים שאתם יכולים לעשות הכל. התודעה שלכם מתרחבת. אתם יכולים להתבונן על החיים שלכם בחמלה, באהבה, בשמחה ולדעת שכל מה שחוויתם היה לטובתכם העליונה ביותר. כל החוויות היו שיעורים ולמידה עבורכם. ככה קיבלתם חוכמה וידע. ככה למדתם לאהוב את עצמכם ולהבין שאתם מיוחדים. כל אחד ואחת מכם מיוחד במינו.

כעת תגידו תודה לישויות אוריון תכנסו לתוך המרכבה תראו את המרכבה מסתובבת ומסתחררת וחוזרת לחדר הזה.

כעת אתם יכולים להתבונן על עצמכם על התחושות הפנימיות שלכם ולהרגיש. כל הרגשות הקשים נעלמו. אתם מתבוננים על עצמכם ממקום של חמלה ואהבה. מקום של שמחה. אתם אוהבים את עצמכם כפי שאתם. כי כך אלוהים ברא אתכם. בדיוק כך.

וכך הוא.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.