21 Jun
21Jun

ערב טוב וברוכים הבאים נוכחים איתנו היום מאסטר מטטרון,  ישויות האור, המלאכים הכרובים מאסטר קטהומי מועצת השנים עשר ומועצת התשעה. יש כאן פמליה מאוד גדולה של מלאכים וישויות אור שהגיעו לכאן כדי לעזור לנו כאנושות לעשות קפיצה בתודעה.  למה מתכוונים כשאומרים קפיצה קוונטית מתכוונים להרחבת התודעה ופיתוח המודעות.

בכל תקופות החיים על פני האדם יצרתם קשר עם הממדים הגבוהים על מנת לקבל הבנות תובנות ידע ואנרגיה ממקורות עליונים כי העולם הפיזי לא יכול להתקיים לבדו. העולם הפיזי מחובר בחבל טבור לעולם הרוחני לישויות האור והמלאכים שכל הזמן מטעינים אותו באנרגיות חדשות. כך הוא מתפתח ומתקדם.

במשך דורות רבים אתם עשיתם עבודה פנימית מאוד רצינית ועליתם וירדתם כמו פרבולה. לפעמים הייתם למעלה ולפעמים הייתם למטה. בתקופות הזוהרות של כדור הארץ בזמן אטלנטיס ולמוריה, בזמן מצרים העתיקה, בזמן אשור ובבל, האנושות עשתה קפיצות בתודעה. בכל פעם המודעות והתודעה שלהם התרחבה. 

היום אתם נמצאים במקום שכאשר אתם מרחיבים את התודעה שלכם אתם מקבלים הבנות תובנות וידע חדש לגבי עצמכם ולגבי כדור הארץ שעליו אתם חיים. וכאשר הידע החדש הזה נקלט אצלכם בתת מודע אתם יודעים מאיפה באתם מה התכלית והיעוד של החיים שלכם ולאן אתם הולכים. פתאום הכל נעשה נהיר וברור. ולא תצטרכו לשאול שאלות.

כאשר אלוהים ברא את העולם וברא את האדם הוא ברא את האנרגיה שהיא בעצם כל הזמן בונה את עצמה מחדש ומייצרת את עצמה מחדש. וכאשר אתם מצנרים את האנרגיה הזאת לתוך הגוף שלכם נוצר בתוככם משהו חדש. נוצרת אנרגיה חדשה בפנים ומכילה אתכם ויוצרת מחדש את הגוף שלכם. ואז התודעה שלכם מתרחבת. וכשהתודעה שלכם מתרחבת אתם מבינים ויודעים שאתם לא יחידים ביקום הזה יש הרבה מאוד מקומות כמו כדור הארץ עם בני אדם בעלי חיים וכל מה שיש כאן יש גם שם. יש עוד הרבה מאוד יקומים כמו היקום שלכם. ואתם כבני אדם ישלכם הרבה מאוד יכולות. אתם עדיין לא יודעים ולא מבינים את העוצמות שלכם, את היכולות שלכם ואת ממדים שלכם.

אתם שואלים כל הזמן מי אני? מה אני? מה התכלית שלי? מאיפה באתי? מה אני צריך לעשות פה על פני כדור הארץ? אתם מתוסכלים כי אין לכם תשובות לשאלות האלו ואתם מחפשים. אתם נוסעים מארץ לארץ ממקום למקום ומחפשים. אנו אומרים לכם שכל הידע ההבנות והתובנות נמצאות אצלכם בתת מודע. הוא נושא את כל הידע של היקום. אבל מאחר שיש פער בין המודע לתת מודע אז אתם לא מודעים למה שיש בתת מודע ובלא מודע. ומאחר שאתם לא יודעים ולא מודעים אז אתם חושבים שהידע הזה לא קיים.  ואם מישהו בא ומספר לכם שיש ידע כזה אתם מתייחסים אליו כאל לא נורמאלי. כי זה לא הגיוני עבורכם ולא נגיש. אז אנחנו אומרים לכם שאתם ההיגיון תשימו בצד כשאתם עולים ומתפתחים מבחינה רוחנית. ההיגיון זה לא משהו שאתם צריכים להשתמש בו כשאתם עולים בתדרים אלא להשתמש עם הלב. הלב זהו המקום שבו אתם מתחברים לתודעה של האל. כי כאשר התודעה הידע הקוסמי נכנס לתוך הלב הוא עוקף את ההיגיון עוקף את השכל ואז מתוך הלב יש את הידיעה. כי כאשר אתם מקשיבים דרך הלב ומדברים דרך הלב זה נשמע ארחת מאשר כשאתם מדברים דרך השכל. אנשים גם מקשיבים לכם כשאתם מדברים דרך הלב כי זה לב אל לב ולא ראש אל ראש.

