04 Apr
04Apr

נמצאים איתנו הערב מאסטר מטטרון, המלאכים, הכרובים, ישויות האור, מועצת התשעה  ומועצת השתים עשרה.

ערב טוב וברוכים הבאים

אנחנו רוצים לדבר אתכם על הכתוב אצלכם על האדם שהוא נברא בצלם אלוהים

בצלם אלוהים ברא אותו. ואנחנו שואלים אתכם למה אחת הדיברות שנכתבו עבורכם היא

"לא תעשו פסל וכל תמונה" למה זה מצוין כי אתם יקירים בני האדם אתם היצירה או הפסל של אלוהים. אלוהים יצר יצירה אחת מיוחדת יצירה אחת שהיא מעל לכל היצירות יצירה אחת שהיא כצלמנו וכדמותנו כלומר היא העתק מדויק של אלוהים. מאחר שיש כבר יצירה בצורת אלוהים לכן אינכם צריכים לעשות או אמורים לעשות פסל שיהיה העתק של הפסל. כי יש כבר אחד. וכאשר אנחנו מתבוננים ורואים את ההתקדמות שלכם אתם היום מגיעים למצב שאתם יכולים הרבה יותר ממה שיכולתם קודם. אתם מגיעים למצב של הארה, מצב הארה זה מאפשר לכם לפתוח ולהרחיב את המודעות והתודעה שלכם ולהיות יותר ממה שאתם. כלומר יהיו לכם יכולות הרבה יותר גבוהות ואתם תהיו בכל מקום בעת ובעונה אחת. אתם תהיו בנוכחות. תהיו בהוויה. כלומר הוויה אלוהית.  אתם קוראים על בני אדם פתוחים שהיו להם יכולות גבוהות יותר, תמיד רדפו והרגו את האנשים האלו ועשו את זה מתוך פחד ובורות כי לא הבינו את העוצמות והיכולות, ולא הבינו שהאנשים האלו הם המורים שלכם. והם יכולים לקחת

היום אתם נמצאים במקום שאתם יכולים להבין. ככל שאתם עולים גבוה יותר יש לכם יותר יכולות. האנרגיה שלכם נעשית יותר קלילה, פתוחה, מאווררת. ואתם יכולים להבין לדעת לראות לשמוע יש לכם המון יכולות ואתם יכולים עוד להתפתח לרמות גבוהות אפילו יותר.

גם כדור הארץ בנוי באותה צורה כמו בני האדם. גם לו יש צ'קרות ומרדיאנים ועוברת דרכו אנרגיה. הרמה הבאה של ההתפתחות שלכם כבני אדם על פני כדור הארץ שיהיה יותר מאוורר יותר פתוח ויותר קל. החומר שאתם מכירים אותו היום שהוא קשה יהיה יותר מאוורר, יותר פתוח, יהיה בו יותר אנרגיה ולכן כדור הארץ יראה אחרת. הוא ייראה בעתיד כמו רשת של קורי עכביש. פשוט תראו את הפתיחה שלו. גם אתם תיראו אחרת. תהיו פחות חומר ויותר רוח, אנרגיה. תהיו קלילים. יותר תעופו מאשר תלכו. הגוף שלכם יהיה יותר קליל. לא תאכלו יותר בעלי חיים ודברים קשים שמקשים את הגוף שלכם ומחבר אתכם לקרקע, תאכלו זרעים ואז הגוף שלכם יהיה יותר קל, קליל, זורם.

וזו תהיה האבולוציה החדשה. כל מה שאתם רואים את הקבוצות שמתנגדות לאכול בעלי חיים וכו', זהו תהליך שאתם עוברים היום. אתם עוברים תהליך שישחרר אתכם מהחיבור הזה לכדור הארץ ואתם צריכים להיות קלים יותר ואז תוכלו לרחף. גם כדור הארץ יהיה לו פחות כוח משיכה. ואז תוכלו להיות יותר חיוניים, רכים, זורמים. כדור הארץ הולך לעבור טלטלה מאוד רצינית. והטלטלה הזאת תהיה לטובה. הוא משיל מעליו את הקליפות ואז תחיו על פני כדור ארץ יותר רך, זורם מאוורר.