היום נעבוד איתכם על הרחבת התודעה כדי להביא אתכם למקום של הרחבת התודעה ניקח אתכם במדיטציה.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתחברו לדופק הלב ולנשימה. דופק הלב מחבר אותנו לגוף והנשימה מחברת אותנו לנשמה שלנו.

תדמיינו כדור אור כחול מול האף תכניסו אותו פנימה לתוך הגוף ותתמלאו באור כחול. תראו שכל הגוף שלכם מלא באור כחול.

עכשיו כשאתם מלאים באור כחול תראו שמטטרון עומד מולכם ונוגע לכם בצ'קרת הלב ופותח אותה לרווחה. ומכניס לכם מתנה לתוך הלב. מתנה שזה ידע עתיק והידע הזה זורם לתוך הגוף שלכם לתוך צינורות הדם והאנרגיה ומביא את הידע לכל מקום וחודר גם לDNA. בצורה כזאת אתם יודעים. הידע הזה יצוף במהלך הימים והשבועות הקרובים. אחרי זה תפנימו אותו לתוך הגוף שלכם.

כעת תראו שמטטרון מכניס את כולנו לתוך מרכבה כחולה סגולה והמרכבה מתחילה להסתובב וכולנו עולים מעבר לכוכבים ולגלקסיות והשמש שלנו עולים למעלה למעלה עוד ועוד יותר גבוה עוברים ממדים, ומגיעים למעיין. תכנסו לתוך המעיין לתוך מי המעיין שנובעים מתוך ההר מתוך הסלע. אלו מים בראשיתיים מים שנבראו לראשונה, מים של הבריאה הראשונית. תכנסו לתוך המים האלו ותלגמו מים מתוך הסלע, מתוך הנביעה של הסלע. כאשר אתם שותים את המים אתם מרגישים שאתם עולים בתדר. תשתו מהמעיין של המים תרגישו שאתם עולים בתדר. המים מזרימים לתוך הגוף גם ידע יקומי, ראשוני, ידע בראשיתי.

כעת תמשיכו לעלות בתוך עמוד אור. תעלו עוד ועוד יותר גבוה. כל הזמן ישויות האור מלוות אתכם ומטטרון מלווה אתכם ולוקח אתכם ומגיעים לגן. ובגן אתם רואים הרבה מאוד דבורים. ודבורה אחת ניגשת אליכם ואתם מסתכלים עליה לתוך העיניים הגדולות שלה. ואתם נכנסים ומתמזגים בתוכה. כאשר אתם מתמזגים עם הדבורה אתם הופכים להיות דבורה. תרגישו את הכנפיים, את  המחושים ותראו שאתם מתחילים לעוף בין הפרחים והעצים ולמצוץ את הצוף. ולהביא את הצוף לגזע אחד של עץ. ושם בתוך הגזע נמצאת מלכת הדבורים שיוצרת את הדבש. תראו שיש הרבה מאוד דבורים שעושות את העבודה הזאת. אתם יכולים גם לטעום את הדבש ולהרגיש איך הוא ממלא אתכם. בתוך האנרגיה של הדבש שזה האוכל הבסיסי המקורי של היקום יש את כל הידע. ואת כל האנרגיה שהצטברה בתוך הדבש. האנרגיה האלוהית.

כעת תראו שאתם נמצאים בתוך הגזע ומתמזגים עם הגזע של העץ. העץ הזה זהו העץ של הנשמה שלכם וכעת אתם אחד עם הנשמה. תראו שעץ הנשמה שלכם מתחיל לעלות ולעלות ולעלות עוד ועוד יותר גבוה ואתם מגיעים למקום של האינסוף. ותראו שהגזע מתמוסס לתוך האנרגיה הזאת האינסופית של הבורא כל שישנו, של הבריאה הראשונית. ואתם יודעים. ואתם יודעים שאתם אחד. אחד עם הבריאה. אחד עם אלוהים אחד עם כל מה שיש. התודעה שלכם נפתחת. ואתם כל יכולים.

מהמקום הזה של תודעת האל של חוכמת האל אתם נמצאים וחווים כל רגע נתון בכל מקום ביקום. התודעה שלכם רחבה ומגיעה מקצה היקום ועד קצהו. ואתם יודעים הכל. ואת התחושה הזאת, את ההרגשה הזאת ואת הידיעה הזאת שאתם כל יכולים שאתם מאוחדים עם כל היש שאתם אחד את הידיעה הזאת אתם מחלחלים לתוך החיים שלכם, לתוך המודעות שלכם, לתוך הגוף שלכם. ואתם הופכים להיות כמו שמש. כמו אותה שמש שמקבלת את האנרגיה שלה מהשמש המרכזית מלב האל ומפיצה את האור לכל הפלנטות והגלקסיות שסביבה. כך אתם הופכים להיות שמש שמקבלת את האור מכל היש, מאלוהים, מהבורא ומפיצים את האור הזה מסביב לכל מה שמסביבכם. תרגישו את זה.

וכעת כל אדם שאתם חושבים עליו אתם שולחים לו את האור הזה, כל אדם שנמצא בסביבה שלכם, כל אדם שנמצא בחיים שלכם, או שהיה בעבר בחיים שלכם, או שיהיה בעתיד בחיים שלכם, אתם שולחים לו את האור הזה. תראו שהאנרגיה מסתובבת סביבכם ומתרחבת ומכילה עוד ועוד ועוד מעגלים של אנשים. והמעלים הולכים וגדלים. וכשהאנרגיה הזאת נכנסת לאנשים הם עושים שינוי פנימי ומתחברים ללב ולאהבה הקוסמית ולחמלה ולחסד האלוהי.

תנו לאנרגיה להגיע אליכם מלב האל מבורא כל שישנו, ולצאת מכם כמו שמש שמוציאה את הקרניים שלה החוצה. זה לא משנה מי נמצא סביבכם ולאן הקרניים הולכות. הן הולכות לאן שהן צריכות ללכת. למי שמוכן ורוצה וצריך לקבל את האנרגיה הזאת דרככם. אתם הופכים להיות טרנספורמטורים, הופכים להיות שנאים שמעבירים את האנרגיה דרככם. אתם הופכים להיות לצינור שדרכו עוברת האנרגיה האלוהית.

שימו לב אילו הבנות, אילו תובנות, אילו עוצמות של אנרגיה מגיעות אליכם. איזה יכולות אתם מקבלים. שימו לב למתנות שאתם מקבלים ממאסטר מטטרון. מטסטר מטטרון מופיע לפני כל אחד ואחת מכם ומעניק לכם מתנה. לכל אחד הוא מעניק מתנה שונה. לאחד הוא מעניק ספר שזה ידע, לשני הוא מעניק מגילה שזה ידע עתיק, לאחר הוא מעניק יכולת תקשור. שימו לב איזו מתנה אתם מקבלים ממאסטר מטטרון. כל אחד מקבל לפי רמת התדר שלו. כך שאתם לא מקבלים אותו הדבר. מי שברמה יותר גבוהה מקבל מתנה ברמה אחרת של אנרגיה.

המתנות הן עבורכם ובשבילכם כדי שתזכרו מי אתם ותבינו שכל אחד ואחת מכם הוא ניצוץ של אלוהים שבחר להגיע לכדור הארץ כדי לעזור לאחיו ואחיותיו לעשות שינוי בתדר האנרגטי ולעלות.

נכונו לכם עוד תקופות מאתגרות ב-2016, 2020 וב-2025. כלומר יש לכם עוד 10 שנים שבהן תעשו שינויים מאוד משמעותיים והרבה מאוד בני אדם יצטרפו למשפחת האור שהולכת וגדלה. כי הם יבינו שזאת הדרך היחידה לשרוד בתוך גוף פיזי. וזו הדרך היחידה לשמור על הפלנטה כשלם.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.