אנחנו מבקשים מכם להכין את עצמכם לקראת השינויים שכדור הארץ עובר. לעשות יותר מדיטציות, להיות במקום פתוח, הרבה בטבע, לאכול יותר זרעים מדברים אחרים. להפסיק לאכול בשר, גבינות, ביצים, וכל מה שגורם לגוף שלכם להיות קשוח ומוצק. תתחילו להיות יותר מאווררים, נקיים, זורמים, שוחים.

כי אתם בעצם המאסטרים והמדריכים של הדור הבא שבא אחריכם.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה.

תראו שאתם יושבים בתוך מרכבה מאור זהב. בתוך המרכבה יושבות ישויות אור ומלאכים. המלאכים גם עומדים בקצוות המרכבה.

המרכבה שקופה ואתם יכולים לראות דרכה. תראו את המרכבה עולה למעלה למעלה עוד ועוד יותר גבוה עוברת גלקסיות וממדים וממשיכה לעלות.

אתם עולים עוד ועוד יותר גבוה. המרכבה נעצרת והדלתות נפתחות ואתם נכנסים לתוך אור וורוד מוזהב. זוהי פלנטה של אור זהב. אתם נטענים מהאור הזה ורואים את האור נכנס לתוך הגוף ומטעין אתכם כמו בטרייה. אתם נטענים מחדש באנרגיה חדשה ועוצמתית.

אחרי שאתם נטענים אתם מרגישים שהגוף שלכם גדל לגובה ואתם נעשים מאוד גבוהים.  התודעה שלכם מתרחבת ואתם יכולים לשמוע דברים מגלקסיות אחרות, אתם יכולים לראות מעבר למקום שאתם נמצאים בו. וכשאתם מתבוננים אתם בוחרים ללכת לרגע של היווצרות של הישות שלכם. ואתם נמצאים ברגע היווצרות הישות שלכם. אתם מתבוננים ומרגישים כיצד נוצרתם. איך ההבנה נקלטת ואתם רואים את כל ההשתלשלות של התהליכים שעברתם. באילו גלקסיות הייתם באיזה כוכבים הישות שלכם חיה. האם היא חיה גם בכוכבים אחרים חוץ מכדור הארץ מה היא חוותה. אנחנו רוצים שתבינו שכל מה שאתם חווים הם חוויות. חוויות שנחרתו בתוך ה DNA של הישות ושלכם. כלומר כל החוויות שלכם נמצאות כל הזמן בתוככם. החוויות האלו לא הולכות לשום מקום. גם שכאתם עובדים על חוויות קשות הן נמצאות כל הזמן. אתם יכולים לשנות את זווית ההסתכלות שלכם על החוויה. מעצם ההתבוננות אתם משנים את החוויה עצמה. תתבוננו על כל מהלך החיים שלכם ותראו שאתם יכולים לשלוח אנרגיה לתוך החוויות האלו. אתם רואים את השינוי שלהם. ולרפא את מה שצריך לרפא.

כעת אתם מבינים שהחוויות שלכם נועדו עבורכם. כדי שתגדלו ותצמחו. מהמקום שאתם נמצאים בתוך האנרגיה של האהבה, אתם יכולים להתבונן על כדור הארץ ולראות את ההתפתחות שלו מרגע שנוצר. לפני מיליארדי שנים. רק תתבוננו. וההתבוננות הזאת תיתן לכם להבין מאיפה באתם ומה אתם עושים כאן על פני כדור הארץ מה התפקיד שלכם.

כעת תשלחו אור וורוד לכדור הארץ ולכל האנושות. תראו שכדור הארץ מוכנס לתוך מרכבה והמרכבה עולה ככל שהיא עולה עם כדור הארץ כלפי מעלה הוא נעשה יותר מאוורר פתוח וזורם. שימו לב מה אתם רואים,  יכול להיות שאתם רואים את הדברים במהירות מאוד גדולה ואתם לא מבינים מה ראיתם. תבקשו להאט את המהירות כדי שתוכלו להבין. בכל מקרה אם לא הבנתם עכשיו תבינו מאוחר יותר. במהלך הלילה האנרגיה ממשיכה לעבוד בתוך הגוף והמוח שלכם ונותנת לכם את ההבנות.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.